Nyt sitten tippui uusi ipod touch maahan ja näyttö säröille. Kyllähän se toimii mutta esteettisesti ei kivan näköinen, joten paljonkohan korjaus osapuilleen maksaisi?
Ipod touchin näytön korjaus
12
3787
Vastaukset
- korjaus
Näytön korjaus liikkeen kautta on aivan ylihinnoiteltua, tee se itse ja säästä rahaa muuhunkin.
Käy kato ebay.com issa haku sanalla ipod touch glass ja sitte laitat sen best match tilalle Pirece shipping lowest first nii siihe tulee sitte ikkuna jossa kysytää maata, laita suomi..sitte alat ettii omaan ipodiis sopivaa(määräytyy ipod sukupolven mukaan, rd, nd, ym)- äskesee
Eli korjaus tuohon edelliseen. löytyy hakusanalla ipod touch digitizer. ei oo kalliita, itellä makso 16USD sis.postit, eli 16/1.3=n.12,30€
- apple12
Onko tua näyttö vaikea asentaa?
- kiinnostuin
niin, yhdyn edelliseen, itselläkin näytössa halkeama j a häiritsee hieman...
- 1stMacFinn
Oikea vastaus on www.taskuomena.com
- apple12
mulla sanottiin että ei voi korjata koska lasi osuu näyttö kalvoon ??:(
- Mardii
Mulla sama ongelma. En haluaisi viedä liikkeeseen koska on varmasti kallista, mutta en kyllä uskalla itsekään vaihtaa..
- masaman1234
no tietääkö joku yhtään mikä hinta olisi liikkeessä korjauttaa näyttö?
- ?????????????8
Mulla kans sama ongelma, kävin sellases liikkees ku joku Ihuolto stadis ja ne sano et tähän mun podiin(Ipod touch 4 30g) maksais noin neljä sataa et uuden ostaminen on halvempaa..
Joten kelasin et jengi vaihtaa ite näit. Onks se kuin vaikeeta ite vaihtaa? Kuulemma tuppu kourallinen ruuveja ku ottaa lasin pois? :o- Huh kun kallis arvio
Ei varmasti maksa 400€, uusikin maksaa parisen sataa.
- maksaa
Huh kun kallis arvio kirjoitti:
Ei varmasti maksa 400€, uusikin maksaa parisen sataa.
maksaa noin 85 eur itäkeskuksessa
- ipodtouch4
mulla ipodin kotinäppäin jumissa, missä saisi korjautettua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682259Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921506Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711299- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 70998
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912