kertokaa mielipiteenne ladygagasta tälle keskustelu palstalle!!!
ladygaga hyvä/surkee kumpi!?
16
808
Vastaukset
- tonnionni
olkaa kilttejä ja perustelkaa vastauksenne!
- lady gaga fani
mä oon ladyn paras fani ja mulla on sen kaikki levyt ja en vihaasitä vaikka sillä onkin molemmat suku puolet en häpee enkä vihaa vaan ykään se on ehdotomasti paras. EI SE EI OO PARAS vaan se on kaikista paras jos joku on samaa mieltä sanooooo sen ja tuleeko joku hartwal areenalle 4.5 ktoo gagaaa
- lady fani
lady gaga on hermafrotiitti mut so wat
- Stiltsy
lady fani kirjoitti:
lady gaga on hermafrotiitti mut so wat
Lady Gaga ei ole hermafrotiitti !!!
- REALGAGAFAN
Oletpas tosi fani...en usko jos sanot sitä hermafrodiitiksi,SE EI OLE HERMAFRODIITTI :S
- gaga_on_säälittävä
Lady gagaa huonompaa artistia on vaikea löytää. Lady Gaga on loistava todiste siitä kuinka media aivopesee nuorison kuuntelemaan tällaista paskaa.
- LUKEKAAPA TUO..
LADY GAGA ON IHAN NAINEN.
ETTEKÖ OLE LUKENUT, ETTÄ KUN SE OLI VANKILASSA, NIIN POLIISI HUOMASI ETTEI SILLÄ OLE MIEHEN SUKUELINTÄ.
Siis silloin kun se kietoutui niihin eristysnauhoihin...- afdsghj
eikös se ole käynyt leikkauksessa nuorempana.
- gaga4ever
afdsghj kirjoitti:
eikös se ole käynyt leikkauksessa nuorempana.
NO EI OLE KÄYNY MISSÄÄN LEIKKAUKSESSA.
Ei pääse alle 18 vuotiaana minnekään sukupuoli leikkaukseen
Ja Lady Gaga on käyny katolista tyttökoulua Paris Hiltonin kaa...JOTEN HÄN EI OLE HERMAFRODIITTI. - fiarucci
gaga4ever kirjoitti:
NO EI OLE KÄYNY MISSÄÄN LEIKKAUKSESSA.
Ei pääse alle 18 vuotiaana minnekään sukupuoli leikkaukseen
Ja Lady Gaga on käyny katolista tyttökoulua Paris Hiltonin kaa...JOTEN HÄN EI OLE HERMAFRODIITTI.I love Lady GaGaa
- gagaaaa<3
fiarucci kirjoitti:
I love Lady GaGaa
Olisin kiinnostunut tutustumaan gaga faneihin ennen lokakuun keikkaan :)
Kukaan kotipuolessa ei ymmärrä tätä vouhotusta :D - papillon.69
gagaaaa<3 kirjoitti:
Olisin kiinnostunut tutustumaan gaga faneihin ennen lokakuun keikkaan :)
Kukaan kotipuolessa ei ymmärrä tätä vouhotusta :DGaGa on just paras ♥ (mun mielestä)
...on loistava. Biisit jäävät mieleen. :)
- ...
Hyvää leidissä on hänen live-esiintymisensä, kun ääntä ei ole pilattu autotunekuralla ja hän soittaa pianoa.
http://www.youtube.com/watch?v=7CUYvWTd6oA
http://www.youtube.com/watch?v=oP8SrlbpJ5A
Niistä The Fame Monsterin kappaleista vain 2 on kuunneltavia, Speechless ja Brown Eyes:
http://www.youtube.com/watch?v=IhEMxle0yEY
http://www.youtube.com/watch?v=JTr5TGTNiC0
Muut on surkeaa elektronisoitua diskotikkukuraa. Kamalaa leidissä on myös jatkuva melkein alastomana hilluminen ja todella mauttomat musiikkivideot (pahin on ehkä Alejandro). Täytyy sanoa, että kallistuu kokonaisuudessaan surkean puolelle. Jos Gaga olisi halunnut oikeasti erottua massasta, hän ei olisi mennyt valtavirran mukana ja tekisi enemmän em. linkeissä olevan kaltaista musiikkia. Sitten häntä voisi kunnioittaa artistina ja sitten häntä voisi sanoa hyväksi. - ---
En pidä. sanoo haaveilevansa naisista kun on miesten kanssa ja että miesten ei tulisi tehdä poppia...
- Hanajima
Joo on ne biisit ihan ok, mutta nyt koko Gagasta on tullu niin ******** kaupallinen että oksettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029