Nyt sitten tippui uusi ipod touch maahan ja näyttö säröille. Kyllähän se toimii mutta esteettisesti ei kivan näköinen, joten paljonkohan korjaus osapuilleen maksaisi?
Ipod touchin näytön korjaus
12
3764
Vastaukset
- korjaus
Näytön korjaus liikkeen kautta on aivan ylihinnoiteltua, tee se itse ja säästä rahaa muuhunkin.
Käy kato ebay.com issa haku sanalla ipod touch glass ja sitte laitat sen best match tilalle Pirece shipping lowest first nii siihe tulee sitte ikkuna jossa kysytää maata, laita suomi..sitte alat ettii omaan ipodiis sopivaa(määräytyy ipod sukupolven mukaan, rd, nd, ym)- äskesee
Eli korjaus tuohon edelliseen. löytyy hakusanalla ipod touch digitizer. ei oo kalliita, itellä makso 16USD sis.postit, eli 16/1.3=n.12,30€
- apple12
Onko tua näyttö vaikea asentaa?
- kiinnostuin
niin, yhdyn edelliseen, itselläkin näytössa halkeama j a häiritsee hieman...
- 1stMacFinn
Oikea vastaus on www.taskuomena.com
- apple12
mulla sanottiin että ei voi korjata koska lasi osuu näyttö kalvoon ??:(
- Mardii
Mulla sama ongelma. En haluaisi viedä liikkeeseen koska on varmasti kallista, mutta en kyllä uskalla itsekään vaihtaa..
- masaman1234
no tietääkö joku yhtään mikä hinta olisi liikkeessä korjauttaa näyttö?
- ?????????????8
Mulla kans sama ongelma, kävin sellases liikkees ku joku Ihuolto stadis ja ne sano et tähän mun podiin(Ipod touch 4 30g) maksais noin neljä sataa et uuden ostaminen on halvempaa..
Joten kelasin et jengi vaihtaa ite näit. Onks se kuin vaikeeta ite vaihtaa? Kuulemma tuppu kourallinen ruuveja ku ottaa lasin pois? :o- Huh kun kallis arvio
Ei varmasti maksa 400€, uusikin maksaa parisen sataa.
- maksaa
Huh kun kallis arvio kirjoitti:
Ei varmasti maksa 400€, uusikin maksaa parisen sataa.
maksaa noin 85 eur itäkeskuksessa
- ipodtouch4
mulla ipodin kotinäppäin jumissa, missä saisi korjautettua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019