Oletteko käyneet yksin baarissa? Mitä mieltä miehet ovat naisista, jotka käyvät yksinään baarissa? Onko nykyään ihan normaalia? Vai ajatellaanko, että nainen on vain tyrkyllä ja epätoivoinen tapaus? Toivottavasti ei, koska en ole kumpaakaan. En ole pahemmin käynyt ravintoloissa/baareissa kuin kaveriporukalla. Tähän päivään mennessä olen ajatellut, etten koskaan mene yksin baariin. Nyt kun olen sinkkuna ja en saa kavereita mukaan, kun lähes kaikki ovat perheellisiä, niin olen alkanut miettiä sitä vaihtoehtoa, että lähden yksin liikenteeseen. En haluaisi kotona yksinkään istuskella. Haluaisin nähdä, jutella ja tanssia muiden ihmisten kanssa. Nyt pitäisi vaan kerätä rohkeutta ja lähteä yksin baariin.
Kertokaa kokemuksistanne.
Nainen yksin baariin
5
731
Vastaukset
- ex sinkku
ite olen käynyt sinkkuna yksin baarissa... ja eipä se ole sen kummallisempaa kuin kävisi kaveriporukalla...
löysin nopeasti juttuseuraa ja iltani oli loppujen lopuksi yksi parhaimmista!!! :)
suosittelen lämpimästi todellakin kokeilemaan tuota vaihtoehtoa ainakin kerran!!! :)
ja sitten ei muuta kuin erittäin hauskaa iltaa! - eikunvaan
muutaman kerran. No joskus on ollut ankeaa, mutta joskus todellakin erittäin mukava ilta! olen myös miettinyt tuota, että mitä muut ajattelevat (asun suht pienellä paikkakunnalla, luulen että isommissa kaupungeissa on helpompaa..)
Mutta, piruako se kenellekään kuuluu? jos ihmisillä ei ole muuta ajateltavaa,kuin tuntemattoman ihmisen yksinäisyys baarissa, niin eipä ole hääppöistä heidänkään elämä.
Itse tykkään varsinkin käydä katsomassa live-bändejä, ja olen mennyt yksin jos ei ole kaveria ollut. - n34v...
mikäs siinä.itsevarma ihminen ei tarvitse turvakilpeä.olen käynyt monia vuosia yksin baaris ja mulle ihan mutkatonta.tanssilattialta löytyy seuraa ja tiskillä aina joku tulee juttelemaan.rimaa ei kannata pitää liian korkealla seurasta.eri juttu on se jos haet yhdenillan juttua.kaikkiaan voin luvata,että sulaudut varmasti sinne ihmisjoukkoon vaikka menetkin yksin baariin.nyt hop hop kenkiä valkkaamaan :)
- Turust
ollaan, vaikka jännittää. Kiitos kannustuksesta.
- yrtgefr
Kysymys tuntui musta miehenä aika oudolta, ikään kuin ois menossa 60- luku... Totta hitossa nainen voi käydä yksin baarissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647