yhden yön jutusta?
Miten pääsen yli
8
932
Vastaukset
- Morotukimyö
mikä tarkalleen ottaen siinä painaa mieltä?
- 22
vaivaa.... asiasta jo 2 kk ja olen puhunut miehelleni ja kavareiden kaa... ei auta
tuskallinen olo - äkkiä
22 kirjoitti:
vaivaa.... asiasta jo 2 kk ja olen puhunut miehelleni ja kavareiden kaa... ei auta
tuskallinen oloHommaa toinen yhdenyön juttu niin vanha unohtuu!
- 22
äkkiä kirjoitti:
Hommaa toinen yhdenyön juttu niin vanha unohtuu!
muttei ole mun juttu kai... tunteet tulevat aina mukana hoi hoi....
- 19
Pieraise tyynyyn ja aseta tyyny 60 asteen kulmaan kolmiosi edessä..kokeile! Takaan ettet pety
- pojoing
Mites miehes suhtautu asiaan?
- 10:23
Jos miehes on antanut asian anteeks ja haluut jatkaa miehes kans niin ei auta kuin
antaa ajan kuluu ja ahistuksen hellittää .Kärvistelylles on ihan selkee syykin ?
Mut jos sua ahistaa se ettet ole varma jääkö tämä yhen yön tilanne päälle ja pelkäät jo ittees
ja tulevaa käyttäytymistäs ,niin ei auta muu kuin pysyä, houkutusten ulkopuolella ?Olikos kyse kännipanosta ?Minkä hinnan oot valmis maksaan jos jatkat niin teiän suhe on sen jälkeen melko
varmasti kuralla jos et ole jo ajanut tuolla yhen yön jutulla alas koko suhetta.
Kuis on ,pahassa liemessä oot ittes keitellyt .Käytittekös kumee sillä taudit pörrää ihan
hurjana ilman suojaa jalkoväliin. Ja jos on sekin riesa vielä niin eipä auta muu ku
meet ja tilaat terveyskeskuksen kautta sukupuolitestit.
Ai ,ai vaarillisella alueella liikut ? Ei hyvä, kyl yhen yön jutut ois paras hoitaa vapaana ollessa mut
minkäs teet kun sun liha on heikko ja nyt on sit mieli maassa ja elämäs risana.
Aika kyllä parantaa ja näyttää kestättekö tilannetta yhessä vai tuleeko teil ero.
Mikä sai sut kertoon asiasta miehelles - omatuntoko ?
Kertoisitko viel jos tiiät siitä seuraavan, vastaava tilanne sun mielees?
Jaa , virheistään kyllä oppii jos ei muuten niin toistamalla niitä kunnes tule se kuuluisa
tie vastaan josta ei pääseekkään enää karkuun ja lyöt sen pääs niin jotta tuntuu samaan tappiin.
Huono ,oikee emämoka ,kun oot suhteessa sitä kun ei niinkään se toinen oikein taho tykätä eikä sulattaa.
Vaii mitä ? Jos sul on karmee olo niin arvaas miten karsee se sun kaveris mieli on tämän jälkeen ?
Kovanpa pettymyksen menit toiselle tuottamaan .
Voi sentään ,en tahtois olla sun housuissas .
Koita pärjätä tekos kanssa jos et niin hae apuu vaikka joltain muulta taholta ku ystäviltäs
tai petikaveriltas kun se taitaa olla tekos jälkeen kylmennyt koko peti ja patjakin tullut muhkuralle.
Eipä se sun tekos tavatonta oo .Nuole nyt niit haavojas ite vaan jos et saa tukee ystäviltäs tai haluu
muualta asiaan perehtyviltä hakee ,eteenpäin selviämistä .Mies ei voi sua kyl auttaa ,ei niin !Vasta sit ku hän on sulatellu
asiaa ihan kyllin pitkään, saatat saahakki jotain sääliä osakses.
Jos oikein ahistaa niin soita vaan lekurille niin sitä kaut pääset jonkinmoisen avun piiriin.
Voi sentäs, ei ole tavatonta, mut tosi häijy teko sille toisel osapuolelle, ei vaan sulle itteles .
- Yx yö
sillä että et vedä liikaa tunteita mukaan siihen, ajattelet elämääs eteenpäin etkä ajattele menneitä. Näillä lähtee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504