pomo älähtää heti jos olen viikon hoitamassa sairaita lapsia! Mulla on kolme alle kymmenvuotiasta, eipä siinä paljon tarvita että se viikko tulee... Pomo ei ymmärrä itse mitään lapsiperheen arjesta vaikka on hänelläki ollu monta pientä lasta, mutta se tais ura viedä jo häntä silloin niin että perhe-elämän totuudet jäi huomaamatta. Tuonkin viikon ajan olin lisäksi itse sairaana mutta oli helpompaa hakea se saikkuloma lapsille ku itelle. Omista saikuistani pomo ei valita. Olenki tässä ajatellu että pitäisköhän tekeytyä itse sairaaksi ja hakea itselle silloin saikkua ku lapset sairastaa.
lapsiperheen ja työn yhteensovittaminen?
1
316
Vastaukset
- jauks
Juu, siis meidän pomo on aivan samanlainen. Meillä on yksi lapsi, mies on sellaisessa työssä, et sen on vaikea jäädä pois ja kyllä mä mielummin äitinä jään sairaan lapsen kanssa kotiin. Mulla on sellainen työ, et jos on poissa, pitää tilalle hommata toinen tekijä, aina siis oltava paikalla joku ja jos minä tai lapsi sairaana, vetää pomo herneet nenäänsä ja rupeaa ruikuttamaan tai kiroamaan...vaikka hällä itselläänkin pieniä lapsia. Mua vituttaa aina kun pitäs hälle ilmottaa et sori, huomenna en pääse töihin...viimeksi olikin kiva, kun lapsi sairastui vatsatautiin keskellä yötä! Yöllä pistin hälle viestiä, jotta aamulla heti sais alkaa soittelemaan vaihtoehtoja läpi...huh, huh...ei ole kyllä mun ongelma tuollainen, eikä se ole esimiehen tehtävä kuittailla työntekijälle tuollaisesta, mut minkäs teet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2882367Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1352081Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131998- 1591461
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381257- 85876
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193868- 174836
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala448775- 52602