Olkaa tyytyväisiä lootiinne se on ihan hyvä merkki niinkuin sadat muut automerkit !
Mutta minkä takia sitä pitää aina verrata Audiin joka on sentään aivan eri luokassa niin laatunsa kuin hintansa johdosta !
Skootan omistajilla alemmuuskompleksi !?
10
290
Vastaukset 10
- 56+9
Tuo on kyllä totta, laatu on paljon huonompi ja hinta korkeampi= Audin ostaneet ovat älyllisesti alempana.
- muumipeikko..
ostanut seat exeon koska siin 70%audia.Näyttää rikkaammalle velka talonsa ja muun kanssa.En tahtos olla samassa jamassa varmaan 70v kun velat maksettu.Skodia ei tainnut olla tien päällä tänä talvena mutta audeajapa oli.
- 2ja3
.. jos ei halua Skeidalla ajaa? Johan nimikin sanoo, mistä Skeidassa on kyse. Vaikka en omistakaan Audia, en kyllä mihinkään Skeidaan sorru.
- Järjen käyttö sallit
hintansa suhteen.
Skoda on jopa huomattavasti parempi, kuin Audi.
Ajanut molemmilla, tosin Audilla enemmän, mutta jo tähän saakka kokemukset Skodasta ovat erittäin positiiviset. Seuravaksikin tulee Skoda.
Miksi maksaa tuplahinta huonommasta???????????- se, mutta
raha on uusiintuva luonnonvara. Ei ainakaan mun imagoni anna periksi sanoa, että mulla on Skoda!
Oot hävinnyt neuvottelutilanteen samalla hetkellä. Ei sua enää kukaan ota tosissaan. Tosi on! - Skoda=Pirkka VW
Molemmat kiteyttivät Skodan osuvasti:
- Skoda Octavia RS on yhtä hyvä kuin Golf GTI. Voisit kuvitella ajavasi VW:llä ja nauttivasi samoista ominaisuuksista, mutta ongelma on että kukaan ei usko sinua. Tulet aina nousemaan parkipaikalla Skodasta.
- Jos haluat samaa laatua ja ajettavuutta kuin Golf tarjoaa, etkä välitä miltä autosi näyttää (Skoda on ruma) valitse Skoda. - sdff
Ylimainostettu,kallis huoltaa,kalliitosat,kylmätalvella,ei niin laadukas kuin luullaan. Siinäpä omia kokemuksia Audista.
- AudiMÄN
Skoda=Pirkka VW kirjoitti:
Molemmat kiteyttivät Skodan osuvasti:
- Skoda Octavia RS on yhtä hyvä kuin Golf GTI. Voisit kuvitella ajavasi VW:llä ja nauttivasi samoista ominaisuuksista, mutta ongelma on että kukaan ei usko sinua. Tulet aina nousemaan parkipaikalla Skodasta.
- Jos haluat samaa laatua ja ajettavuutta kuin Golf tarjoaa, etkä välitä miltä autosi näyttää (Skoda on ruma) valitse Skoda.mutta kyllä Skoda on selkee 2. ennen vw:tä.
Esim. Octavia RS on ihan siisti auto ulkonäöllisesti, ei tietenkään mikään RS4. Sen sijaan Golffia nolomman näköistä kopperoa on vaikea keksiä. Ehkä joku vanha lasiperä-civic voisi olle sellainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78460- 39455
- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397