Partavesi

gymysys

Pitävätkö naiset siitä että mies käyttää partavettä? Miehet, kokemuksia? naiset, mielipiteitä?

56

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjelie

Jos ei satu sellaista joka salpaa hengityksen. (astmakohtaus)

• tubu.

Olen hajusteille herkistynyt ja partavedet ovat sieltä pahimmasta päästä. Ja sen dödönkin mies voisi valita hajusteettomana vaihtoehtona, kiitos.

• se linkki jonka monte taannoin tänne laitto siitä axesta.

• maniamania

Miks miehet lotraa naamaansa semmosta, joka haisee kilometrien päähän? Mulle partavesien hajusta tulee mieleen "huorahtava" sutki pelimies, joita kartan kaikin olemassaolevin keinoin.

• vänksy

no silloin kun mä pidän miehestä, mä pidän siitä ihan minkähajuisena tahansa. Muitten miesten tuoksumiset ei silloin kiinnosta.

• Noona

ne on liian vahvoja ja miehet yleensä käyttävät deodoranttia tms. ja menee hajut sekaisin.

• au-liskot

VARSIN HELPOSTI oho liikaa.

Mutsi ei oikein pidä.

• sirpamaikkarilta

Hajustuksesta riippuen.

• ...

en ole partavettä käyttänyt ja flaksi on aina ollut keskimääräistä parempi.

• alright

kahdessakymmenessä vuodessa ei ole keskimääräistä parempi flaksi, toisin kuin näytät luulevan

• ...
        alright kirjoitti:

kahdessakymmenessä vuodessa ei ole keskimääräistä parempi flaksi, toisin kuin näytät luulevan

määrä, vaan laatu :)

• !!!!!!
        ... kirjoitti:

määrä, vaan laatu :)

...se laatu;)

• antibarbi

en mä niitä ohi kulkiessa jää erottelemaan. Mutta jos yleisesti saa kertoa mielipiteen miesten hajusteista, niin yhtään mikään axe tms. ruokakaupan halpishyllyltä mukaan tempaistu ei vain toimi. Sellainen kevyt, laadukas tuoksu saa pään kääntymään. Myös mies, joka ei tuoksu yhtään miltään, on hyvä. Mutta liikaa lotrattu on aina ja poikkeuksetta yöks, kuten myös hiki hajuste yhdessä on super yöks.

• diiiiii

Jos on hyvin valittu ja sopivasti laitettu nii ehottomasti plussaa.

• Jevgenia

tuoksusta asiallisesti käytettynä pidän kovastikin. Jos mies tuntee epävarmuutta tuoksun suhteen, ei sitä pidä käyttää vaan olla puhtaasti au naturel.

Aamukahvikupin reunaa en toivoisi tuoksulla koristeltaman, maku on ällö.

• ........

Hyvä tuoksu vie jalat alta!

• 80

jotain laadukasta

• BlueNightSatin

se ainakaan suukotellessa kiva ole. Yäk! Ohimennessä tietysti hyvä partavesi tuoksuu hyvälle. Lähikontakteissa se on kenkkua tosiaan maistella. :(

• hiukka sama hommeli on naisten huulimaalien kanssa...

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

hiukka sama hommeli on naisten huulimaalien kanssa...

ja värivoiteiden kanssa. Yäk. Kuka mies tykkää ahmia naiselta ensin naamasta kuoren pois päästäkseen itse iholle? :)

• Tykkään kovasti. Miehillä on tosi hyviä tuoksuja, ja joskus oikeasti tekis mieli käydä johonkin käsiksi ja nuuskutella kaulaa, kun hää tuoksuu niin hyvälle :)

• BlueNightSatin

ite miehen iho tuoksu kaikista seksikkäimmälle? Kun sitä ei ole hajusteilla verhottu. Tai siis näin itellä. Nuuskuttelen mieluusti miehen ihoa kyllä niskasta ja kaulalta. Mrrr...

• baareissa ku on joskus tullu joku sellanen hyvä tuoksu vastaan niin on pakko kääntyä katsoon ja sitte ku tulee joku sopiva tilaisuus sanoa (ku kii ei voi käydä) että tuoksutpa hyvälle niin se on ihan mielisään. :D

• BlueNightSatin
        LaRito kirjoitti:

baareissa ku on joskus tullu joku sellanen hyvä tuoksu vastaan niin on pakko kääntyä katsoon ja sitte ku tulee joku sopiva tilaisuus sanoa (ku kii ei voi käydä) että tuoksutpa hyvälle niin se on ihan mielisään. :D

miks ei voi käydä kii?

• BlueNightSatin kirjoitti:

miks ei voi käydä kii?

no mitäpä luulet? :D jotain itsehillintää, nainen!

• LaRito kirjoitti:

se axe-clippi... Äääh olkaa vaan vapautuneesti omia itsejänne :D

• BlueNightSatin
        LaRito kirjoitti:

noku, jos ottaa vaan vaikka kädestä kiinni. Ja sanoo ai kun sä tuoksut sitten iiiihanalle, ootko mun muru? Saanko kosketella sua? Eikö sekään käy laatuun?:)

• LaRito kirjoitti:

baareissa ku on joskus tullu joku sellanen hyvä tuoksu vastaan niin on pakko kääntyä katsoon ja sitte ku tulee joku sopiva tilaisuus sanoa (ku kii ei voi käydä) että tuoksutpa hyvälle niin se on ihan mielisään. :D

Toi on totta :)

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

se axe-clippi... Äääh olkaa vaan vapautuneesti omia itsejänne :D

vain, olen aina vapautuneesti just mä. Mutta nyt mä lähden vapautuneesti hakemaan posteja. Laskuja kuitenkin kiitettävä nippu. Työnnän ne naapurin laatikkoon. :)

noku, jos ottaa vaan vaikka kädestä kiinni. Ja sanoo ai kun sä tuoksut sitten iiiihanalle, ootko mun muru? Saanko kosketella sua? Eikö sekään käy laatuun?:)

:D

se kahtoo että mikä hullu tuo on.

vain, olen aina vapautuneesti just mä. Mutta nyt mä lähden vapautuneesti hakemaan posteja. Laskuja kuitenkin kiitettävä nippu. Työnnän ne naapurin laatikkoon. :)

leikkaa ensin vastaanottajan tiedot pois, niin naapuri maksaa ne mukisematta :)

ite miehen iho tuoksu kaikista seksikkäimmälle? Kun sitä ei ole hajusteilla verhottu. Tai siis näin itellä. Nuuskuttelen mieluusti miehen ihoa kyllä niskasta ja kaulalta. Mrrr...

Haista. toivottavasti ainakaan, kauheen pitkältä.

Saunapuhdas on hyvä tuoksu mutta se on sen hetken ja kun on lähellä. Metrin päästä voikin sitten jo nuuskutella muitakin tuoksuja, ja on nekin tosi hyviä.

• LaRito kirjoitti:

ei me miehet koskaan.

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

joku sentään ymmärtää toiminnan päälle. Ei se pelaa, joka pelkää. :)

• BlueNightSatin
        LaRito kirjoitti:

sitten se on vaan ujo tai jäykkis. :)

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

leikkaa ensin vastaanottajan tiedot pois, niin naapuri maksaa ne mukisematta :)

ajattelin tehdä! Nyt mä meen. Heippa! :)

ajattelin tehdä! Nyt mä meen. Heippa! :)

Heip :)

sitten se on vaan ujo tai jäykkis. :)

tulis mua nykiin hihasta ja hiplaan olkavarresta sanoen kuin hyvältä tuoksun jne niin kyllä siinä tulis aika nopiaa kiire johonki, varsinki jos se ei olis ulkonäöllisesti yhtään omaan mieleen. :D noin muuten vois alkaa lauleskella korvaan saija varjusta.

"Kuiskaten
        Kerron sen
        annan sulle aidon rakkauden
        Suloisin
        suudelmin
        Jos sut vierelleni saisin
        kesyttäisin hellimmin"

;)

• Toljake kirjoitti:

ehkä jotenki saada ääntäs kuuluviin? :D

• LaRito kirjoitti:

ehkä jotenki saada ääntäs kuuluviin? :D

ääntä? Käy!!! :D

• BlueNightSatin
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Haista. toivottavasti ainakaan, kauheen pitkältä.

Saunapuhdas on hyvä tuoksu mutta se on sen hetken ja kun on lähellä. Metrin päästä voikin sitten jo nuuskutella muitakin tuoksuja, ja on nekin tosi hyviä.

ei haistakkaan. Huonosti kirjotin tai avasin. Tarkoitinkin että eikö ihon (puhtaan/vähän hikisen) tuoksu aina päihitä hajusteen? Mutta sä vastasitkin jo noin kattavasti. Kiva. :)

• BlueNightSatin
        LaRito kirjoitti:

tulis mua nykiin hihasta ja hiplaan olkavarresta sanoen kuin hyvältä tuoksun jne niin kyllä siinä tulis aika nopiaa kiire johonki, varsinki jos se ei olis ulkonäöllisesti yhtään omaan mieleen. :D noin muuten vois alkaa lauleskella korvaan saija varjusta.

"Kuiskaten
        Kerron sen
        Suloisin
        suudelmin
        kesyttäisin hellimmin"

;)

voi mua kesyttää. :)

http://www.youtube.com/watch?v=g7fMrfXqdXA

• monte34
        LaRito kirjoitti:

"Kuiskaten
        Kerron sen
        Suloisin
        suudelmin
        kesyttäisin hellimmin"

;)

sulta et rumat saa juosta sua karkuun mut riki martinin näköiset saa jäädä nuuhkimaan.
        oho et ollutkaan se jolle luulin vastaavani,luulin sua jazuliksi, alku vastaukseni ilman rikiä kuiteskin on totta:)

• BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

sulta et rumat saa juosta sua karkuun mut riki martinin näköiset saa jäädä nuuhkimaan.
        oho et ollutkaan se jolle luulin vastaavani,luulin sua jazuliksi, alku vastaukseni ilman rikiä kuiteskin on totta:)

toi nyt mahtoi tarkottaa? :)

• monte34
        BlueNightSatin kirjoitti:

toi nyt mahtoi tarkottaa? :)

toiselle mut en viitsinyt alkaa tekstiä korjaamaan kun tajusin lariton kirjoittaneen sen

• BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

toiselle mut en viitsinyt alkaa tekstiä korjaamaan kun tajusin lariton kirjoittaneen sen

nii luulit vastaavasi mulle. Siksi kysyinkin. Asia kunnossa. :)

• sillast

Jos se ei tajua miksi se käyttää sitä partavettä jota käyttää tai jos se ei tajua minkä verran tai missä tilanteessa sitä kannattaa käyttää, ei kiinnosta. Jos se taas on messissä näissä jutuissa, niin voi kiinnostaa ihan helvetisti.

• KoppavaHoro

minun leukaani kirvele, joten ihan miten vain. Mä olen kyllä ymmärtänyt, että on hellävaraisempiakin tuotteita.

• monte34

baari illan jälkeisenä päivänä ihmettelin kun talvitakkini haisi naisen hajuvedelle,enkä muistanut et edellisenä yönä olisin takki päällä ollut kenenkään naisen lähellä niin että hajuvesi oli takkini kaulukseen tarttunut, mietin aikani ja tajusin et narikassa roikkuessaan takkini oli saanut jonkun naisen takista ne voimakkaat hajut,eli nairen oli ruikkinut ja kyllästänyt takkinsa niin et mun karvakaulus haisi viikon naisten hajuvedelle.

yksikään homo ei lähestynyt mua vaik hiukkasen feminiiniseltä tuoksuin :( hemmetin nirsoilijat

• partaveden tuoksu menee. Mulla on niin herkkä hajuaisti, että liiallinen "tyrmää", oli tuoksu millainen hyvänsä. Olen pannut ilokseni merkille, että nykyään esim. 20-30v. miehet käyttävät hyvin vähän partavettä, jos ollenkaan. 90-luvulla "törmäsi" aika rajuihin ylilyönteihin. Jos nykyään jollain on liikaa partavettä kyseessä on tod.näk. 50 mies.

• sä luulet :D

• modelli kirjoitti:

sä luulet :D

voi olla et mä luulen et ne on 50 , vaikka ne onkin 20v. Ei sitä koskaan tiä... Joistakin on niin vaikee sanoo tota ikää : )

• on aina ok.

• ...mitään kemikaalisesti tehtyjä hajusteita. Hajuton antiperspirantti on ainoa jota laitan, mutta vain harvoin helle aikaan. Ihmiset ovat liian hygieenisiä, ja läträävät aivan liikaa ihoon kaikkea kemiallista paskaa. Iho kuivaa liiallisesta pesemisestä, ja jos ihon opettaa ulkoiselle rasvalle.... se ei tuota sitä enää itse ja siitä seuraa atooppinen allergia. Ja toisaalta, luonto on täynnä tuoksuja joita voi hyödyntää kesäiseen aikaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      87
      4395
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      214
      3493
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3086
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2839
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      387
      2559
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      204
      2392
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      43
      1791
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1635
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1438
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1432
    Aihe