Rakastunut

piirtää punasen sydämen.
Surua kuvataan usein mustalla.
Taivas on sininen ja valkoinen, ainakin laulussa.
Minkä värinen oikeesti on RAKKAUS ?

http://www.youtube.com/watch?v=pQ5JKqws2qU&feature=channel

Tyttikselle oikein paljon ONNEA tänään ;)
(tänään on liputuspäivä muutenkin, kun on kulunut 70v talvisodan loppumisesta)



Iloa päivään huuhaalaisille myös.

47

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =;~)
    • ?
      • mä tiedä. Voi olla:)


      • vaan tiedä
        ainailonasi kirjoitti:

        mä tiedä. Voi olla:)

        Rakkaus minkään väristä, kun kuulee sanottavan, että rakkaus on sokea.


      • vaan tiedä kirjoitti:

        Rakkaus minkään väristä, kun kuulee sanottavan, että rakkaus on sokea.

        sitä sanotaa ja joskus se kai pitää paikkaansa.
        Eikö sitä kuitenki näkö säily, vaikka taju meneeki ku rakastuu? Värillisenä kuitenki suunnillee jokaine maailman näkee.


      • Vilma.
        ainailonasi kirjoitti:

        sitä sanotaa ja joskus se kai pitää paikkaansa.
        Eikö sitä kuitenki näkö säily, vaikka taju meneeki ku rakastuu? Värillisenä kuitenki suunnillee jokaine maailman näkee.

        tuo pervo on rakastunu minuun ja viiviin----ja on ihan sokea
        ei nää mitään-----------paitsi näkee se nuo muut naiset,ainakin sillä pää kääntyy


      • Vilma. kirjoitti:

        tuo pervo on rakastunu minuun ja viiviin----ja on ihan sokea
        ei nää mitään-----------paitsi näkee se nuo muut naiset,ainakin sillä pää kääntyy

        kerroit. Se katsoki mun perään. Luulin jo että ihan sillä silmällä. Nyt ei sit oo pelkoo, ku se on sokee rakkaudesta teihi.


      • aina ilonani
        ainailonasi kirjoitti:

        sitä sanotaa ja joskus se kai pitää paikkaansa.
        Eikö sitä kuitenki näkö säily, vaikka taju meneeki ku rakastuu? Värillisenä kuitenki suunnillee jokaine maailman näkee.

        Rakkaus kirjava kuin räsymatto ja luulen tietäväni, mistä puhun. V 1964 alettiin emännän kanssa kimpassa kulkea 12 ja 14 vuotiaina. Äsken hälle kupin teetä ja voisilmäpullan vein tuohon terassille, missä ottaa aurinkoa.


      • aina ilonani kirjoitti:

        Rakkaus kirjava kuin räsymatto ja luulen tietäväni, mistä puhun. V 1964 alettiin emännän kanssa kimpassa kulkea 12 ja 14 vuotiaina. Äsken hälle kupin teetä ja voisilmäpullan vein tuohon terassille, missä ottaa aurinkoa.

        oot oikeessa. Vuosien kokemus kai tekee sen värityksen. Oppii arvostamaan toista ja löytää arjestaki sen oikeen sävyn.


      • Vilma.
        ainailonasi kirjoitti:

        kerroit. Se katsoki mun perään. Luulin jo että ihan sillä silmällä. Nyt ei sit oo pelkoo, ku se on sokee rakkaudesta teihi.

        sitä me ollaan viivin kaa ihmetelty----että se kaikki muut näkee,paitsi meitä
        uso vaan se on rakastunu meihin---kyllä se muuten meidät huomais


      • Vilma. kirjoitti:

        sitä me ollaan viivin kaa ihmetelty----että se kaikki muut näkee,paitsi meitä
        uso vaan se on rakastunu meihin---kyllä se muuten meidät huomais

        Sä sen tiiät jos joku. Kuitenki voinko viitata yli tuon että pervo on suhinki rakastunu?
        Iha Mikee aattelin ku se voi sattuu siihen ku lukee ja näkee et kaikki sua rakastaa ;)


      • Vilma.
        ainailonasi kirjoitti:

        Sä sen tiiät jos joku. Kuitenki voinko viitata yli tuon että pervo on suhinki rakastunu?
        Iha Mikee aattelin ku se voi sattuu siihen ku lukee ja näkee et kaikki sua rakastaa ;)

        mikekin on sokeena minuun-----mutta sinä et voi sanoo samaa.ähäkutti
        ihme homma miten ne kaikki sokaistuu minuun---moni nainen olis ylpee
        mutta minusta ei oo ollenkaan kivaa---kun kukaan ei nää


      • Vilma. kirjoitti:

        mikekin on sokeena minuun-----mutta sinä et voi sanoo samaa.ähäkutti
        ihme homma miten ne kaikki sokaistuu minuun---moni nainen olis ylpee
        mutta minusta ei oo ollenkaan kivaa---kun kukaan ei nää

        Kai Mike sut on nähny ennen ku ihan sokeeks meni? Ainaki se kehuu et sä oot nii vilman näkönen ja sulla on suu paikallaa.
        Muapas sen ei tartte etsii käsikopelolla kun se näkee mut. ähäkutti.
        Mitäs oot niin lady et miehet sokaistuu.

        Pidä sä nyt huuhaa pystys kun mä meen herättään tuon yhen.


      • Vilma.
        ainailonasi kirjoitti:

        Kai Mike sut on nähny ennen ku ihan sokeeks meni? Ainaki se kehuu et sä oot nii vilman näkönen ja sulla on suu paikallaa.
        Muapas sen ei tartte etsii käsikopelolla kun se näkee mut. ähäkutti.
        Mitäs oot niin lady et miehet sokaistuu.

        Pidä sä nyt huuhaa pystys kun mä meen herättään tuon yhen.

        pervon äitikin tykkää vaan hienoistanaisista-----Silipaakin sano hienoksnaiseks
        ko sillä on valkoset hansikkaat----minua se vaan kutsuu nulikaksi ja sanoo että---meijän poikaa et kiusaa
        hyvä ihme,miten mä vielä tässä oon---mun pitää siivota.....ja lähtee baanalle


      • Vilma. kirjoitti:

        pervon äitikin tykkää vaan hienoistanaisista-----Silipaakin sano hienoksnaiseks
        ko sillä on valkoset hansikkaat----minua se vaan kutsuu nulikaksi ja sanoo että---meijän poikaa et kiusaa
        hyvä ihme,miten mä vielä tässä oon---mun pitää siivota.....ja lähtee baanalle

        mä söin tuon kokonaisen ananaksen, kun sä olit vaan reunoja järsinyt. Vai etten näe sua!
        Osaanhan väistää kaulimenkin aina (tai melkein aina).
        Pitää hakea ulkoa voimia, että pääsee taas vauhtiin tänäänkin.


      • Vilma.
        michaelone kirjoitti:

        mä söin tuon kokonaisen ananaksen, kun sä olit vaan reunoja järsinyt. Vai etten näe sua!
        Osaanhan väistää kaulimenkin aina (tai melkein aina).
        Pitää hakea ulkoa voimia, että pääsee taas vauhtiin tänäänkin.

        miehellä pitää olla itsesuojeluvaisto kunnossa----hohhoijaa ny nua väsyttää


      • Vilma.
        michaelone kirjoitti:

        mä söin tuon kokonaisen ananaksen, kun sä olit vaan reunoja järsinyt. Vai etten näe sua!
        Osaanhan väistää kaulimenkin aina (tai melkein aina).
        Pitää hakea ulkoa voimia, että pääsee taas vauhtiin tänäänkin.

        sehän tarkoittaa sitä ettet olekkaan----sokaistunut
        hitto näitä miehiä---ei näistä ota selvää kirjanoppinutkaan


      • ainailonasi kirjoitti:

        oot oikeessa. Vuosien kokemus kai tekee sen värityksen. Oppii arvostamaan toista ja löytää arjestaki sen oikeen sävyn.

        vuosien kokemus.
        Yhteinen rikkaus on rakkaus


    • !?
    • Salainen satikka
      • ihku biisi ym. Tossakin rakkaus oli sinisnen, mut ei kai se kiukkunen oo?


      • Salainen sininen
        ainailonasi kirjoitti:

        ihku biisi ym. Tossakin rakkaus oli sinisnen, mut ei kai se kiukkunen oo?

        Sininen kiihkossa punertavan sininen:) http://www.youtube.com/watch?v=R3saZ5z_6Mo&feature=related


    • ...:)

      ..tyttönallelle oikein hyvää juhlapäivää ja sinulle Ilona muuten kivaa päivää-
      ..Rakkaus on kultaakin kalliinpi ja kaunis asia. Se on huolenpitoa ja hellyyttä...paljon hyviä yhteisiä hetkiä.
      ..Värin siihen tuo elämä.

      Molemmille teille:
      http://www.youtube.com/watch?v=WffKbDqKmP8

    • tt
    • onnittelut tyttönallelle:

      http://www.youtube.com/watch?v=AelmBI0sJ3A

      -Rakkauden väri? Se on hyvin värikäs, sävyjä löytyy kirkkaanpunaisesta tummempiin väreihin, tärkeintä on se, että Rakkaus on ikuista...:)

      -Hyvää päivänjatkoa sinulle ja kiitokset kivasta viestistä!

      • ?

        sä kalle tyttönalle?


      • ? kirjoitti:

        sä kalle tyttönalle?

        Joko kiltti puska vihdoinkin uskoisit sen, olet kysellyt tätä aiemminkin, vai?

        Minulla on vain tämä yksi nicci.


      • kallekytäle kirjoitti:

        Joko kiltti puska vihdoinkin uskoisit sen, olet kysellyt tätä aiemminkin, vai?

        Minulla on vain tämä yksi nicci.

        sä olisit tyttis, en kyllä halaisi sua. On se hyvä, että olen livessä nähnyt, että tyttis on nätti tyttö ja uskon, että sä olet mies.


      • michaelone kirjoitti:

        sä olisit tyttis, en kyllä halaisi sua. On se hyvä, että olen livessä nähnyt, että tyttis on nätti tyttö ja uskon, että sä olet mies.

        selvästi fiksu ja (naisten keskuudessa) suosittu mies, joten osaat tehdä oikeita johtopäätöksiä.

        Minäkin tiedän tyttiksen söötiksi naiseksi ja itse olen todellakin mies, minkä myös tyttis tietää...;)


      • ?
        kallekytäle kirjoitti:

        Joko kiltti puska vihdoinkin uskoisit sen, olet kysellyt tätä aiemminkin, vai?

        Minulla on vain tämä yksi nicci.

        te vaan olitte niin samanlaisia kirjotuksissanne. tuollasia hempeitä ja lempeitä. ei kyllä tyttönallea ole hetkeen näkynyt.


      • ? kirjoitti:

        te vaan olitte niin samanlaisia kirjotuksissanne. tuollasia hempeitä ja lempeitä. ei kyllä tyttönallea ole hetkeen näkynyt.

        ...sattuuhan niitä erehdyksiä! Toki jos käyt kurkkaamassa sekä tyttönallen että minun galleriaan, huomaat kyllä aika selvästi että tyttis on nainen ja mä olen mies.

        Ja jos oikein tarkasti luet kirjoituksiamme, huomaat kyllä sen, ettei ne ole peräisin samalta henkilöltä!

        -Se on totta että tyttönalle ei valitettavasti ole juurikaan kirjoitellut viimeaikoina täällä, syytä voi vain arvailla.
        Romanttisena, naisellisena, herkähkönä ja kaikkea kaunista (kuten itsekin on) arvostavana kirjoittajana hän saattaa vieroksua palstan nykytilaa, eikä mahdollisesti katso tyypiltään sopivaksi huuhaan nykyiseen ilmapiiriin...


    • täältä jotain, mihin voi kirjoittaa Miken ystäväkin.

      Onnellista iltaa päivänsankarille heti alkuun.
      Luin tuolta, että Yö-yhtye soittaa mieleistäsi musiikkia.
      http://www.youtube.com/watch?v=MQjnxzNTaKs&feature=related

      Rakkaus. Tunne missä uskoisin värien sekoittuvan sateenkaaren väreiksi. Sopusoinnussa keskenään, mutta eroittuen kuitenkin selvästi.

    • -
    • rakkauden väri
      kuin hanki helmikuisten aamujen
      tehtaalla se hanki oli kyl siihenkin aikaan kovin harmaata...

      emt.

      mur

    • sola"

      ..sillä nimipäivä??

      No paljon onnee vaan..sitä tarttee tyttis, kun on tommonen nimi.. ;)

    • outzak

      ei ole väriä.. Rakastuneena kaikki värit tosin hehkuvat, loskakin näyttää kauniin ruskealta..:)

      Onnea Tyttikselle multakin!:)

      • kaunista? No olkoon nyt. Pitää tsiikata huomenna :)


    • ..että se on vähän pinkkii ihon väriä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe