Myyjä kehui Dean

Nodifference

Markley kielisarjaa. Okei. Niinhän ne kehuu kaikkia kielisarjoja, mitkä maksavat enemmän kuin rotot tai boomerit.

Okei. Kertokaapa mikä on teidän mielikitarakielisarjanne - ja miksi?

Tämä ei todellakaan ole markkinatutkimus vaan ihan sulaa uteliaisuutta mihin te käytätte mitäkin kielisarjaa.
Jep. Eikä millään muulla ole merkitystä kuin omalla kokemuksellanne kielisarjasta. Tai on tietenkin. Soittatteko akustista vai sähkökitaraa? Että sen verran eroa sentään.

6

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nowonder

      sarjaa vuoden.

      Taisi olla korvissa vikaa. Tai korvien välissä ...

      En nyt viitsi sanoa nimeä. Siinähän saisi koko suku hävetä. Joko soittajan korvia tai järkeä ....

    • -Mika-

      Akustisessa GHS SilkBronze kympit. Tumma saundi, mukava soittaa...
      Toisessa on Vintage ykstoistaset ja kielet vähän kauempana, on enempi volyymiä ja kirkkaampi saundi.
      Biisin ja fiiliksen mukaan sitten vahtelen noiden välillä.

    • mika2

      .... olen tykännyt noista rotosoundin kielistä. Ovat edullisia ja se ylimääräinen e-kieli on ihan käytännöllinen. Daddarioita käyttelen ennen ja kaikenlaisia muitakin tullut käyteltyä, en ole niin merkkitietoinen.

      • Soittaaniilläkin

        ja kauppa vieressä. Sisään! Valikoima on tietenkin erilainen kaupassa kun kaupassa, jos se ei ole saman niminen ... Kokeilin joitain rockstareja (tai nimi oli jotain sinne päin?).

        Täytyy sanoa, että en muista, että ne olisivat olleet mitenkään erikoiset 09:sit. Sähkökitaraan. Soitti niillä kuitenkin aikansa. Eikä se ole edes moite ... eikä kehu.


    • OM-21

      Phosphor Bronze 011 tai 012. Olen kokeillut myöskin kymppejä, mutta ei ne oikein soi.

    • Rakkulat

      Rotoilla soittaa, Dean Markleyllä soittaa. Viimeinen ehkä liian heleä päällekäyvään rokkiin. 09 ja 010 välillä ei oma handuni oikeastaan huomaa eroa. Tai tietenkin se vie aikaansa tottua eripaksuiseen kieleen. Muttei sentään viikkoa enempää. Siis jos päivittäin soittaa suruunsa tai iloonsa. Tai vitutukseensa.

      En oikeastaan muista, että olisi ollut niin huonoja vaijereita ettei niitä olisi voinut soittaa. Paitsi silloin kuin rakkulat puhkesi sormestani ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe