Puolisoni on pornohullu

kfvffffnh

Puolisoni on jotenkin sairaan riippuvainen pornosta. Asia vaivaa välillä enemmän ja välillä vähemmän, nyt taas enemmän. Olimme sukuloimassa pitkän kaavan mukaan ja puhuttiin yöksi jäämisestäkin, mutta vähän ennen kymmentä puolisolleni tuli kauhea hoppu kotiin. Ihmettelin asiaa, mutta autossahan se selvisi, kiire oli yhdeksitoista kotiin alastomalle piilokameralle. Hän pakotti minut ajamaan ylinopeutta, itse hän joi alkoholia ja hörötti apumiehen paikalla tissijuttuja. Siellä hän nyt katsoo niitä tissejä olkkarissa ja juo. Harmittaa kyllä, luulisi että minun tissit riittäisivät :(

14

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antaa niin saa

      Miehellesi niin paljon kuin mies haluaa ja usko tai älä niin ei sen jälkeen enää piilokamerat kiinnosta ;)

      Miksi suomalaiset naiset ensin pihtaavat ja sen jälkeen ihmettelevät,kun mies haluaa vierasta?

    • olla...

      ongelma pelkästään porno. Tuossa naapuripalstalla sinkkumiehet ovat lanseeranneet itselleen termin "alemman tason mies, ATM". Jos elämisen ja olemisen ylin pyrkimys on alaston piilokamera, Sulla taitaa olla vaivanasi sellainen :/
      Jos ei ihmeitä tapahdu, on kaksi mahdollisuutta: siedät tilannetta ehkä pitemmänkin aikaa, kypsyt ja laitat äijän kiertoon, tai siedät enää vähän aikaa, kypsyt ja laitat äijän kiertoon...
      Mutta, elämä on..

    • ratkaisu......

      Hanki tallentava digiboksi, ei tarvitse ajaa ylinopeutta kun ohjelmat voi katsoa silloin kun haluaa...

      • nainen+++

        mies. Sillä on selvästi riippuvuus. Jos ei pysty yhtä iltaa olemaan ilman pornoa,niin on köyhä sielunelämä miehellä. En olis tuollaisen kanssa.


    • kfvfffffnh

      Ei käynyt ekasta viestistä ilmi, mutta minä olen mies ja puolisoni on nainen, tekee tilanteesta vielä oudomman, tiedän :(
      Tänään se on ollut kumman alakuloinen, joo eipä tullut alastonta piilokameraa sitten tänään. Kovasti kyllä jaksoi odotella telkkarin ääressä yli yhteen niinkuin viestistäni huomaatte.

      • tottamooses

        Vai että ootkin nyt sit mies? Etpä taida olla alkuperäinen kirjoittelija? Lainaus: " Harmittaa kyllä, luulisi että minun tissit riittäisivät :( ". Jep jep


      • täällä on......
        tottamooses kirjoitti:

        Vai että ootkin nyt sit mies? Etpä taida olla alkuperäinen kirjoittelija? Lainaus: " Harmittaa kyllä, luulisi että minun tissit riittäisivät :( ". Jep jep

        näitä erinäisiä arjen sankareita kun etsii vanhoja juttuja, kääntää roolit nurinperin
        ja postaa edelleen :)
        kai moisesta paremman puutteessa jotain kiksejä saa...


    • PORNOA!

    • ....

      Toisille on tärkeetä olla töllön edessä nähdäkseen Dallasin / Sinkkuelämää / Kotikadun.

      Makuasioista ei voi kiistellä.

    • katsopeiliin

      alastomalle piilokamera - pornoa?

      on teillä köyhää tuo seksiosasto..

    • Eulaalia Kenkkunen

      tollanen runkkari!

    • märilyn

      Heeelou!
      joo kuule tuttu tilanne. Meillä mies ei pysty olla hetkeäkään ilman pornoa ja seksiä en itse saa ollenkaan. (eikä tämä tarkoita että saisin vaikka vaan kerran parissa viikossa. PAH! Se olisikin jo paljon. hyvä kun kerran vuodessa!!)
      (Ylempänä olevalle haluaisin vaan tokaista, että hv, nykyään se menee niin että miehen antaa ja naiset saa!!) Runkut vedetään heti ku astun ulos kodista. Ero on ollut itsellänikin mielessä, mutta oon päästänyt itseni rakastumaan niin pahoin ettei oo onnistunut. Nyt kuitenkin alkaa tuntua jo siltä, ettei edes kiinnosta enää.

    • fataali errori.

      Expression : fatal error
      Function : CScriptEngine::lua_error
      File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
      Line : 73
      Description :
      Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:20: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value)

    • helpolla olet päässy

      kiire oli yhdeksitoista kotiin alastomalle piilokameralle

      Tuoko pokea???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe