Millainen on ollut teidän tähän asti romanttisin kokemuksenne? Minulle tulee mieleen eräs elokuinen kuutamoyö jota vietin yksin vanhempieni kesämökin rantakalliolla suuren järven rannalla. Yö oli hyvin lämmin mutta olin silti kääriytynyt paksuun harmaaseen huopaan. Ei käynyt edes tuulenvirettä ja järven peilityyneen pintaan heijastuva kuunsilta näytti niin epätodellisen täydelliseltä, että olisi voinut vaikka lähteä kävelemään sille. Istuin aina aamunkoittoon siinä kalliolla ja nautin täysillä.
Romanttisen kokemuksenne
7
907
Vastaukset
- ,.,.
Kesäyöt peittoon kääriytyneenä, joo....ystävän kanssa kävelyä vaikka vähän ankeassakin kaupunkiympäristössä myöhään illalla, parhaita fiiliksiä tähän asti.
- OnnellisinNainen
Tuore miesystäväni toi tuliaisena designkynttilänjalan viettäessämme toista yhteistä viikonloppuamme hotelissa. Kynttilänjalka on todella kaunis kiemuramallinen, jonka voi yhdistää toiseen samanlaiseen. Hän totesi etukäteen, että tuliaisessaan on eräs ajatus... Ja paljasti paketin avattuani sen ajatuksen: voisin ostaa hänelle samanlaisen ja sitten kun muutamme yhteen, niin kaksi kynttilänjalkaa yhdistyvät. Aivan kuin me kaksi.
Romanttinen ja ihana ajatus. Tutustuimme netin kautta, hän asuu kaukana. Kirjoittelimme muutaman viikon ja nyt olemme nauttineet toistemme seurasta kahtena viikonloppuna ja kolmas jo sovittu. Kun se kolahtaa molemminpuolisesti, turha jarrutella!
Tietysti on aikaisempia romanttisia kokemuksia. Olenhan elänyt pidempään kuin parikymmentä vuotta. Mutta tämä tuore tapaus jää mieleeni loppuiäksi!- tubu.
Miten huippuromanttista! Olen kateellinen sinulle.
- Ervi
Olemme tehneet jo vuosia hääpäivä/vklmatkan Budapestiin, Varsovaan, Bratislavaan......siis tänne suuntaan ja kerran olimme Prahassa, tammikuussa. Kävelimme illalla käsikkäin vanhankaupungin torille, jossa oli jo varsin hiljaista. Sitten, yht'äkkiä kuin narusta vetämällä taivaalta alkoi sataa suuria lumihiutaleita. Me vain seisoimme siinä, ei tämä kerrottuna oikein kuulosta miltään, se pitäisi nähdä, kokea. Kastuttiinhan siinä hieman. Lähistöllä juutalaiskorttelin vierellä on ranskalainen kellariravintola ja siellä suuri avotuli, kuumaa glögiä, kevyt illallinen krouvien puupöytien äärellä. Mietin juuri olisiko näiltä muilta matkoilta yhtä romanttista kokemusta, mutta tämä jäi päällimmäiseksi ja siihenkään ei mitään eriskummallisia järjestelyjä tarvittu.
- Ikuinen rakkaus
Makasimme italialaisen rakastajani kanssa Kreikassa Korfulla, Ipsoksen saarella myöhään illalla kaksin päällekkäin rannalla, taustalla kohisi lämmin meri, ilta oli ihana,suuri kuu paistoi taivaalla, suutelimme kiihkeästi ja vannoimme ikuista rakkautta.Aviolittoni sortui ja nyt 20 vuotta myöhemmin olemme yhä yhdessä, koska se oli ikuista rakkautta.Rakkautta ja romantiikkaa on joka ainoa päivä, olin todella onnekas tässä elämässä että rakastuin häneen joka rakastui minuun, sellaista on tosirakkaus.
- illalla nukuttaa
huutaa toinenn nälkäisenä toinen kuumeisena. vaimoratsastaa sängyssämme peiton allaolen saamasillaan ja näen vaimosta että evvk. hän kysyykin jatketaanko paremmalllaajalla. no en saanut tänä iltana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681428
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411019Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573