Minkä värinen luomiväri sopisi sinisille silmille? Mun silmät on semmoset tummansinisten ja jäänsinisten sekoitus. Oon kokeillut ruskeeta, jonka pitäisi kuulema tuoda sitä sinisyyttä esille, mutta se ei oikein näytä luonnoliselta... Musta, harmaa, ja valkoinen taas vie sen sinisyyden jotenkin, eli ne näyttää harmailta. Mitään "shokkiväriä" en myöskään haluaisi käyttää. Mietin myös, minkälaiset rajaukset sopisivat, eli väri, nestemmäinen vai peruskynä...
Luomiväri sinisille silmille?
6
1043
Vastaukset
- kultaa ja pronssia
Kullansävyinen luomiväri sopii sinisille silmille. Tosin kultaakin on tosi montaa eri sävyä joten täytyy vähän katsoa mikä omalle ihonsävylle niistä sopii parhaiten. Kultaisen luomivärin kanssa rajaisin silmät pehmeästi ruskealla kynällä. Myös pronssin sävyt sopivat ainakin mun sinisille silmille hyvin.
- Isugarme
http://www.amazon.co.uk/gp/feature.html?ie=UTF8&docId=1000086073
Tuota sivua kun selaat vähän alas näkyy taulukko. Omasta mielestä juuri hyvä :) - Jääsilmä
Itselläni on vaaleat jäänsiniset silmät ja saan ne "hehkumaan" vielä sinisimpinä, kun käytän rusehtavaa luomiväriä joka taittuu oranssiin eli vähän kuin kupari, mutta ehkä hiukan vaaleampi. Sitten tummemmalla varjostukset niin kyllä jokainen vastaantulija huomaa silmäni. Usein minulta kysytäänkin, että onko minulla värilliset piilarit, kun on niin hienon väriset silmät. Kiitos isälleni "jäätävästä" katseestani. =)
- Kosmari #2
Nyrkkisääntö kuinka silmät saa näyttämään entistä syvemmän sävyisiltä on käyttää silmien värin VASTA väriä silmämeikissä. Sinun tapauksessa kaikki oranssin sävyt ja oranssiin taittuvat sävyt saavat silmäsi säihkymään entistä sinisempinä! Kupari, pronssi, persikka...
- iria_f
...luomivärien sijasta tummansinistä rajausta ja ripsaria. Toimi uskomattoman hyvin ja näyttää luonnollisemmalta kuin meikki luomivärin kanssa.
T. Toinen jääsilmä - *SiniSimmu*
iria_f kirjoitti:
...luomivärien sijasta tummansinistä rajausta ja ripsaria. Toimi uskomattoman hyvin ja näyttää luonnollisemmalta kuin meikki luomivärin kanssa.
T. Toinen jääsilmäItse olen huomannut, että vihreällä saa siniset silmät näyttämään todella sinisiltä! Toinen suosikkini on lila/violetti ja tietty ruskea. Jostain syystä nämä lämpimämmät sävyt (kulta, persikka, oranssi) tekevät minun silmistäni ihan sairaan näköiset, joten en niitä voi käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584