latauksien mukaa se on jotain 10megan pintaa.
speedtestin näyttää ihan erilukemia 5-10min välein isoimmillaa näyttänyt 9megaa ja tein ensimmäisen speedtestin kun vikaa alkoi ilmenemään.
Ja lataus nopeudet pyörii nyt maximissaan 50kb/s
Ja esim youtuben puskurointi ei mene nopeammin kuin videon itse kattominen.
Mikä vos mättää?
Vikaa modeemissa? Koneessa? Palvelimessa? Ja sijainti ei muuten mikään Savo vaan 40km säteelä Lahdesta ja keskellä mettää.
10Megan Netin lataus nopeudet max 50kb/s
6
183
Vastaukset
- ii91
Valo välkkyy modeemis kohas mis on konee ja modeemin välinen piuha kiinni pakka 4.
Normaalia?
ja nyt menee välil jo niin huonoks et selain kaatuilee.
Löytyskö nimeä ohjelmalle jolla näkis koko ajan oman netin nopeuden?
Ja apuja kuinka sais netin entiselleen?- 13+12
Otappa yhteyttä nettioperaattoriisi ja valita sinne netin hitautta.
- keksa1
13+12 kirjoitti:
Otappa yhteyttä nettioperaattoriisi ja valita sinne netin hitautta.
ei sen perusteella voi mitään sanoa liittymäsi nopeudesta.
Jos koneen/modeemin välisen liittimen valo välkkyy, niin se tarkoittaa että siinä menee liikennettä. Jos se ei välkkyis, niin alkaisin huolestua.
Lataa jotain isoa tiedostoa Suomessa olevalta palvelimelta joka on nopean yhteyden päässä. Siitä nopeudesta voi jotain jo päätellä.
Tuolta vaikka
ftp://ftp.funet.fi/pub/linux/images/Ubuntu/dvd-releases/releases/10.04/alpha-3/
joku isompi .iso tiedosto. - atk...
Tuo Lan-valo välkkyy aina kun on netti-liikennettä.
Boottaa laitteesi vaikka ensihätään.
Ota yhteyttä operaattoriisi niikuin tuossa neuvottiin.
Voit myös tarkistella ADSL linja arvoja modeemissasi.
http://www.siilisoftware.com/smf/index.php?topic=566.0 atk... kirjoitti:
Tuo Lan-valo välkkyy aina kun on netti-liikennettä.
Boottaa laitteesi vaikka ensihätään.
Ota yhteyttä operaattoriisi niikuin tuossa neuvottiin.
Voit myös tarkistella ADSL linja arvoja modeemissasi.
http://www.siilisoftware.com/smf/index.php?topic=566.0Veikkaan jos speedtest tulos on kokoajan välillä7mb-9mb ei ole netin hitaudesta kiinnni.
Tottakai vaikuttaa paljonkin mistä lataa.
Onkohan mahdollista että kone tökkii vai kuinka vanha kone on kyseessä.
- hep0nen
saattaa virustorjuntaohjelmisto tarkistella nettiliikennettä ja hidastaa sen sopivaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427