miten vaikuttaa työnteko ansiopäivärahaan, onko aina siltä päivältä ilman ansiopäivärahaa jos on töissä välillä jossain vai miten hommaa toimii? tasaako ne jotenki sitä ansiopäivärahaa. kiitos vastauksista.
Ansiopäiväraha/työnteko
7
538
Vastaukset
- mies24v
joo löyty jos vastaus.....
- kassalla töissä
kts. www.tyj.fi'tai soita omaan kassaasi. tältä ET saa oikeaa neuvoa: veikkaan.
- kiiiitosss
ite meen näin kun päivät tulee täyteen töissä jään ansiosidonnaiselle,
pomojen kans sovittu, saan 500pv olla pois takas nollaan päiviä!
Näillä on menty monta vuotta elementti sauma hommia.
- laskekaa itse
koska varsinkin jos edeltävä kokopäivätyötä ja siten ansiot ok, mutta jos työtön esim vuoden ja aloitat 20-25h viikkoja about samalla tuntipalkalla jota jatkuu esim se 34viikkoa jolloin uusi ansiorahatarkastelu tehdään saat aika heikot rahat seuraavaan työttömyyteen. minunkin tapauksessa enää noin 40% entisistä. eli mielluummin kokonaan ilman tai sitten täyttä viikkoa.
- sovittelu
Tulet saamaan soviteltua päivärahaa, eli tulosi pienentävät sinulle maksettua päivärahaa.
Esim. Tienaat 200 € kuussa, päivärahasi pienenee 100€ kuussa.- leivillelyö..
tyj kaavalla laskien saisin vielä muutaman satkun sidonnaista.
- Kom Mari
leivillelyö.. kirjoitti:
tyj kaavalla laskien saisin vielä muutaman satkun sidonnaista.
Laskee millä tavalla ja mitä summia ja palkkoja tahansa, kyllä ansiopäiväraha aina työnteon voittaa.
Sossusta saa määrätynlaista lisätasinkoa ja eläkettä vartenhan on takuueläke. Kun tarkasti elelee, ovat riittäviä. Tehkööt työt ne jotka on ne keksineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1725831
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431827
- 1051752
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418