Hei!
Olen ollut viimeiset 8kk au pairina aivan ihanalle perheelle, mutta joudun valitettavasti palaamaan suomeen yliopistojen paasykokeisiin. Siispa, host perheeni hakee uutta au pairia!
Perheeseen kuuluu Theo, toukokuussa 7 vuotta tayttava tokaluokkalainen, seka aiti Alex. Theo on hyvin energinen poika, joten reippautta seka karsivallisyytta kaivataan! Tyotunteja viikossa on 25-30, joten vapaa aikaa jaa reippaasti! Vastineeksi tyostasi saat 70 puntaa taskurahaa. Kaytossasi on myos oma auto, joten ajokortti on valttamaton.
Perhe asuu Wokingissa, josta on vain 30min junamatka lontooseen. Kaupungista loytyy college, jossa voi halutessaan kayda kielikursseilla(joka tosin pitaa maksaa itse), mutta muutakin ajan vietetta kylla loytyy!
Olisi toivottavaa etta olisit halukas sitoutumaan au pairiksi noin vuoden ajaksi.
Yhteyden otot vain alla olevaan maili osoitteeseen, ja englanniksi tietysti!
Jos jotain kysyttavaa suoraan minulle, niin voit laittaa viestia tanne, kayn vahin valia kurkkailemassa!
Alex
[email protected]
Haetaan au pairia Englantiin!
Nanaki>>
4
848
Vastaukset 4
- tgf
Mistä kuukaudesta eteenpäin tarvetta olisi?
- Nanaki>>
Oi anteeksi, jai tosiaan pois.
Eli siis paras aloitus ajankohta olisi huhtikuun puolivali!
- Nananki
Nostelempas tätä täältä kakkos sivus uumenista hieman ylemmäs :)
- mfraer
tarvitaanko vielä aupairia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681026
- 60832
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46663
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77606- 62599
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569- 28565
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35565