Ripsienpidennykset edullisesti??

räps räps

Heippa! Laittaako joku Riihimäki/Hyvinkää/lähi seudulla ripsien pidennyksiä edullisesti ja ammattitaidolla?

16

3878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me

      ..etsintään mutta edullinen/halpa ja ammattitaito/laatu harvemmin kulkee käsi kädessä.
      Edes se että on hintavampi ja (muka) ammattilainen ei aina takaa hyvää lopputulosta.
      Suosittelisin siis kyselemään taitavaa tekijää :)

      • kiitoss

        Osaisitko arvioida kauanko laittamasi ripset pysyvät ja kuinka useasti niitä täytyy huoltaa? :)


      • triinu-80..
        kiitoss kirjoitti:

        Osaisitko arvioida kauanko laittamasi ripset pysyvät ja kuinka useasti niitä täytyy huoltaa? :)

        uusimmassa vantaan sanomassa oli mainos,että 50e ripsipidennykset. Nyt en vain muista firmaa,voin katsoa illalla,jos lehti on meillä vielä tallella.


      • triinu-80..
        triinu-80.. kirjoitti:

        uusimmassa vantaan sanomassa oli mainos,että 50e ripsipidennykset. Nyt en vain muista firmaa,voin katsoa illalla,jos lehti on meillä vielä tallella.

        eli mainos olikin lokakuulle ja tikkurilassa sijaitsee. www.beautyroom.fi
        en tiedä paikasta mitään,mutta itse päätin nyt pidennykset hankkia,enkä enää niistä vain haaveilla :)


      • salonki_kivaa
        triinu-80.. kirjoitti:

        eli mainos olikin lokakuulle ja tikkurilassa sijaitsee. www.beautyroom.fi
        en tiedä paikasta mitään,mutta itse päätin nyt pidennykset hankkia,enkä enää niistä vain haaveilla :)

        Kannattaa testata tätä systeemiä http://bit.ly/oman-kaupungin-tarjoukset
        Tuolla olen saanut tietoon oman kaupunkini kaunessalonkien tarjoukset tietoon saman tien, minkä avulla olen säästänyt pitkän pennin laadusta tinkimättä.


    • mimmmii

      hyvinkäällä laitetaan ripsien pidennyksiä parturi-kampaamo leassa hintaan 95e. on kyllä hintansa arvoista,itse kävin laitattamassa 5 viikkoa sitten ja todella hyvin ovat pysyneet. suossittelen!

      • ripsitytsi

        samaa mieltä!


    • jokelaaa

      vasta aloitin, mut teen tosi huoliseesti, 3 tuntia menee ihan varmaasti.
      rakastan tätä homma!

      • heidiivain

        Moi

        Vieläkö teet ripsiä? Ja missä päin teet? En löytänyt ylempää ketjusta


    • Neiti vain

      Hyvinkäällä Happy Nail Heaven Nimisessä liikkeessä tehdään hyviä ripsienpidennyksiä 88e. Oman kokemuksen mukaan ovat olleet kestävämpiä kuin muualla missä olen ottanut. Suosittelen!!
      http://happynailheaven.nettisivu.org/

    • diamond-
    • Maritta

      hyvinkäällä kaikista paikoista olen eniten positiivista palautetta kuullut jennasta joka työskentelee parturi kampaamo leassa, nytkin joku tarjous meneillään muistaakseni. willan hairlekiinista järkyttäviä ripsiä

    • Hyvinkää_

      Itse olen käynyt laittamassa ripseni Saaralla ja aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen www.saaralaitala.fi

    • Hyvinkää_

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe