näin jokaiselle ihannemies

Kaunis Blondi

Kaikille naisille ihannemies.

Ehdotan että kaikki suomalaiset naiset lähtevät 18-20 vuotiaina ”kielimatkalla” ”aupair-matkalle” ”kesätöihin” ”opiskelemaan” ym Kreikkaan, Espanjaan, Italiaan, Ranskaan, Brittien Saarille, Saksaan Sveitsiin Portugaliin, Turkkiin,USA:han Australiaan jne ja kaikkiin ns. ”hienoihin maihin” jossa on jumalaisia tummatukkaisia miehiä jotka itsevarmasti pysäyttää naisen jos nainen on vähäänkään kaunis ja miestä kiinnostaa vähäänkään seksi hänen kanssaan.

Minun mielestä Suomen Valtion pitäisi kustantaa tällainen matka kaikille tytöille/naisille!!!

Ne naiset ja tytöt jotka eivät sitten kelpaa ulkkismiehille ulkomailla, siis eivät ole tarpeeksi kauniita eivätkä herätä ulkkismiehissä seksuaalisia haluja;

siis toisin sanoen ne naiset, jotka ovat näitä echo-kenkä fjällräven siilitukka virtahepo-lesbo-lihavia pikku-tisu-pikku-perse-femmareita voivat sitten palata Suomeen ja tyytyä sitten tasoiseensa mieheen; elikä suomalaiseen mieheen.

Nämä siilitukka femmari-naiset pääsevät varmasti suomalaisen miehen kanssa naimisiin, koska about 30-40 prosenttia tytöistä; siis kaikista kauneimmat tytöt (vain kauneimmat ja seksikkäimmät) yleensä onnistuvat pääsemään avioon ulkkismiesten kanssa!! (lottovoitto näille tytöille!)

Suomalaismiehet suurin piirtein tappelisi kaikista teistä siilitukkaisista pieni-tissisistä pienen takamuksen omaavista läskeistä femmarinaisista jotka ette kelpaa ulkkismiehille, ette edes seksimielessä. Miksi suomalaismiehet tappelisi teistä: koska naisia olisi/on niin vähän Suomessa! Eikö olisi ihanaa että suomimiehet teistä tappelisi!

Femmarinaiset saisivat osoittaa suomalasille miehille kuinka ”kovia jätkiä” he ovat ja että, ovat ”tasa-arvoisia miesten kanssa” s.o. pystyisivät kaikkeen mihin mieskin pystyy ja paremminkin.

Femmarit saisivat näyttää suomimiehille mihin TOSI nainen pystyy ja punnertaa vähintäänkin 200 kg penkiltä! Tosi itäsaksalaisia kuulan-työntäjättäriä. Silloin tällöin popsisitte mieshormooneita. Siitähän se tasa-arvo tuleekin, kun teistä femmari naisista tulee miehiä!

Näin kaikki olisivat tyytyväisiä.

Me kauniit naiselliset naiset taas olisimme siellä ulkomailla tummatukkaisten itsevarmojen gentelmannien kanssa nauttimassa naiseudestamme, palvottuina holhottuina ja suojeltuina linnoissamme, ja te femmari tytöt sitten saisitte nauttia ”tasa-arvosta” ja olla ”kovia jätkiä” Suomessa,

tasoistenne juoppojen suomalaismiesten kanssa, hellan ääressä ja tiskirätti kädessä, kantamassa kaljaa miehillenne tai tappelemassa heidän kanssaan nyrkit pystyssä tasaväkisesti. HIH.

Toisaalta en kyllä tunne yhtään 18 vuotiasta KAUNISTA ystävätärtä joka ei olisi jo käynyt tarjoamassa itseään seksi-mielesssä etelässä diskoissa, ja kauneimmat tytöt sille tielle ovat jo sitten jääneetkin. Tunnetteko te? Kyllä luonto hoitaa!!!!

Suomalaismiehiltä en vaadi mitään muuta kuin, että tyytykää osaanne ja hymyilkää meille kun tulemme lomille Suomeen tummatukkaisten miestemme kanssa ja ihailkaa meitä, ja tuntekaa alemmuutta ulkomaalaisia miehiämme kohtaan.

On aivan luonnollista, että teidän suomalaismiesten tulee tuntea alemmuutta ihania tummatukkaisia itsevarmoja ulkkismiehiämme kohtaan, ja on aivan ymmärrettävää että ette koskaan voi/saa edes keskustella heidän sisarien kanssa.

Hyvänen aika! Ymmärtäkää nyt ulkomaista kulttuuria ja uskontoa että teillä ei ole asiaa heidän naisiinsa! Ryhdistäytykää olkaa kansainvälisiä! Älkää olko rasisteja ja huonon itsetunnon omaavia !

Kuten huomaatte, onhan tällaisessa nuoressa kauniissa blondissa Suomi-naisessa vähän isänmaallisuuttakin, ettei nyt olisi liikaakin jo! Hih.

49

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ejgripdsio

      oikeasti ole muuta tekemistä kuin kirjoitella näitä typeriä provojasi..? Vaikka nimimerkkiä vaihdatkin, tyylisi tuntee kilometrin päähän. Missä, oi missä on "Luigi"..?!

      Enpä usko, että tämän maan kamaralta löytyy yhtään miestä, joka suhtautuisi kaltaiseesi höttöpäähän vakavasti. Polkaista voi kerran-pari, ei muuta. No, ulkkismiehen kanssa pärjäät varmasti paremmin... Miten se sun isänmaallisuutesi muuten ilmenee?

      • kaunis blondi

        Taidatpa olla älykpäs mies kun huomasit että oon sama henkilö. Bravo kuten Luigi sanoisi! Sinulla on toivoa saada nainen ehkä joku siilitukkanen suomalainen femmari. Tyydy tasoosi.


      • älkää vastatko

        vaivautua vastaamaan tuollaisiin.


    • kukkispukkis

      Aika painavaa tekstiä, mutta löysin tästä pienen pointin poikasen.

      "siis toisin sanoen ne naiset, jotka ovat näitä echo-kenkä fjällräven siilitukka virtahepo-lesbo-lihavia pikku-tisu-pikku-perse-femmareita voivat sitten palata Suomeen ja tyytyä sitten tasoiseensa mieheen; elikä suomalaiseen mieheen."

      Onhan se sillä tavalla että naiseus helposti nähdään täällä jonain negatiivisena asiana. Tälläkin palstalla heti jos nainen mainitsee että kääntää miesten katseita yms niin heti tulee haukut että varmasti pukeudut kuin halpa huora. Tässä näkee sen suomalaisen asenteen, että naisellisuuden näyttäminen tarkoittaa että henkilö on joko tyhmä tai halpa, tai molemmat. Kyllä monessa muussa maassa on kivampi panna korkkarit jalkaan ja jotain vähän hienompaa päälle, jos sitten ulos mennessään kuulee kommentin "näytät hyvältä" ennemmin kuin "mennäänks paneen" tai muuten arvostelevia katseita. Sitä naisellisuutta siis helposti lyntätään maahan, siitä ei osata nauttia, ja siihen sutaudutaan jotenkin liian vakavasti. Ja tätä tekee sekä miehet että naiset.

      "Femmarinaiset saisivat osoittaa suomalasille miehille kuinka ”kovia jätkiä” he ovat ja että, ovat ”tasa-arvoisia miesten kanssa” s.o. pystyisivät kaikkeen mihin mieskin pystyy ja paremminkin."

      Niin, tämä sukupuolten sota, kun jengi ajattelee tasa-arvon tarkoittavan samanlaisuutta. Sitten riidellään siitä että kummat on vahvempia tai parempia missäkin, ja haukutaan toinen sukupuoli maan rakoon. Onpas fiksua. Jos kauppakassi on painava niin miksi sen pitää olla niin vakava asia että kumpi sen kantaa?

      Ja monet nuoret naiset ei älyä että ei naisen tarvitse olla se kova jätkä ollakseen tasavertainen miesten kanssa. Sitten riehutaan kaupungilla aggressiivisena ja luullaan sen takia olevansa jotakin.

      Olihan toi aloittajan juttu aika extreme, kyllä täältä Suomen maasta löytyy ihan kaikenlaisia tyyppejä, että en kyllä menisi noin suoraan haukkumaan kaikkia. Ei se ruoho täysin vihreää muuallakaan ole. Mutta kyllä mä tästä sellaisen pointin löysin.

      • tasa-arvo

        ei ole ulkonäöstä kiinni vaan ihan muista jutuista, koittakaa jo tajuta! Olen henk.koht. sitä mieltä, että epävarmat naiset tälläytyvät joka arkipäivä miellyttääkseen miehiä, koska kaikki tietää, että läskipohjakengät ja mukavan lämpöiset vaatteet on paljon mukavempia kuin ne kamalat korkkarit, joissa jalka vääntyy ja suonta vetää ja hyytävän kylmä hame ja hiertävät sukkahousut jne. Joskus on kivaa tälläytyä, mutta arjessa se on turhaa. Eli kyse on vaatteiden mukavuudesta, ei ulkonäöstä.


      • kukkispukkis
        tasa-arvo kirjoitti:

        ei ole ulkonäöstä kiinni vaan ihan muista jutuista, koittakaa jo tajuta! Olen henk.koht. sitä mieltä, että epävarmat naiset tälläytyvät joka arkipäivä miellyttääkseen miehiä, koska kaikki tietää, että läskipohjakengät ja mukavan lämpöiset vaatteet on paljon mukavempia kuin ne kamalat korkkarit, joissa jalka vääntyy ja suonta vetää ja hyytävän kylmä hame ja hiertävät sukkahousut jne. Joskus on kivaa tälläytyä, mutta arjessa se on turhaa. Eli kyse on vaatteiden mukavuudesta, ei ulkonäöstä.

        Miehet saa pukeutua miehekkäästi, miksei naiset naisellisesti jos haluavat?

        Mä ainakin käytän vaan sellaisia kenkiä joissa jalka ei väännä eikä suonta vedä, sellaisia korkkareitakin löytyy. Hameessa on kyllä kesäkuumalla huomattavasti miellyttävämpi olla kuin hiostavissa housuissa. Talvella en hameessa ulkona hypi. Mekkoja mulla on sellaisia lyhyitä mitkä on tarkoitettu housujen päälle. Ei tule talvellakaan kylmä. Sukkahousut kannattaa hankkia sopivan kokoiset niin ei hierrä mistään.

        Tälläytymisestä puheenollen ainakin itse pukeudun tilaisuuden mukaan. Eli jos menen lähikauppaan niin en aina edes peiliin muista katsoa. Jos taas menen johonkin hienompaan tilaisuuteen tai ulos, niin silloin laitan jotain hienompaa. Jos menen tapaamiseen, pukeudun parempiin vaatteisiin kuin niihin arkivaatteisiin. Meikkiä en oikeastaan ikinä käytä paljon, ripsaria vain, kun en enempää tarvitse.

        Jos perjantaina laitan vähän hienompaa vaatetta päälle kun menen ulos, eikä mun sukkahousut hierrä, ni mitä se sua häiritsee? Miten se tekee musta epävarman? Tai miestenmiellyttäjän? Minihameita en käytä enkä liian avonaisia kaula-aukkoja. Vaan naisellisia ja tyylikkäitä vaatteita. Miten sä oot jotenkin itsevarmempi tai fiksumpi sen perusteella että käytät läskipohjakenkiä?


    • Kaunis blondi

      Ja vielä ehdotus:
      otetaan yliopistoihimme ulkomaalaisia opisleijoita vähintään 1/3 osa mutta vain muslimimaista ja muista patrialkaalisista maista joissa mies on pää,

      kaikki ulkomaalaisopiskelijat olisivat näin ihania tummatukkaisia MIEHIÄ ja näin jokaista suomalaista tyttöä kohtaan opiskelisi yksi Jumalainen tummatukkainen mies.

      Kyllä naispoliitikkomme pitää huolta siitä että kaikki ulkomaalaisopiskelijamme ovat jos ei nyt 99% niin ainakin 90 % miehiä ja muslimeja. Miehiä jotka sitten hiivaavat koko sukunsa tännne suomeen "opiskelemaan" jos ei mutta niin elämää.

      Kyllä me suomalaiset naiset ollaan niin isänmaallisia ja ennakkoluulottomia että ihan hirvittää.

      On LOTTOVOITTO Suomalaiselle naiselle päästä avioon ulkomaille tummatukkaisen ulkomaalaisen miehen kanssa.

      Niin kaunis näky: tumma tukkainen ihana ulkkismies ja suomalainen blondi! Ooooh mikä silmiä hivelevä näky.

      Ihana tummatukkanen Luigini bongasi minutkin Manskulta Hesasta. Mikä LOTTOVOITTO.

      • ---suomineitonen---

        no huhhuh miten pinnallinen idiootti tarttee olla että tommosta tekstiä tänne laittaa!!!! xD

        ylpeästi olen ylipainoinen, lyhyt tukkainen, KAUNIS nainen (kihlattuni mielestä olen erittäin kaunis ja seksikäskin nainen), kihloissa IHANAN SUOMALAISEN miehen kanssa...!!!!
        mitä voisin suominaisena muuta toivoa???

        voin pukeutua naisellisesti tai sitten en.... sen ei pitäisi kenenkään muun ongelma olla vaan ihan omani on.... ja ei ollenkaan ongelma.....


      • Kaunis Blondi
        ---suomineitonen--- kirjoitti:

        no huhhuh miten pinnallinen idiootti tarttee olla että tommosta tekstiä tänne laittaa!!!! xD

        ylpeästi olen ylipainoinen, lyhyt tukkainen, KAUNIS nainen (kihlattuni mielestä olen erittäin kaunis ja seksikäskin nainen), kihloissa IHANAN SUOMALAISEN miehen kanssa...!!!!
        mitä voisin suominaisena muuta toivoa???

        voin pukeutua naisellisesti tai sitten en.... sen ei pitäisi kenenkään muun ongelma olla vaan ihan omani on.... ja ei ollenkaan ongelma.....

        Koko Italia on täynnä kaltaisiani suomi- naisia jotka ovat naimisissa ihanien komeitten italialaisten miesten kanssa. En ole siis ainakaan yksin "pinnallinen suomalainen idiootti". Ja nämä jotka on siellä italiassa on bongattu suurin piirtein jos ei nyt kadulta niin lennosta kuitenkin, jostain juna-asemalta, torilta tai diskosta.

        Ja Suomessa asuvat naiset ovat kateellisia kun eivät vastaavaa LOTTOVOITTOA ole saaneet, kuten sinä. HIH.


      • LaLuna*
        Kaunis Blondi kirjoitti:

        Koko Italia on täynnä kaltaisiani suomi- naisia jotka ovat naimisissa ihanien komeitten italialaisten miesten kanssa. En ole siis ainakaan yksin "pinnallinen suomalainen idiootti". Ja nämä jotka on siellä italiassa on bongattu suurin piirtein jos ei nyt kadulta niin lennosta kuitenkin, jostain juna-asemalta, torilta tai diskosta.

        Ja Suomessa asuvat naiset ovat kateellisia kun eivät vastaavaa LOTTOVOITTOA ole saaneet, kuten sinä. HIH.

        jo sanoa sille Luigillesi, että otatte ensimmäisen lennon Roomaan ja alat nauttia olostasi siellä?
        Mitä ihmettä sinä tuhlaat helmiä sioille näillä jaloilla kirjoituksillasi ; elämä on täynnä valintoja, sinä olet omasi tehnyt - joten tsau, bella..!

        Kurkkaapa muuten tuota... Vähän vanhaa tietoa, mutta kuitenkin...

        http://mansikat.vuodatus.net/blog/category/Italialaiset ja Suomi


    • Kaunis Blondi

      Te kahelit ette tiedä mistään mitään koska ETTE ole kauniita, kuten minä joka ole jumalaisen kaunis ja saan itselleni komean italialaismiehen joka on tumma ja panee heti eka treffeillä. Vitsi että se on ihanaa. Valittakaa ja olkaa kateellisia ihan vapaasti sillä te muut olette rumia, ällöttäviä lehmiä echokenkä-, lesbofemmari-, kommari-, kenkäpää-, fläjjravenreppu-, kurahousu-, rupuperse paviaaneja. MINÄ taas olen kaikkia teitä kauniimpi ja kukapa ei haluaisi seksiä kanssani, sillä olenhan kenties maailman kaunein nainen jota EI VOI vastustaa.

      Te muut vain olette kateellisia echokenkinenne ja fjällraven reppuinenne, mutta olette ihan paskoja sillä olette rumia lesbofemmari kommareita. Ette KOSKAAN saa muuta kuin sikaniskoja juoppoja joita itsekin olette. Teitä ei kukaan kaunis ja uskollinen tumma ulkkismies haluaisi panna, mutta minumpa Luigini puristi minua kadulla perseestä ja AH olin myyty. Siinä vasta mies, uskollisista uskollisin Luigini on sitten ihana kun panee mua oikein kunnolla. Te muut voitte tyytyä paskaan oloonne, koska olette täysiä surkimuksia toisin kuin minä, jolla on Luigi, teillä ei ole. HIH

      Kyllä te KAIKKI suomalaiset sitten olettekin surkeita ja säälittäviä kun yleistätte, että kaikki tummat komeat seksikkäät ulkkismiehet olisivat uskottomia. Mun Luigi on uskollinen ja meillä on ollut jumalaista seksiä eka päivästä lähtien, voi että sitä puristusta kun hän tarttuu ISOIHIN rintoihini ja muodokkaaseen perääni. Yksikään suomalaisnainen ei tule saamaan tummaa ja komeaa miestä niin kuin minä sain HIH.

      Te suomalaismiehet juopot sikaniskat rumilukset echokenkä fjällraven pottapäät voitte tyytyä runkkaamiseen rupueukkojenne katsellessa. Minä taas saan AINA täydellistä seksiä jumalaisen Luigini kanssa, eikä yksikään mies voi vastustaa minua. Menetin neitsyytenikin pikkutyttönä kolmen miehen kanssa, koska olen täydellinen, te ETTE!
      Tulen pian saamaan hienon maan kansalaisuuden ja käyn välillä täällä Suomessa sylkemässä kasvoillenne, ei vitsi kun tämä seksikkyys ja haluttavuus tuntuu hyvältä. Mutta tehän ette sitä tunnetta koskaan tule kokemaan sikaniska-, juoppo-, lesbofemmari-, kuulapää-, banaaniaivot. Viettäkää paska elämä surkeine aviopuolisoineen, minä sentään olen KAUNIS.

      • tsautsautsau

        olla kaunis - mutta ainakin saatanan tyhmä! Hyvästi, ääliö! Opettele edes kirjoittamaan kunnollisia provoja!


      • paras näin!!!

        HANKI LÄÄKITYS KOHILLEEN... KATTOS KU EIHÄN KUKAAN SUOMALAINEN NAINEN OLE KAUNIS!!!! ET EDES SINÄ!!!! xD

        muista se et oot just tehny itestäs täyden idiootin ihmisten silmissä ja oikeesti... muuta sinne helvetin italiaan asumaan luigis kanssa.... ja jätä meidät rumat, läskit etc etc suomalaiset tänne elämää meidän elämää onnellisena eteenpäin ilman tuollaisia pintaliitäjiä joille ei kelpaa muu ku saastunut liha.....


      • Kaunis Blondi

        En ole kirjoittanut yllä olevaa,.....muuuutta siinä on kyllä paljon minuakin. Noh tässähän taas näette, yksi todistus lisää siitä että Suomi on TÄYNNÄ kaltaisellani tavalla ajattelevia kauniita naisia.

        On tytöt vaan niin ihanaa olla kaunis haluttu seksikäs ja himoittu ja palvottu ja paapottu. Ja jos nyt oikein rehellinen oolen nautin myös siitä että olette mulle kateellisia ja katkeria. On niin hienoa tulla tänne Suomeen sitten lomille sieltä Italiasta kun ainakin joka toinen nainen on VIHREÄNÄ KATEUDESTA.

        On LOTTOVOITTO saada Italialainen tummatukkainen mies!


      • onnellinen näin
        Kaunis Blondi kirjoitti:

        En ole kirjoittanut yllä olevaa,.....muuuutta siinä on kyllä paljon minuakin. Noh tässähän taas näette, yksi todistus lisää siitä että Suomi on TÄYNNÄ kaltaisellani tavalla ajattelevia kauniita naisia.

        On tytöt vaan niin ihanaa olla kaunis haluttu seksikäs ja himoittu ja palvottu ja paapottu. Ja jos nyt oikein rehellinen oolen nautin myös siitä että olette mulle kateellisia ja katkeria. On niin hienoa tulla tänne Suomeen sitten lomille sieltä Italiasta kun ainakin joka toinen nainen on VIHREÄNÄ KATEUDESTA.

        On LOTTOVOITTO saada Italialainen tummatukkainen mies!

        "On tytöt vaan niin ihanaa olla kaunis haluttu seksikäs ja himoittu ja palvottu ja paapottu."

        kappas... sä tarttet italiaanon tommoiseen.....
        tiiäks mitä.... suomestakin löytyy tuommoisia miehiä... sitä et kui monta en tiiä mut mulla on yksi tuommoinen SUOMALAINEN mies kotonani.... ja hänestä en luovu kenenkään italiaano gigolon takia....

        en todellakaan ole kaltaisellesi tyhjäpäälle kateellinen... ennemminki alkaa kuullostaa siltä että sinä olet kateellinen meille suomalaisille naisille joilla on tuollainen suomalainen mies jo kotonaan...
        potuttaako ku et saanutkaan sitä suomipoikaa johon olit ihastunut ja rakastunut mutta hän rakastikin ehdoitta omaa vaimoaan?? eikä jättänytkään tätä takiasi????


      • Paljas Uneksija

        vaan, mutta onneksi et tautia saa meihin tartutettua, sillä et kelpaa meille kellekkään.
        Sillä olet rumin nainen jonka olen ikinä nähnyt.Sössötyksestäsi ei edes saa selvää. Hammaslääkärit osaavat nykyisin myös tehdä hampaiden oikomisia. Noin vaan tiedoksi.
        Asenna itsellesi nyt sitten Luikin laskuun silikonit ja rasvaimu olisi poikaa.
        Osta samalla italiasta itsellesi muotivaatteita, että voit heittää sen vanhan rikkinäisen tuulipuvun roskiin.
        Ostata Luikilla myös deodoranttia, ettet haisisi aivan navetalle.
        Tuu sitten takaisin suomen sosiaaliturvan piiriin, kunhan puoli Milanoa on sinua painanut.
        Rahtikoneella.


    • kilo per nuppi

      Ehdottomasti yksi puupäisimmistä tyypeistä joihin olen netissä törmännyt, siltä vähän vaikuttaa, tai oikeastaan paljonkin.

      • Kaunis Blondi

        Ei saa yleistää!

        Olet suvaitsematon Rasisti! HYYYIII. Onneksi kaltaisiani naisia jotka ovat löytäneet ulkomaalaisen miehen joko suomessa tai ulkomailla on PALJON.

        Ulkomailla meitä on naimisissa ulkkismiesten kanssa kymmenkertainen määrä Suomessa asuviin nähden.

        Jokainen ulkomaa on TÄYNNÄ kaltaisiani LOTTOVOITON saanneita KAUNIITA Suomalaisia naisia jolle olette kateellisia heidän uudesta kansallisuudestaan ja ulkkismiehestään. Vain kauneimmat ovat naimisissa ulkomailla. Voi voi mitä kateutta ja katkeruutta.


      • rogkhoådfk
        Kaunis Blondi kirjoitti:

        Ei saa yleistää!

        Olet suvaitsematon Rasisti! HYYYIII. Onneksi kaltaisiani naisia jotka ovat löytäneet ulkomaalaisen miehen joko suomessa tai ulkomailla on PALJON.

        Ulkomailla meitä on naimisissa ulkkismiesten kanssa kymmenkertainen määrä Suomessa asuviin nähden.

        Jokainen ulkomaa on TÄYNNÄ kaltaisiani LOTTOVOITON saanneita KAUNIITA Suomalaisia naisia jolle olette kateellisia heidän uudesta kansallisuudestaan ja ulkkismiehestään. Vain kauneimmat ovat naimisissa ulkomailla. Voi voi mitä kateutta ja katkeruutta.

        vika?! Olet vielä täällä räksyttämässä, eikö sinun TODELLA KAUNIINA naisena pitäisi jo olla ulkomailla naimisissa?! Ihmeellistä, ettei Luigi ole sinua jo vienyt vihittynä vaimonaan Italiaan... Tervemenoa!


      • KAUNIS BLONDI
        rogkhoådfk kirjoitti:

        vika?! Olet vielä täällä räksyttämässä, eikö sinun TODELLA KAUNIINA naisena pitäisi jo olla ulkomailla naimisissa?! Ihmeellistä, ettei Luigi ole sinua jo vienyt vihittynä vaimonaan Italiaan... Tervemenoa!

        Jos itse et kelpaa ulkkismiehille edes seksi-mielessä niin turha täällä osoittaa katkeruutta toisen saavutuksesta ja onnesta.

        Tottakai muutan Italiaan muiden siellä jo asuvien naimisissa olevien onnekkainen Suomi-naisten joukkoon.

        Sinulle sanoisin; olet säälittävä, mutta TYYDY TASOOSI ja ota suomalainen mies itsellesi ja jää Suomeen : tummille eksoottisille gentlemanni ulkkis miehille et kelpaa.


      • goodbye!
        KAUNIS BLONDI kirjoitti:

        Jos itse et kelpaa ulkkismiehille edes seksi-mielessä niin turha täällä osoittaa katkeruutta toisen saavutuksesta ja onnesta.

        Tottakai muutan Italiaan muiden siellä jo asuvien naimisissa olevien onnekkainen Suomi-naisten joukkoon.

        Sinulle sanoisin; olet säälittävä, mutta TYYDY TASOOSI ja ota suomalainen mies itsellesi ja jää Suomeen : tummille eksoottisille gentlemanni ulkkis miehille et kelpaa.

        Panetat itseäsi milloin milläkin gigololla ja kuvittelet, että joku näistä ottaa sinut vielä vaimokseenkin... HAH HAH HAH HAH HAA...!!! Luigin "ainoa nainen", ha ha haa.... Serkkulikka pari viikoa sitten raportoi, että joku englantia huonosti puhuva macho yritti pokata häntä keskellä Mannerheimintietä... Liekö sinun Luigisi?


      • typerä blondi
        Kaunis Blondi kirjoitti:

        Ei saa yleistää!

        Olet suvaitsematon Rasisti! HYYYIII. Onneksi kaltaisiani naisia jotka ovat löytäneet ulkomaalaisen miehen joko suomessa tai ulkomailla on PALJON.

        Ulkomailla meitä on naimisissa ulkkismiesten kanssa kymmenkertainen määrä Suomessa asuviin nähden.

        Jokainen ulkomaa on TÄYNNÄ kaltaisiani LOTTOVOITON saanneita KAUNIITA Suomalaisia naisia jolle olette kateellisia heidän uudesta kansallisuudestaan ja ulkkismiehestään. Vain kauneimmat ovat naimisissa ulkomailla. Voi voi mitä kateutta ja katkeruutta.

        oon ihan helvetin kateellinen sulle kun sul on toi "luigi". Ei vois vähempääkään kiinnostaa.
        Ja rasisti en ole, mutta älä hehkuta noin paljon ulkomaalaisia miehiä, kyllä sieltäkin tuollaisia sikoja löytyy kuten siskoni tapauksessa. Itse olet yleistäjä pahimmasta päästä, suomalaiset on lesborekkafemakoita tai älyttömän kauniita naisia. Entäs se välimuoto? Ja miksi kuvittelet että kaikki haluaisivat noita sinun himoitsemia kemaleita/mustia miehiä?
        Itse olen ennemmin oman suomalaisen komean kaksimetrisen viikinkini kanssa, kun sinun lipevien ulkomaalaisten machojen kanssa.
        Ja käytkö usein klubeilla yms? Siellä nämä ulkomaailaiset ovat useimmiten rumimpien/läskimpien naisten kimpussa, kun ei muut kelpuuta :D


      • KAUNIS BLONDI
        typerä blondi kirjoitti:

        oon ihan helvetin kateellinen sulle kun sul on toi "luigi". Ei vois vähempääkään kiinnostaa.
        Ja rasisti en ole, mutta älä hehkuta noin paljon ulkomaalaisia miehiä, kyllä sieltäkin tuollaisia sikoja löytyy kuten siskoni tapauksessa. Itse olet yleistäjä pahimmasta päästä, suomalaiset on lesborekkafemakoita tai älyttömän kauniita naisia. Entäs se välimuoto? Ja miksi kuvittelet että kaikki haluaisivat noita sinun himoitsemia kemaleita/mustia miehiä?
        Itse olen ennemmin oman suomalaisen komean kaksimetrisen viikinkini kanssa, kun sinun lipevien ulkomaalaisten machojen kanssa.
        Ja käytkö usein klubeilla yms? Siellä nämä ulkomaailaiset ovat useimmiten rumimpien/läskimpien naisten kimpussa, kun ei muut kelpuuta :D

        Tämä nyt taitaa mennä toistoksi, mutta sinusta ilmeisesti Janina Frostell, Linda Lampenius, Marika Krook, Viivi Pumpanen,Tanja Karpela ym joilla on on ollut ainakin nuorena ovat sitten niitä rumimpia ja läskeimpiä? Listaa voidaan jatkaa loputtomiin. Entä ne lukuisat ystävättäresi jotka ovat aviossa ulkomailla? Rumimpia ja läskeimpiä, tiedät itsekkin että he ovat kauneimmat ystävättäresi.

        Kyllä tiedän oman Luigini markkinaarvon. Jos klubilla menen vessaan on lauma suomi-naisia säälittävän koomisessa iskuyrityksessä iskemässä Luigiani kun palaan meikkaamasta.

        Silmäpeliä käydään koko ajan Luigin kanssa. Ja tuon tuosta tulee naisia kysymään luigilta "Where are you from?" ja What do you think about Finland, do you think that Finland is a fantastic country?" ja "Do you think that Finnish women are the most beautiful?"

        Kyllästymiseen asti Luigini saa vastailla Suomi-naisten kyselyihin. Jotkut emakot jopa kourivat Luigiani. TYYDY TASOOSI.

        Nieli nyt vaan se kateellisuutesi ja katkeruutesi kun et kelpaa Italialaisille miehille edes panopuuksi.


      • hahhahhahhahhah
        KAUNIS BLONDI kirjoitti:

        Tämä nyt taitaa mennä toistoksi, mutta sinusta ilmeisesti Janina Frostell, Linda Lampenius, Marika Krook, Viivi Pumpanen,Tanja Karpela ym joilla on on ollut ainakin nuorena ovat sitten niitä rumimpia ja läskeimpiä? Listaa voidaan jatkaa loputtomiin. Entä ne lukuisat ystävättäresi jotka ovat aviossa ulkomailla? Rumimpia ja läskeimpiä, tiedät itsekkin että he ovat kauneimmat ystävättäresi.

        Kyllä tiedän oman Luigini markkinaarvon. Jos klubilla menen vessaan on lauma suomi-naisia säälittävän koomisessa iskuyrityksessä iskemässä Luigiani kun palaan meikkaamasta.

        Silmäpeliä käydään koko ajan Luigin kanssa. Ja tuon tuosta tulee naisia kysymään luigilta "Where are you from?" ja What do you think about Finland, do you think that Finland is a fantastic country?" ja "Do you think that Finnish women are the most beautiful?"

        Kyllästymiseen asti Luigini saa vastailla Suomi-naisten kyselyihin. Jotkut emakot jopa kourivat Luigiani. TYYDY TASOOSI.

        Nieli nyt vaan se kateellisuutesi ja katkeruutesi kun et kelpaa Italialaisille miehille edes panopuuksi.

        mutta sinä näköjään kelpaat italiaanoille pelkäksi panopuuksi....

        olet vain katkera ettet ole löytänyt sitä hyvää suomalaista miestä vierellesi...

        ja kovasti kuvittelet olevasi italiaanojen suosiossa... joo kyllä niille miehille kelpaa suomalainen blondi huora joka levittää jalkasa heti ku ne pikkusen puhuu "kauniita"... xD


      • voihehehehehhehe
        KAUNIS BLONDI kirjoitti:

        Tämä nyt taitaa mennä toistoksi, mutta sinusta ilmeisesti Janina Frostell, Linda Lampenius, Marika Krook, Viivi Pumpanen,Tanja Karpela ym joilla on on ollut ainakin nuorena ovat sitten niitä rumimpia ja läskeimpiä? Listaa voidaan jatkaa loputtomiin. Entä ne lukuisat ystävättäresi jotka ovat aviossa ulkomailla? Rumimpia ja läskeimpiä, tiedät itsekkin että he ovat kauneimmat ystävättäresi.

        Kyllä tiedän oman Luigini markkinaarvon. Jos klubilla menen vessaan on lauma suomi-naisia säälittävän koomisessa iskuyrityksessä iskemässä Luigiani kun palaan meikkaamasta.

        Silmäpeliä käydään koko ajan Luigin kanssa. Ja tuon tuosta tulee naisia kysymään luigilta "Where are you from?" ja What do you think about Finland, do you think that Finland is a fantastic country?" ja "Do you think that Finnish women are the most beautiful?"

        Kyllästymiseen asti Luigini saa vastailla Suomi-naisten kyselyihin. Jotkut emakot jopa kourivat Luigiani. TYYDY TASOOSI.

        Nieli nyt vaan se kateellisuutesi ja katkeruutesi kun et kelpaa Italialaisille miehille edes panopuuksi.

        ystäviä ja itsekään en ole lähelläkään sitä lesbofemakkoa, mutta yksikään meistä ei ole edes kelpuuttanut ulkomaalaista miestä sänkyynsä. Ja voi, kyllä minua on kaiken maailman yön timot yrittänyt iskeä mutta ei nappaa. Kyllä niitö täällä paikallisessa bepopissa/onnelassa näkyy kaikkien naisten perseissä kiinni ;) oli kaunis tai ei, kunhan pillua saa.


      • typerä blondi
        voihehehehehhehe kirjoitti:

        ystäviä ja itsekään en ole lähelläkään sitä lesbofemakkoa, mutta yksikään meistä ei ole edes kelpuuttanut ulkomaalaista miestä sänkyynsä. Ja voi, kyllä minua on kaiken maailman yön timot yrittänyt iskeä mutta ei nappaa. Kyllä niitö täällä paikallisessa bepopissa/onnelassa näkyy kaikkien naisten perseissä kiinni ;) oli kaunis tai ei, kunhan pillua saa.

        Kysyin sinulta että miksi kuvittelet että kaikki suomalaiset naiset ovat kiinnostuneita ulkomaalaisista miehistä ja miksi sinusta naisissa on vaan näitä ääripäitä? Ja minulla on kauniita ystäviä, siis TOSI kauniita, ja yhdelläkään ei ole ulkomaalaista miestä. Enemmän niillä rumilla on.... Toki voit olla kaunis ja olla luigin kanssa, mutta älä kuvittele että ulkomaalaiset miehet ottaisivat vain kauniita suomalaisia naisia. Kuinkas moni turkkilainen on esim. avioliiton kautta tullut suomeen? Turkkilainen mies ollut 20 vee ja sitten sillä on läski vanha kurppa vaimona. Vain jotta pääsisi parempaan maahan. Voi sinunkin luigisi haaveilla pääsevänsä siivelläsi suomeen, että tutustuisi vähän useampaan kauniiseen vaaleaan naiseen ;)
        Minusta on ihanaa keskustella kanssasi.


      • KAUNIS BLONDI
        typerä blondi kirjoitti:

        Kysyin sinulta että miksi kuvittelet että kaikki suomalaiset naiset ovat kiinnostuneita ulkomaalaisista miehistä ja miksi sinusta naisissa on vaan näitä ääripäitä? Ja minulla on kauniita ystäviä, siis TOSI kauniita, ja yhdelläkään ei ole ulkomaalaista miestä. Enemmän niillä rumilla on.... Toki voit olla kaunis ja olla luigin kanssa, mutta älä kuvittele että ulkomaalaiset miehet ottaisivat vain kauniita suomalaisia naisia. Kuinkas moni turkkilainen on esim. avioliiton kautta tullut suomeen? Turkkilainen mies ollut 20 vee ja sitten sillä on läski vanha kurppa vaimona. Vain jotta pääsisi parempaan maahan. Voi sinunkin luigisi haaveilla pääsevänsä siivelläsi suomeen, että tutustuisi vähän useampaan kauniiseen vaaleaan naiseen ;)
        Minusta on ihanaa keskustella kanssasi.

        On maita ja maita, ja ulkkismiehiä ja ulkkismiehiä.

        Niin sanonut missit avioituvat hienojen maiden miesten kanssa: Kuten UNited Kingdom, Italia, Kreikka, Espanja Ranska Saksa USA Australia ja yleensä nämä miehet ovat valkoihoisia tummatukkaisia alle 180 cm pitkiä sopusuhtaisia alfauroksia.

        Ei ole heinoa mennä naimisiin esim tiettyjen afrikkalaismiesten kanssab tai vaikka kinkkimiehen kanssa.

        Ei Janinan Tanjan Marikan Viivin ym missien miehet ole mistä maasta tahansa vaan n.s. hienoista maista. HUOM!

        On tärkeää minkä maan PASSI miehellä on. Tiedät sen itsekkin.

        Kuinka monta ystävätärtäsi on naimisissa ulkomailla? Koita kestää kateutesi ja katkeruutesi. Ainoastaan me muodokkaat kauniiit naiselliset isotissiset saamme itsellemme Italialaismiehen. TUYYDY TASOOSI!!!


      • typerä blondi
        KAUNIS BLONDI kirjoitti:

        On maita ja maita, ja ulkkismiehiä ja ulkkismiehiä.

        Niin sanonut missit avioituvat hienojen maiden miesten kanssa: Kuten UNited Kingdom, Italia, Kreikka, Espanja Ranska Saksa USA Australia ja yleensä nämä miehet ovat valkoihoisia tummatukkaisia alle 180 cm pitkiä sopusuhtaisia alfauroksia.

        Ei ole heinoa mennä naimisiin esim tiettyjen afrikkalaismiesten kanssab tai vaikka kinkkimiehen kanssa.

        Ei Janinan Tanjan Marikan Viivin ym missien miehet ole mistä maasta tahansa vaan n.s. hienoista maista. HUOM!

        On tärkeää minkä maan PASSI miehellä on. Tiedät sen itsekkin.

        Kuinka monta ystävätärtäsi on naimisissa ulkomailla? Koita kestää kateutesi ja katkeruutesi. Ainoastaan me muodokkaat kauniiit naiselliset isotissiset saamme itsellemme Italialaismiehen. TUYYDY TASOOSI!!!

        minulla ei ole yhtäkään ystävää ulkomailla naimisissa :) yhä edelleen kun ei kauniit fiksut suomalaisnaiset huoli mitä tahansa munanheiluttaja gigoloita :)
        Tässä nyt on viivi pumppanen ja hänen miehensä:

        http://fi-fi.facebook.com/people/Pezhman-Ahmadi/810719595
        onko komea? minusta näyttää irvistävältä apinalta. Tuoltako se sinun luigikin näyttää?

        Etkä vieläkään vastannut minulle kysymyksiini.
        p.s millon luigi vie sinut Italiaan vai jäättekö tänne, että luigi voi pokaa uuden kauniin suomi naisen sitten kun sinä olet läski kotiäiti?


      • KAUNIS BLONDI
        typerä blondi kirjoitti:

        minulla ei ole yhtäkään ystävää ulkomailla naimisissa :) yhä edelleen kun ei kauniit fiksut suomalaisnaiset huoli mitä tahansa munanheiluttaja gigoloita :)
        Tässä nyt on viivi pumppanen ja hänen miehensä:

        http://fi-fi.facebook.com/people/Pezhman-Ahmadi/810719595
        onko komea? minusta näyttää irvistävältä apinalta. Tuoltako se sinun luigikin näyttää?

        Etkä vieläkään vastannut minulle kysymyksiini.
        p.s millon luigi vie sinut Italiaan vai jäättekö tänne, että luigi voi pokaa uuden kauniin suomi naisen sitten kun sinä olet läski kotiäiti?

        Lyön vaikka vetoa, että sinä olisit ensimmäisenä tarjoamassa itseäsi jo pelkästään siitä ilosta, että voisit tehdä pahan mielen kauniille Viivi Pumpaselle.

        Tosiasiassa sinulla ei ole mitään mahkuja viedä kauniilta Viivi Pumpaselta yhtään mitään, ei edes hänen käyttämäänsä limasta paskasta nenäliinaa johon hän on alapäänsä pyyhkinyt. Kauneutesi ei siihen riitä.

        Tyydy nyt vain tasoosi; siis suomalaiseen mieheen. Et siis edes tunne kauniita naisia koska et tunne yhtään ulkomailla asuvaa ystävätärtä joka on naimisissa ulkkismiehen kanssa. Kertoo paljon ulkonäöstäsi. Kauniit naiset nimittäin viihtyvät VAIN kauniitten naisten/ystävättärien kanssa.

        Niin niin nitten munanheiluttaja gigoloitten kanssa sitten viihtyvät kaikki nämä sinun mielestä "rumat suomalaiset naiset" Lampeniuksesta Frostellista Krookista Karpelasta Pumpasesta lähtien? Huh huh.

        Pezhman on todellinen Suomalaisten naisten alfauros, tummat hiukset, oikea pituus ja kaikki.


      • typerä blondi
        KAUNIS BLONDI kirjoitti:

        Lyön vaikka vetoa, että sinä olisit ensimmäisenä tarjoamassa itseäsi jo pelkästään siitä ilosta, että voisit tehdä pahan mielen kauniille Viivi Pumpaselle.

        Tosiasiassa sinulla ei ole mitään mahkuja viedä kauniilta Viivi Pumpaselta yhtään mitään, ei edes hänen käyttämäänsä limasta paskasta nenäliinaa johon hän on alapäänsä pyyhkinyt. Kauneutesi ei siihen riitä.

        Tyydy nyt vain tasoosi; siis suomalaiseen mieheen. Et siis edes tunne kauniita naisia koska et tunne yhtään ulkomailla asuvaa ystävätärtä joka on naimisissa ulkkismiehen kanssa. Kertoo paljon ulkonäöstäsi. Kauniit naiset nimittäin viihtyvät VAIN kauniitten naisten/ystävättärien kanssa.

