Kuntosali vai ohjatut tunnit?

Mandy12345

Heippa!
Alotan salilla käynnin ja nyt pohdin että kumpi on tehokkaampi tapa laihduttaa rasvaa pois. Ohjatut tunnit (eli bodypump, spinning, jne) vai ihan salilla käyminen?
Tiedän myös että laihduttaminen vaatii hyvän ruokavalion, ja se on mulla ihan kunnossa!
Ajattelin ostaa samantien pitemmäksi aikaa jompaa kumpaa. :)

Kiitos ==) omia mielipiteitä siis

Pelkässä kuntosalissa on se hyväpuoli että voi mennä milloin vain ja aina pääsee treenaamaan, kun ohjatuista tunneista ei aina tiedä :)

7

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä missään

nimessä tee mitään pitkäaikaissopimusta. Niistä saattaa olla tosi vaikea päästä eroon.

Käy salilla missä ei ole mitään pakkojäsenyyttä.

• Mandy12345

En teekkään, ja tiedän kyllä ! =)
        Pointti oli se että mitä mieltä olette että kuntosali vai jumpat rasvanpolttoon ?:)

• Riippuu
        Mandy12345 kirjoitti:

En teekkään, ja tiedän kyllä ! =)
        Pointti oli se että mitä mieltä olette että kuntosali vai jumpat rasvanpolttoon ?:)

millaisia ne jumpat on, mutta nyrkkisääntönä kuntosali on parempi.

• Mandy12345
        Riippuu kirjoitti:

millaisia ne jumpat on, mutta nyrkkisääntönä kuntosali on parempi.

Jumpat on Bodypump, spinning, kiinteytys jne, mitä salilta nyt löytyykään =) Bodypump ois kyllä varmasti ykkönen, ku oon käyny joskus ahkerasti pumpis=)

• Tee sitä
        Mandy12345 kirjoitti:

Jumpat on Bodypump, spinning, kiinteytys jne, mitä salilta nyt löytyykään =) Bodypump ois kyllä varmasti ykkönen, ku oon käyny joskus ahkerasti pumpis=)

mikä tuntuu kaikkein mukavimmalta. Erot rasvanpolttoon on niin vähäiset, että jo pelkkä hyvä mieliala vaikuttaa enenmmän kuin eri lajien erot.

• kunkunkuntoilemaan
        Mandy12345 kirjoitti:

vai olisiko joku muu laji parempi juuri rasvanpolttoon?

• DeeDii

Henk.kohtainen mielipiteeni on ohjatut tunnit, on se laji mikä hyvänsä.
      Perustelut on siinä, että porukassa treenaus on jotenki mielestäni tehokkaampaa. Ja ohjaaja ruoskii vielä silloin,ku itse jo heittäs "pyyhkeen kehään".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe