Kylmät kädet ja jalat, lämpimässä hikoilevat.

kylmät kädet

Moi

Mua on haitannut se, että mulla on kylmät jalat ja kädet. Kuitenkin ne ovat jostain syytä aina märät, eli jotain kylmähikeä ilmeisesti. Kämmenissä on myös monia pieniä näppyliä. Mistä tämä voisi johtua ja onko jotain voidetta vaivaan?

2

1326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t***a

Kylmät kädet ja jalat on normaalia, jos on alhainen verenpaine tai muuten huono ääreisverenkierto. Hikoilua kylmyys ei kumminkaan estä. Apteekista saa jotain voidetta (en muista nimeä) joka käy käsien sekä jalkojen hikoilun hoitoon. Näppylät on varmaankin ihan oma juttunsa. Apteekkari voisi ensi hätään tunistaa nekin, onko tavallista ihottumaa vaiko muuta.

• kylmät kädet

Hei! Mä olen kärsinyt varsinkin kylmistä käsistäni (eipä noi jalatkaan kuumilta tunnu) jo monia monia vuosia.Menin joskus hierojalle joka sanoi,että kun on oikein huono pintaverenkierto niin se voi pitkittyessään ruveta vaivaamaan niveliä,hän käski syödä kokonaista inkivääriä(saa norm. kaupoista) esim leivä päällä siivutettuna.Se kuitekin alkoi närästämään mua niin,että lopetin käytön.Puhuin joskus vaivastani työterv.lääkärilleni,joka vaihtoi verenpainelääkkeni sellaiseksi,joka sopii kylmäsormisuuden hoitoon.Tosin lääke ei erota sormia ja poskia,joten poskipunaa en ole tarvinnut lääkehoidon aloittamisen jälkeen =) Kokeile ainakin tota inkivääriä, voi sopia sun vatsalle paremmin kuin mulle,eikä oo ees kallista verrattuna noihin kapseleihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      146
      2444
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1681
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      855
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      57
      802
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      735
    Aihe