        Niin niin nitten munanheiluttaja gigoloitten kanssa sitten viihtyvät kaikki nämä sinun mielestä "rumat suomalaiset naiset" Lampeniuksesta Frostellista Krookista Karpelasta Pumpasesta lähtien? Huh huh.

        Pezhman on todellinen Suomalaisten naisten alfauros, tummat hiukset, oikea pituus ja kaikki.

        että kukaan edellä mainitsemistasi naisista olisi ruma, päin vastoin, kauniita kaikki. Mutta sinulta tulee vain hiukan turhaa yleistämistä että "kaikki kauniit naiset ovat ulkomaalaisten miesten kanssa". Kyllä on rumia naisia jotka ovat ulkomaalaisten kanssa ja kauniita naisia jotka "tyytyvät" suomalaisiin miehiin. Ja toiste päin.

        Ja pezhman ei millään tavalla ole ainakaan minun ihannemieheni, ruma kuin perkele. Ja vielä tuollainen kääpiö. Itse olen 173 cm pitkä ja pidän korkokenkiä joten kyllä miehellä pituutta pitää olla :)

        Ja miten voit sanoa mitään ulkonäöstäni kun et ole ikinä minua nähnyt? Laitapas sähköpostia tai jotain tänne esille että saan sinuun yhteyden, voidaan sitten ihan naamatusten kiistellä ja vertailla että kumpi on paremman näköinen ;)
        Jos susta on naista siihen?
        Ehkä saisin taottua tohon sinuun kapeakatsaiseen maailmaan muutakin kuin ulkonäön ihannoinnin ja muiden ihmisten halventamisen.


      • mie vaan
        typerä blondi kirjoitti:

        että kukaan edellä mainitsemistasi naisista olisi ruma, päin vastoin, kauniita kaikki. Mutta sinulta tulee vain hiukan turhaa yleistämistä että "kaikki kauniit naiset ovat ulkomaalaisten miesten kanssa". Kyllä on rumia naisia jotka ovat ulkomaalaisten kanssa ja kauniita naisia jotka "tyytyvät" suomalaisiin miehiin. Ja toiste päin.

        Ja pezhman ei millään tavalla ole ainakaan minun ihannemieheni, ruma kuin perkele. Ja vielä tuollainen kääpiö. Itse olen 173 cm pitkä ja pidän korkokenkiä joten kyllä miehellä pituutta pitää olla :)

        Ja miten voit sanoa mitään ulkonäöstäni kun et ole ikinä minua nähnyt? Laitapas sähköpostia tai jotain tänne esille että saan sinuun yhteyden, voidaan sitten ihan naamatusten kiistellä ja vertailla että kumpi on paremman näköinen ;)
        Jos susta on naista siihen?
        Ehkä saisin taottua tohon sinuun kapeakatsaiseen maailmaan muutakin kuin ulkonäön ihannoinnin ja muiden ihmisten halventamisen.

        Kylläpä oli siis niin typerästä typerin ketju että oikein nauraa sai..siis voiko joku ihminen olla noin idiootti et puhuu vaan ulkomaalaisista miehistä ja kauneudesta????? Itse olin kerran 2 kk yhden ulkomaalaisen miehen kans ja jätin sen ihan sen takia et se jätkä oli täys paska...teki ihan samoin ku tää niin väitetty luigi eli piti mua VAAN pelkkänä panopuunna..no, kun sen huomasin mitä jätkällä oli vaan mielessä niin lensi kuin leppäkeihäs!

        Siis mulle ei tuu kukaan jätkä edes puhumaan noin törkeyksiä, mä nimittäin arvostan itteeni naisena niin paljon etten rupee kenellekään mikskään panopuuks! Mut toki jos tää blondi saa siitä tarvitsemansa tyydytyksen niin antaa mennä vaan..mulla sentään aivan ihana rakastava ja minua palvova suomalais mies rinnallani ja myönnänpä ihan rehellisesti etten ole edes kaunis ja silti sain miljoon kertaa paremman miehen ku tää blondi!! :-D Et kyl kannattaa olla levittämättä reisiään ekoilla treffeillä, siitä antaa pelkän panopuun kuvan ku niin tekee..toisin ku meillä jotka ei ajatella alapäällä ni meillä on pikkasen enempi noita "vaatimuksia" enneku yhtäkään miestä huolitaan pariksemme!

        Ja juuri tuo on se syy mihin sun suhteet tulee kaatumaan..oot niille ulkkismiehilles pelkkä panopuu, aikansa sua käyttää ja ku on tarpeeks pitkään ajanut niin vaihtaa tuoreempaan. ;-D toisin se on meillä jotka ollaan valittu kumppanimme rakkaudella ja huolella, me ilkutaan sua sit ku sä itket yksinäs jossain pensaassa miten et kelpaa EDES ulkkismiehelle pelkäks panoks et siitäkin tuli lemput..ja jatketaan kuhertelua oman rakkamme suomalais miehen kans joka on vielä siinä ajassa ku sun ulkkismies vaan panee sua ja ottaa susta kaiken nautinnon irti pistänyt meidät paksuks ja ollaan onnellisia odottavia äitejä. :D


      • KAUNIS BLONDI
        mie vaan kirjoitti:

        Kylläpä oli siis niin typerästä typerin ketju että oikein nauraa sai..siis voiko joku ihminen olla noin idiootti et puhuu vaan ulkomaalaisista miehistä ja kauneudesta????? Itse olin kerran 2 kk yhden ulkomaalaisen miehen kans ja jätin sen ihan sen takia et se jätkä oli täys paska...teki ihan samoin ku tää niin väitetty luigi eli piti mua VAAN pelkkänä panopuunna..no, kun sen huomasin mitä jätkällä oli vaan mielessä niin lensi kuin leppäkeihäs!

        Siis mulle ei tuu kukaan jätkä edes puhumaan noin törkeyksiä, mä nimittäin arvostan itteeni naisena niin paljon etten rupee kenellekään mikskään panopuuks! Mut toki jos tää blondi saa siitä tarvitsemansa tyydytyksen niin antaa mennä vaan..mulla sentään aivan ihana rakastava ja minua palvova suomalais mies rinnallani ja myönnänpä ihan rehellisesti etten ole edes kaunis ja silti sain miljoon kertaa paremman miehen ku tää blondi!! :-D Et kyl kannattaa olla levittämättä reisiään ekoilla treffeillä, siitä antaa pelkän panopuun kuvan ku niin tekee..toisin ku meillä jotka ei ajatella alapäällä ni meillä on pikkasen enempi noita "vaatimuksia" enneku yhtäkään miestä huolitaan pariksemme!

        Ja juuri tuo on se syy mihin sun suhteet tulee kaatumaan..oot niille ulkkismiehilles pelkkä panopuu, aikansa sua käyttää ja ku on tarpeeks pitkään ajanut niin vaihtaa tuoreempaan. ;-D toisin se on meillä jotka ollaan valittu kumppanimme rakkaudella ja huolella, me ilkutaan sua sit ku sä itket yksinäs jossain pensaassa miten et kelpaa EDES ulkkismiehelle pelkäks panoks et siitäkin tuli lemput..ja jatketaan kuhertelua oman rakkamme suomalais miehen kans joka on vielä siinä ajassa ku sun ulkkismies vaan panee sua ja ottaa susta kaiken nautinnon irti pistänyt meidät paksuks ja ollaan onnellisia odottavia äitejä. :D

        Mutta jos olet kaunis, kuten minä, ja nämä ulkkismiehet tietävät että eivät todennäköisesti koskaan kauniimpaa saa, niin miksi minut vaihtaa, ja sitä paitsi kundini tietää tasan tarkkaan että niin Suomessa kuin missä tahansa maassa minun edessä on 200 m mittainen jono miehiä ja teitysti lesbo femmareita jotka yrittävät saada seksiä minulta.


      • eoitetioåagtå
        KAUNIS BLONDI kirjoitti:

        Mutta jos olet kaunis, kuten minä, ja nämä ulkkismiehet tietävät että eivät todennäköisesti koskaan kauniimpaa saa, niin miksi minut vaihtaa, ja sitä paitsi kundini tietää tasan tarkkaan että niin Suomessa kuin missä tahansa maassa minun edessä on 200 m mittainen jono miehiä ja teitysti lesbo femmareita jotka yrittävät saada seksiä minulta.

        kuullut sanontaa: "Ei se kauniinkaan paska syötäväks kelpaa"...?
        Ulkkismiehet liikkuvat ihan tasan varmasti muuallakin kuin sinun kotikulmillasi ja joka maassa on omat kauniit naisensa. Ruotsissa niitä kauniita blondeja vasta onkin!
        Et oo muuta kuin pano Luigille ja muille hänen kaltaisilleen. Jos tuntisit yhtään esim italialaista kulttuuria tietäisit, että vaimo valitaan huolella (yleensä kotimaasta), panoksi kelpaa kuka vaan helppo hutsu. Reikä kuin reikä... Ja jos nyt niin kävisi, että saisit Luigiin pitempiaikaisen kiinnityksen, niin viimeistään siinä vaiheessa, kun tissisi alkavat roikkua, sinut vaihdetaan uuteen hutsuun.


      • KAUNIS BLONDI
        eoitetioåagtå kirjoitti:

        kuullut sanontaa: "Ei se kauniinkaan paska syötäväks kelpaa"...?
        Ulkkismiehet liikkuvat ihan tasan varmasti muuallakin kuin sinun kotikulmillasi ja joka maassa on omat kauniit naisensa. Ruotsissa niitä kauniita blondeja vasta onkin!
        Et oo muuta kuin pano Luigille ja muille hänen kaltaisilleen. Jos tuntisit yhtään esim italialaista kulttuuria tietäisit, että vaimo valitaan huolella (yleensä kotimaasta), panoksi kelpaa kuka vaan helppo hutsu. Reikä kuin reikä... Ja jos nyt niin kävisi, että saisit Luigiin pitempiaikaisen kiinnityksen, niin viimeistään siinä vaiheessa, kun tissisi alkavat roikkua, sinut vaihdetaan uuteen hutsuun.

        Sittenhän Italia, kreikka, espanja, prtugali, ranska, saksa, englanti, usa, astralia ruotsi, norja, hollanti, belgia, turkki, libanon kypros , kreeta jne jne on täynnä suomi hutsuja. Minunkin ystävättäriä siellä on naimisissa vaikka kuinka. En ole siis yksin.

        Ja ystävättäreni jotka ovat aviossa ulkkismiesten kanssa OVAT kauniita. He eivät ole mitään virtahepofemmareita jotka kulevat siilitukkansa ja echokenkiensä kanssa fjällräven reppu selässä.

        En voisi kuvitella italialaista jumalaista tummatukkaista gentelmannia suomalaisen virtahepofemmarin kanssa. Silmiä kirvelisi katsoa moista.

        On totta että nuo rumat naiset niinkuin tossa yllä kelpaavat joskus panopuuksi, mutta meidän kauniitten naisten kanssa mennään naimisiin ja perustetaan perhe.

        Ja olen YLPEÄ kinteistä suurista tisuistani, ja Luigi on niihin hulluna, ne eivät roiku eivätkä koskaan tule roikkumaan.

        Typerät suomimiehet yrittävät säälittävästi "pelastaa" minut Luigilta niinkuin nähtävästi joku virtahepo-femmari täälläkin.


      • TheBrunette
        KAUNIS BLONDI kirjoitti:

        Sittenhän Italia, kreikka, espanja, prtugali, ranska, saksa, englanti, usa, astralia ruotsi, norja, hollanti, belgia, turkki, libanon kypros , kreeta jne jne on täynnä suomi hutsuja. Minunkin ystävättäriä siellä on naimisissa vaikka kuinka. En ole siis yksin.

        Ja ystävättäreni jotka ovat aviossa ulkkismiesten kanssa OVAT kauniita. He eivät ole mitään virtahepofemmareita jotka kulevat siilitukkansa ja echokenkiensä kanssa fjällräven reppu selässä.

        En voisi kuvitella italialaista jumalaista tummatukkaista gentelmannia suomalaisen virtahepofemmarin kanssa. Silmiä kirvelisi katsoa moista.

        On totta että nuo rumat naiset niinkuin tossa yllä kelpaavat joskus panopuuksi, mutta meidän kauniitten naisten kanssa mennään naimisiin ja perustetaan perhe.

        Ja olen YLPEÄ kinteistä suurista tisuistani, ja Luigi on niihin hulluna, ne eivät roiku eivätkä koskaan tule roikkumaan.

        Typerät suomimiehet yrittävät säälittävästi "pelastaa" minut Luigilta niinkuin nähtävästi joku virtahepo-femmari täälläkin.

        jo sen verran kauan käynyt jauhamassa täällä tuosta jumalaisesta Luigistasi, että herää kysymys, miksette ole jo lähteneet hänen kotimaahansa..? Eikös hänen pitänyt oitis viedä sinut täältä loskan ja ilkeiden ihmisten keskeltä aurinkoiseen Italiaan..?
        Miten ihmeessä sinä olet vielä Suomessa, kun KAIKKI KAUNIIT ystäväsi ovat jo naimisissa lähes 20 maassa?

        No joo, annas kun arvaan: heräsit tänäkin aamuna ankeassa kerrostaloyksiössäsi katsellen vastapäätä olevan betonipunkkerin seinää ja totesit, että viime yön tapahtumat Luigin kanssa olivatkin taas vain unta... Vessan peilistä katsoo vastaan hailakkasilmäinen, muutaman sentin juurikasvulla varustettu "blondi" ja ne kuuluisat bosat ovat korkeintaankin kuppikokoa B... Elämä on. Otahan lääkkeesi, niin jaksat tämänkin päivän.


      • KAUNIS BLONDI
        TheBrunette kirjoitti:

        jo sen verran kauan käynyt jauhamassa täällä tuosta jumalaisesta Luigistasi, että herää kysymys, miksette ole jo lähteneet hänen kotimaahansa..? Eikös hänen pitänyt oitis viedä sinut täältä loskan ja ilkeiden ihmisten keskeltä aurinkoiseen Italiaan..?
        Miten ihmeessä sinä olet vielä Suomessa, kun KAIKKI KAUNIIT ystäväsi ovat jo naimisissa lähes 20 maassa?

        No joo, annas kun arvaan: heräsit tänäkin aamuna ankeassa kerrostaloyksiössäsi katsellen vastapäätä olevan betonipunkkerin seinää ja totesit, että viime yön tapahtumat Luigin kanssa olivatkin taas vain unta... Vessan peilistä katsoo vastaan hailakkasilmäinen, muutaman sentin juurikasvulla varustettu "blondi" ja ne kuuluisat bosat ovat korkeintaankin kuppikokoa B... Elämä on. Otahan lääkkeesi, niin jaksat tämänkin päivän.

        Huvittaa tämä bruneten kateellisuus. Älä huoli kyllä me lähdemmekin, minulla on jo joitakin suomalaisia ystävättäriä Italiassa toivottamassa tervetulleeksi jotka muuten ovat rintavia ja kauniita ja naimisissa hekin tummatukkaisten Itlialaisten miesten kanssa.

        Brunettea kaduttaa nyt niin vietävästi kun ei pysynyt ranskalaisen ja oliko se toinen italialaisen miehen kainalossa. Nyt tyhmä brunette tappelee juopon suomalaisen sikaniskan kanssa yksiössään muutamasta eurosta. Minä aion asua vähän tilavammin Italiassa.

        Voin kuvitella kuinka miehesi tuntee alemmuutta Itlialaista miestäni kohtaan ja sinä kateutta minua kohtaan jos näkisimme kadulla. Nooh lohdutukseksi et ole ainoa nainen joka näin käyttäytyy.


      • TheBrunette
        KAUNIS BLONDI kirjoitti:

        Huvittaa tämä bruneten kateellisuus. Älä huoli kyllä me lähdemmekin, minulla on jo joitakin suomalaisia ystävättäriä Italiassa toivottamassa tervetulleeksi jotka muuten ovat rintavia ja kauniita ja naimisissa hekin tummatukkaisten Itlialaisten miesten kanssa.

        Brunettea kaduttaa nyt niin vietävästi kun ei pysynyt ranskalaisen ja oliko se toinen italialaisen miehen kainalossa. Nyt tyhmä brunette tappelee juopon suomalaisen sikaniskan kanssa yksiössään muutamasta eurosta. Minä aion asua vähän tilavammin Italiassa.

        Voin kuvitella kuinka miehesi tuntee alemmuutta Itlialaista miestäni kohtaan ja sinä kateutta minua kohtaan jos näkisimme kadulla. Nooh lohdutukseksi et ole ainoa nainen joka näin käyttäytyy.

        Lopetan kinaamisen kanssasi tähän. Et, ressukka, ymmärrä, että toisilla on "aikuisten oikeasti" sellainen elämä SUOMALAISEN miehen kanssa, josta sinä vain haaveilet... Mitä sinä voisit tietää, kun et ole vielä sitä "Manskuasi" pidemmälle päässyt maailmassa ; kuvittelet päiväunissasi Prinssi Rohkean vievän sinut mukanaan, kun parhaimmassakin tapauksessa törmäät pelkkään ulkonäköön (joka rapisee sinultakin vuosien saatossa) tuijottavaan, panopuuta vailla olevaan gigoloon.

