golf kentän hoitaja

pient varmistusta

palkka ,vuosilisät,muut lisät? tuttu vuan kersku kerran etreilut 3t tulee bruttona.

15

10208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • golf apina

      unelmissaan ehkä... 1500 egee kuussa lähempänä.

      • tottakoo

        2500-3000 ja jos mestariks lukee niin ylikin.


      • tessissä
        tottakoo kirjoitti:

        2500-3000 ja jos mestariks lukee niin ylikin.

        Vaativuustasolla B tuntipalkat pyörii paikkakunnasta riippuen 9 euron molemmin puolin mutta kenttämestareiden palkat sovitaan työsopimusosapuolten kesken. Eli on kaveria voinut onnistaa.


    • qafe

      Itselläni palkka on tällä hetkellä 7.88€/tunti. Eli eipä ole mikään erikoinen. Toista vuotta kylläkin vasta olen töissä. Mutta tuo "reilut 3t" on todellakin täysin paskapuhetta. Kentänhoitaja ei tienaa lähellekkään tuollaisia summia. Olkoon vaikka useampikin vuosi kokemusta.

    • kentänhoitaja

      PAMin palkat on kuitenkin vain se mitä minimissään tulee maksaa. En väitä etteikö kaverisi höpinät voisi olla puppua, mutta varmasti monet kentänhoitajat (30-40 vuoden kokemuksella) tienaavat jopa tuota 3000€ tai jopa yli. Varsinkin pk-seudulla palkat ovat huomattavasti korkeammat kuin muualla Suomessa. Kenttämestarit ovat täysin asia erikseen.

    • Varakas pelimies

      Kentän hoitajalle pitäisi riittää, että pääsee varakkaiden joukkoon. Hänen olisi syytä maksaa siitä

      • öö

        Snobbailijat snobbailee


      • nim im merk ki

        Kun olin työllisyyskurssilla, työttömät kaverit kävivät golfaamassa...eikä ole provo vaan ihan totta. Toisella oli talo, toisella osake.


      • jalat maanpinnelle

        Varo leuhkimasta tai audistas on jäljellä kohta enää karrelle palanut kehikko. Tuurilla oot asemas hankkinut. Varakkailla varakkaiden vahingot... et silleen!!


    • Jamie.

      1200 eur/kk

    • 3 vuotta alalla.

      2300 €/kk

    • FreishTT

      Olen nyt ollut kolme vuotta vakinaisena kentänhoitajana. Taustalla puutarha-alan koulutus. Ikä 25v ja kenttä Varsinais-Suomessa.

      Lomat pidetään talvella, esim viime kaudella joulukuun puolivälistä maaliskuun puoliväliin. Siinä välissä myös muutamia työviikkoja. Koko kesä menee töissä, yksi tai kaksi viikkoa saa lomaa touko-syyskuun välillä pitää. Hommat vaihtelee nurmikon ja viheralueiden kunnospidosta viherrakentamiseen, metsänhoitoon sekä kiinteistönhoitoon.

      Kuukausipalkka ja käteen jää 2300 euroa. Tiettyjä lisiä tulee myös tuon päälle, esim kivityölisä.

      No joo, olispakin noin. Noin sen pitäisi mennä. Oikeesti palkat bruttona alle 2000 e/k.

    • driverigolf

      Yli 10 vuotta kokemusta kentänhoitajana. Kesä painetaan urakalla. Tällä hetkellä 11e /tunti. Ei kovin kummoinen palkka. Ei ilman suuria 200-230h/kk työtunti määriä kannattaisi työskennellä alalla. Kesällä yksi loma viikko. Keski kk bruttopalkka/kk noin 2140e jossa ylityöt viikonlopputyöt mukana. Noin puolen vuoden homma tää, sitten lomautus. Lomarahat yms. korvaukset erikseen palkan lisäksi maksetaan.

    • Golftyöntekijä

      Palkka riippuu aikapaljon siitä kuinka pitkään olet työskennellyt golfkentällä. PK-seudulla ainakin esim. 8 v työkokemuksella voi tienata 13 e tunnissa... Itse olen kolmatta vuotta golfkentällä ja saan 10e tunnilta. Kenttämestarin palkat sovitaan kk palkkana ei puhuta tunti palkasta. Kenttämestarit jotka ovat työskennelleet samalla golfkentällä usean vuoden saavat noin 3000e kk palkka voi ollla myös enemmänkin.

    • Anonyymi

      Vuosi oltu inan vajaa 11e

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe