palkka ,vuosilisät,muut lisät? tuttu vuan kersku kerran etreilut 3t tulee bruttona.
golf kentän hoitaja
15
8204
Vastaukset
- golf apina
unelmissaan ehkä... 1500 egee kuussa lähempänä.
- tottakoo
2500-3000 ja jos mestariks lukee niin ylikin.
- tessissä
tottakoo kirjoitti:
2500-3000 ja jos mestariks lukee niin ylikin.
Vaativuustasolla B tuntipalkat pyörii paikkakunnasta riippuen 9 euron molemmin puolin mutta kenttämestareiden palkat sovitaan työsopimusosapuolten kesken. Eli on kaveria voinut onnistaa.
- qafe
Itselläni palkka on tällä hetkellä 7.88€/tunti. Eli eipä ole mikään erikoinen. Toista vuotta kylläkin vasta olen töissä. Mutta tuo "reilut 3t" on todellakin täysin paskapuhetta. Kentänhoitaja ei tienaa lähellekkään tuollaisia summia. Olkoon vaikka useampikin vuosi kokemusta.
- kentänhoitaja
PAMin palkat on kuitenkin vain se mitä minimissään tulee maksaa. En väitä etteikö kaverisi höpinät voisi olla puppua, mutta varmasti monet kentänhoitajat (30-40 vuoden kokemuksella) tienaavat jopa tuota 3000€ tai jopa yli. Varsinkin pk-seudulla palkat ovat huomattavasti korkeammat kuin muualla Suomessa. Kenttämestarit ovat täysin asia erikseen.
- Varakas pelimies
Kentän hoitajalle pitäisi riittää, että pääsee varakkaiden joukkoon. Hänen olisi syytä maksaa siitä
- öö
Snobbailijat snobbailee
- nim im merk ki
Kun olin työllisyyskurssilla, työttömät kaverit kävivät golfaamassa...eikä ole provo vaan ihan totta. Toisella oli talo, toisella osake.
- jalat maanpinnelle
Varo leuhkimasta tai audistas on jäljellä kohta enää karrelle palanut kehikko. Tuurilla oot asemas hankkinut. Varakkailla varakkaiden vahingot... et silleen!!
- Jamie.
1200 eur/kk
- 3 vuotta alalla.
2300 €/kk
- FreishTT
Olen nyt ollut kolme vuotta vakinaisena kentänhoitajana. Taustalla puutarha-alan koulutus. Ikä 25v ja kenttä Varsinais-Suomessa.
Lomat pidetään talvella, esim viime kaudella joulukuun puolivälistä maaliskuun puoliväliin. Siinä välissä myös muutamia työviikkoja. Koko kesä menee töissä, yksi tai kaksi viikkoa saa lomaa touko-syyskuun välillä pitää. Hommat vaihtelee nurmikon ja viheralueiden kunnospidosta viherrakentamiseen, metsänhoitoon sekä kiinteistönhoitoon.
Kuukausipalkka ja käteen jää 2300 euroa. Tiettyjä lisiä tulee myös tuon päälle, esim kivityölisä.
No joo, olispakin noin. Noin sen pitäisi mennä. Oikeesti palkat bruttona alle 2000 e/k. - driverigolf
Yli 10 vuotta kokemusta kentänhoitajana. Kesä painetaan urakalla. Tällä hetkellä 11e /tunti. Ei kovin kummoinen palkka. Ei ilman suuria 200-230h/kk työtunti määriä kannattaisi työskennellä alalla. Kesällä yksi loma viikko. Keski kk bruttopalkka/kk noin 2140e jossa ylityöt viikonlopputyöt mukana. Noin puolen vuoden homma tää, sitten lomautus. Lomarahat yms. korvaukset erikseen palkan lisäksi maksetaan.
- Golftyöntekijä
Palkka riippuu aikapaljon siitä kuinka pitkään olet työskennellyt golfkentällä. PK-seudulla ainakin esim. 8 v työkokemuksella voi tienata 13 e tunnissa... Itse olen kolmatta vuotta golfkentällä ja saan 10e tunnilta. Kenttämestarin palkat sovitaan kk palkkana ei puhuta tunti palkasta. Kenttämestarit jotka ovat työskennelleet samalla golfkentällä usean vuoden saavat noin 3000e kk palkka voi ollla myös enemmänkin.
- Anonyymi
Vuosi oltu inan vajaa 11e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086