ilmavaivat ongelmana?

ellumellu

Moikka laihdutuskaverit! Auttakaa mua, sillä ongelma on todellinen. Olen onnistunut pudottamaan tasaisella ja terveellisellä tavalla painoa jo 8 kg. Aamupalaksi tulee nauttia puuroa ja vaalena leivän olen vaihtanut ruisleipään. Ongelmanani ovat kauheat ilmavaivat. Tämä on oikeasti noloa ja mun on muutenkin vaikeata pidätellä pierujani poikaystäväni luona. Onko mitään vinkkejä miten tälläisestä pääsisi eroon? Tuntuisi erittäin tyhmältä nyt "vaihtaa" takaisin vanhaan malliin, joka ei pierettänyt.

MITEN SAAN ONGELMANI OIKEASTI POIS?

8

3033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pierumaakari

      Moikka vatsaongelmainen..

      Itselläni on aivan sama ongelma, jonka kanssa olen paininut jo kauan. Kokeilin jopa apteekista ostettavia tabletteja, jotka hajottavat kaasukuplia suolessa. Activia ei myöskään auttanut, vaikka kuinka söin sitä joka aamu kuukauden ajan.

      Mikäköhan meitä pieru ongelmaisia voisi auttaa..

      • Veijo

        "Mikäköhan meitä pieru ongelmaisia voisi auttaa.. "

        Siirtykää LCHF/VHH ruokavaliolle ja ongelma katoaa. Ei kokoajan mielinmäärin tarpeettomia kuituja märkänemässä bakteerien ruokana ja tuottamassa kaasuja suolistossa.


      • ??????????????
        Veijo kirjoitti:

        "Mikäköhan meitä pieru ongelmaisia voisi auttaa.. "

        Siirtykää LCHF/VHH ruokavaliolle ja ongelma katoaa. Ei kokoajan mielinmäärin tarpeettomia kuituja märkänemässä bakteerien ruokana ja tuottamassa kaasuja suolistossa.

        Veijon pitää lopettaa tupakanpoltto ennenkuin kukaan ottaa sinua tosissaan.Millä hiton oikeudella haukut kaikki?


      • Veijo
        ?????????????? kirjoitti:

        Veijon pitää lopettaa tupakanpoltto ennenkuin kukaan ottaa sinua tosissaan.Millä hiton oikeudella haukut kaikki?

        "Veijon pitää lopettaa tupakanpoltto ennenkuin kukaan ottaa sinua tosissaan.Millä hiton oikeudella haukut kaikki? "

        Kyllä sinunkin on syytä lopettaa se yksi homma ennekuin joku keksii mitä touhuat yksin olessasi.

        Mitä sinä TIEDÄT minun tupakan poltosta.
        Toisekseen minä en hauku kaikkia tollo. Pelkästään sinunlaisia häirikköjä. Asialliset kysymykset ja kirjoitukset saavat asiallisen vastauksen.


      • hehe..
        Veijo kirjoitti:

        "Veijon pitää lopettaa tupakanpoltto ennenkuin kukaan ottaa sinua tosissaan.Millä hiton oikeudella haukut kaikki? "

        Kyllä sinunkin on syytä lopettaa se yksi homma ennekuin joku keksii mitä touhuat yksin olessasi.

        Mitä sinä TIEDÄT minun tupakan poltosta.
        Toisekseen minä en hauku kaikkia tollo. Pelkästään sinunlaisia häirikköjä. Asialliset kysymykset ja kirjoitukset saavat asiallisen vastauksen.

        Onks sulla oikeasti joku laktoosi-intoleranssi yms... Ei mulla kyllä kuitupitoisella ruokavaliolla hirveesti ilmavaivoja ole. Jos oikeasti jatkuu samanlaisena niin kannattaa kyllä tarkistaa ettei oo mitään ruoka-aineallergiaa tai keliakiaa yms... Kaverilla oli sama vaiva ja sillä oli laktoosi-intoleranssi. Itsellä jos puputan paljon vihanneksia tai juon paljon jotain hiilihappojuomia (esim. vichy) niin alkaa paukkumaan. :D Ja tiedoksi - tuore ruisleipä pierettää itselläkin.


    • 15+17

      Mulla on ongelmana se että jos tulee vedettyä mitään viljatuotteita niin paukuttaa ja turvottaa jatkuvasti. Se on aivan sama vetääkö kuitupitoisena vai vaaleana, vessassa ei tarvi käydä pariin päivään ja turvottaa paljon. Oon jättäny melkein kaikki viljatuotteet pois hyvillä tuloksilla, ainut mitä käytän joskus on leseet kun niistä voi kananmunan kanssa tehdä kaikenlaista pientä leipomista (pikamuffinsseja yms.). Ja sanoo kuka mitä sanoo niin vähän hiilihydraatteja sisältävä ruokavalio auttaa tuohon vaivaa ja itse olen ainakin plussana laihtunut ja kiinteytynyt paremmin. Tarpeellisesta rasvansaannista kun pitää huolen niin mahakin toimii paremmin kuin koskaan.

      Voi tosin olla myös hiiva joka tekee noita ongelmia, että kokeile vaihtaa vaikka hiivattomiin tuotteisiin. Sehän pitää elimistöä mukavassa jatkuvassa käymistilassa (jota kyllä muutenkin hiilarit tekee). Jos olet herkkä noille tuotteille niin suosittelen kokeilemaan vaikka viikon-pari VHH:ta ja fiilistelemään miltä tuntuu, jos tuntuu ettei nappaa niin kokeile jotain muuta.

    • Anonyymi

      Jos pieret tarpeeksi kovaa niin hallitus kaatuu.

    • Anonyymi

      kannttaa ostaa puhdistamon maitohappobakteereja. heillä on kahta eri tuotetta ja molempia suosittelen kokeilemaan. olen huomannut myös että vi-siblin on minulla auttanut myös ilmavaivoihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe