Miehen huonot tavat

Niina31..

Meidän parisuhteelle tulee ongelmia mieheni huonoista tavoista. Hän pitää vessan ovea aina auki asioidessaan siellä ja kaiken lisäksi lorottaa kovaan ääneen suoraan veteen. Jos likaa pöntön, niin ei siivoa sitä. Olen sanonut asiasta, mutta hän ei välitä. Tekee kuulemma omassa kodissaan mitä haluaa. Hän jättää likaisia vaateitaan lojumaan joka huoneeseen eri kasoihin. Eikä muutenkaan siivoa jälkiään. Jos sanon asiasta, niin hän suuttuu.. Sitten kuitenkin sanoo, että pitää mun sanoa jos on jotain sanottavaa. Viimeksi kun asia tuli puheeksi, niin meissä on kuulemma se ero, että mä teen asioista ongelmia ja hän ei. Eikä asia ole niin, että huomauttelisin joka asiasta ja joka päivä. Jätän 90% sanomatta ja sit kun en taas enää jaksa, niin sanon. Menee viikkojakin etten sano mitään. Miten se tekee musta nipottajan ja hänestä täydellisen? En voi ymmärtää. Hänen äitinsä on kuitenkin samanlainen haihattelija eikä heillä juuri koskaan ole siistiä kun menee kylään.

Muuten mieheni on melko huomaavainen ja rakastettava ihminen. En ymmärrä mikä tässä asiassa on niin suuri ongelma. Tuntuu ettei hänelle saisi sanoa mitään. Olen raskaana ja huolissani parisuhteemme tulevaisuudesta. Miten voin esim kasvattaa lapseni hyville käytöstavoille, jos mieheni ei siihen osallistu? Vai olenko se tosiaan minä, jossa se vika on?

4

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi possua näin:D

tuommoisia sikapossujahan ne on...pieree missä milloinkin, röyhtäilee suoraan toisten naamoille,haisee paskalle ja raapii persettä sohvalla ja kaivaa välillä nokkaa...loppuillan sitten ihaileekin "löydöksiään..."
      Lähtö on ollut itellä jo mielessä...noo, kosto on suloista..Kun tiedän naimisen olevan edessäpäin, en pese itteeni, nuoletan sitten session lopuksi värkkini siipalla...voipi vähän tuoksahdella nokkaan! :)

• FF

On se koti sinunkin kotisi. Minun avomies on sotkuinen ihminen, mutta meillä on siivous/tiskivuorot ja lisäksi nipotan välillä eri asioista. Kyllä se poikaystävä siivoaa, kun laittaa kuriin. Itse asiassa jo ennen yhteenmuuttoa sanoin, että en suostu asumaan sikalassa, enkä nyt sitten asukaan.

• nöff,nöff
        FF kirjoitti:

On se koti sinunkin kotisi. Minun avomies on sotkuinen ihminen, mutta meillä on siivous/tiskivuorot ja lisäksi nipotan välillä eri asioista. Kyllä se poikaystävä siivoaa, kun laittaa kuriin. Itse asiassa jo ennen yhteenmuuttoa sanoin, että en suostu asumaan sikalassa, enkä nyt sitten asukaan.

Kas vain ;)) . . . nöff nöff muuallakin ;D . . . Ulkonäkö tai käytöstavat paljastavat miehen tai sian ;))

• xfile

tollaisen voi pitää korkeintaan fuckbuddynä, ei kannata asuu yhdessä. ajattele itseäs, girl!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      240
      1898
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1601
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1230
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      952
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      769
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      751
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      740
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      712
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe