Ketju trolleille

trolleille ikioma

Koska trollit osallistuvat mielellään keskusteluihin tällä palstalla, ajattelin, että olisi hyvä olla trolleille aivan oma ketju. Se on tässä. Tänne siis kaikki trollit, olkaa hyvä.

14

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 512

      No niin trollaajat. Käyttäkää tätä omaa ketjua.

      • alaisesi sippe

        miten trollimaailmassa menee linkitä uutiset ,pliis:


      • mollikas
        alaisesi sippe kirjoitti:

        miten trollimaailmassa menee linkitä uutiset ,pliis:

        Kohta on pääsiäinen. Silloin trollit liikkuvat.


      • vaivaa.
        mollikas kirjoitti:

        Kohta on pääsiäinen. Silloin trollit liikkuvat.

        Moni tänne kuuluva tuntuu ujostelevan tätä omaa ketjuaan.


      • veijo´
        vaivaa. kirjoitti:

        Moni tänne kuuluva tuntuu ujostelevan tätä omaa ketjuaan.

        siis hurri-veijo


      • 11111.

    • tervetuloa!

      Trollaajille.

      Jos saatte viestiinne linkin, jossa on tämän ketjun osoite, kannattaa tänne siirtymisen jälkeen pysyäkin tiukasti täällä. Voi kirjoitella trollinsa tänne. Sehän on ketjun tarkoituskin. Pääasia on, että pysyy tässä ketjussa edes muutaman tunnin.

      • ylös

        Nostetaanpa tämä ketju ylös tarvitseville.


      • oikein on
        ylös kirjoitti:

        Nostetaanpa tämä ketju ylös tarvitseville.

        Vaikka jo moni on saanut kutsun tänne, eivät näy viihtyvän. Kutsun käytyä on tarkoitus, että täällä myös pysytään.


      • Veijo
        oikein on kirjoitti:

        Vaikka jo moni on saanut kutsun tänne, eivät näy viihtyvän. Kutsun käytyä on tarkoitus, että täällä myös pysytään.

        Valitettavasti sivu vilisee räkänokkaisia häiriköitä joila ei ole mitään kiinostusta sivun aiheesta. He sotkevat tyhmillä kirjoituksillaa joka ketjussa ja avaavat omia täysin sivun aiheseen kuuluvia ketjuja.
        Sivun valvonta on olematon ja poista kirjoituksia täysin mielivaltaisesti. Valvomossa täytyy istua joku häirikköjen kaveri joka poista vietit siitä mitään edes rekisteröityneelle kertomatta.Kuka tahansa voi nähdä että asiaan kuulumattömat härikkökirjoitukset savat olla jäljellä, niihin ei puututa. Sivu on surkeuden huippu mitä valvontaan tulee mutta koetetaan kestää.Koska mitään suodattimia ei löydy niin täytyy kahlata näiden räkänokkien järjettömissä möläyksissä. Aikaahanse ei sinänsä paljoa vie silla yleensä jo niminerkki (alati vaihtuva) kertoo kaiken.

        Katson keskustelun aiheesta tämmöisellä keskustelupalstalla loppuun saatetuksi. Asia on selvä.Tyydytetty rasva on terveydelle vaaraton. Täysin päinvastoin kuin mitä meille on kymmeniä vuosia kerrottu viranomaisten taholta. Kenen on vastuu ja kuka näistä viranomaisita ensimmäisenä uskaltaa myöntää virheen tapahtuneen?

        Kyseesä luento 500 lääkärille.
        Kuunnelkaa myös mitä muuta sanotaan terveyseduista ja painonhallinnasta.



        Kan det sägas tydligare?

        En minut in i föreläsningen:
        ”…Därmed måste man sätta punkt. Det finns inget samband mellan intag av mättat fett och hjärtkärlsjukdom.”
        - Peter Nilsson,
        Professor i kardiovaskulär forskning,
        Januari 2010

        VIELÄKÖ SE SELVEMMIN SE PITÄÄ SANOA?
        Minuutti luennon alusta:
        " TÄTEN TÄYTYY TODETA ETTÄ TYYDYTETYN RASVAN JA SYDÄN- JA VERISUONITAUTIEN VÄLILLÄ EI OLE MITÄÄN YHTEYTTÄ".

        - Peter Nilsson,
        Professor i kardiovaskulär forskning,
        Januari 2010

        (Äärimmäisenä oikealla istuu prof. Rössner (Ruotsin Puska)

        http://www.kostdoktorn.se/annu-en-professor-dags-att-satta-punkt



        Aikaisempia mielipiteitä professoritasolla:


        ”Två generationer svenskar har fått fel kostrekommendationer och har jagat fett i onödan. Det är dags att se över kostråden och basera dem på modern vetenskap.”

        Kaksi sukupolvea ruotsalaisia ovat saaneeet virheelliset ravintosuositukset ja vältelleet rasvaa tarpeettomasti. On aika tarkistaa ravintosuositukset ja muuttaa ne moderniin tieteeseen perustuviksi.

        - Göran Berglund,
        Professor i Internmedicin, Lund,
        i DN december 2009

        Aikaisempia professoritason lausuntoja:

        ”Man har tjatat om lågfettskost i 30 år och så visar det sig vara helt fel! Det finns inget belagt samband mellan mättat fett och hjärtkärlsjukdom.”
        Vähärasvaisesta ravinnosta on jankutettu 30 vuotta ja nyt väite näyttäytyykin täysin vääräksi! Tyydytetyn rasvan ja sydän ja verisuonitautien välillä ei ole mitään yhteyttä.

        - Fredrik Nyström
        Professor i Internmedicin, Linköping
        i Corren, september 2009

        ”Vi har underskattat riskerna med kolhydrater och överskattat farligheten med fett.”
        Olemme aliarvioinee hiilihydraatin vaarat ja yliarvioineet rasvan vaarat.
        - Johan Frostegård,
        Professor Medicin KI,
        i Expressen januari 2010

        Huippusuorituksiin oikealla ravinnolla LCHF/VHH:

        http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9522200948

        http://www.booky.fi/kirja/annika_dahlqvist/karpin_tapaan_keittokirja/9789522202048


      • mattilan kj
        ylös kirjoitti:

        Nostetaanpa tämä ketju ylös tarvitseville.

        mitä kuuluu? vieläkö se ilta sopii mitä sovittiin? mun luona...


      • VElJO
        Veijo kirjoitti:

        Valitettavasti sivu vilisee räkänokkaisia häiriköitä joila ei ole mitään kiinostusta sivun aiheesta. He sotkevat tyhmillä kirjoituksillaa joka ketjussa ja avaavat omia täysin sivun aiheseen kuuluvia ketjuja.
        Sivun valvonta on olematon ja poista kirjoituksia täysin mielivaltaisesti. Valvomossa täytyy istua joku häirikköjen kaveri joka poista vietit siitä mitään edes rekisteröityneelle kertomatta.Kuka tahansa voi nähdä että asiaan kuulumattömat härikkökirjoitukset savat olla jäljellä, niihin ei puututa. Sivu on surkeuden huippu mitä valvontaan tulee mutta koetetaan kestää.Koska mitään suodattimia ei löydy niin täytyy kahlata näiden räkänokkien järjettömissä möläyksissä. Aikaahanse ei sinänsä paljoa vie silla yleensä jo niminerkki (alati vaihtuva) kertoo kaiken.

        Katson keskustelun aiheesta tämmöisellä keskustelupalstalla loppuun saatetuksi. Asia on selvä.Tyydytetty rasva on terveydelle vaaraton. Täysin päinvastoin kuin mitä meille on kymmeniä vuosia kerrottu viranomaisten taholta. Kenen on vastuu ja kuka näistä viranomaisita ensimmäisenä uskaltaa myöntää virheen tapahtuneen?

        Kyseesä luento 500 lääkärille.
        Kuunnelkaa myös mitä muuta sanotaan terveyseduista ja painonhallinnasta.



        Kan det sägas tydligare?

        En minut in i föreläsningen:
        ”…Därmed måste man sätta punkt. Det finns inget samband mellan intag av mättat fett och hjärtkärlsjukdom.”
        - Peter Nilsson,
        Professor i kardiovaskulär forskning,
        Januari 2010

        VIELÄKÖ SE SELVEMMIN SE PITÄÄ SANOA?
        Minuutti luennon alusta:
        " TÄTEN TÄYTYY TODETA ETTÄ TYYDYTETYN RASVAN JA SYDÄN- JA VERISUONITAUTIEN VÄLILLÄ EI OLE MITÄÄN YHTEYTTÄ".

        - Peter Nilsson,
        Professor i kardiovaskulär forskning,
        Januari 2010

        (Äärimmäisenä oikealla istuu prof. Rössner (Ruotsin Puska)

        http://www.kostdoktorn.se/annu-en-professor-dags-att-satta-punkt



        Aikaisempia mielipiteitä professoritasolla:


        ”Två generationer svenskar har fått fel kostrekommendationer och har jagat fett i onödan. Det är dags att se över kostråden och basera dem på modern vetenskap.”

        Kaksi sukupolvea ruotsalaisia ovat saaneeet virheelliset ravintosuositukset ja vältelleet rasvaa tarpeettomasti. On aika tarkistaa ravintosuositukset ja muuttaa ne moderniin tieteeseen perustuviksi.

        - Göran Berglund,
        Professor i Internmedicin, Lund,
        i DN december 2009

        Aikaisempia professoritason lausuntoja:

        ”Man har tjatat om lågfettskost i 30 år och så visar det sig vara helt fel! Det finns inget belagt samband mellan mättat fett och hjärtkärlsjukdom.”
        Vähärasvaisesta ravinnosta on jankutettu 30 vuotta ja nyt väite näyttäytyykin täysin vääräksi! Tyydytetyn rasvan ja sydän ja verisuonitautien välillä ei ole mitään yhteyttä.

        - Fredrik Nyström
        Professor i Internmedicin, Linköping
        i Corren, september 2009

        ”Vi har underskattat riskerna med kolhydrater och överskattat farligheten med fett.”
        Olemme aliarvioinee hiilihydraatin vaarat ja yliarvioineet rasvan vaarat.
        - Johan Frostegård,
        Professor Medicin KI,
        i Expressen januari 2010

        Huippusuorituksiin oikealla ravinnolla LCHF/VHH:

        http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9522200948

        http://www.booky.fi/kirja/annika_dahlqvist/karpin_tapaan_keittokirja/9789522202048

        ..


      • pääsiäinenkö
        Veijo kirjoitti:

        Valitettavasti sivu vilisee räkänokkaisia häiriköitä joila ei ole mitään kiinostusta sivun aiheesta. He sotkevat tyhmillä kirjoituksillaa joka ketjussa ja avaavat omia täysin sivun aiheseen kuuluvia ketjuja.
        Sivun valvonta on olematon ja poista kirjoituksia täysin mielivaltaisesti. Valvomossa täytyy istua joku häirikköjen kaveri joka poista vietit siitä mitään edes rekisteröityneelle kertomatta.Kuka tahansa voi nähdä että asiaan kuulumattömat härikkökirjoitukset savat olla jäljellä, niihin ei puututa. Sivu on surkeuden huippu mitä valvontaan tulee mutta koetetaan kestää.Koska mitään suodattimia ei löydy niin täytyy kahlata näiden räkänokkien järjettömissä möläyksissä. Aikaahanse ei sinänsä paljoa vie silla yleensä jo niminerkki (alati vaihtuva) kertoo kaiken.

        Katson keskustelun aiheesta tämmöisellä keskustelupalstalla loppuun saatetuksi. Asia on selvä.Tyydytetty rasva on terveydelle vaaraton. Täysin päinvastoin kuin mitä meille on kymmeniä vuosia kerrottu viranomaisten taholta. Kenen on vastuu ja kuka näistä viranomaisita ensimmäisenä uskaltaa myöntää virheen tapahtuneen?

        Kyseesä luento 500 lääkärille.
        Kuunnelkaa myös mitä muuta sanotaan terveyseduista ja painonhallinnasta.



        Kan det sägas tydligare?

        En minut in i föreläsningen:
        ”…Därmed måste man sätta punkt. Det finns inget samband mellan intag av mättat fett och hjärtkärlsjukdom.”
        - Peter Nilsson,
        Professor i kardiovaskulär forskning,
        Januari 2010

        VIELÄKÖ SE SELVEMMIN SE PITÄÄ SANOA?
        Minuutti luennon alusta:
        " TÄTEN TÄYTYY TODETA ETTÄ TYYDYTETYN RASVAN JA SYDÄN- JA VERISUONITAUTIEN VÄLILLÄ EI OLE MITÄÄN YHTEYTTÄ".

        - Peter Nilsson,
        Professor i kardiovaskulär forskning,
        Januari 2010

        (Äärimmäisenä oikealla istuu prof. Rössner (Ruotsin Puska)

        http://www.kostdoktorn.se/annu-en-professor-dags-att-satta-punkt



        Aikaisempia mielipiteitä professoritasolla:


        ”Två generationer svenskar har fått fel kostrekommendationer och har jagat fett i onödan. Det är dags att se över kostråden och basera dem på modern vetenskap.”

        Kaksi sukupolvea ruotsalaisia ovat saaneeet virheelliset ravintosuositukset ja vältelleet rasvaa tarpeettomasti. On aika tarkistaa ravintosuositukset ja muuttaa ne moderniin tieteeseen perustuviksi.

        - Göran Berglund,
        Professor i Internmedicin, Lund,
        i DN december 2009

        Aikaisempia professoritason lausuntoja:

        ”Man har tjatat om lågfettskost i 30 år och så visar det sig vara helt fel! Det finns inget belagt samband mellan mättat fett och hjärtkärlsjukdom.”
        Vähärasvaisesta ravinnosta on jankutettu 30 vuotta ja nyt väite näyttäytyykin täysin vääräksi! Tyydytetyn rasvan ja sydän ja verisuonitautien välillä ei ole mitään yhteyttä.

        - Fredrik Nyström
        Professor i Internmedicin, Linköping
        i Corren, september 2009

        ”Vi har underskattat riskerna med kolhydrater och överskattat farligheten med fett.”
        Olemme aliarvioinee hiilihydraatin vaarat ja yliarvioineet rasvan vaarat.
        - Johan Frostegård,
        Professor Medicin KI,
        i Expressen januari 2010

        Huippusuorituksiin oikealla ravinnolla LCHF/VHH:

        http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9522200948

        http://www.booky.fi/kirja/annika_dahlqvist/karpin_tapaan_keittokirja/9789522202048

        sieltähän se pahin trolli löytyikin taas :)


    • ettei unohtuisi

      Nostan tämän ketjun ylös tarvitsijoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe