90% palstalaisista tykkää tästä biisistä: http://www.vimeo.com/9784220
Samalta bändiltä toinen loistava esitys: http://www.vimeo.com/9757876
Ps. Eikös toi laulaja ole nykyään ihan hunningolla? Mulla on sellanen käsitys ettei se pysty enää edes laulaa.
Väitän että
21
140
Vastaukset
olla oikeassa... Itelleni ainakin uppoaa hyvin :)
Laulajan peliliikkeistä ei ole harmainta aavistusta.- zisel
laulaja meni huumeitten mukana niinkun kaikki... Siis sekosi niin täysin ettei siitä ole enää ihmiseksi :(
zisel kirjoitti:
laulaja meni huumeitten mukana niinkun kaikki... Siis sekosi niin täysin ettei siitä ole enää ihmiseksi :(
pikaseen vilkastuna näyttä Gillan vielä laulelevan, tehnyt soololetunkin viime vuonna... No voi se silti ihan tutkalla olla.
- zisel
Toljake kirjoitti:
pikaseen vilkastuna näyttä Gillan vielä laulelevan, tehnyt soololetunkin viime vuonna... No voi se silti ihan tutkalla olla.
Ari Koivunen vetäs "Perfect Stranger"- biisin Idolsissa niin tää pitkätukka- tuomari sano jotain sellasta että Deep Purplen laulajasta ei ole enää mihinkään ja että Ari vois mennä korvaa sen... On nähtävissä Youtubessa sen tuomarin kommentti mutten jaksa etsiä sitä.
zisel kirjoitti:
Ari Koivunen vetäs "Perfect Stranger"- biisin Idolsissa niin tää pitkätukka- tuomari sano jotain sellasta että Deep Purplen laulajasta ei ole enää mihinkään ja että Ari vois mennä korvaa sen... On nähtävissä Youtubessa sen tuomarin kommentti mutten jaksa etsiä sitä.
elä suotta eti, kyllä sil dumarilla varmaan oli pointtinsa siinä, lienee myös seurannut juttuja muualtakin kuin Wikistä :)
- BlueNightSatin
Purplea. Juu uppoo kyllä. Kysymykseen en tiedä vastausta.
- zisel
rauhottava toi "Sometimes I feel like screaming"- biisi vaikka biisin nimi ei siihen rauhottumisen suuntaan vihjaa :)
- BlueNightSatin
zisel kirjoitti:
rauhottava toi "Sometimes I feel like screaming"- biisi vaikka biisin nimi ei siihen rauhottumisen suuntaan vihjaa :)
se kivan letkeä biisi. Tykkään Love Conquers All biisistä. Hieno ballaadi.
http://www.youtube.com/watch?v=kR5YqaKLYWU
- Serpico
Tuohon liittyy eräs surullinen kokemus, eräs näky jolloin tajusin välähdyksenä miten herkästi särkyvää elämä on. Samalla tajusin tavallisen päivän tavallisten onnen hetkien olevan todella arvokkaita. Katselin surullisen vaatimattomia hautajaisia tämän biisin soidessa mun korvissa.
- zisel
hyviä hetkiä pitää arvostaa, kuten juuri tätä hetkeä - ollaan terveitä ja sisällä lämpimässä. Huomenna voi olla jo toisin. En tiedä ootko uskovainen mutta mä ainakin rukoilen ja kiitän joka hetkestä kun saan olla edes suht järjissäni ja hengissä :)
- alright
oikea prosenttiluku on lähempänä 87,9%:a
- zisel
päätellen oikea luku on 99,9% :)
- alright
zisel kirjoitti:
päätellen oikea luku on 99,9% :)
ei voi päätellä mitään, koska otosryhmä on liian suppea
16 on mun ehdoton suosikki ☆☆☆☆
17 siinnä on yritystä :D ☆☆☆- zisel
kerrot mulle heti kuinka sä saat noi tähdet yms näkyy täällä!!! Anna tulla nyt!
zisel kirjoitti:
kerrot mulle heti kuinka sä saat noi tähdet yms näkyy täällä!!! Anna tulla nyt!
vaan ☆☆☆
on ihan eri musiikkimaku joten peukku alas jo ihan siitä syystä pelkästään.
- alright
own that kid
- zisel
sisaruksia? :) Onko ne sua vanhempia vai nuorempia?
zisel kirjoitti:
sisaruksia? :) Onko ne sua vanhempia vai nuorempia?
miten se kuuluu tähän aiheeseen?
- .
nyt vähättelet, kaikki pitää tästä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372