3000 ylipalkattua varastomiestä ja trukkikuskia pistää hanskat tiskiin niin Suomi kärsii? Vitun perseestä sanon minä. Käy vielä niin että liian suuren palkan takia ahtaajia korvataan ulkomaalaisella halvemmalla työvoimalla. Turha siinä on sitten itkeä kun virolainen Basil tulee 1980e kkpalkalla ahtaamaan puolestasi.
Mikä on ahtaaja? Ahtaaja = Aivan liian suurta palkkaa saava, pelkkä rasvainen varastomies jonka ammattitaito kulminoituu trukin ajamiseen ja tavaroiden keruuseen.
Tommonen rasvakinnas sitten pistää Suomen satamat stoppiin ja kyykyttää kaikkia. Surutta vaan pitäs korvata halvemmalla ulkomaisella työvoimalla. Mitä helvettiä joku rasvari tekee 50k vuosipalkalla? Kysymys kuuluu että missä vaiheessa työnantajaosapuoli on suostunut moiseen ökypalkkaan. Itse en maksaisi edes 2000e/kk trukkimiehelle.
Toivotaan, että ahtaajien (varastomiesten) vaatimukset on niin kohtuuttomia että koko systeemi kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Lomautuksia, irtisanomisia jne.
Helvetin ahtaajat
11
537
Vastaukset
- hyvä ahtaajat!!
Tunnut tietävän ahtaajien toimenkuvan kun noin vähättelet. Noh, ne on aina siitä hyvää palkkaa saaneet ja neuvotelleet hyvät sopparit. Turhaan olet kateellinen vitun persaukeinen!
- RiderOfTheStorm
Heh, mun palkka on ihan kohdallaan. Kateutta ei ole nimeksikään. Mulla on siistimpi liikkuva sisätyö ku rasvarilla ja vuosiansio ei kovin paljoa jää jälkeen. Mun mielestä tunkkainen varastomies ei tarvitse 50k vuodessa liksaa. Häikäilemättä käyttävät hyväkseen omaa asemaansa suomen vientiteollisuudessa. Toivotaan että homma kaatuu mahdottomuuteen.
- Merliner
RiderOfTheStorm kirjoitti:
Heh, mun palkka on ihan kohdallaan. Kateutta ei ole nimeksikään. Mulla on siistimpi liikkuva sisätyö ku rasvarilla ja vuosiansio ei kovin paljoa jää jälkeen. Mun mielestä tunkkainen varastomies ei tarvitse 50k vuodessa liksaa. Häikäilemättä käyttävät hyväkseen omaa asemaansa suomen vientiteollisuudessa. Toivotaan että homma kaatuu mahdottomuuteen.
..toivon, että sinä kaadut omaan räkäiseen kateuteesi. Tee sinä vain hikisessä konttorissa töitä hiiriranteella, kun tosiduunarit painavat tuolla ulkona vauhdilla töitä. Minä ainakin tuen ahtaajia.
Terveisin 23v varastomies, kkpalkka 2700eur. - veeärrä
Merliner kirjoitti:
..toivon, että sinä kaadut omaan räkäiseen kateuteesi. Tee sinä vain hikisessä konttorissa töitä hiiriranteella, kun tosiduunarit painavat tuolla ulkona vauhdilla töitä. Minä ainakin tuen ahtaajia.
Terveisin 23v varastomies, kkpalkka 2700eur.tollanen vitun RiderOfTheStorm imurikauppiashan se on kateellinen, kun ei itse päässyt miesten töihin:) Minä olen ahtaajien puolella..
- Koneahtaaja
"Mun mielestä tunkkainen varastomies ei tarvitse 50k vuodessa liksaa."
Sinulta ei kysytä. Muut tekee mitä osaa, me mitä halutaan. - RiderOfTheStorm
veeärrä kirjoitti:
tollanen vitun RiderOfTheStorm imurikauppiashan se on kateellinen, kun ei itse päässyt miesten töihin:) Minä olen ahtaajien puolella..
Oon konduktööri itseasiassa ja kuunapäivänä en vaihtaisi pukua paskaiseen ahnaajan haalariin vaikka tulis 70k vuodessa. Multa ei heru ahnaajille sympatioita tippakaan. Ei ihme että siellä niiden lakkovalvojaisissa naureskeltiin ja ryypiskeltiin. Mikäs siinä ollessa ku tilipussi lihoo vähän lisää entisestään.
Ette näytä ymmärtävän mikä on kateuden ja halveksunnan ero. - RiderOfTheStorm
Koneahtaaja kirjoitti:
"Mun mielestä tunkkainen varastomies ei tarvitse 50k vuodessa liksaa."
Sinulta ei kysytä. Muut tekee mitä osaa, me mitä halutaan.Joo ei kysytäkkään, ihan itekkö tajusit? Haluatko mitalin oivalluksestasi?
- Koneahtaaja
Oon konduktööri itseasiassa ja kuunapäivänä en vaihtaisi pukua paskaiseen ahnaajan haalariin vaikka tulis 70k vuodessa. Multa ei heru ahnaajille sympatioita tippakaan. Ei ihme että siellä niiden lakkovalvojaisissa naureskeltiin ja ryypiskeltiin. Mikäs siinä ollessa ku tilipussi lihoo vähän lisää entisestään.
Ette näytä ymmärtävän mikä on kateuden ja halveksunnan ero.Juu, ei niistä töistä ja palkasta niin väliä, kunhan puku on.
- Koneahtaaja
Joo ei kysytäkkään, ihan itekkö tajusit? Haluatko mitalin oivalluksestasi?
En tarvi, on niin kova palkka.
- AHMED AHNE !!
Et hutanut silloin kun hoitsut vetivät tän maan lamaa syvemmälle verovaroin tehottomalle joukolle aivan älyttömät korotus vaatimukset ?
Naaparin akka vetää 40000€ vuosiansioo sairaanhoitajana ja kehuskelee ku pelailee sisäsiistissä sisähommassa facebookin pelejä työaikana iltaisin ja öisin on hyvin aikaa kuulemma..
VEROVAROIN !!
Ettei vaan olis oma eukko hoitsu ja silloin ollaan niin hys hys..
Minusta on hyvä et myös teollisuus/vientialoille saadaan jotain turvaa... Näillä kunnan/valtion ihmisillä on nämä sossu virat mmitä ne enää tarvii nostetaan vaan veroprosenttii !!- Janis petke
Pitäisi keskittyä oleelliseen... eli näihin verovarojen käyttäjiin joilla ei ole mitään vastuuta älyttömistä menoista.. veroja vaan nostetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2041481Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441144Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617