jotkut varoittelevat raskaana ollessa treenaamasta vinoja vatsalihaksia, ja pilateksessahan niitä juuri jännitetään. Olen nyt rv 13 ja pidän kovasti pilateksesta, vaikken sitä kauhean kauaa ole harrastanut. Miten on, voiko siitä olla haittaa ??
raskaus ja pilates
3
3202
Vastaukset
- joseph p.
Ei voi, kunhan teet sen osaavan ohjaajan johdolla. Joissakin paikoissa on nimenomaan raskaana oleville / juuri synnyttäneille omia ryhmiä. Monet sanovat pilateksen helpottaneen synnytyksestä palautumista. MUTTA muista - taitavan ja osaavan ohjaajan johdolla, jotta liikeet voidaan sovittaa onnelliseen tilaasi... :-)
- raspberrypie
Kyllä sitä voi raskaana olevatkin (meinasin kirjottaa "raskaat" :D) harrastaa. Minä kun olin tässä pari viikkoa sitten pilateksessa, niin varsinaista ohjaajamme tuurasi raskaana oleva ohjaaja. Ja sen masu oli jo aika iso. Ja niin kuin ylhäällä sanottiin, niin onhan niitä ryhmiä odottavillekkin. :) Jos meet tavalliselle tunnille, niin pyydät vain ohjaajaa kertomaan vastaavia liikkeitä, jos jotkut liikkeet eivät sovi.
- Tiinazi
raspberrypie kirjoitti:
Kyllä sitä voi raskaana olevatkin (meinasin kirjottaa "raskaat" :D) harrastaa. Minä kun olin tässä pari viikkoa sitten pilateksessa, niin varsinaista ohjaajamme tuurasi raskaana oleva ohjaaja. Ja sen masu oli jo aika iso. Ja niin kuin ylhäällä sanottiin, niin onhan niitä ryhmiä odottavillekkin. :) Jos meet tavalliselle tunnille, niin pyydät vain ohjaajaa kertomaan vastaavia liikkeitä, jos jotkut liikkeet eivät sovi.
Ensimmäisen kolmanneksen aikana ei saa ainakaan harrastaa body balancea, koska siinä on jonkin verran staattisia venytyksiä. Näin minulle kertoi ammattitaitoinen jumppaope. Body balancessa on myös pilatesta, joten en harrastaisi myöskään pilatesta ekan kolmanneksen aikana. raskauden loppuaika onkin sitten aivan eri asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381