Ipod touchin näytön korjaus

sampermentti

Nyt sitten tippui uusi ipod touch maahan ja näyttö säröille. Kyllähän se toimii mutta esteettisesti ei kivan näköinen, joten paljonkohan korjaus osapuilleen maksaisi?

12

3825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaus

Näytön korjaus liikkeen kautta on aivan ylihinnoiteltua, tee se itse ja säästä rahaa muuhunkin.
      Käy kato ebay.com issa haku sanalla ipod touch glass ja sitte laitat sen best match tilalle Pirece shipping lowest first nii siihe tulee sitte ikkuna jossa kysytää maata, laita suomi..sitte alat ettii omaan ipodiis sopivaa(määräytyy ipod sukupolven mukaan, rd, nd, ym)

• äskesee

Eli korjaus tuohon edelliseen. löytyy hakusanalla ipod touch digitizer. ei oo kalliita, itellä makso 16USD sis.postit, eli 16/1.3=n.12,30€

• apple12

Onko tua näyttö vaikea asentaa?

• kiinnostuin

niin, yhdyn edelliseen, itselläkin näytössa halkeama j a häiritsee hieman...

• 1stMacFinn

Oikea vastaus on www.taskuomena.com

• apple12

mulla sanottiin että ei voi korjata koska lasi osuu näyttö kalvoon ??:(

• Mardii

Mulla sama ongelma. En haluaisi viedä liikkeeseen koska on varmasti kallista, mutta en kyllä uskalla itsekään vaihtaa..

• masaman1234

no tietääkö joku yhtään mikä hinta olisi liikkeessä korjauttaa näyttö?

• ?????????????8

Mulla kans sama ongelma, kävin sellases liikkees ku joku Ihuolto stadis ja ne sano et tähän mun podiin(Ipod touch 4 30g) maksais noin neljä sataa et uuden ostaminen on halvempaa.. 
      Joten kelasin et jengi vaihtaa ite näit. Onks se kuin vaikeeta ite vaihtaa? Kuulemma tuppu kourallinen ruuveja ku ottaa lasin pois? :o

• Huh kun kallis arvio

Ei varmasti maksa 400€, uusikin maksaa parisen sataa.

• maksaa
        Huh kun kallis arvio kirjoitti:

Ei varmasti maksa 400€, uusikin maksaa parisen sataa.

maksaa noin 85 eur itäkeskuksessa

• ipodtouch4

mulla ipodin kotinäppäin jumissa, missä saisi korjautettua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      236
      3566
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      62
      3258
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      78
      2761
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      39
      2601
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      94
      2266
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      28
      1963
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      91
      1961
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      41
      1854
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      97
      1750
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      69
      1093
    Aihe