Hei! Laitan tän kysymyksen tänne, vaikka tässä kysyn, että mikä kappale. Kuuluisi varmaan oikeasti tuonne kenen biisi? -palstalle. Elikkästä katselin tuossa lauantaina 27.2. Putous-sketsisarjan viimeisintä jaksoa netistä. Ohjelmassa oli sellainen osio kuin Viimeiset hahmot. Sen osion taustalla soi aivan ihana musiikki, instrumentaalimusiikki. Joten kysyisinkin nyt, että sattuisko joku tietämään, että mikä kappale on kyseessä. Sen takia laitoin kyssärin tänne koska mielestäni musiikki kuulosti aivan joltain elokuvamusiikilta. Tuli jotenkin mieleen James Horner ja Apollo 13 :)
Putouksen Viimeiset hahmot -osion musiikki?
tietoa janoava
0
338
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214618Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103274Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403127IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462529Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561082
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966