Olin hiihtoristisaatossa mukana. Aivan upea aurinkoinen ilma ja hyvä mieli. Repenkö liitoksistani?
Ihana päivä takanani
46
209
Vastaukset
- Zakus
Mikä on hiihtoristisaatto?
(ymmyrkäisenä)- ap.
on ortodoksien tapa kunnioittaa ja julistaa Kristuksesta. Ristisaatossa risti kulkee edellä ja osallistujat ristin perässä. Ainahan on ollut kulkueita milloin minkäkin aatteen sanelemana. Punaliput kulkevat kulkueissa vappuna. Milloin mitkäkin liput tarkoitushakuisuudessaan.
- Zakus
ap. kirjoitti:
on ortodoksien tapa kunnioittaa ja julistaa Kristuksesta. Ristisaatossa risti kulkee edellä ja osallistujat ristin perässä. Ainahan on ollut kulkueita milloin minkäkin aatteen sanelemana. Punaliput kulkevat kulkueissa vappuna. Milloin mitkäkin liput tarkoitushakuisuudessaan.
Aika cuuleja systeemejä. Onneksi oli hjuva ilma ja jää kantoi, ettei mennyt uintiristisaatoksi.
- ap.
Zakus kirjoitti:
Aika cuuleja systeemejä. Onneksi oli hjuva ilma ja jää kantoi, ettei mennyt uintiristisaatoksi.
Kiitos paikallisen moottorikelkkakerhon, jotka uran olivat järven yli tehneet. Muutoin olisimme osan järven ylityksestä uimalla tehneet.
- kuka lie
runontaja kirjoitti:
http://www.ort.fi/fi/kirkko_palvelee/srk/ilomantsi/index.php?we_objectID=6825
Tänään taas oli uusi päivä ja uudet haasteet. Paikallinen Leijona järjestö, johon itsekin kuulun, järjesti lasketteluriehan lapsille ja lastenmielisille. Leijonat kyyditsivät moottorikelkoilla vaaran laelle vauhtipäät, jotka sitten pulkkinensa, liukureinensa tai rattikelkkoinensa huristelivat rinnettä alas.
Meno oli tämän kaltaista:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5866218.jpg - Marjelie
kuka lie kirjoitti:
Tänään taas oli uusi päivä ja uudet haasteet. Paikallinen Leijona järjestö, johon itsekin kuulun, järjesti lasketteluriehan lapsille ja lastenmielisille. Leijonat kyyditsivät moottorikelkoilla vaaran laelle vauhtipäät, jotka sitten pulkkinensa, liukureinensa tai rattikelkkoinensa huristelivat rinnettä alas.
Meno oli tämän kaltaista:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5866218.jpgja varmasti lapsista hauskaa. Kiva ja aurikonen päivä täälläkin, mutta kävi aika kylmä viima.
- ap.
Marjelie kirjoitti:
ja varmasti lapsista hauskaa. Kiva ja aurikonen päivä täälläkin, mutta kävi aika kylmä viima.
Olin kameroineni ainakin tunnin passissa rinteen jyrkimmässä kohdassa. Kuvasin harvakseltaan. Koko ajan seurasin lasten ilmeitä kun täydellä vauhdilla huristivat ohitseni pulkkinensa. Niin iloisia, onnellisia ja jännittyneitä ilmeitä kasvoillaan. Hyvin terapeuttista minullekin kokea tuollaista hyvänolon tunnetta toisten aikaan saamana. Koko päivän aikana en tavannut yhtäkään synkkäilmeistä naamaa.
- Marjelie
ap. kirjoitti:
Olin kameroineni ainakin tunnin passissa rinteen jyrkimmässä kohdassa. Kuvasin harvakseltaan. Koko ajan seurasin lasten ilmeitä kun täydellä vauhdilla huristivat ohitseni pulkkinensa. Niin iloisia, onnellisia ja jännittyneitä ilmeitä kasvoillaan. Hyvin terapeuttista minullekin kokea tuollaista hyvänolon tunnetta toisten aikaan saamana. Koko päivän aikana en tavannut yhtäkään synkkäilmeistä naamaa.
ihanampaa kuin lasten iloinen nauru.
- ap.
Marjelie kirjoitti:
ihanampaa kuin lasten iloinen nauru.
Sen aidompaa ja puhtaampaa ei ole olemassakaan. Siksi sitä on kiva seurata, siitä itselle irti repiä uskoa tulevaan.
- kirpela
Upea keli täälläkin, huomenna alkaa sitten arki.
- ap.
Repeämistäni nyt korostan revittelylläni.
- kirpela
ap. kirjoitti:
Repeämistäni nyt korostan revittelylläni.
*rinta rottingille*
- ap.
kirpela kirjoitti:
*rinta rottingille*
kehoittaa. Rintani on aina rottingilla.
- kirpela
ap. kirjoitti:
kehoittaa. Rintani on aina rottingilla.
Ja hyvä niin?
- ap.
kirpela kirjoitti:
Ja hyvä niin?
siinä on jos joku on niin vahva, että pärjää omillaan. Hän joka ei ole kenestäkään riippuvainen, ei tarvitse tukijoukkoja oman egonsa ylläpitämiseen. Hän joka uskaltaa vastustaa kaikkea epäoikeudenmukaisuutta pelkäämättä, että vahvat suurella joukollaan voisivat hänet lannistaa. Hän joka heikompien tähden on itsensä altistanut valtaapitävien ja kunnianhimoisten käskyvallan alle.
- kirpela
ap. kirjoitti:
siinä on jos joku on niin vahva, että pärjää omillaan. Hän joka ei ole kenestäkään riippuvainen, ei tarvitse tukijoukkoja oman egonsa ylläpitämiseen. Hän joka uskaltaa vastustaa kaikkea epäoikeudenmukaisuutta pelkäämättä, että vahvat suurella joukollaan voisivat hänet lannistaa. Hän joka heikompien tähden on itsensä altistanut valtaapitävien ja kunnianhimoisten käskyvallan alle.
unohdit, että hymy voi olla ystävällinen ja kannustava.
- ap.
kirpela kirjoitti:
unohdit, että hymy voi olla ystävällinen ja kannustava.
Taisinpa unohtaa.
- kirpela
ap. kirjoitti:
Taisinpa unohtaa.
*hymyä*. Aidot on ehkä vaan harvassa.
- ap.
kirpela kirjoitti:
*hymyä*. Aidot on ehkä vaan harvassa.
En enää tunne sinua, en tunnista sinua siksi, jonka joskus palstalla tapasin. Olet muuttunut. Miksi ja mitä varten, itse tietänet. Mitä se mulle kuuluu jos sekoilet datzujen ja muiden pervojen kanssa. Itsepähän tiedät mitä teet. Olet vain muuttunut, ikävä kyllä.
- kirpela
ap. kirjoitti:
En enää tunne sinua, en tunnista sinua siksi, jonka joskus palstalla tapasin. Olet muuttunut. Miksi ja mitä varten, itse tietänet. Mitä se mulle kuuluu jos sekoilet datzujen ja muiden pervojen kanssa. Itsepähän tiedät mitä teet. Olet vain muuttunut, ikävä kyllä.
dazu ole mikään pervo sen enempää kun sie tai miekään. Se mikä on muuttunut, on, ettei se eräs sekopää enää voi tehdä elämästäni helwettiä kummempaa, ja hymyt jää ne aidosti ansainneille. Rahaa on vähemmän, mutta elämää enemmän.
- :BBBBB
kirpela kirjoitti:
dazu ole mikään pervo sen enempää kun sie tai miekään. Se mikä on muuttunut, on, ettei se eräs sekopää enää voi tehdä elämästäni helwettiä kummempaa, ja hymyt jää ne aidosti ansainneille. Rahaa on vähemmän, mutta elämää enemmän.
kertoo ihmistuntemuksestasi? :B
- kirpela
:BBBBB kirjoitti:
kertoo ihmistuntemuksestasi? :B
jotain muita haukkuja? Antaa tulla kaikki jonoon, ei tuhlaannu koko ilta.
- ap.
kirpela kirjoitti:
pätkääkään datzut eikä muutkaan palstapervot. Se siitä. Arvoituksellista aivoitustasi en nyt jaksa pohtia muutoinkaan.
- kirpela
ap. kirjoitti:
pätkääkään datzut eikä muutkaan palstapervot. Se siitä. Arvoituksellista aivoitustasi en nyt jaksa pohtia muutoinkaan.
otit aiheksi, vastasin vain siihen mitä kirjoitit.
- ap.
kirpela kirjoitti:
otit aiheksi, vastasin vain siihen mitä kirjoitit.
jättää vastaamattakin jos sen katsot aiheelliseksi.
- karpalon puputtaja
ap. kirjoitti:
jättää vastaamattakin jos sen katsot aiheelliseksi.
jättänen.
- alright
kirpela kirjoitti:
jotain muita haukkuja? Antaa tulla kaikki jonoon, ei tuhlaannu koko ilta.
mulla kyllä olis jos sä vaan jaksat kuunnella
- mettäpupu
alright kirjoitti:
mulla kyllä olis jos sä vaan jaksat kuunnella
mitä sitä säästämään.
- alright
mettäpupu kirjoitti:
mitä sitä säästämään.
mä ripottelen niitä vähän sinne sun tänne :D
ap. kirjoitti:
sä olet arvostelemaan muita ihmisiä?
hyvähän sun on, kun sä et tajuu mitään.
Ja tiedox vaan kaikille, että mä oon hiihtänny ton saman setin ainakin 100 kertaa, ja 50 kertaa takaperin.
- a1
risti pystyssä myös?
- ap.
Vihjailetko jotain?
- a1
ap. kirjoitti:
Vihjailetko jotain?
että herkästi kaatuvat nuo suurikokoiset ristit.
- ap.
a1 kirjoitti:
että herkästi kaatuvat nuo suurikokoiset ristit.
Miten niin kaatuvat suurikokoiset ristit.
- a1
ap. kirjoitti:
Miten niin kaatuvat suurikokoiset ristit.
joskus youtube-videokin siitä, kuinka jeesus risteineen kaatui jossain ortodoksi- tai katolilaisjuhlassa. En nyt jaksa lähteä etsimään niitä.
- ap.
a1 kirjoitti:
joskus youtube-videokin siitä, kuinka jeesus risteineen kaatui jossain ortodoksi- tai katolilaisjuhlassa. En nyt jaksa lähteä etsimään niitä.
Toivon ettet sinne lopullisest jäisi.
Se voi tehdä hyvää. Vaihtoehtoinen toiminto on saunan lämmitys ja päivän tapahtumien makustelu lauteilla.
- ap.
Mistäs tiesit tänne tulla?
ap. kirjoitti:
Mistäs tiesit tänne tulla?
ja sinä olet kuka lie, jolla on ollut ihana päivä. Minulla oli eilen ihana päivä, ja kirjoitinkin siitä palstalle.
Tulin pitkin Turun teitä
hämäläisen härkäteitä.- AP.
kaarne kirjoitti:
ja sinä olet kuka lie, jolla on ollut ihana päivä. Minulla oli eilen ihana päivä, ja kirjoitinkin siitä palstalle.
Tulin pitkin Turun teitä
hämäläisen härkäteitä.Sinulla oli ihana päivä eilen näin kerrot. Mitä ihanaa sinulle eilen tapahtui?
Olet jotenkin salaperäinen. Pidän salaperäisistä ihmisistä.
"Tulin pitkin Turun teitä
hämäläisen härkäteitä"
Onko tuosa jokin sanoma? AP. kirjoitti:
Sinulla oli ihana päivä eilen näin kerrot. Mitä ihanaa sinulle eilen tapahtui?
Olet jotenkin salaperäinen. Pidän salaperäisistä ihmisistä.
"Tulin pitkin Turun teitä
hämäläisen härkäteitä"
Onko tuosa jokin sanoma?Mistäs tiesit tänne tulla?
Tulin pitkin Turun teitä
hämäläisen härkäteitä.
Kis kis kippurahäntä
huomenna mennään Lappeenrantaan.
Mitä sinne tekemähän?
Kissanpoikia pesemähän.
Etkö tunne tuota? Itse lainasit laulusta ja minä jatkoin. Ei sen suurempaa sanomaa.
- Kolli_Kellinen
Kuulostaa tosi hienolta. :) Päivän voisi huonomminkin viettää.
- ap.
Itse ainakin koin niin, että tuon ajan olin pahanteosta poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402