Mitä miehet tykkää fitness-kropasta?

utelias punttaaja

Tyyliin Jutta Gustafberg, jos ajatellaan pelkkää kropan mallia? Pitävätkö miehet naisesta, joka on niin timmissä kunnossa, että lihakset erottuvat? Millaiset miehet pitävät fitness-tyypistä, millaiset eivät?

Itselläni on vielä pitkä matka tuollaiseen kuntoon, vaikka haluaisin olla timmi, toisaalta pidän siitä että on vähän pehmeämmät linjat. Jonkun mielestä se tarkoittaa läskiä, toiselle kurveja?

51

4861

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m84.

Aivan kamala, ei voi muuta sanoa.

Ja ei, syynä ei tälläKÄÄN kertaa ole kateus ;)

• MB--

sun mieleen vai? Itse tykkään sporttisista naisista, olen itsekin tod. hyvässä kunnossa niin suorastaan vaadin että nainenkin tekee jotain ulkonäkönsä eteen eikä makaa sohvalla karkkipussin kanssa :)

Tässä on todella herkku nainen!

http://www.mass.fi/athlete_images/768307.14.jpg

Olen huomannut miehet jotka haukkuvat naisia joilla on vähän habaa ja ovat muutenkin kunnossa, niin ovat itse ruikkukukkoja joilla ei nouse penkistä kuin oma perse =D

• make993993
        MB-- kirjoitti:

sun mieleen vai? Itse tykkään sporttisista naisista, olen itsekin tod. hyvässä kunnossa niin suorastaan vaadin että nainenkin tekee jotain ulkonäkönsä eteen eikä makaa sohvalla karkkipussin kanssa :)

Olen huomannut miehet jotka haukkuvat naisia joilla on vähän habaa ja ovat muutenkin kunnossa, niin ovat itse ruikkukukkoja joilla ei nouse penkistä kuin oma perse =D

nyt niin paha ole panisin..Mutta tuleva vaimoni saisi olla mielummin hieman ylipainoinen kuin langan laiha luupussi

• m84.
        MB-- kirjoitti:

"Olen huomannut miehet jotka haukkuvat naisia joilla on vähän habaa ja ovat muutenkin kunnossa, niin ovat itse ruikkukukkoja joilla ei nouse penkistä kuin oma perse =D"

Enkös jo tuossa ensimmäisessä viestissä painottanut, että kyse ei ole kateudesta. No, tämän palstan perusteella luetunymmärtäminen on käsittämättömän vaikea taito ;>

Isotissiset anorektikot? Niin siis maailmastako ei tosiaan löydy kuin kahta naistyyppiä, (yli)treenattu ja isotissinen anorektikko. Öö, okei?

Mikähän saatana siinä on, että jos ei jostain pidä, niin eikö siihen joku tule kertomaan että sä oot sitä ja tätä ja tota ni siks et tykkää. Onko oikeasti ylivoimaista tajuta, että jos ei miellytä silmää, niin sitten ei miellytä.

• MB--
        m84. kirjoitti:

"Olen huomannut miehet jotka haukkuvat naisia joilla on vähän habaa ja ovat muutenkin kunnossa, niin ovat itse ruikkukukkoja joilla ei nouse penkistä kuin oma perse =D"

Enkös jo tuossa ensimmäisessä viestissä painottanut, että kyse ei ole kateudesta. No, tämän palstan perusteella luetunymmärtäminen on käsittämättömän vaikea taito ;>

Isotissiset anorektikot? Niin siis maailmastako ei tosiaan löydy kuin kahta naistyyppiä, (yli)treenattu ja isotissinen anorektikko. Öö, okei?

Mikähän saatana siinä on, että jos ei jostain pidä, niin eikö siihen joku tule kertomaan että sä oot sitä ja tätä ja tota ni siks et tykkää. Onko oikeasti ylivoimaista tajuta, että jos ei miellytä silmää, niin sitten ei miellytä.

pois vain, kyllä me sua uskotaan.

• ouh jeah..
        MB-- kirjoitti:

Tuossa oli todella hyvännäköinen kinkku 10 :) Jutallakin on kaunis naama..

• 10+13
        ouh jeah.. kirjoitti:

Tuossa oli todella hyvännäköinen kinkku 10 :) Jutallakin on kaunis naama..

jooo,hyi helvetti!Mä en tajua mitä jotkut naiset näkee siinä koko touhussa.Naisen kun kuuluisi olla yleisellä käsityksellä olla se feminiimisempi puoli parisuhteessa.Nyt jos alkais olla tollaisen karpaasin kanssa niin kyllä tulisi tyttönen olo.Yhtiä karmivimpia on ne jotka ottaa vielä kunnon silikoonit.
        Enemmin pyöree nainen joka tuntuu myös naiselta eikä mikään Hulk.

http://www.wpwmax.com/showmodel/2001_Extra._Strength8082001_Extra._Strength_V463_Photos_2

• Julle Ankanpää

Henkilökohtaisesti pidän naisellisista naisista, enkä todellakaan mistään lihaskimpuista. Kukin tavallaan, mutta en panisi.

• hezzka

Hoikka saa olla mut ei noin lihaksikas.

• Hezzka

• Kyllä.....

• massaaa
        Hezzka kirjoitti:

Naisvartalo on kauneimmillaan kun se on välimaastossa Maria Sharapova - Nigella Lawson.

Maria:
        http://www.vtennis.co.uk/Images/Tennis/Maria-Sharapova/Maria-Sharapova-Modeling-Picture-1-2-Largest.JPG

Nigella:
        http://www.heraldtimesonline.com/stories/2006/10/04/ck_nigella_1004 Z.jpg

tossa ensimäisessä on kun tyttö on pelkkää luuta ja nahkaa ja reittä tietysti. ..joka toinen 16-17-vuotias suomalainen koulutyttö näyttää tolta.ei oo mitään, ei kurveja, ei lihasta ei timmiyttä vain hoikkuutta.

Tolla toisella on sentään tissit ja jotenkin persoonallinen ja erottuu varmasti massasta vaikka ei kait tässä siitä olekaan kyse.

• Mila*
        massaaa kirjoitti:

tossa ensimäisessä on kun tyttö on pelkkää luuta ja nahkaa ja reittä tietysti. ..joka toinen 16-17-vuotias suomalainen koulutyttö näyttää tolta.ei oo mitään, ei kurveja, ei lihasta ei timmiyttä vain hoikkuutta.

Tolla toisella on sentään tissit ja jotenkin persoonallinen ja erottuu varmasti massasta vaikka ei kait tässä siitä olekaan kyse.

Höm, epäolennaista ehkä... mutta väittäisin Maria Sharapovalla olevan lihasta, urheilija kun on. Katsohan naisen käsivarsia. Pelkästään hoikalla tytöllä/naisella ei tuollaisia käsivarsia ole.

Tenniksenpelaajana Maria taatusti pitää huolta myös lihaskunnostaan. Sekin tulee muistaa, ettei naisten lihaksia kovin helposti isoiksi saada säännölliselläkään treenamisella...

• treenaajatar
        Mila* kirjoitti:

Höm, epäolennaista ehkä... mutta väittäisin Maria Sharapovalla olevan lihasta, urheilija kun on. Katsohan naisen käsivarsia. Pelkästään hoikalla tytöllä/naisella ei tuollaisia käsivarsia ole.

Tenniksenpelaajana Maria taatusti pitää huolta myös lihaskunnostaan. Sekin tulee muistaa, ettei naisten lihaksia kovin helposti isoiksi saada säännölliselläkään treenamisella...

Aina tuota samaa skeidaa että naisten muka olisi vaikea saada lihasta. Kyse on täysin geeneistä, ei sukupuolesta. Tunnen monia naisia, jotka saavat isot lihakset liiankin helposti. Ja entäs tummaihoiset naiset? Luonnostaan ovat jo lihaksikkaampia kuin perus suomimies! Tollasta väittävät vain ne naiset jotka eivät itse ole viitsineet kunnolla treenata: "ei mulle vaan kasva kun olen nainen".. Laiskuutta se on!

• trgerfe

Jutalla on todella hyvä kroppa. Itse olen huomattavasti keskivertomiestä lihaksikkaampi, mutta en kuitenkaan mikään "ammattimaisesti" treenaava. Pidän lihaksikkaista naisista, mutta myös pyöreistä. Laiha nainen on minulle kauhistus.

• En todellakaan

Mieluummin sitten vähän ylipainoakin, kuin lihaskimppu.. tosin ei tuo "siltä väliltä" oleva sopusuhtaisuuskaan mahdotonta näytä olevan.. tiedän tusinan verran 40-50v naisia, jotka ovat pysyneet tuossa kunnossa ihan vain tavanomaisella viikottaisella liikkumisella.

• niinpä......

itse olen lihaksikas nainen, en tosin ole ihan noin suurilla lihaksilla varustettu kuin esimerkiksi Jutta G. Jos mies ei tykkää, niin oma on häpeensä, en todellakaan kysele ja ruikuta jotain miesten mielipiteitä tässä asiassa :D

• Veekasi-Kasittula

Ei lihaksia kiitos. Nuo kropat näyttävät usein nuoren itsensä kunnossa pitäneen MIEHEN kropalta.

Mua ällöttää naisissa jo hiukankaan jykevämpi leuka tai leveät poskipäät, koska ne tekee sinänsä kauniistakin naisesta sellaisen... transvestiittimaisen. Just eilen katselin erästä nuorta naista jolla periaatteessa oli kaikki ok, mutta se naaman maskuliinisuus kertakaikkiaan alkoi vain ellottaa vaikka sitä ympäröikin pitkät vaaleat hiukset ja meikki oli kohdillaan. Se olemus vaan oli sellainen... transseksuaalinen.

Mä en siedä. Mielummin pikkuisen pullukka kuin lihaksikas. Sinänsä arvostan hyvää kuntoa suuresti, mutta kun se alkaa mennä lihasmassassa yli niin yökkis. Tässä ei pysty joustamaan. Miehet miehinä ja naiset naisina kiitos.

• wetrwerrwe

kiihoittaa nainen kananmunan-muotoisella kropalla, missä tissit roikkuu kuin vanhalla apinalla.
        Hyviä herkuttelu hetkiä sullekin =D

• yks transu

Älä huoli...sulle löytyy pulleroita roppa kaupalla, joissa ei ole yhtään kulmaa tai kovaa kohtaa. Suomi on pulla-sidu-läski naisten luvattu maa.

• !!!

"miehet miehinä ja naiset naisina"!! peukkuja!

• komea_mies-83

Aivan kauhea.

• ihmetyttää,

miten tällä palstalla jaksetaan jauhaa naisen lihaksista. Sillä onhan se todella marginaalinen ilmiö, että naisella on edes jotenkuten erottuvat lihakset, puhumattakaan siitä että on siinä kunnossa kun Jutta on-season. Mikä naisen lihaksissa tai edes "näkyvässä urheilullisuudessa" on niin kauhean provosoivaa, että siitä pitää ketju toisensa jälkeen riidellä, kun kyse on niin harvinaisesta asiasta? Omituista todellakin.

• tavis-tiina

No oisko se, kun se on vähän ristiriitaista, että tämä pieni naisjoukko näkee ihan jumalattoman vaivan tullakseen sen näköiseksi, että suurimpaa osaa miehiä lähinnä etoo?

• olen kyllä
        tavis-tiina kirjoitti:

No oisko se, kun se on vähän ristiriitaista, että tämä pieni naisjoukko näkee ihan jumalattoman vaivan tullakseen sen näköiseksi, että suurimpaa osaa miehiä lähinnä etoo?

elänyt siinä uskossa, että nämä punttimimmit pariutuu lähinnä bodarimiesten kanssa, joilla taas sitten on ihan omat naisihanteensa, joilla ei välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä tavismiehet naisista ajattelee. Eikö tuo ole pitkälti oma alakulttuurinsa tuo lihasmassan kasvattaminen, jossa sitten on ihan erilaiset esteettiset kriteerit miten ihmisiä arvioidaan, eikä ns. mainstreamin kanssa ole kovinkaan paljon yhteistä? Joten miksi kauhistella sitä, mitä bodaripiireissä naisista ajatellaan? Nehän elelee ihan omissa sfääreissään. Tuskin kovinkaan moni fitnesstyttökään tavismiestä itselleen haluaisi, joten tuo miesten kauhistelu on aika turhaa.

• Mies22vkl
        olen kyllä kirjoitti:

elänyt siinä uskossa, että nämä punttimimmit pariutuu lähinnä bodarimiesten kanssa, joilla taas sitten on ihan omat naisihanteensa, joilla ei välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä tavismiehet naisista ajattelee. Eikö tuo ole pitkälti oma alakulttuurinsa tuo lihasmassan kasvattaminen, jossa sitten on ihan erilaiset esteettiset kriteerit miten ihmisiä arvioidaan, eikä ns. mainstreamin kanssa ole kovinkaan paljon yhteistä? Joten miksi kauhistella sitä, mitä bodaripiireissä naisista ajatellaan? Nehän elelee ihan omissa sfääreissään. Tuskin kovinkaan moni fitnesstyttökään tavismiestä itselleen haluaisi, joten tuo miesten kauhistelu on aika turhaa.

Totta kyllä, että kehonrakennus on todella kokonaisvaltaista puuhaa eikä siinä varmasti jaksaisi kovin kauaa toinen osapuoli mukana kun toisen elämä olisi jatkuvaa kaloreiden laskemista ja punttaamista. Ja bodaaja ei välttämättä vastavuoroisesti sietäisi toisen laiskuutta ja velttoa ulkomuotoa.

• Ihania::)

Fitness -naiset on tosi hyvännäkösiä jos niillä ei ole tuota kilpailu rusketusta päällään.

• siinä parasnainen

pitää olla luomuset kurvit jonkinlaisella rasvalla kropassa muttei löllyjä

• FitFitFit

Ei tykkää. Lihakset eivät saa erottua. Pehmeät linjat.

• bxbmbmx

Alakroppaa voi treenata aika paljonkin, yläkropan kanssa voi ottaa vähän iisimmin.

• hyi!!!

Jos tykkää Jutan tyylisistä naisista, niin mun mielestä voi siinä vaiheessa jo oikeasti myöntää olevansa homo. Naisen kuuluu olla terveen muodokas, ei mikään miehennäköinen rinnaton lihaskasa.

• Eli vedetäänkö tästäkin kommentista sitten omat keittiöpsykologin päätelmät:

"Naisen kuuluu olla terveen muodokas, ei mikään miehennäköinen rinnaton lihaskasa. "

-Rinnatko ne määrittelee naiseuden?! Jollain taitaa olla imetykseen liittyviä traumoja käsitelemättä.
        -Tunnetko olosi uhatuksi lihaksikkaiden naisten läsnäollessa? Oliko äitisi hyvinkin dominoiva hahmo?

Kuten huomaat, yleistykset ovat yleensä aina naurettavia. ;)

• Manly...

Olen tavallinen mies. Urheilen suht paljon ja olen normaalipainoinen ja kokoinen. En tykkää lihaksikkaista naisista. Pidän pyöreistä ja pehmeistä muodoista. Tehkää ihan mikä tahansa analyysi minusta mutta naisellinen nainen on mieleeni. Jutta G. on todella kaukana ihannenaisestani eikä herätä minkään laista mielenkiintoa, saatikka intohimoa.

• Jutta miellyttää ainakin omaa silmääni. Siis hänen vartalotyyppinsä. Kun itsekkin treenaa ammatikseen, ni sitä väkisinkin katse mieltyy enempi treenattuihin vartaloihin kuin mihinkään siiderivalaaseen tai pehmeään muumi-mammaan. Mutta makuja on onneksi monia. =)

• Mun mielipide

Jutalla niin kuin noilla fitness tms kilpailijoilla on kuvissa turhan pieni rasvaprosentti. Mielestäni ei ole mitään järkeä laskea rasvaprosenttia niin
      alas että rinnat häviävät. Puhumattakaan siitä, että tuota häviämistä sitten kompensoidaan silikonitisseillä. Hoikkuus on hyvännäköistä, mutta ei kannata mennä liialliseen äärimmäisyyteen. Naisvartalo näyttää hyvältä jos siinä on ainakin hieman lihasta. Erityisesti kiinteät reidet, pakarat ja pohkeet näyttävät seksikkäiltä. Juttakin olisi paremman näköinen jos se nostais vähän rasvaprosenttia ja heittäis silikonitissit mäkeen.

• voi surku :(

Jutta oli aiemmin niin nätti, sääli, että meni pilaamaan itsensä tuolla tavalla. Liekö vetänyt muutakin kuin vitamiineja ja ternimaitoa, kun kasvotkin alkaneet mennä noin transumaiseen suuntaan? :0

• miesmiesmiesmiesmies

Minun mielestäni Jutta on aina ollut aivan järkyttävän näköinen. Etenkin kasvoista. Nyt hän on varsin groteskin näköinen, kuin hevosen turpa ja miehen vartalo ja kaupan päälle silikonirinnat. Mikä inhottavinta, hän suhtautuu muihin ihmisiin erittäin ylimielisesti ja se on kaikkein pahin turn-off.

Nainen voi olla erittäin hyväkuntoinen, olematta ylimielinen ja miehen vartaloinen. My wife kicks Jutta's ass. Anytime.

• miesmiesmiesmiesmies
        miesmiesmiesmiesmies kirjoitti:

Minun mielestäni Jutta on aina ollut aivan järkyttävän näköinen. Etenkin kasvoista. Nyt hän on varsin groteskin näköinen, kuin hevosen turpa ja miehen vartalo ja kaupan päälle silikonirinnat. Mikä inhottavinta, hän suhtautuu muihin ihmisiin erittäin ylimielisesti ja se on kaikkein pahin turn-off.

Nainen voi olla erittäin hyväkuntoinen, olematta ylimielinen ja miehen vartaloinen. My wife kicks Jutta's ass. Anytime.

Sori, tyypillinen aivohäiriö. Juttas, ei Jutta's...

Mutta, se lause on niin paljon rouheempi englanniksi, siksi näin ;)

• ex-atleetti

Oma kokemukseni on, että kun muutama vuosi sitten treenailin punttia kunnolla, painoin 63 kg (pituus 168cm) ja penkistä nousi 90 kg, niin kyllä se miesten kiinnostusta vähensi. Mitään hormoneja en ole ikinä käyttänyt, mutta kyllä mulle ihan kunnon lihakset kasvoi. Nyt painan 5 kg vähemmän ja on muoto pehmoisempi ja penkkitulos 20 kg pienempi, vaan miehiä taas innostaa. Hauis ei tunnu normimiehelle olevan mikään kiihoke, ja ymmärtäähän sen. Aviomieheni, joka ei liikuntaa harrasta, on suvainnut molemmat olomuotoni, mutta pitää nykyistä houkuttelevampana.

• pitkäiso

Joo ei ei juttatyyliä. XL-, anorektikot ja fitness-naiset ovat suurinpiirtein yhtä epäkiihottavia. Suurin miinus tulee silikoneista, botoxista ja liiasta meikistä.

Normaalit, terveelliseen tapaan naiselliset ovat makuuni. Saa olla siis sporttinen tai saa olla vähän mahaakin, kunhan on hyvä naisellinen perse ja jonkinlaiset rinnat, ainakin nännit.

Olen itse normaalivartaloinen mies. Myös aloittanut kunnostautumisen taasen, paino meinaa välillä karata.

• ei fittnessmalli

Eikö tärkeintä että nainen itse pitää vaivalla hankitusta fittnesskropastaan ja tykkää esitellä ympäri vuoden halukkaille miehille. Tuntuuhan miehet pitävän sen tyyppisestä kropasta ainakin päätellen siitä miten pyörivät sen vartalomallin omaavan naisen ympärillä ;)

• puhtaat paperit

Ihan hienoa että näinen on kunnossa, mutta hormonihirviöt on asia erikseen. Kyllä sen mies näkee kun nainen on vetänyt hormooneja naamariin ja kuvittelee vieläkin olevansa naisellinen.

Lisäksi hormooneista venähtänyt pippelin mittainen klitoris ei ole kovin hottia.

• Ei

Ei kiitos.

• &-pack

Jos naisella on yhtään ylimääräistä, niin YÖK! Itse olen hoikka ja huippu kunnossa ja vaadin, että nainen on vähintään hoikka... Jutta Gustafberg on aivan liian pumpattu.

• kjjkjkjk
    • salillemars

Aloituksessahan puhutaan nimenomaan fitness -kropasta, mitä ei tule sotkea kehonrakennukseen. Siinä, missä kehonrakennuksessa painotetaan lihaserottuvuutta ja kokoa, on fitneksessä ennemminkin etusijalla toiminnallisuus ja sopusuhtaisuus. Monellekin kehonrakentajanaisia yököttelevälle oikean fitnessurheilijan kroppa saattaa todellisuudessa olla yllättävän lähellä ihannevartaloa.

Vai onko teistä esimerkiksi vuoden 2010 Fitnessmalli Janni Hussi todellakin niin kuvottavan hirveä: http://static.iltalehti.fi/viihde/janni_3juttu0707in_vi.jpg ?

• ynsmdfiehgasgdye

No onhan tuo. Ei vaan, vartalo sinällään on kaunis, mutta jalat auttamattoman pätkät. Ja kauniit kasvot ratkaisevat, Janni Hussilla kauniita kasvoja ei valitettavasti ole. Too cheap.

• TÄTÄ MIELTÄ!!!!

Naisen pitää olla vahva henkisesti, että fyysisesti.

• á like

Mä luulen, että tässä ollaan vähän semmoisia oman kaltaisen hakijoita. Mä olen lihaksikas nainen eikä muhun mitkään hiiret koskaan kiinny, mikä on ihan hyvä, koska en mäkään semmoisia miehiä paljon kattele. Kavereita voidaan olla, mutta en mä itseäni naiselliseksi niitten seurassa tunne ja ne tuskin kokee mitään suoranaista ylemmyyttä. Jos miehen hauis häviää naiselle ja kummallekin on selvää kumpi suojelee kumpaa, ja se suojelija on nainen, niin kyllä se vaan ikäänkuin sen romanttisen puolen syö.

Onneksi on miehiä, joihin verrattuna mä olen hiiri. Mä saan ihan rauhassa esitellä hauistani ja toiseksi jään, mä saan olla niin hurja kun huvittaa eikä mun tarvi pelätä, että vahingossa tallon jalkoihini. En mä siis ole muuta kuin oikeasti tosi kiltti, mutta jotenkin semmoiset löysähköt /ruipelot aina "pelkää" ja mä en ymmärrä edes miksi. Kai se on jotain alitajuista.
      Ja kuten kielenkäytöstä jo kuulee, mä en arvosta sohvaperunoita. Mä teen kyllä muutakin kun liikun, ja osaan paljon asioita, mutta mä en vaan tajua semmoista mussutusta, ja ei-jaksa-meininkiä. Lihakseton mies on jotenkin täysi kysymysmerkki, kun miehille kehittyy hoikkinakin lihaksia ja voimaa helposti: mitä löysän miehen täytyy tehdä, että se voi olla niin voimaton ja onneton, en edes ymmärrä enkä halua ymmärtää.

Eikä mua tajua varmaan kukaan sellainen. Niitten mielestä mä olen urheiluhullu ja joku kehon rakastaja ylifyysinen ja mitää vielä. Naiselliset kasvot mulla on mutta varmaan ne on niille miehekkään samalla kun ne kattoo käsivarsia.

Eli mitä timmimpi sä olet, sitä timmimpiä miehiä sä "joudut" kattelemaan, koska harvoin tulee vastaan jotain muuta joka sua edes haluaa ymmärtää. Toki heitäkin on, mutta se on sit ihan säkää.

Ihan tiukimmassa kisakunnossa ei ole kukaan koko ajan, ei edes Jutta. Se dietti on sen 5 kk ja sitten on kisat ja sitten ollaan taas 7 kk ns. normaali, ellei tule toisia kisoja tms. mutta silti siinä välissä kehon täytyy saada olla "pehmeämpi". Ei missään urheilussa olla samassa kunnossa koko ajan, on olemassa peruskunto- ja kilpailukausi.
      Jos sä et kilpaile, sun on turha olla kisakunnossa ollenkaan.
      Tiukassa kunnossa voi olla ilman ääritiukkuutta.

• calisthenics FIN

Siis mikkään ei voita kyykkäävää naista :) Dat ass :o

• tosi o

hyi helvetti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe