Onko vaarallinen ilmoitus

vanhempi henkilö

A script in this movie is causing Macromedia Flash Player8 to run slowly. If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script?
Eli tällainen ilmoitus tulee joskus, kun avaan läppärini. Olen vastannut siihen "Kyllä" vaikkei minulla ole aavistustakaan mikä script tai movie on kysymyksessä. Tietäisikö joku mitä ilmoitus merkitsee.

Käytössä WsXP Home Sp3, IntExp8, läppäri HP ZE4423.

Kiitos jo etukäteen.

15

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se flashplayeri.

• 13

Vaarallista on käyttää noin vanhaa flash playeriä. Taitaa olla 10.0.45.2 menossa.
      Flash player on ehkä se vaarallisin osa muutenkin.

• 32

Sulla on flsh:in vanhentunut versio.
        Uuden saat ladattua tuolta:

http://get.adobe.com/flashplayer/

Adobella on todettu joitain aukkoja näis sovelluksissa, mutta ei mulla kyl ole ongelmia ollu.
        Eikä ne nettivideot ilmankaan näy.

• 13
        32 kirjoitti:

Sulla on flsh:in vanhentunut versio.
        Uuden saat ladattua tuolta:

http://get.adobe.com/flashplayer/

Adobella on todettu joitain aukkoja näis sovelluksissa, mutta ei mulla kyl ole ongelmia ollu.
        Eikä ne nettivideot ilmankaan näy.

Kyl mul on uusin versio. Flash on niin vaarallinen palikka, että seuraan tarkasti.

• .
        13 kirjoitti:

Kyl mul on uusin versio. Flash on niin vaarallinen palikka, että seuraan tarkasti.

ei vastannut kukaan.

• juupajuujajees
        . kirjoitti:

ei vastannut kukaan.

Käyttäkää tuota vasemmanpuoleista viestien esitystapaa, niin osaatte vastata oikealle henkilölle.

• ongelma.
        juupajuujajees kirjoitti:

Käyttäkää tuota vasemmanpuoleista viestien esitystapaa, niin osaatte vastata oikealle henkilölle.

Neuvo minuakin kun en osaa vastata oikein henkilölle, jolle vastaus kuuluisi. Kun vastaan jollekkin vistikohdasta "vastaa" niin minulla menee vastaus aina alas viestien viimeiseksi, jota en välttämättä halua. Haluaisi vasta tiettyyn viestiin ja se näykyisi välittömästi sen perässä.

• juupajuujajees
        ongelma. kirjoitti:

Neuvo minuakin kun en osaa vastata oikein henkilölle, jolle vastaus kuuluisi. Kun vastaan jollekkin vistikohdasta "vastaa" niin minulla menee vastaus aina alas viestien viimeiseksi, jota en välttämättä halua. Haluaisi vasta tiettyyn viestiin ja se näykyisi välittömästi sen perässä.

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8905890/42974612

Sitten vain klikkaat sen viestin auki, jolle haluat vastata, ja sitten kliikkaat "vastaa painiketta".
        Viestien katselutapa valitaan oikeasta yläkulmasta kohdasta "viestien esitystapa".

• 13
        juupajuujajees kirjoitti:

Tai oikeanpuoleista, pystyviivoja seuraamalla näkyy mihin vastattu.
        Vastatessa jokaisen viestin perässä on isohko painonappula, jolla vastataan kuhunkin viestiin. Rakettitiedettä? Tämän viestin loppuosa ei sitten ole vittuilua nimim. juupaj...:lle, joka jo osaa seurata yksinkertaista viestiketjua.

• juupajuujajees
        13 kirjoitti:

Tai oikeanpuoleista, pystyviivoja seuraamalla näkyy mihin vastattu.
        Vastatessa jokaisen viestin perässä on isohko painonappula, jolla vastataan kuhunkin viestiin. Rakettitiedettä? Tämän viestin loppuosa ei sitten ole vittuilua nimim. juupaj...:lle, joka jo osaa seurata yksinkertaista viestiketjua.

Mä tykkään sen takia tosta vasemmanpuoleisesta vaihtoehdosta, kun se on niinkuin "tiivistelmä" viesteistä.
        Ei tarvii kelailla niin paljon ja erottaa helpommin ne viestit jotka on jo lukenut.

• vanhempi henkilö

Aiemmin tuli aina ilmoitus, että Flash P pitää päivittää. Tuon edellisen kohdalla ei tullut eikä siis nytkään. Miten useasti Flash Player oikein tulee päivittää? Minulla on muistiongelmia, joka vaikeuttaa ....
      Kiitos vielä vastauksista.

• 12

Flash player pitää päivittää aina uuden version ilmestyttyä. Aina valmistajan sivuilta. Ei koskaan suoraan, jos popuppi kehottaa siihen, kun noita huijausilmoituksia koetetaan tyrkyttää tietämättömille.
        Tai sitten estää koko flashin, ja sivusto- tai tapauskohtaisesti sallii sen luottamillaan sivuilla.
        On myös ohjelmia, jotka kertovat monien sovellutusten päivitystarpeen. Esim. Secunian PSI.
        Hyvää lukemista:
        http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=267024

• 12 kirjoitti:

Flash player pitää päivittää aina uuden version ilmestyttyä. Aina valmistajan sivuilta. Ei koskaan suoraan, jos popuppi kehottaa siihen, kun noita huijausilmoituksia koetetaan tyrkyttää tietämättömille.
        Tai sitten estää koko flashin, ja sivusto- tai tapauskohtaisesti sallii sen luottamillaan sivuilla.
        On myös ohjelmia, jotka kertovat monien sovellutusten päivitystarpeen. Esim. Secunian PSI.
        Hyvää lukemista:
        http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=267024

Eli oikeastaan tuo ilmoitus johtuu vain ja ainoastaan hitaasta koneesta ja käyttömuistin puutteesta. Ei siitä varsinaisesti mitään suurta haittaa ole. Varoitus tulee lähinnä siksi että flashin takia kone saattaa mennä jumiin. Mutta resetti toimii aina.

Ja tottakai kannattaa pitää flash player ajan tasalla. Perjaatteessa flashia ei tarvitsisi päivittää, mutta kun päivitykset lisäävät tietoturvaa ja toimivuutta. Vanhalla flashilla ei aina edes toimi kaikki sivut.

• 12
        sfinski80 kirjoitti:

Eli oikeastaan tuo ilmoitus johtuu vain ja ainoastaan hitaasta koneesta ja käyttömuistin puutteesta. Ei siitä varsinaisesti mitään suurta haittaa ole. Varoitus tulee lähinnä siksi että flashin takia kone saattaa mennä jumiin. Mutta resetti toimii aina.

Ja tottakai kannattaa pitää flash player ajan tasalla. Perjaatteessa flashia ei tarvitsisi päivittää, mutta kun päivitykset lisäävät tietoturvaa ja toimivuutta. Vanhalla flashilla ei aina edes toimi kaikki sivut.

En tiedä tarkoititko vastaustasi minulle, mutta
        http://shup.com/Shup/293159/2010-03-09_132310.png
        joku tällainen kun tulee, älä ihmeessä usko.

• vanhempi henkilö

Varsinkin tuosta Secunian PSI-ohjelmasta, juuri tuollaista olenkin kaipaillut. Laitan sen ajamisesta aivan uuden aloituksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      344
      7706
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      79
      5256
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3287
    4. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3285
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      80
      2113
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      1962
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      222
      1881
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      167
      1646
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1578
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      94
      1570
    Aihe