Ipod touchin näytön korjaus

sampermentti

Nyt sitten tippui uusi ipod touch maahan ja näyttö säröille. Kyllähän se toimii mutta esteettisesti ei kivan näköinen, joten paljonkohan korjaus osapuilleen maksaisi?

12

3757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaus

Näytön korjaus liikkeen kautta on aivan ylihinnoiteltua, tee se itse ja säästä rahaa muuhunkin.
      Käy kato ebay.com issa haku sanalla ipod touch glass ja sitte laitat sen best match tilalle Pirece shipping lowest first nii siihe tulee sitte ikkuna jossa kysytää maata, laita suomi..sitte alat ettii omaan ipodiis sopivaa(määräytyy ipod sukupolven mukaan, rd, nd, ym)

• äskesee

Eli korjaus tuohon edelliseen. löytyy hakusanalla ipod touch digitizer. ei oo kalliita, itellä makso 16USD sis.postit, eli 16/1.3=n.12,30€

• apple12

Onko tua näyttö vaikea asentaa?

• kiinnostuin

niin, yhdyn edelliseen, itselläkin näytössa halkeama j a häiritsee hieman...

• 1stMacFinn

Oikea vastaus on www.taskuomena.com

• apple12

mulla sanottiin että ei voi korjata koska lasi osuu näyttö kalvoon ??:(

• Mardii

Mulla sama ongelma. En haluaisi viedä liikkeeseen koska on varmasti kallista, mutta en kyllä uskalla itsekään vaihtaa..

• masaman1234

no tietääkö joku yhtään mikä hinta olisi liikkeessä korjauttaa näyttö?

• ?????????????8

Mulla kans sama ongelma, kävin sellases liikkees ku joku Ihuolto stadis ja ne sano et tähän mun podiin(Ipod touch 4 30g) maksais noin neljä sataa et uuden ostaminen on halvempaa.. 
      Joten kelasin et jengi vaihtaa ite näit. Onks se kuin vaikeeta ite vaihtaa? Kuulemma tuppu kourallinen ruuveja ku ottaa lasin pois? :o

• Huh kun kallis arvio

Ei varmasti maksa 400€, uusikin maksaa parisen sataa.

• maksaa
        Huh kun kallis arvio kirjoitti:

Ei varmasti maksa 400€, uusikin maksaa parisen sataa.

maksaa noin 85 eur itäkeskuksessa

• ipodtouch4

mulla ipodin kotinäppäin jumissa, missä saisi korjautettua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe