Ongelmaa suhteessa

naapurissa

Olen 30 vuotias avioliitossa elävä nainen. Suhteemme on kestänyt 12 vuotta. Näennäisesti kaikki on ok. Yllätin kuitenkin n. 6kk sitten mieheni vetämässä naapurin leskirouvaa viikseen. Pahinta kaikessa on se että naapurin rouva on 66 vuotias. Mihinkähän pisteeseen asti tälläisiä asioita tulisi antaa anteeksi?

9

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järnä

      Ei noista kannata niin hirveesti skitsoo. Mun vaimo panee 82 vuotiaan talkkarin kanssa kellarissa. Väittää hakevansa kylmävarastosta perunoita. aina se tulee siltä reissulta posket punaisina ja tyhjin käsin. Alan kohta epäillä koko kylmävaraston olemassa oloa...

      • Talkkari34

        Olisko tässä kysymys siitä että 82 vuotias talkkari tulee kellarista posket valkoisina ja pussit tyhjinä? Eli vähän niinkuin päinvastoin. Tsemppiä vaan sinne, ja ei kannata ottaa stressiä, se on elämää vaan!!!!


    • parisuhdetalkkari

      Se on saman tekevää minkä ikäisen kanssa, pettää kuitenkin. Näytä ukolle oven paikka kun kerran vieraat kiinnostaa enemmän. Tuollainen ei ole edes mies, mies on se luotettava ja turvallinen uros, ukkosi on pelkkä häntä-heikki.

      • hjkä

        onnettoman tyhmä tosikko.


    • Liina Anniina

      että miehellesi kelpaavat mummotkin! Minusta tuo on jopa raskauttava asianhaara, että miehesi ei edes vaivaudu valikoimaan.
      Sinulle on varmasti jäänyt tunne, että hävisit "missikisan" vanhukselle, eli on mielettömän nöyryyttävää.

      Riippuu varmaan miehen kootuista selityksistä, pystytkö jatkamaan avioliittoa ja luottamaan tulevaisuudessa. Aika kovasti joutuu mies töitä tekemään, ennen kuin luottamus palautuu aikaa myöten. Paha särö jokatapauksessa liittoon on tullut.

      • Sikaniska987

        Hassuun aikaan laitoin tämän aloitusviestin, koska nyt on tullut ilmi uusia asianhaaroja. Mieheni on osoittautunut pahemmaksi siaksi kuin alunperin kuvittelin. Ihmettelin aina miksi naapurit naureskelevat minulle selkäni takana pihassa ja yhtiön talkoissa.

        Nyt sitten muutama vanhempi nainen sanoi että mieheni on nähty lukuisia kertoja tuolla Näsijärven rannassa hiihtoladun viereisessä metsässä sukupuolielin kädessään. Ja kysymys on kuulemma ollut ihan tarkoituksellisesta itsensä paljastelusta.

        Kysynkin nyt taas, tulisiko tämäkin ymmärtää ja keskustella?


      • pilipeijaa
        Sikaniska987 kirjoitti:

        Hassuun aikaan laitoin tämän aloitusviestin, koska nyt on tullut ilmi uusia asianhaaroja. Mieheni on osoittautunut pahemmaksi siaksi kuin alunperin kuvittelin. Ihmettelin aina miksi naapurit naureskelevat minulle selkäni takana pihassa ja yhtiön talkoissa.

        Nyt sitten muutama vanhempi nainen sanoi että mieheni on nähty lukuisia kertoja tuolla Näsijärven rannassa hiihtoladun viereisessä metsässä sukupuolielin kädessään. Ja kysymys on kuulemma ollut ihan tarkoituksellisesta itsensä paljastelusta.

        Kysynkin nyt taas, tulisiko tämäkin ymmärtää ja keskustella?

        ymmärrä, ymmärrä ja keskustele, keskustele.
        Voi elämän kevät.


      • Hiihtolatu788
        pilipeijaa kirjoitti:

        ymmärrä, ymmärrä ja keskustele, keskustele.
        Voi elämän kevät.

        Missäs se raja sitten menee kun ei enää pidä ymmärtää?


      • valoo..
        Sikaniska987 kirjoitti:

        Hassuun aikaan laitoin tämän aloitusviestin, koska nyt on tullut ilmi uusia asianhaaroja. Mieheni on osoittautunut pahemmaksi siaksi kuin alunperin kuvittelin. Ihmettelin aina miksi naapurit naureskelevat minulle selkäni takana pihassa ja yhtiön talkoissa.

        Nyt sitten muutama vanhempi nainen sanoi että mieheni on nähty lukuisia kertoja tuolla Näsijärven rannassa hiihtoladun viereisessä metsässä sukupuolielin kädessään. Ja kysymys on kuulemma ollut ihan tarkoituksellisesta itsensä paljastelusta.

        Kysynkin nyt taas, tulisiko tämäkin ymmärtää ja keskustella?

        Voi haloo! Vieläkö tosissasi mietit, josko pitäis keskustella??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe