Onko soveliasta korkata

jo vuoden ensimmäinen mignon-muna? Tiedän, ettei oikein kai olisi, mutta kun niiden kutsuhuudot vetoavat muhun niin lujaa, kun kävelen karkkihyllyn ohi..

Mielipiteitä?

42

232

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieltolaki

      laitat tänne esille ennen ja jälkeen kuvat :P

      • vai? Pelkät kuoret jälkeen? Vai naamasta, kun suklaat on syöty:P Mitään bixu-kuvii en rupee postaileen;/


    • Ensimmäisen joulukalenterin luukun saa avata 23 päivää ennen aattoa ja tänään on juuri sama määrä aamuja ennen pitkää perjantaita. Että sikäli, mutta voi niitä syöttiläitä, jotka nauttivat munaa joka päivä. Käykö niille kuin jouluporsaalle tai pääsiäiskaritsalle, kun ovat parahultaisesti ns. parhaassa lihassa?

      Ps. Ilonpilaajana haluan kysyä, että myikö joku kuntosali loppiaisena 2 kuukauden kuntosalikortteja? Ja saako sellaisen pääsiäisen jälkeen jälleen kahdeksi kuukaudeksi ennen bikinikelejä?

      • kuntosali-asiat ihan kunnossa. Ja painokin laskusuunnassa. Mut mietin tätä eettisenä kysymyksenä..


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        kuntosali-asiat ihan kunnossa. Ja painokin laskusuunnassa. Mut mietin tätä eettisenä kysymyksenä..

        Munan nauttiminen on moraalis-eettiseltä kannata ihan hyväksyttävää. Minä vain ajattelin tätä eettisyyden sijasta esteettiseltä kannalta. ;-)


      • 38
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Munan nauttiminen on moraalis-eettiseltä kannata ihan hyväksyttävää. Minä vain ajattelin tätä eettisyyden sijasta esteettiseltä kannalta. ;-)

        tuossa poistetussa viestissä oli? Jotain kaksimielisyyksiä vai?


      • 38 kirjoitti:

        tuossa poistetussa viestissä oli? Jotain kaksimielisyyksiä vai?

        Meni esteettisyys ja eettisyys sekaisin.


    • va

      eilen samoja munia, mutta jätin vielä ostamatta. Hinta kavahdutti, kun olivat neljän kappaleen pakkauksessa.

      Onko ne oikeasti käsintehtyjä, niin kuin siinä pakkauksessa luki? Hyviä ne on kuitenkin, eikä tule turhia yllätyksiä!

      • ihan aloittaa yhdellä, jos tähän päädytään täällä.

        Nehän tehdään aitoon kanamunan kuoreen, eli kanamunat on tyhjennetty ja nougatsuklaamassa ..huoh...:PP... valutettu samasta reiästä sisään, mistä kanamunan sisus ulos. Mutta voi olla että se tehdään koneellisestikin, tiedä häntä.


      • va
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ihan aloittaa yhdellä, jos tähän päädytään täällä.

        Nehän tehdään aitoon kanamunan kuoreen, eli kanamunat on tyhjennetty ja nougatsuklaamassa ..huoh...:PP... valutettu samasta reiästä sisään, mistä kanamunan sisus ulos. Mutta voi olla että se tehdään koneellisestikin, tiedä häntä.

        valaisevasta infosta.

        Jonkin erilaiselta tuntuvan kohdan olen ollut havaitsevinani siellä munan pohjassa. Aitomunaisuus siis selittää tämän ilmiön!

        Aloita kuuri vaan jo. Seuraava bikinikausi saattaa näillä lumilla siirtyä parin juhannuksenkin yli.


    • Rukoilkaamme

      Onks tää joku fasun mainos. Ei tollasta saa tehdä, siis onko ne jo kaupoissa? Ei saakeli.

      Mä haastan Fasun oikeuteen jos ne lakkaa valmistamasta niitä.

      • huoh.. ollut jo viikon...


    • vänksy

      on ympärivuotista. Mä oon jopa joulutorttuja leiponut kesällä, kun on tehnyt mieli, että kyllä siinä sivussa voi pari suklamunaakin syödä mihin aikaan vuodesta tahansa sattuu käsiinsä sellaisen saamaan :o)


      Että siitä vaan! Mignonit on muuten ihan parasta parhautta tosin ei niitä kyllä montaa pysty syömään.. yks kerrallaan riittää :)

      • tällaisia vastauksia :P

        Ai, kyllä mulla kolme menis kevyesti putkeen :) Siksi en uskalla ostaa kuin yksittäin.


    • Kauppa kun on niin edesvastuuton, että täyttää hyllyt Pääsiäistavaralla heti Ystävänpäivän jälkeen, niin eihän niiden mignon-munien VOI antaa jäädä hyllyyn vanhentumaan ! Niitä on mukava nautiskella Pääsiäiseen asti ja jos silloin huomaa, että mignonien kutsuhuudot ovat haalentuneet, niin sit niitä on nauttinut riittävästi... ;)

      • vanhentumiskysymys kyllä pistää todella mietityttämään.. :) Kiitos, tästä.


    • tarvita mitään kollektiivistä päätöstä, ei muuta kuin rohkeasti munan kimppuun. Muna kun muna, niin käyttöön se on tarkoitettu. Ja tuossa tapauksessa tiedät varmasti mitä saat, et pety.

      • on usein olleet pettymyksiä. Parempi valita sellainen, josta tietää jo etukäteen, että on herkkua.


    • Arvaas kuka?

      jo marraskuussa, ja mämmiä myydään helmikuussa.. Mignon-munan voi siis nyt jo nauttia ihan huoletta, jos vaan siitä tykkää :)

      • jos siitä tulee sellainen olo, kuin jos olis syönyt suklaakalenterin kaikki suklaat jo joulukuun ekana.. Sitä mä ehkä eniten pelkään :O

        Ehkä arvaankin;)


      • Muna vai kana?
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        jos siitä tulee sellainen olo, kuin jos olis syönyt suklaakalenterin kaikki suklaat jo joulukuun ekana.. Sitä mä ehkä eniten pelkään :O

        Ehkä arvaankin;)

        tekee tommosta:) Jos kaikkea on joka päivä, nautintoa ei tapahdu. Arjen pienissä iloissa on ne jutut.. Kun joskus "katoaa" suklaamaailmaan, se on kuin hymy taivaalta ja oma hetki. Nautinto ;) Et arvannut kuitenkaan..

        Mä olen syönyt joulukalenterin suklaat jo marraskuun alussa :) Suklaa ei vain viihdy minun läheisyydessä.


      • Muna vai kana? kirjoitti:

        tekee tommosta:) Jos kaikkea on joka päivä, nautintoa ei tapahdu. Arjen pienissä iloissa on ne jutut.. Kun joskus "katoaa" suklaamaailmaan, se on kuin hymy taivaalta ja oma hetki. Nautinto ;) Et arvannut kuitenkaan..

        Mä olen syönyt joulukalenterin suklaat jo marraskuun alussa :) Suklaa ei vain viihdy minun läheisyydessä.

        aliarvioi mun arvauskykyä ;)


    • BlueNightSatin

      on on. Anna mennä vaan ja nauti :)

    • vaikka jo vuodenvaihteessa.

    • Käsky:

      HETI ostamaan suklaamunia ja syöt aluksi pari ja sitten tarpeen mukaan.

      *kirjoittaa reseptiä*

    • mr.mignon

      muna vaan mielessä keskellä kirkasta päivää :P

    • palaa vaan.

      ps. Kinder-munissa on palapelejä.

    • filee

      Uskomatonta, tällanen aihe suosituissa

      • filee

        Kinderit on hirveitä, enkä puhu edes suklaasta. Järjetön paketointikin.


      • misterkinder

        osaa kiteyttää; ajankohtaisuuden, huumorin, painavan ja keveyden. I love her style ,,


      • animaatiokaksikkoa imitoinen:

        - Huomaatko eeh, tämä on suosikkiketju heh
        - Tässä sanotaan "muna", Heh heh
        - heh, he. Sisältää munan, eh heh
        - Muna, heh
        - Joo, muna erh!
        - Heh, muna


      • jokuvaaan
        runontaja kirjoitti:

        animaatiokaksikkoa imitoinen:

        - Huomaatko eeh, tämä on suosikkiketju heh
        - Tässä sanotaan "muna", Heh heh
        - heh, he. Sisältää munan, eh heh
        - Muna, heh
        - Joo, muna erh!
        - Heh, muna

        että yybee vastaa ja kirjoittaa asiallisesti, paitsi, jos joku muu hänelle kaksimielisesti vastaa. pojot siitä.
        asiallinen, mutta humoristinen mimmi.


      • jokuvaaan kirjoitti:

        että yybee vastaa ja kirjoittaa asiallisesti, paitsi, jos joku muu hänelle kaksimielisesti vastaa. pojot siitä.
        asiallinen, mutta humoristinen mimmi.

        nm. filee, enkä ala arvaamaan onko jonkin rek. puska nikki.

        Jokaisella oikeus vastata, mikäli haluaa.


    • Mitä, jos siinä käykin niin, että se korkkaakin sut?

    • Mimmiliiga

      ja piristävin aloitus aikoihin :)

      Ilman muuta, mutta vähän kerrallaan, ettei pääsiäisenä ole jo ihan kyllästynyt.

    • kirpela

      ne miun ni ei omas kulu :D

    • Sitä on jo muna mielessä...

      • on vaan viisastelematta, ja yrittää ymmärtää, että kyse on mignon-munista :)


    • Voi jo vähän maistaa. Mä taas olen jo jonkin aikaa taistellut himojani ja halujani vastaan mämmi kerma -herkun edessä. Rakastan sitä, ja söisin vaikka kuinka paljon ja se sitten näkyisi heti navan kohdalla joten yritän taistella vielä.. :/

    • kaikille mielipiteensä sanojille. Täähän alkoi elää ihan omaa elämäänsä :)
      Nyt mietiskelen näitä sisimmässäni ja teen oikean, harkitun ratkaisun tässä mignon-kysymyksessä.

      Hyvää yötä kaikille yökukkujille :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe