Terve,
Eli otsikon mukaan etsin kotiparturin välineitä netistä. Tossa jonkun aikaan googlailin tuloksetta, tai lähinnä löytyi hyvin kalliita vaihtoehtoja. Etsin perusvälineitä kuten saksia, ohennussaksia, kappaa, kampoja ns. perusvälineistöä.
Onko kenelläkään tietoa jostain kaupasta mistä voisi tilata?
Kotiparturi välineitä netistä?
12
1846
Vastaukset
- Minävainjalallaa
Itse olen tilannut täältä http://www.saksitukku.fi/kauppa/
En tiedä, ovatko nuo sitten niitä mainitsemiasi kalliita vaihtoehtoja, mutta itse olen ollut mielettömän tyytyväinen tilaamiini saksiin ja veitsiin. :)- liian kallista
ovat ammattilaisille, yhdetkin sakset makso 650€...
- Vinkkeli69
liian kallista kirjoitti:
ovat ammattilaisille, yhdetkin sakset makso 650€...
Köyhän kantsii sit mennä vaikka Tiimariin.
- ÖÖÖÖÖÖÖÖ,
Tuohan on Ammatin harjoittajille ja tarvii Y-tunnuksen.
- NPD
Vinkkeli69 kirjoitti:
Köyhän kantsii sit mennä vaikka Tiimariin.
Tai ostaa Fiskarssit:)
- SAKSITUKKU ON PASKA
Saksitukusta ei kannata lähteä tilaamaan mitään!!! itsellä henk kokemuksia törkeästä asiakas palvelusta ja asiakasta haukutaan epärehellisyydestä jne valehtelevat palautusoikeuksista ja sun muista eli jos sieltä tilaa jtn niin tuotetta ei kyllä koskaan saa palautettua vaikka haluaisi saksitukku riitauttaa kaikki tilaukset mitkä haluaisit peruuttaa.
- Kotiparturi 82
Itselläni ei ole ollut ongelmaa Saksitukun kanssa.
Olen tilannut sieltä jo kahdet sakset ja yhden Panasonic hiustenleikkuukoneen.
Erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.
Myyvät laatutavaraa eikä mitään sekundaa! - kuka on jaska
Jos saksitykku vaatii y-tunnuksen, niin ei silloin ole olemassa mitään palautusoikeutta ellei tuote ole viallinen tai väärin toimitettu. Palautusoikeus on vain yksityishenkilöiden kaupoissa. Iha yhtä hölmö juttu on yrittäjä, joka on viemässä riitojaan kuluttajaasiamiehelle. Ne ei käsittele yritystenvälisiä kauppoja.
- Anonyymi
Mäkään en voi suositella saksitukkua! Ikinä en ole mistään saanut niin huonoa asiakaspalvelua mitä sieltä sain!
Ensinnäkin oli pitkät toimitukset (useampi viikko), sitten itselle tuli ongelmia laskun maksamisen kanssa, kun sairastuin enkä voinut töitä tehdä (olen yrittäjä). Sehän ei häntä kiinnostanut vaan piinasi ja pommitti joka kanavasta, kun joku mielipuoli! Soitteli yrityksen puhelimeen ja uhkaili hakevansa sakset jotka tilasit, kun sanoin että palautan ne sitten, ei se sitten kelvannutkaan hänelle.
Pommitteli yrityksen puhelimeen monta kertaa viestein ja soitteli. Uhkaili. Laittoi yritykseni face sivuille kommenttia että en maksa laskuja. Pommitti henkilökohtaisen facetilin kautta.
Nyt oli käynyt arvostelemassa yritykseni Google sivuille yhdellä tähdellä ja kommenttia olis myös ”ei maksa laskuja, varmaan konkurssi tulossa..”
Eli jos et ole 100% varma, että pystyt laskun maksamaan ajallaan niin en voi suositella saksitukkua! Enkä myöskään saamani asiakaspalvelun takia!
- kiki
kotiparturi82, oletko ammattilainen? Eihän tuolta voi tilata kuin vain y-tunnuksella, vai miten pystyy?
- Kotiparturi 82
Ei tarvitse olla ammattilainen tai yrittäjä.
Riittää kun ilmoittaa tilaajatiedot.
Ei työssäkäyvä kampaaja ole yrittäjä!
Myyvät kyllä normi kuluttajalle jolla on luottotiedot kunnossa. - ihme firma
Kotiparturi 82 kirjoitti:
Ei tarvitse olla ammattilainen tai yrittäjä.
Riittää kun ilmoittaa tilaajatiedot.
Ei työssäkäyvä kampaaja ole yrittäjä!
Myyvät kyllä normi kuluttajalle jolla on luottotiedot kunnossa.Saksitukussa tosi huonoa asiakaspalvelua, en voi suositella. Kannattaa kiertää kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389