Olisiko jollain linkkiä tai ohjetta kuvineen johonkin kivaan ns. löysään juhlakampaukseen? Omat hiukseni ovat olkapäille, mutta minulla on 40cm klipsipidennykset, joilla voisin tehdä kampauksen. Oma otsatukka on vähän nenän alle pituudeltaan.
Olen todella huono tekemään kampauksia ja minulla on tasan nolla ideaa, miten laittaisin hiukset viikonlopun hääjuhliin! Mekko on halterneck-mallinen, joten haluaisin hiukset kiinni ja ehkä ylös, mutta minulle eivät käy tiukat nutturakampaukset missä tukka on vedetty päätä myöten. Ja kuohkeaan kampaukseen olisi tietysti helpointa kätkeä klipsitkin. Osaisko joku antaa ohjeet kivaan löysään kampaukseen? Ei mitään kamalan monimutkaista, mutta silti kivan näköistä :)
"Löysä" juhlakampaus?
2
6088
Vastaukset
- Ap.
on mielestäni kaunis kampaus, ehkä vähän korkeampi voisi vielä olla. Ei vain sitten mitään hajua, miten jotain tuon tapaista saisi itse aikaan...
http://static.tyylitaivas.fi/img/max_4a1b84a796ff5.jpg - nepsu92
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/7haatfi/muoti_ja_kauneus/kampaukset/julkkiskampaukset/531759.jpg
Mutotoiluaineita, esim joku geeli hiusten tyveen ja hiusten pituuteetn muotoiluvaahtoa
tai suihkutettavia muotoiluaineita. Sit föönaat ne pää alaspäin tietenki et ne jää kuohkeeks
ja harjaat vuorotellen (pää alaspäin siinäkin.) Kiharrat hiukset korkeille vaikka tyveen asti tai vaan niskaan (niinku kuvassa on) ihan oman maun mukaan ja sitten kierrät parilla hius suortuvalla tukan poninhännälle ja laittelet latvat pinneillä kiinni siihen hiuksista tehtyyn poninhäntään, tai oikeastaan ihan miten susta tuntuu (: Ole luova!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829