Ripsienpidennykset edullisesti??

räps räps

Heippa! Laittaako joku Riihimäki/Hyvinkää/lähi seudulla ripsien pidennyksiä edullisesti ja ammattitaidolla?

16

3830

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me

..etsintään mutta edullinen/halpa ja ammattitaito/laatu harvemmin kulkee käsi kädessä.
      Edes se että on hintavampi ja (muka) ammattilainen ei aina takaa hyvää lopputulosta.
      Suosittelisin siis kyselemään taitavaa tekijää :)

• kiitoss

Osaisitko arvioida kauanko laittamasi ripset pysyvät ja kuinka useasti niitä täytyy huoltaa? :)

• triinu-80..
        kiitoss kirjoitti:

Osaisitko arvioida kauanko laittamasi ripset pysyvät ja kuinka useasti niitä täytyy huoltaa? :)

uusimmassa vantaan sanomassa oli mainos,että 50e ripsipidennykset. Nyt en vain muista firmaa,voin katsoa illalla,jos lehti on meillä vielä tallella.

• triinu-80..
        triinu-80.. kirjoitti:

uusimmassa vantaan sanomassa oli mainos,että 50e ripsipidennykset. Nyt en vain muista firmaa,voin katsoa illalla,jos lehti on meillä vielä tallella.

eli mainos olikin lokakuulle ja tikkurilassa sijaitsee. www.beautyroom.fi
        en tiedä paikasta mitään,mutta itse päätin nyt pidennykset hankkia,enkä enää niistä vain haaveilla :)

• salonki_kivaa
        triinu-80.. kirjoitti:

eli mainos olikin lokakuulle ja tikkurilassa sijaitsee. www.beautyroom.fi
        en tiedä paikasta mitään,mutta itse päätin nyt pidennykset hankkia,enkä enää niistä vain haaveilla :)

Kannattaa testata tätä systeemiä http://bit.ly/oman-kaupungin-tarjoukset
        Tuolla olen saanut tietoon oman kaupunkini kaunessalonkien tarjoukset tietoon saman tien, minkä avulla olen säästänyt pitkän pennin laadusta tinkimättä.

• mimmmii

hyvinkäällä laitetaan ripsien pidennyksiä parturi-kampaamo leassa hintaan 95e. on kyllä hintansa arvoista,itse kävin laitattamassa 5 viikkoa sitten ja todella hyvin ovat pysyneet. suossittelen!

• ripsitytsi

samaa mieltä!

• jokelaaa

vasta aloitin, mut teen tosi huoliseesti, 3 tuntia menee ihan varmaasti.
      rakastan tätä homma!

• heidiivain

Moi

Vieläkö teet ripsiä? Ja missä päin teet? En löytänyt ylempää ketjusta

• Neiti vain

Hyvinkäällä Happy Nail Heaven Nimisessä liikkeessä tehdään hyviä ripsienpidennyksiä 88e. Oman kokemuksen mukaan ovat olleet kestävämpiä kuin muualla missä olen ottanut. Suosittelen!!
      http://happynailheaven.nettisivu.org/

• diamond-
    • Maritta

hyvinkäällä kaikista paikoista olen eniten positiivista palautetta kuullut jennasta joka työskentelee parturi kampaamo leassa, nytkin joku tarjous meneillään muistaakseni. willan hairlekiinista järkyttäviä ripsiä

• Hyvinkää_

Itse olen käynyt laittamassa ripseni Saaralla ja aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen www.saaralaitala.fi

• Hyvinkää_

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      101
      5470
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      85
      4779
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4732
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2159
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      103
      1897
    6. 102
      1693
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1538
    8. 369
      1282
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1111
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1040
    Aihe