Väitän että

zisel

21

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla oikeassa... Itelleni ainakin uppoaa hyvin :)

Laulajan peliliikkeistä ei ole harmainta aavistusta.

• zisel

laulaja meni huumeitten mukana niinkun kaikki... Siis sekosi niin täysin ettei siitä ole enää ihmiseksi :(

• zisel kirjoitti:

laulaja meni huumeitten mukana niinkun kaikki... Siis sekosi niin täysin ettei siitä ole enää ihmiseksi :(

pikaseen vilkastuna näyttä Gillan vielä laulelevan, tehnyt soololetunkin viime vuonna... No voi se silti ihan tutkalla olla.

• zisel
        Toljake kirjoitti:

pikaseen vilkastuna näyttä Gillan vielä laulelevan, tehnyt soololetunkin viime vuonna... No voi se silti ihan tutkalla olla.

Ari Koivunen vetäs "Perfect Stranger"- biisin Idolsissa niin tää pitkätukka- tuomari sano jotain sellasta että Deep Purplen laulajasta ei ole enää mihinkään ja että Ari vois mennä korvaa sen... On nähtävissä Youtubessa sen tuomarin kommentti mutten jaksa etsiä sitä.

• zisel kirjoitti:

Ari Koivunen vetäs "Perfect Stranger"- biisin Idolsissa niin tää pitkätukka- tuomari sano jotain sellasta että Deep Purplen laulajasta ei ole enää mihinkään ja että Ari vois mennä korvaa sen... On nähtävissä Youtubessa sen tuomarin kommentti mutten jaksa etsiä sitä.

elä suotta eti, kyllä sil dumarilla varmaan oli pointtinsa siinä, lienee myös seurannut juttuja muualtakin kuin Wikistä :)

• BlueNightSatin

Purplea. Juu uppoo kyllä. Kysymykseen en tiedä vastausta.

• zisel

rauhottava toi "Sometimes I feel like screaming"- biisi vaikka biisin nimi ei siihen rauhottumisen suuntaan vihjaa :)

• BlueNightSatin
        zisel kirjoitti:

rauhottava toi "Sometimes I feel like screaming"- biisi vaikka biisin nimi ei siihen rauhottumisen suuntaan vihjaa :)

se kivan letkeä biisi. Tykkään Love Conquers All biisistä. Hieno ballaadi.

http://www.youtube.com/watch?v=kR5YqaKLYWU

• Serpico

Tuohon liittyy eräs surullinen kokemus, eräs näky jolloin tajusin välähdyksenä miten herkästi särkyvää elämä on. Samalla tajusin tavallisen päivän tavallisten onnen hetkien olevan todella arvokkaita. Katselin surullisen vaatimattomia hautajaisia tämän biisin soidessa mun korvissa.

• zisel

hyviä hetkiä pitää arvostaa, kuten juuri tätä hetkeä - ollaan terveitä ja sisällä lämpimässä. Huomenna voi olla jo toisin. En tiedä ootko uskovainen mutta mä ainakin rukoilen ja kiitän joka hetkestä kun saan olla edes suht järjissäni ja hengissä :)

• alright

oikea prosenttiluku on lähempänä 87,9%:a

• zisel

päätellen oikea luku on 99,9% :)

• alright
        zisel kirjoitti:

päätellen oikea luku on 99,9% :)

ei voi päätellä mitään, koska otosryhmä on liian suppea

• 16 on mun ehdoton suosikki ☆☆☆☆

17 siinnä on yritystä :D ☆☆☆

• zisel

kerrot mulle heti kuinka sä saat noi tähdet yms näkyy täällä!!! Anna tulla nyt!

• zisel kirjoitti:

kerrot mulle heti kuinka sä saat noi tähdet yms näkyy täällä!!! Anna tulla nyt!

vaan ☆☆☆

• on ihan eri musiikkimaku joten peukku alas jo ihan siitä syystä pelkästään.

• alright

own that kid

• zisel

sisaruksia? :) Onko ne sua vanhempia vai nuorempia?

• zisel kirjoitti:

sisaruksia? :) Onko ne sua vanhempia vai nuorempia?

miten se kuuluu tähän aiheeseen?

• .

nyt vähättelet, kaikki pitää tästä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3850
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      187
      3100
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2966
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2461
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2260
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1880
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1485
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1398
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1372
    Aihe