        Lähdetään torstai-aamuna fiksun ja varakkaan IT-mieheni kanssa St Moritziin viettämään pidennettyä viikonloppua, pitää siis jatkaa töitä. Jää hyvästi!


      • KAUNIS BLONDI
        TheBrunette kirjoitti:

        Lopetan kinaamisen kanssasi tähän. Et, ressukka, ymmärrä, että toisilla on "aikuisten oikeasti" sellainen elämä SUOMALAISEN miehen kanssa, josta sinä vain haaveilet... Mitä sinä voisit tietää, kun et ole vielä sitä "Manskuasi" pidemmälle päässyt maailmassa ; kuvittelet päiväunissasi Prinssi Rohkean vievän sinut mukanaan, kun parhaimmassakin tapauksessa törmäät pelkkään ulkonäköön (joka rapisee sinultakin vuosien saatossa) tuijottavaan, panopuuta vailla olevaan gigoloon.

        Lähdetään torstai-aamuna fiksun ja varakkaan IT-mieheni kanssa St Moritziin viettämään pidennettyä viikonloppua, pitää siis jatkaa töitä. Jää hyvästi!

        Voit lukea seuraavasta Gloriasta tai Eevasta juttua minusta ja Luigista. Mikään naisten lehti ei kirjoittaisi meistä ihailevaan sävyyn juttua jos naisin suomi-pojan;

        mutta....kun aviopuolisoni on komea tumma italialainen mies niin tämä kiinnostaa suomalaisia naisia aivan tavattomasti, ja he haaveilevat että heille kävisi samoin kuin minulle.

        Miksiköhän muuten naisten lehdet aina todella kirjoittavat niin positiivisesti aina kun suomalainen nainen ja ulkkismies on suhteessa. Ihan kuin suomi-nainen olisi LOTTOVOITON saannut kun on kelvannut ulkkismiehelle. Ja nämä naiset ovat muuten kauniita eikä mitään virtahepoja.

        On ihanaa nauttia palvottuna olemisesta. Ai niin kysyit kuppikokoani. Minun kauniit tisuni mahtuvat juuri ja juuri D kuppeihin!


    • rkgodfocbf

      Miellestäni todella hyvä kirjoitus. Kannatetaan, ehdottomasti.

      • therealRKGODFOCBF

        onpas TODELLA omaperäistä kirjoittaa tänne toisen nimimerkin takana! Taitaa se TODELLA älykäs ja kaunis blondi olla asialla... Olet säälittävä!


    • FrozenCorpse

      No voihan kauheeta! Miten olenkaan voinut olla näin sokea ja tyhmä!1 Minä onneksi olen tollaiselle typerälle matkalle liian vanha, aivan liian fiksu ja itseni tunteva.
      Saksa olisi ehkä lähin paikka, jossa voisi olla mielenkiintoisia miehiä tarpeeksi jos tarvitsisi..
      Vippaaks rahat ni lähen heti?

      • KAUNIS BLONDI

        Kuuleppas nyt nimimerkki "FrozenCopsus". En halua sinua mitenkään lannistaa, mutta meneppä ensin peilin eteen katsomaan ulkonäköäsi.

        Saksalaismiehille ei nimittäin kelpaa kukaa vaan, vaan ainoastaan kauneimmat ja isotissisimmät ja hyvä peräisimmät, seksikkäät suomalaisnaiset. Virtahepofemmarit ei kelpaa saksalaismiehillekkään!

        Ei muuta kuin meikkaamaan ja seksyjä vaatteita ostamaan, ja jumppaamaan ja SITTEN VASTA tarjoamaan itseäsi AKTTIIVISESTI Saksalaismiehille. Ehkä sinuakin lykästää ja saat SAKSALAISEN miehen itsellesi. LOTTOVOITTO Sinulle!

        Siellä se Saksakin on muuten täynnä suomalaisia naisia naimisissa ihanien saksalaismiesten kanssa, joten "lycka till" kyllä sinne vielä yksi mahtuu.....jos olet tarpeeksi kaunis ja seksy.

        Pieni varoituksen sana: Saksassa on yllättävän paljon miehiä jolla EI OLE tummia hiuksia. Huomaat kyllä.


      • FrozenCorpse
        KAUNIS BLONDI kirjoitti:

        Kuuleppas nyt nimimerkki "FrozenCopsus". En halua sinua mitenkään lannistaa, mutta meneppä ensin peilin eteen katsomaan ulkonäköäsi.

        Saksalaismiehille ei nimittäin kelpaa kukaa vaan, vaan ainoastaan kauneimmat ja isotissisimmät ja hyvä peräisimmät, seksikkäät suomalaisnaiset. Virtahepofemmarit ei kelpaa saksalaismiehillekkään!

        Ei muuta kuin meikkaamaan ja seksyjä vaatteita ostamaan, ja jumppaamaan ja SITTEN VASTA tarjoamaan itseäsi AKTTIIVISESTI Saksalaismiehille. Ehkä sinuakin lykästää ja saat SAKSALAISEN miehen itsellesi. LOTTOVOITTO Sinulle!

        Siellä se Saksakin on muuten täynnä suomalaisia naisia naimisissa ihanien saksalaismiesten kanssa, joten "lycka till" kyllä sinne vielä yksi mahtuu.....jos olet tarpeeksi kaunis ja seksy.

        Pieni varoituksen sana: Saksassa on yllättävän paljon miehiä jolla EI OLE tummia hiuksia. Huomaat kyllä.

        Ei taida olla kaikki kunnossa, jos ei seuraa saa kuin seksillä :D
        Enkä mä sellaista miestä huolikaan, joka kattoo pelkkää kuorta.
        Turha muuten kitistä mun ulkonäöstä, siinä kun ei oo mitää vikaa.


      • KAUNIS BLONDI
        FrozenCorpse kirjoitti:

        Ei taida olla kaikki kunnossa, jos ei seuraa saa kuin seksillä :D
        Enkä mä sellaista miestä huolikaan, joka kattoo pelkkää kuorta.
        Turha muuten kitistä mun ulkonäöstä, siinä kun ei oo mitää vikaa.

        Ehkä sinun sitten täytyy tyytyä tasoiseesi suomalaismieheen. Ei kaikki sinne Saksaankaan kelpaa......näin se vaan on. Reality bites. Onni ei jakaudu tasan.


    • pirjomarjaana

      Entä jos on kaunis, mutta lesbo?

      • KAUNIS BLONDI

        Kuten Luiginikin sanoo; Suomessa on maailman kauneimmat ja seksyimmät naiset siis ne syntyy täällä, kunnes sitten kelpaavat tummatukkaiselle ulkkismiehille ja muuttavat ulkomaille naimisiin....

        Jos haluat lesbona naisen itsellesi, toivon että ymmärrät, että sen toisen naisenkin pitää olla lesbo, muuten homma ei niinku pelaa.....et älä vaan yritä mua.....vaikka mää oonkii kaunis ja seksy ja blondi.

        Lesboilla ei oo siis mitää tarvetta muuttaa ulkomaille koska täällä on kauniita blondeja lesboja eikä ne oo niinkö kinnostunu miehistä ei ulkkis eikä suomi-miehistä! Elikä ei muuta kuin:
        "tussu vastaan tussua ja pum pum" ja ihania orkkuja sulle kaunis lepso. Lottovoitto siis sinullekkin! Hih.


    • Oki

      Ja meinasit pistää vahingon kiertämään? Vain ja ainoastaan omien virheittesi vuoksi! Kaikkihan sen tietää että naisen asema on vähintäänkin infeerinen miehiin verrattuna noissa maissa. Miksi yksikään laatu nainen vaihtaisi maata alemman tulotason maahan? Noh en toki miehenä voi kuvitella tummien kutrien viehätystä mutta ihmetyttää vain jos yksikään täys järkinen nainen vaihtaa osositteensa Kreikkaan näinä aikoina ( talous uutiset... talous uutiset... opettelisivat hoitamaan kansan talouttaan).

    • Hedgehog_pie

      Vie pois ne italialaismiehet joita notkuu kaikki naistenlehdet ja joita massa huutaa ja ulvoo.

      Minä otan persoonallisen näköisen ja fiksun miehen.

    • Anonyymi

      Alkoi hauskasti tämä ketju. Pitää lukea tuo paremmin päiväsaikaan. Nyt ei viitsi eikä jaksa. Aloittaja on selvästi koomikkoainesta. ehkä stand up koomikko

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe