Kuinka monen kaa

Sekasi234

Siis chattailette tai vaihdatte sähköposteja samaan aikaan nettisivuilla???

Ite olen pyrkinyt että 2-3 eukkoa max olis samaan aikaan kirjoittelussa ja sekin tuntuu todella pahalta kun on luonnostaan vain yhdelle---!

Siis, pitäskö vaan yhden kaa kerralla?

11

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pedros Butros Hali

      Tuota luokkaa se on, mutta tilanteet menee usein myös päällekkäin.

      Yhdelle kirjoittaminen ei ole hyvä vaihtoehto koska aivan varmasti myös naisella on vähintään se kolme jatkuvasti kuvioissa.

      Ite juuri mietin parhaillaan että kun vaihdan yhden kanssa viestejä, että tällä naisella varmaan on jotakin viisi ehdokasta siellä varmasti jo.

      Ei kiinnosta hirvittävä kilpailu enkä tiedä miten tekisin sellaista vaikutusta että minut poimitaan sieltä joukosta vaikka nainen innokkaana vastasikin aloitukseen. Siinä viestissä oli vain sen tuntua että nainen kirjoittaa samankaltaisia viestejä useammalle.

    • kohta se soittaa

      kokeilin syksyllä pelata varman päälle, oli yksi nainen, jota olin tapaillutkin ihan pitkän kaavan kautta. sitten tutustuin toiseen ja lähdin treffeille hänen luo, okli kiva ja sovittiin yökylät hänelle.
      no piti keksiä toiselle hätävalhe. homma meni, mutta uudempi ei ollutkaan niin kiva, tai vastosi minussa jotakin.
      sen jälkeen ei ensimmäisenkään kanssa mikään ollut kuin aikein. oli itsellä roisto-olo.

      nyt olen tavannut ihan uuden, jonka kanssa lähdin puhtaalta pöydältä. lopetin yhteydenpidon entisiin, olen jopa kertonut syksyn toilailuistani. hänelläkin oma historia, mutta sovittiin että menneet ovat menneitä ja nyt koetetaan tosissamme puuhaamatta toisislta mitään slassa.

      eli kannattaa minusta touhuta vain yhden kanssa kerrallaan. homma kosahtaa muuten jossain vaiheessa.

    • eksyä...

      Näissä asioissa, se näkyy kyllä vähän liiankin selvästi ainakin s24:llä. Itsekään en pidä siitä, että pitää kirjoitella useampien kanssa. Sen vuoksi yritänkin pitää homman lyhyenä, treffien jälkeen sitä on jo paljon viisaampi ja voi ajatella asioita pidemmällä tähtäimellä. Viikko- tai kuukausikaupalla en lähtisi kirjoittelemaan yhden, saati useamman kanssa.

    • tyrtegrw

      Silloin kun olin sinkkuna, kirjoittelin kyllä tosi monienkin kanssa yhtäaikaa ja tapasinkin pari kolme samoihin aikoihin. Pian sitä kuitenkin huomaa, kuka heistä on se kaikkein kiinnostavin ja silloin en enää kirjoitellut/tapaillut kuin sen yhden kanssa.

    • voi näitä ongelmia

      Minä olen 40-v nainen ja viestejä tulee niin harvakseltaan ja usein viestittely on sellaista, että mies ilta yhdeksän uutisten ja kymmenen uutisten välissä lähettää yhden rivin viestejä, minuutin sisällä kun on saanut minun vaivalla väkertämäni viestin. Ja jos en vastaa 2 minuutin sisällä, sieltä singahtaa kysymys, joko nukahdit. Sitten kun ilmoitan, että nyt menen nukkumaan, että hyvää yötä, miehestä ei enää ikinä kuulu mitään vaikka oltaisiin samaan aikaan online joku toinenkin ilta - olisi vaihdettu 20 viestiä aikaisemmin yhden tunnin aikana.

      Eli tällaisia on noin kerran tai kaksi kuussa. Muuten sitten kerran kuussa saatan kirjoittaa jonkun rauhallisemman kanssa muutaman päivän ajan, niin että kirjoitamme viestin per päivä ja jo muutaman päivän kuluttua käydään kahvilla. Eli noin yhdet treffit kuussa.

      Muuten ei ole mitään. Eli ei pelkoa että pääsisi kirjoittamaan usean kanssa yhtä aikaa.
      Asun keskisuuressa kaupungissa.

      • :)

        Itselläni on nettituttuja, joiden kanssa juttelen kavereina vaan. Nyt olisi mies, jonka kanssa ollaan jonkin aikaa juteltu ja sama tyyppi on kertonut olevansa tosi kiinnostunut minusta.

        Mutta nyt kun itselläkin on toiveita hänen suuntaan ja hän tietää sen, niin minua epäilyttää se, että hän senkin jälkeen jatkaa chattailua ja lisäilee uusia naisia. Tuntuu lähinnä, että paras unohtaa vaan omat tunteet ja odotukset. Nähdä sitten joskus jos näkee tai antaa koko jutun olla.

        Kai netissä tää homma toimii näin, että monta samaa aikaa pyörityksessä. Totta kai hänkin voi yhtä viattomasti tutustua uusiin ihmisiin kuin mä, mutta en usko. Mulla oli hyvä tunne hänen suhteen ja olisin pian halunnut nähdä, nyt oikeastaan vaan harmittaa valmiiksi jo. Kai se on sanottava, että ollaan kavereita vaan. Tuntuu pahalta, jos mä saan kuulla samat jutut kuin viisi muuta ja miettiä, onkohan joku muu sittenkin kiinnostavampi, jos ei kerran malta tutustua muhun oikeasti ensin.


      • tuon...
        :) kirjoitti:

        Itselläni on nettituttuja, joiden kanssa juttelen kavereina vaan. Nyt olisi mies, jonka kanssa ollaan jonkin aikaa juteltu ja sama tyyppi on kertonut olevansa tosi kiinnostunut minusta.

        Mutta nyt kun itselläkin on toiveita hänen suuntaan ja hän tietää sen, niin minua epäilyttää se, että hän senkin jälkeen jatkaa chattailua ja lisäilee uusia naisia. Tuntuu lähinnä, että paras unohtaa vaan omat tunteet ja odotukset. Nähdä sitten joskus jos näkee tai antaa koko jutun olla.

        Kai netissä tää homma toimii näin, että monta samaa aikaa pyörityksessä. Totta kai hänkin voi yhtä viattomasti tutustua uusiin ihmisiin kuin mä, mutta en usko. Mulla oli hyvä tunne hänen suhteen ja olisin pian halunnut nähdä, nyt oikeastaan vaan harmittaa valmiiksi jo. Kai se on sanottava, että ollaan kavereita vaan. Tuntuu pahalta, jos mä saan kuulla samat jutut kuin viisi muuta ja miettiä, onkohan joku muu sittenkin kiinnostavampi, jos ei kerran malta tutustua muhun oikeasti ensin.

        Takia kannattaa viedä juttu hiton kauas netistä mahdollisimman pian. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi edes kylvää epäilyjä, jos on oikeasti toisesta kiinnostunut? Teinitoiminta ei sovi aikuiselle, mutta jokainenhan voi päättää vain omasta puolestaan ja vetää johtopäätökset siitä mitä toinen tekee.


      • pelin henki
        tuon... kirjoitti:

        Takia kannattaa viedä juttu hiton kauas netistä mahdollisimman pian. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi edes kylvää epäilyjä, jos on oikeasti toisesta kiinnostunut? Teinitoiminta ei sovi aikuiselle, mutta jokainenhan voi päättää vain omasta puolestaan ja vetää johtopäätökset siitä mitä toinen tekee.

        Minäkin vähän ihmettelen, että miten sitä ikään kuin voi "varata" ventovieraan ihmisen, jota ei ole vielä edes koskaan tavannut.
        Pyrin mahdollisimman pian tapaamaan.
        Mutta jos mies sanoo erotessa, että ihan kiva olet, katsellaan, mutta edelleen jatkaa etsimistä, niin se oli sitten siinä. En kuvittele sellaisesta miehestä mitään.


    • ...mu kaaa?

      Itse olen nainen ja tavannut kivan miehen. Mutta pelkään pahoin, että hänellä ainakin kolme muuta naista keneen pitää yhteyttä. Miten tuossa tilanteessa voi rakentaa mitään??? Toiveissa mulla joskus tavata tää mies (hänkin haluisi) mutta pattitilanne jatkoa ajatellen.

      • papilta aamen?

        ilman lupauksia jatkosta?


    • et se siitä ;)

      ku jo 61v. niin, kyl mie vaa pyrin siihe et yhden kaa. Mut jos ei mitään kehkeydy, nii sit otanpa yhteyttä muihinkin saamiini sähkäreihin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe