Snake Bites

wergen

Heippa, elikkäs haaveena olisi ottaa snake bitesit ja olis niistä pari kysymystä.
1. Sattuuko korujen ottaminen?
2. Voiko ottaa kerralla ?
3. Mitä hintaluokkaa ?
4. Tulehtuvatko helposti, ja minkälaista hoitoa

ja tietysti kokemuksia voi kertoa =)

48

11532

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rth

      Minulla ensimmäinen sattui, mutta toinen ei niinkään, koska tiesin mitä odottaa. Otin samalla kertaa, ja hinnaksi tuli muistaakseni 70€, eli kahden huulikorun hinta. Hoito on samanlaista kuin tavallisessa huulikorussa: älä hiplaa tuoretta lävistystä, huuhtele hyvin hikoilun jälkeen ja huuhtele pari kolme kertaa päivässä lämpimän juoksevan veden alla. Älä myöskään vaihda korua ennenkuin lävistys on parantunut. Jos tulehtuu pahasti, kannattaa kokeilla merisuolaliuosta (valitettavasti nyt en ehdi ohjeita antamaan, mutta löytyy kyllä googlettamalla). Lävistäjä antaa sinulle vielä kirjallisen hoito-ohjeen. Tuosta tulehdusherkkyydestä en osaa sanoa, itselläni oli vain pieniä tulehduksia, jotka kuulemma kuuluvat paranemisprosessiin. Kokemukseni snake bitestä ovat vain positiivisia!

    • jankuuuu

      (2dl keitettyä vettä 1 tl merisuolaa)
      haudo lävistystä 1-2 kertaa viikossa tähän liuokseen kostutetulla pumpulilla/talouspaperilla
      5-15 minuuttia
      huuhdo suolavesi pois vedellä jottei suolaa jää ärsyttämään lävistystä. suolaliuoksen käyttö voi nopeuttaa lävistyksen paranemista ja vähentää ärsytystä.

      • limedream

        itellä on bitesit otettu noin puolvuotta sitte
        1:No sehän on ihan sun omasta kipukynnyksestä kiinni mutta mulla se aluks tuntu ku meni ihosta läpi mutta sitte tuntu vaan semmosena jännänä lämpönä.Ja itellä oli ekat lävistykset että en ollu ainakaa mikää neulatyyny :D
        2:Ihan hyvin voi ottaa,ite ainaki otin.
        3:No mulla ne makso reijät yhteesä 60 e oli joku tarjous.
        4:No ei mulla ainakaan oo tulehtunu,lävistäjä suositteli että huuhella suu ALKOHOLITTOMALLA suuvedellä ruokailun jälkeen ,ite huuhtelin noin 2 viikon ajan aika epäsäännollisesti :D ja välillä puhdistaa reijät ihan vaan viileellä vedellä huuhtomalla.Heti lävistyksien oton jälkeen ostaa uusi hammasharja ja se pitää vaihtaa kuukauden päästä taas uudestaan:Eikä missään nimessä kannata söhertää meikkiä edes lähelekkään reikiä IKINÄ itellä pari kertaa meikkivoidetta vahingossa mennyt ja oli sen jälkeen vähän bitesit suuttuneet :D
        toivon että oli ees jotain apua :)


      • emo-girl
        limedream kirjoitti:

        itellä on bitesit otettu noin puolvuotta sitte
        1:No sehän on ihan sun omasta kipukynnyksestä kiinni mutta mulla se aluks tuntu ku meni ihosta läpi mutta sitte tuntu vaan semmosena jännänä lämpönä.Ja itellä oli ekat lävistykset että en ollu ainakaa mikää neulatyyny :D
        2:Ihan hyvin voi ottaa,ite ainaki otin.
        3:No mulla ne makso reijät yhteesä 60 e oli joku tarjous.
        4:No ei mulla ainakaan oo tulehtunu,lävistäjä suositteli että huuhella suu ALKOHOLITTOMALLA suuvedellä ruokailun jälkeen ,ite huuhtelin noin 2 viikon ajan aika epäsäännollisesti :D ja välillä puhdistaa reijät ihan vaan viileellä vedellä huuhtomalla.Heti lävistyksien oton jälkeen ostaa uusi hammasharja ja se pitää vaihtaa kuukauden päästä taas uudestaan:Eikä missään nimessä kannata söhertää meikkiä edes lähelekkään reikiä IKINÄ itellä pari kertaa meikkivoidetta vahingossa mennyt ja oli sen jälkeen vähän bitesit suuttuneet :D
        toivon että oli ees jotain apua :)

        saan sake bitessit ensi viikolla jännittää hirveesti mitä teen etten ala empiä paikan päällä se olis noloo mitä teeeen !?


      • perci
        emo-girl kirjoitti:

        saan sake bitessit ensi viikolla jännittää hirveesti mitä teen etten ala empiä paikan päällä se olis noloo mitä teeeen !?

        1. Pikkasenhan se aina nippaa, mut seon sen arvost.
        2. Mää otin ainaski.
        3. 70-80 e
        4. ei oo tulehtunut mulla ikin. HoitoO Mulla; joka syönnin jälkeen vedellä purskutella
        suu puhtaaks ja sitn illal aina puhistaa ulkopuolelt lämpimäl vedel ja
        sit raaputtaa niist se neste pois mitä tulee siit haavasta. =)


      • Kyllikki^^
        perci kirjoitti:

        1. Pikkasenhan se aina nippaa, mut seon sen arvost.
        2. Mää otin ainaski.
        3. 70-80 e
        4. ei oo tulehtunut mulla ikin. HoitoO Mulla; joka syönnin jälkeen vedellä purskutella
        suu puhtaaks ja sitn illal aina puhistaa ulkopuolelt lämpimäl vedel ja
        sit raaputtaa niist se neste pois mitä tulee siit haavasta. =)

        Minulla oli ne nake spitesit vielä joskus muttta katosivat ryppyjeni sekaan, en löydä enään.


      • typeryss:)
        Kyllikki^^ kirjoitti:

        Minulla oli ne nake spitesit vielä joskus muttta katosivat ryppyjeni sekaan, en löydä enään.

        valistakaa tyhmää:)... siis, tiedän sen et paranevaan läväriin esim. huulessa, ei sais mennä meikkii eikä mitään tollasta, mut entä sit kun se on parantunu? voiks sillon laittaa ihan normaalisti meikkivoidetta leukaan ja sillai, ilman et se reikä tulehtuu?


      • snakebites<3
        typeryss:) kirjoitti:

        valistakaa tyhmää:)... siis, tiedän sen et paranevaan läväriin esim. huulessa, ei sais mennä meikkii eikä mitään tollasta, mut entä sit kun se on parantunu? voiks sillon laittaa ihan normaalisti meikkivoidetta leukaan ja sillai, ilman et se reikä tulehtuu?

        vitsit mä haluun snakebitesin, mutta porukat on niiin tyyppillisesti sitä vastaan.. AARRGGHH!!
        miten hemmetissä mä saan niiden päähä taottua ettei se ole maailmanloppu, jos tyttären huulta sattuu koristamaan lävistys jos toinenkin!? ;


      • ..........
        snakebites<3 kirjoitti:

        vitsit mä haluun snakebitesin, mutta porukat on niiin tyyppillisesti sitä vastaan.. AARRGGHH!!
        miten hemmetissä mä saan niiden päähä taottua ettei se ole maailmanloppu, jos tyttären huulta sattuu koristamaan lävistys jos toinenkin!? ;

        et otat ne vaan.. tai sanot et joko teet ne ite tai ne antaa rahat sulle et meet liikkeeseen tai et otat ne sano ne mitä vaan..
        Vittuako se niille kuuluu?


