Löyhätunteinen mies

Lonely_ Ship

Heips!

Olen löytänyt kaikin puolin ihanan miehen, tai näin ainakin kuvittelen. Olemme seurustelleet n. puoli vuotta vasta(kummatkin n30v) mutta nyt jo huomaan mieheni kärsivän ns. 'löyhätunteisuudesta' Eli hän kyllä ilmaisee itsensä teoilla että välittää ja tykkää minusta mutta ei sanoin.

Emme asu yhdessä ja koenkin olevani viikonlopputyttöystävä hänelle. Aluksi kyllä sain romanttisia tekstiviestejä ja hän soitti minulle mutta nyt jos en itse ole aktiivinen osapuoli, saattaa mennä muutama päivä ettei miehestä kuulu mitään. Kovin romanttinen hän ei ole, itse kaipaan hellyttelyä, viihdymme kyllä toistemme sylissä ja pusuttelemme yms. Mutta hän ei spontaanisti sano tykkäävänsä minusta, itse ilmaisen tunteitani hänelle mutten tiedä kuinka kauan jaksan tätä.

Tunnen olevani yksin parisuhteessa, mieheni ei tee minun tunteitteni ansaitsemiseksi mitään. Enkä tarkoita että suhde kuuluisi olla ottamista ja antamista vaan molemminpuoleista tunnetta, sen ilmaisemista, toisen kunnioittamista ja läheisyyttä.

Mies on oikea helmi, ihana, kivannäköinenkin ja minä etsin pidempää suhdetta mutta kertokaa minulle, jatkuuko tämä löyhätunteisuus aina? Onko hän vaan perussuomalainen puhumaton juntti joka ei miksikään muutu? Suhteemme on vasta alussa mutta haluaisin nähdä häntä enemmän, kuulua hänen elämäänsä. Eikö hänen tunteensa ole sitten aitoja? Mitä voisin tehdä? Vai katsonko minä vain vaaleanpunaisten lasien lävitse suhdettamme?

Auttakaa oi miu mau!

2

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujhboh

suht tavalliselta suomalaiselta mieheltä vaikuttaa ; on "valinnut sinut naisekseen" ja alkuaikoina ilmaissut sen tekstarein ja puheluin, ja nyt meinaa, että kun asia on kerran sanottu, sitä ei toitoteta koko aikaa...
      Ei kivaa, mutta tollasia ne niin usein ovat... Mies varmasti välittää sinusta, muttei hänen tyyliinsä kuulu mitkään pitkät lemmenluritukset. Eipä tuolle paljoa ole tehtävissä, voit yrittää kertoa fiiliksiäsi ja mitä "enemmän" haluaisit häneltä - mutta voi olla, ettei mene jakeluun.

Oma mieheni on samaa maata: teki tunteensa selviksi parin-kolmem kuukauden aikana moneen kertaan ja kun myöhemmin kysyin, että missäs nyt mennään, oli hänen ihmetyksensä suuri: miten niin?! Hänhän oli sanonut välittävänsä ja rakastavansa, eikä ole mieltään asian suhteen muuttanut! Lupasi ilmoittaa, jos niin käy - no nyt on kohta viisi vuotta mennyt eikä ilmoitusta ole kuulunut, joten eiköhän tuo sohvalla kuorsaava köriläs tosissaan ole :-)

• juuuh jooooh

"Eli hän kyllä ilmaisee itsensä teoilla että välittää ja tykkää minusta "

" viihdymme kyllä toistemme sylissä ja pusuttelemme yms. "

"Tunnen olevani yksin parisuhteessa, mieheni ei tee minun tunteitteni ansaitsemiseksi mitään."

"molemminpuoleista tunnetta, sen ilmaisemista, toisen kunnioittamista ja läheisyyttä. "

Aha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe