Piikkimatto

siilinen

Onko teillä kokemuksia piikkimatosta ? Sain sellaisen jonkun lehden tilaajalahjana ja se tuli tänään postissa. - Miten sitä kannattaa käyttää ? Onko siitä mitään hyötyä vai onko ihan huuhaata koko juttu ?

27

1406

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****

      selviää.

    • Crocuta

      Miksi ei minun tilaamieni lehtien mukana tuollaisia. Täytyy lähettä kirje Jallun toimitukseen.

      Sehän on siis tämä viimeisin suuri villitys joka lupaa liikunnan hyötyjä ilman että tarvitsee liikkua. Olen kuullut positiivisia asioita siitä, mutta suosittelen mieluummin liikuntaa verenkierron parantamiseen ja niskasäryistä ja muista eroon pääsemiseen.

      • piikkipatja

        Minulla auttoi laakista huonounisuuteen. Nykyään nukun kuin pieni lapsi, ihanasti. Eka viikkolla voi tuntua pientä kirvelyä, jos on oikein herkkä iho mutta sitten helpottaa. Kannattaa lukea käytöohjeet tárkasti.


      • ...

        tilaajalahjana pitäs olla valinnanvaraisesti kumipimpero tai intiimivatkain.


    • Marjelie

      joululahjaksi. En ainakaan ihan paljaalla iholla sen päällä makoile. Piikit panevat ainakin veren kiertämään. Kokeile.

      • No joo!

        tosi romanttista saada rakkaaltaan lahjaksi: PIIKKIMATTO!!!!!
        En epäile sinulle käyneen noin, tuli vain mieleen!


      • Marjelie
        No joo! kirjoitti:

        tosi romanttista saada rakkaaltaan lahjaksi: PIIKKIMATTO!!!!!
        En epäile sinulle käyneen noin, tuli vain mieleen!

        varmaan terveyteen liittyvä tarkoitus.


      • vänksy
        No joo! kirjoitti:

        tosi romanttista saada rakkaaltaan lahjaksi: PIIKKIMATTO!!!!!
        En epäile sinulle käyneen noin, tuli vain mieleen!

        Voihan siihen kääriä ison rusetin ympärille, niin saa sen näyttämään ees siltä, et hiukan olis ollut yritystä edes :)

        (tais olla silti viime joulun hittilahja tuo piikkimatto, että aika moni vaimo semmosen varmaan sai mieheltään? )


      • BlueNightSatin
        No joo! kirjoitti:

        tosi romanttista saada rakkaaltaan lahjaksi: PIIKKIMATTO!!!!!
        En epäile sinulle käyneen noin, tuli vain mieleen!

        olis ihanaa rakastella piikkimatto selän alla! Ihanaa. Hmm sain idean. :D


      • No joo
        BlueNightSatin kirjoitti:

        olis ihanaa rakastella piikkimatto selän alla! Ihanaa. Hmm sain idean. :D

        kun vaan jonkinmoisilla hohtimilla sais revittyä sen maton session jälkeen selästä pois! Tai oishan se kivaa kun sais olla päällä!Ja mitä turhaa repimään hyvää mattoa, siellähän se olisi puseron alla piilossa odottamassa seuraavaa koitosta.
        Vois mies vähän inistä - aah! Oli sulla tosi hyvä idea!


      • BlueNightSatin
        No joo kirjoitti:

        kun vaan jonkinmoisilla hohtimilla sais revittyä sen maton session jälkeen selästä pois! Tai oishan se kivaa kun sais olla päällä!Ja mitä turhaa repimään hyvää mattoa, siellähän se olisi puseron alla piilossa odottamassa seuraavaa koitosta.
        Vois mies vähän inistä - aah! Oli sulla tosi hyvä idea!

        niin mä ajattelin, että olis ite siinä selällään sen maton päällä. Aattele miten ne nastat uppoo selkään ja elvyttää verenkiertoa, kun siinä toinen polkee sua? Liikunta ja rentoutus samassa paketissa. Voilaa! :D


      • BlueNightSatin
        BlueNightSatin kirjoitti:

        niin mä ajattelin, että olis ite siinä selällään sen maton päällä. Aattele miten ne nastat uppoo selkään ja elvyttää verenkiertoa, kun siinä toinen polkee sua? Liikunta ja rentoutus samassa paketissa. Voilaa! :D

        voi mieskin olla siinä maton päällä selällään, jos vaan iho kestää. Kummin päin vaan, sama lopputulos. :)


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        voi mieskin olla siinä maton päällä selällään, jos vaan iho kestää. Kummin päin vaan, sama lopputulos. :)

        molemmille :D


      • BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

        molemmille :D

        kyllä se ihan kivaa on välillä asentoa vaihtaa. En tiiä sitten, miltähän se tuntus olla vatsallaan sen piikkimaton päällä? Täytyy varmaan ostaa semmoi piikkimatto, mitähän semmonen mahtaa maksaa? :)


      • BlueNightSatin kirjoitti:

        kyllä se ihan kivaa on välillä asentoa vaihtaa. En tiiä sitten, miltähän se tuntus olla vatsallaan sen piikkimaton päällä? Täytyy varmaan ostaa semmoi piikkimatto, mitähän semmonen mahtaa maksaa? :)

        vaan, että oheistoiminta menee hankalaksi jos mies on mahallaan alla... :)

        Piikkimatto lähtee halvalla:
        http://www.clasohlson.fi/Siteseeker/Search_o.aspx?q=piikkimatto&gclid=CMa327mCs6ACFUgv3godnyGlUA


      • BlueNightSatin

      • BlueNightSatin kirjoitti:

        miestä mahalleen pistetä. Voihan se olla kyljellään siinä maton päällä. Molemmat osittain vaikka. ;P

        jos tilaiski neljä mattoa ja vetelis ne hihnoilla kiinni molemmille rintaan ja selkään? Ja sitten sitä liikuntaa eri asennoissa... Joo'o :D


      • BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

        jos tilaiski neljä mattoa ja vetelis ne hihnoilla kiinni molemmille rintaan ja selkään? Ja sitten sitä liikuntaa eri asennoissa... Joo'o :D

        tossahan olis ideaa! Hmm, mä lähen kauppaan saman tien. Illaksi kotiin! Heippa! xD


    • sirpamaikkarilta

      Aivan ihana! Alkuun vaati totuttelua selälleen menemiseen. Mulla tuntuu et selkänahka menee ryttyyn alle. Todennäköisesti vaan kuvittelen. =)

      • Noona

        myös, jos laittaa maton tyynyn päälle ja pää tyynylle, niin niskat ja päänahka saa hyvää hierontaa.


    • antibarbi

      sellaisen OBH Nordican piikkimaton äidiltäni 30v. lahjaksi. Olen käyttänyt kaksi kertaa sitä. Ei se huono ole, mutten ole sen hyötyjäkään vielä havainnut. Olin toki nukahtaa sen päällä loikoillessani, mutta sama olisi todennäköisesti tapahtunut silloin piikkimatottakin.

    • kaupassa niitä. Ei näytä houkuttelevalta. Mä tykkään perinteisestä hieronnasta. Joko ammattihieroja tai sit joku special-mies ;)

    • miittipakko

      Ajelin kerran mielestäni ihan sopuisaa vauhtia, vaikka kiirekin sattuneesta syystä oli, ja tietysti suoraan piikimaton yli. Renkaathan siinä tussasi, matka tyssäsi ja keikkakin ryssäsi. Että ei aivan hyviä kokemuksia.

      Ei kannata käyttää ja huuhata koko juttu. Osta mielummin lentävä matto. Se tulee yleensä lentopostissa.

    • monte34

      tul BB:tä muotiin koko suomeen.

    • hökjmvfiejåf

      Mun parilla kaverilla on se (piikkimatto). Ihan hassu juttu: siinä muka väritkin oikein kuvaa ideologiaa ( vai mitä purppuraa ja vihreää ne nyt olikaan, en muista). Hyvin siinä (matolla) kuitenkin rentoutuu, että osta tai ole ostamatta valintasi mukaan.:) Musta huuhaata, mutta esim. selkäsärkyyn saattanee jollakulla auttaa(?), toisella ei. On se esim. liikunnan jälkeen makeaa asettua matolle, jossa piikit riipii, mutta aika sama mielestäni, että makaako sohvassa, vaiko matossa.

    • Maija Vilkkumaa on tehnyt siitäkin laulun

      M� en haluaisi menn� t�n��n
      mutta kadulla oottaa jo taksi
      siell� on Tuulikki ja sen uusi poikayst�v�
      joka n�yt�� silt� kuin oisi kaksitoista
      ihme jos se p��see mihink��n
      tuijotan ulos h�m�r��n
      tahtoisin ajaa nopeemmin
      olla jo sekaisin
      enk� ajatella kuinka h�n mut petti sitten j�tti
      miten katsoin viikon ostoskanavaa
      enk� nukkunut ollenkaan

      Mun el�m�
      milloin siit� tuli n�in hirve�
      liian kovalla radio soi

      Anna lantion py�rii huuda wou-ou-ou
      kaikki murheet poistaa kunnon rock'n'roll-show
      ehk� t�n��n sun olo alkaa helpottua
      ehk� tapaat jonkun joka rakastaa sua
      tai ehk� en, ehk� en

      Jonotetaan moniin ravintoloihin
      mutta sis��n meit� ei ota mik��n
      ne sanoo: neidit ovat kyll� hyvin tervetulleet
      mutta herralla ei taida olla ik��

      Viimein Tuulikki salakuljettaa
      pojan tuttuun kapakkaan
      se ei oo alaik�inen vain nuoren n�k�inen
      ne v�itt�� ja m� nauran
      �l� naura s� oot aina ollut ilkee
      nyky��n oot kauhee
      ja juot liikaa
      ja oot kauhee

      Mun el�m�
      milloin siit� tuli n�in hirve�
      ihmiset tanssii ja taas se soi

      Anna lantion py�rii...

      Mit� s� teet kun s� oot poissa
      ket� s� suutelet taksijonoissa
      ulkona y� tekee hiljaa kuolemaa
      kuolemaa

      Mun el�m�
      milloin siit� tuli n�in hirve�

      Anna lantion py�rii...

      http://www.youtube.com/watch?v=3mtvnTNPe_Y

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille kun olen saanut paljon apua matosta ja se on auttanut kun on eljä kipeä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe