Olen vaalentanut hiuksia värinpoistolla 10 vuotta kuukauden välein(siis aina tyven) ja nyt olen huomannut että päänahka hiusten läpi päälaella ja otsalla. Mitä tässä nyt olisi tehtävissä? Pitäisikö värjätä jollain eri värillä? Syödä jotain tabletteja hiustenlähtöön vai mitä? Tällä hetkellä minulla ei kyllä hiuksia lähde kovin paljon, mutta muuten ovat äärettömän ohuet!!!! Tiedättekö onko olemassa jotain kampaajan pitämää palstaa mistä voisi kysyä neuvoa? Ja muidenkin neuvot ovat tervetulleita. Olen aivan epätoivoinen!!!
Hiustenlähtö ja vaalentaminen
että näin...
1191
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Moi! Ei tuo hiusten lähtö johdu varmaankaan vaalentamisesta ehkä hiusjuuristossa joku puutos tai tukkeumia. ite olen vaalennuttanut kohta 25-vuotta eikä siitä ole hiukset yhtään huonontuneet.
tietysti kannataa aina kampaajalla käydä vaalennuttamassa ja tietty hyvät aineet.