golf kentän hoitaja

pient varmistusta

palkka ,vuosilisät,muut lisät? tuttu vuan kersku kerran etreilut 3t tulee bruttona.

15

7990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • golf apina

      unelmissaan ehkä... 1500 egee kuussa lähempänä.

      • tottakoo

        2500-3000 ja jos mestariks lukee niin ylikin.


      • tessissä
        tottakoo kirjoitti:

        2500-3000 ja jos mestariks lukee niin ylikin.

        Vaativuustasolla B tuntipalkat pyörii paikkakunnasta riippuen 9 euron molemmin puolin mutta kenttämestareiden palkat sovitaan työsopimusosapuolten kesken. Eli on kaveria voinut onnistaa.


    • qafe

      Itselläni palkka on tällä hetkellä 7.88€/tunti. Eli eipä ole mikään erikoinen. Toista vuotta kylläkin vasta olen töissä. Mutta tuo "reilut 3t" on todellakin täysin paskapuhetta. Kentänhoitaja ei tienaa lähellekkään tuollaisia summia. Olkoon vaikka useampikin vuosi kokemusta.

    • kentänhoitaja

      PAMin palkat on kuitenkin vain se mitä minimissään tulee maksaa. En väitä etteikö kaverisi höpinät voisi olla puppua, mutta varmasti monet kentänhoitajat (30-40 vuoden kokemuksella) tienaavat jopa tuota 3000€ tai jopa yli. Varsinkin pk-seudulla palkat ovat huomattavasti korkeammat kuin muualla Suomessa. Kenttämestarit ovat täysin asia erikseen.

    • Varakas pelimies

      Kentän hoitajalle pitäisi riittää, että pääsee varakkaiden joukkoon. Hänen olisi syytä maksaa siitä

      • öö

        Snobbailijat snobbailee


      • nim im merk ki

        Kun olin työllisyyskurssilla, työttömät kaverit kävivät golfaamassa...eikä ole provo vaan ihan totta. Toisella oli talo, toisella osake.


      • jalat maanpinnelle

        Varo leuhkimasta tai audistas on jäljellä kohta enää karrelle palanut kehikko. Tuurilla oot asemas hankkinut. Varakkailla varakkaiden vahingot... et silleen!!


    • Jamie.

      1200 eur/kk

    • 3 vuotta alalla.

      2300 €/kk

    • FreishTT

      Olen nyt ollut kolme vuotta vakinaisena kentänhoitajana. Taustalla puutarha-alan koulutus. Ikä 25v ja kenttä Varsinais-Suomessa.

      Lomat pidetään talvella, esim viime kaudella joulukuun puolivälistä maaliskuun puoliväliin. Siinä välissä myös muutamia työviikkoja. Koko kesä menee töissä, yksi tai kaksi viikkoa saa lomaa touko-syyskuun välillä pitää. Hommat vaihtelee nurmikon ja viheralueiden kunnospidosta viherrakentamiseen, metsänhoitoon sekä kiinteistönhoitoon.

      Kuukausipalkka ja käteen jää 2300 euroa. Tiettyjä lisiä tulee myös tuon päälle, esim kivityölisä.

      No joo, olispakin noin. Noin sen pitäisi mennä. Oikeesti palkat bruttona alle 2000 e/k.

    • driverigolf

      Yli 10 vuotta kokemusta kentänhoitajana. Kesä painetaan urakalla. Tällä hetkellä 11e /tunti. Ei kovin kummoinen palkka. Ei ilman suuria 200-230h/kk työtunti määriä kannattaisi työskennellä alalla. Kesällä yksi loma viikko. Keski kk bruttopalkka/kk noin 2140e jossa ylityöt viikonlopputyöt mukana. Noin puolen vuoden homma tää, sitten lomautus. Lomarahat yms. korvaukset erikseen palkan lisäksi maksetaan.

    • Golftyöntekijä

      Palkka riippuu aikapaljon siitä kuinka pitkään olet työskennellyt golfkentällä. PK-seudulla ainakin esim. 8 v työkokemuksella voi tienata 13 e tunnissa... Itse olen kolmatta vuotta golfkentällä ja saan 10e tunnilta. Kenttämestarin palkat sovitaan kk palkkana ei puhuta tunti palkasta. Kenttämestarit jotka ovat työskennelleet samalla golfkentällä usean vuoden saavat noin 3000e kk palkka voi ollla myös enemmänkin.

    • Anonyymi

      Vuosi oltu inan vajaa 11e

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe