Olen 30 vuotias avioliitossa elävä nainen. Suhteemme on kestänyt 12 vuotta. Näennäisesti kaikki on ok. Yllätin kuitenkin n. 6kk sitten mieheni vetämässä naapurin leskirouvaa viikseen. Pahinta kaikessa on se että naapurin rouva on 66 vuotias. Mihinkähän pisteeseen asti tälläisiä asioita tulisi antaa anteeksi?
Ongelmaa suhteessa
9
619
Vastaukset
- Järnä
Ei noista kannata niin hirveesti skitsoo. Mun vaimo panee 82 vuotiaan talkkarin kanssa kellarissa. Väittää hakevansa kylmävarastosta perunoita. aina se tulee siltä reissulta posket punaisina ja tyhjin käsin. Alan kohta epäillä koko kylmävaraston olemassa oloa...
- Talkkari34
Olisko tässä kysymys siitä että 82 vuotias talkkari tulee kellarista posket valkoisina ja pussit tyhjinä? Eli vähän niinkuin päinvastoin. Tsemppiä vaan sinne, ja ei kannata ottaa stressiä, se on elämää vaan!!!!
- parisuhdetalkkari
Se on saman tekevää minkä ikäisen kanssa, pettää kuitenkin. Näytä ukolle oven paikka kun kerran vieraat kiinnostaa enemmän. Tuollainen ei ole edes mies, mies on se luotettava ja turvallinen uros, ukkosi on pelkkä häntä-heikki.
- hjkä
onnettoman tyhmä tosikko.
- Liina Anniina
että miehellesi kelpaavat mummotkin! Minusta tuo on jopa raskauttava asianhaara, että miehesi ei edes vaivaudu valikoimaan.
Sinulle on varmasti jäänyt tunne, että hävisit "missikisan" vanhukselle, eli on mielettömän nöyryyttävää.
Riippuu varmaan miehen kootuista selityksistä, pystytkö jatkamaan avioliittoa ja luottamaan tulevaisuudessa. Aika kovasti joutuu mies töitä tekemään, ennen kuin luottamus palautuu aikaa myöten. Paha särö jokatapauksessa liittoon on tullut.- Sikaniska987
Hassuun aikaan laitoin tämän aloitusviestin, koska nyt on tullut ilmi uusia asianhaaroja. Mieheni on osoittautunut pahemmaksi siaksi kuin alunperin kuvittelin. Ihmettelin aina miksi naapurit naureskelevat minulle selkäni takana pihassa ja yhtiön talkoissa.
Nyt sitten muutama vanhempi nainen sanoi että mieheni on nähty lukuisia kertoja tuolla Näsijärven rannassa hiihtoladun viereisessä metsässä sukupuolielin kädessään. Ja kysymys on kuulemma ollut ihan tarkoituksellisesta itsensä paljastelusta.
Kysynkin nyt taas, tulisiko tämäkin ymmärtää ja keskustella? - pilipeijaa
Sikaniska987 kirjoitti:
Hassuun aikaan laitoin tämän aloitusviestin, koska nyt on tullut ilmi uusia asianhaaroja. Mieheni on osoittautunut pahemmaksi siaksi kuin alunperin kuvittelin. Ihmettelin aina miksi naapurit naureskelevat minulle selkäni takana pihassa ja yhtiön talkoissa.
Nyt sitten muutama vanhempi nainen sanoi että mieheni on nähty lukuisia kertoja tuolla Näsijärven rannassa hiihtoladun viereisessä metsässä sukupuolielin kädessään. Ja kysymys on kuulemma ollut ihan tarkoituksellisesta itsensä paljastelusta.
Kysynkin nyt taas, tulisiko tämäkin ymmärtää ja keskustella?ymmärrä, ymmärrä ja keskustele, keskustele.
Voi elämän kevät. - Hiihtolatu788
pilipeijaa kirjoitti:
ymmärrä, ymmärrä ja keskustele, keskustele.
Voi elämän kevät.Missäs se raja sitten menee kun ei enää pidä ymmärtää?
- valoo..
Sikaniska987 kirjoitti:
Hassuun aikaan laitoin tämän aloitusviestin, koska nyt on tullut ilmi uusia asianhaaroja. Mieheni on osoittautunut pahemmaksi siaksi kuin alunperin kuvittelin. Ihmettelin aina miksi naapurit naureskelevat minulle selkäni takana pihassa ja yhtiön talkoissa.
Nyt sitten muutama vanhempi nainen sanoi että mieheni on nähty lukuisia kertoja tuolla Näsijärven rannassa hiihtoladun viereisessä metsässä sukupuolielin kädessään. Ja kysymys on kuulemma ollut ihan tarkoituksellisesta itsensä paljastelusta.
Kysynkin nyt taas, tulisiko tämäkin ymmärtää ja keskustella?Voi haloo! Vieläkö tosissasi mietit, josko pitäis keskustella??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483