      • pipariakka
        .......... kirjoitti:

        et otat ne vaan.. tai sanot et joko teet ne ite tai ne antaa rahat sulle et meet liikkeeseen tai et otat ne sano ne mitä vaan..
        Vittuako se niille kuuluu?

        ni mäki oon niille sanonu et teen ite tai viette mut sinne lävistäjälle. Toimii! :)


      • IIMOUTYBY
        perci kirjoitti:

        1. Pikkasenhan se aina nippaa, mut seon sen arvost.
        2. Mää otin ainaski.
        3. 70-80 e
        4. ei oo tulehtunut mulla ikin. HoitoO Mulla; joka syönnin jälkeen vedellä purskutella
        suu puhtaaks ja sitn illal aina puhistaa ulkopuolelt lämpimäl vedel ja
        sit raaputtaa niist se neste pois mitä tulee siit haavasta. =)

        äää!!tahtoo itellekkin >:(.18 vuotislahjaksi käyn kyllä ottaan ku en nyt saa porukoiden luvalla ottaa :).vasemmassa korvassa jo venytys kokoa 15 mm


      • Patriex
        .......... kirjoitti:

        et otat ne vaan.. tai sanot et joko teet ne ite tai ne antaa rahat sulle et meet liikkeeseen tai et otat ne sano ne mitä vaan..
        Vittuako se niille kuuluu?

        Asiaa (:


      • snakeee

        laitetaanko se pumpuli/talouspaperi siis suun sisäll tohon huulen vai pidetäänkö sitä 5-10min tossa ulkopuolel? :p


      • iippa15
        snakebites<3 kirjoitti:

        vitsit mä haluun snakebitesin, mutta porukat on niiin tyyppillisesti sitä vastaan.. AARRGGHH!!
        miten hemmetissä mä saan niiden päähä taottua ettei se ole maailmanloppu, jos tyttären huulta sattuu koristamaan lävistys jos toinenkin!? ;

        Ei munkaan porukat hyväksy lävistyksiä mutta tein päätöksen että minähän hankin lävistyksiä ku kerran niin haluan. Tein 13 vuotiaana itelle lävitys neulalla napakorun. Ei menny kauaa että tein itelle siihen alas toisen napakorun. Sitte lävistin korviin lisää ja rustoon kans. Sen jälkeen tein septumin ja sitte snake bites :)


    • me

      Mullapa makso hiuka päälle 12 euroo, eli korut ja se 50 sentin neula ;)

    • YMPPP--

      Toi merisuolaliuos..
      ~kirveleekö laitto
      ~viileänä vai lämpimänä
      ~onko oltava ihan tarkkana mittausten kanssa vai haittaako jos laitaa SUUNNILLEEN ?

    • rawr__

      1. Riippuu kipukynnyksestä, ittelläni se sattui vain hiukan
      2. Voi
      3. Ittelläni oli euro plus korut (y) eli tein ite, täälpäi yks injektioneula on 50 snt
      4. Ei, kannattaa googlettaa ja lueskella kaikenlaisii juttui. Wromz, tai joku ton tapane sivu, ni sielt löytyy tosi hyvää tietoo!

    • ihaa332

      1. mulla ei sattunut, mut riippuu iha ihmisestäki :DD
      2.tietty =)
      3.se oli jotain 70-80 e (=
      4.ei tulehdu =) keitä suolaliuosta ja puhista sillä pari kertaa päivässä (= resepti= 2 dl vettä 1 rkl merisuolaa :)) jajaja sit tietty kylmänä se liuos.

    • EM0B0Y

      haluun snaket mut poukat ei anna

    • _Haluava_

      Itekki haluisin mut mutsiki vaa sanoo et sit ku oot 18 ni saat ottaa! VITTU! huoh... täytyy vaa sit yrittää ja sanoo et teen joko itte tai sit viette mut liikkeeseen. :(

      Mut jos tekee itte ni olisko jotai vinkkei siihe niitten tekemisee et saa ne oikeisii kohtii ja tällee?

      • _Sal

        hehe, nii munki mutsi sano et pitäs venaa et oisin 18v, mut sain puhuttuu sen ympäri (:
        puhuin kaikkee et paree ottaa nyt teininä seki läväri ja kokea, kuin että aikuisena jo, mun mielestä ei pahemmin oo mitään hienoutta koko korussa enää aikuisena ollessaan, muutenki ku se saattaa haitata joihinkin työpakkoihin hakemista. Ite kuitenki maksan sit sen lävistyksen ja korut x)
        Huomenna jo soitan paikan päälle ja kyselen varaus aikoja nii piakkoin jo saan noi snaket. Niihinki tuli inspaa lisää ku muija ehotti mulle vaa et ne kelpais ja kandeis ottaa (:
        WnBEmoBoy :"3
        -Sal (:


      • ?;%;%,

        Ku täyttää 16 nii liikkeessä saa käyä ottaa ilman vanhempien lupaa :)


      • ekkiemoc:

        Oon 14 vuotias emo/scene tyttö ja äiti antaa ottaa lävistyksiä kunhan maksan ite.Napakoru on se makso jotain 40e ja meen tässä lähiaikoina ottaan snake bitet hinta 70e.


      • Anonyymi

        Ei niille oo sillee ”oikeeta kohtaa”


    • Iiimou-95

      Ärsyttää kun vanhemmat ei anna ottaa sen takia että ajattelevat mitä muut ihmiset ajattelevat... Vittuako se niille kuuluu ja munhan huulet ne on. Itse ne olisin maksamassa ja valmis hoitamaan mutta silti vastaus on ei! Sanovat että saan ottaa kun olen 18v koska silloin eivät ole vastuussa siitä mitä teen ja jos se tulehtuu niin ei ole heidän vika. (Kyllä sen hoitaisin kuten olen 100 kertaa sanonut,harmittaa kun ei luoteta.) Kaikista eniten pistää kiehumaan kun sanovat että "Tämä on vain tälläinen teinivaihe joka menee kyllä ohi, katuisit niitä vanhempana.." MIksi katuisin jos olen tarkkaan ja pitkään valintaani miettinyt ja kaikenlisäksi ne sopisivat minulle hyvin? Ja ainahan ne saa otettua pois jos tulee ongelmia..

    • jl97

      oon jo 2 vuotta halunnu snake bitesiä, mutta vanhemmat ei anna lupaa ottaa. ärsyttävää.. eihän niistä koruista vanhemmille mitää haittaa ole..?

    • 1. Sattuuko korujen ottaminen?

      Kyl se vähän kirpaisi, mutta ei paljoa.

      2. Voiko ottaa kerralla ?
      Toki. Itse otin.

      3. Mitä hintaluokkaa ?
      Molemmat kerralla n. 80e

      4. Tulehtuvatko helposti, ja minkälaista hoitoa
      Aamuin illoin puhdistus, 2-3 viikkoa aamuin illoin suuhuuhtelu puhdistusaineella. Ekana päivänä suun puskuttelu vedellä mahdollisimman paljon turvotuksen ehkäsemiseksi. Ei oikeesta tulehtunu mulla joten en tiedä miten helposti tulehtuu.

      • retardi!!!!!!!!!!!!!!!!!

        saako siellä paikalla valita ne ekat että minkä laiset haluaa vai tunkeeko ne ekaks sellaset pallot siihen???:D


      • iippa15
        retardi!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        saako siellä paikalla valita ne ekat että minkä laiset haluaa vai tunkeeko ne ekaks sellaset pallot siihen???:D

        Ite kävin 2.5.2014 ottamassa liikeessä uuestaan snaket nii sain valita joko renkaat tai tapit :)


    • tyhmyri98

      missä ootte ottanu ja minkä ikäsinä?

      • iippa15

        Tein ite snaket ekaks kotona lävistys neulalla, mutta otin pois koska oli liian pienet korut, kävin ottamassa 2.5.2014 Oulussa Pitbull - nimisessä liikeessä :)


      • EiPitbullille
        iippa15 kirjoitti:

        Tein ite snaket ekaks kotona lävistys neulalla, mutta otin pois koska oli liian pienet korut, kävin ottamassa 2.5.2014 Oulussa Pitbull - nimisessä liikeessä :)

        Osasko se edes tehä niillä epähygienisillä koruillansa suoraan niitä sielä Pitbullissa?


    • tssetse

      miten niin muka et saa ottaa lävistystä ennenkuin olet 18v? lävistyksen saa ottaa liikkeissä ilman vanhemman lupaa jo 15 vuotiaana ,otat vaan rahat ja kuvallisen henkilöllisyystodistuksen mukaan ja sanot että snake bitesit :)

    • todellaviisas:))

      käykö passi kuvallisesta henkilöllisyystodistuksesta? :OO

    • emo<33333

      Mäki haluisin mut iskä vaa nauraa ku kysyn mut kyl mus isosiskoki sai kielikorun ja napakorun teki kyl eka ite napakorun mut meni tukkoo ja tulehtu joten sen poikaystävä makso ja äiti meni vaa mukaa mut jos se sai miks mää en sais kun ensinnäki ne on hienot sopii mulle ja sopii emo lookkiin t kohta kakstoista vuotta

      • nololapsi

        ei pahal, mäki nauraisin jos oisin 12. vuotiaan 'emon' isä. Enkä kyl antais lupaa. xp. Koska tos iäs ei oikeesti tiiä mitä haluaa.
        mutta nyt btw, millä muulla tavalla vanhemmat saa suostuteltua. Siis muulla kuin että sanois 'joko viette mut tai teen ite' koska mä en pystyis tekee ite. xp


      • anonyymiroska

        En suosittele läväreiden ottamista emo vaiheessa, mun sisko otti snake bitesit emo vaiheessaan ja nyt pari vuotta myöhemnin sisko jo katuu niitä


    • zinitski

      haluisin ottaa mutta äiti sano että vasta ku on 18..-.-

    • Höpö

      Tällä palstalla kirjottaneet on jo kaikki varmaan täysikäsiä ja saaneet onnellisesti kyrmeenpuremat nassuunsa, mut ihan varotuksen sana, jos otatte tapeilla, tarkastaa suoraan että ne on tarpeeks pitkä. Ei tunnu kivalta kun sitä takaosaa kaivetaan sieltä jo päälle kasvaneen huulen sisältä pois.

      • käärmeenpuremat

        Jep. Mulla tuli snakeista semmosta liikakasvua huulen sisäpinnalle. Hammaslääkäri oli tosi jyrkkänä et sun on otettava nämä heti pois, sen verran pahan näköinen on. Kävin lävistysliikkeessä kysymässä siitä niin se lävistäjä meni vähän hiljaseks kun näki sen. Siinä vaihees se olis jo tosi iso.. semmonen valkoinen, röpeläinen, n. 1 cm kokoinen härpäke osittain lävistyksen päällä.. sanoi että kaikille nää ei vaan sovi. Kudos alkaa hylkiä niin pahasti. Vaihdoin sillä reissulla renkaaseen joka auttoi pienentämään sitä. Lopulta parani kuitenkin vasta kun otin korun pois.

        Sanoisin, että jos näitä lävistyksiä haluaa, niin kannattaa ottaa ne nuorena. Se on sopiva aika kokeilla kaikkea.. myöhemmin niistä tulee vaan ongelmia. En saanut töitä.. siihen aikaan (n. 6 vuotta sitten) pikkukaupungissa oltiin vielä tosi ennakkoluuloisia lävistyksiä kohtaan. Olin 18, mutta ei se haitannut vielä silloin. En oo katunut, että otin ne, enkä myöskään sitä että otin pois. Niitä oli hauska kokeilla ja jollain oudolla tavalla koin, että niissä nuorisoympyröissä niillä oli jokin statussymboli. mutta pidemmän päälle koin, että ne myös leimasivat. Nyt opiskelen sosiaalialaa ja ellen sitten menisi nuorisotyöhön, niin kyllä varmasti tulisi ongelmia työnhaussa jos olis vielä lävistys.


      • iippa15

        Heips kävin ottamassa 2.5.2014 lävistysliikeessä snaket, laitto mulle 10 mm pituset tapit, nytku katon niitä nii on tavallaan koru painunu huuleen . Silleen että iho tullee siihen päälle mutta saa sen siittä pois ku liikuttaa korua. Mitetin että pitäisikö käyä liikkeessä pyytämässä että jos vaihtasivat pitemmät tapit ?


      • Anonyymi
        iippa15 kirjoitti:

        Heips kävin ottamassa 2.5.2014 lävistysliikeessä snaket, laitto mulle 10 mm pituset tapit, nytku katon niitä nii on tavallaan koru painunu huuleen . Silleen että iho tullee siihen päälle mutta saa sen siittä pois ku liikuttaa korua. Mitetin että pitäisikö käyä liikkeessä pyytämässä että jos vaihtasivat pitemmät tapit ?

        Se on parantumis vaiheessa sen takia ne on isommat tapit kun huuli turpoaa:)


    • snaaakee

      moikka, itse omistan snake biten , ja voin todeta että se on siitä omasta kipukynnyksestä riippuen sattuuko!
      voi ottaa toki kerralla mutta on sitten kaksi hoidettavaa kerralla.
      sellasset että jos kerralla ottaa niin 40 - 70 e mut jos yhen kerrallaan 20-40.

    • wilmaaaw

      Heii mäki ajattelin ottaa snakebitesit mut tuskin porukat antaa lupaa.. Ku oon vasta 12v :D mut haluisin mut ei oo rahaa ja pelkään et se sattuu //:

    • Hupsutytto

      Täällä tällanen typykkä, kellä 6 korvareiät, snake bitesit, septum, tragus ja nenäkoru tossa sivulla. Miettikää tosissanne haluatteko oikeesti ottaa sellasen titaanisen korun koristamaan naamaanne.. ja harkitkaa oikeesti muutaman kerran. Ekat korvikset sain vasta 5-luokalla, kun muille tytöille ne oli laitettu jo ihan vauvana. Tämä oli mun mielestä jännä koska sain ainakin ite päättää haluanko koko korviksia. 7-luokalla nenälävistys ja sen myötä toinen nenän sivu muuttanut muotoaan, 8-luokalla huulilävistys, jonka kanssa ei muita ongelmia kuin se, ettei suostunut aluksi oikein paranemaan. 8-luokalla myös tragus, joka rajoittaa nappikuulokkeilla kuuntelemista.. Amiksen ekalla septum, jonka takia nenän välilevy muotoutui uudelleen ja omistan uudelleen muotoutuneen nenän.. Amiksen ekalla sitten hankin myös toisen huulilävistyksen ja sittenhän minulla oli snake bitesit ja huuli ei tykänny sillon ollenkaan. Tulehtui, mutta parani jonkun ajan kuluttua. Tällähetkellä päiväkodissa töissä, ja lävistyksiä ei todellakaan kannata olla vauvojen ja lasten kanssa. Ikävästi repiivät niitä ja likasilla sormillaan ihmetellen koskeevat niihin nii tulehtuu ihan sika nopeesti. Nykyään enää tragus, korvikset ja snaket jäljellä, mutta snaket häivekoruilla töissä ja viikonloput/vapaapäivät sit normikorulla. Mutta miettikää hetki että mitä kaikkee niistä lävistyksistä voikaan tulla. ;)

    • Teamemogir11l

      Mun kaveri tekee mulle tänä lauantaina mulle snaket cx

    • Snakehullu

      Ite oon 12w ja haluisin ens kesänä ottaa Snaket mutta en tiiä et on niissä jotain ikärajaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe