Miten pääsen yli

22

yhden yön jutusta?

8

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morotukimyö

      mikä tarkalleen ottaen siinä painaa mieltä?

      • 22

        vaivaa.... asiasta jo 2 kk ja olen puhunut miehelleni ja kavareiden kaa... ei auta
        tuskallinen olo


      • äkkiä
        22 kirjoitti:

        vaivaa.... asiasta jo 2 kk ja olen puhunut miehelleni ja kavareiden kaa... ei auta
        tuskallinen olo

        Hommaa toinen yhdenyön juttu niin vanha unohtuu!


      • 22
        äkkiä kirjoitti:

        Hommaa toinen yhdenyön juttu niin vanha unohtuu!

        muttei ole mun juttu kai... tunteet tulevat aina mukana hoi hoi....


    • 19

      Pieraise tyynyyn ja aseta tyyny 60 asteen kulmaan kolmiosi edessä..kokeile! Takaan ettet pety

    • pojoing

      Mites miehes suhtautu asiaan?

      • 10:23

        Jos miehes on antanut asian anteeks ja haluut jatkaa miehes kans niin ei auta kuin
        antaa ajan kuluu ja ahistuksen hellittää .Kärvistelylles on ihan selkee syykin ?
        Mut jos sua ahistaa se ettet ole varma jääkö tämä yhen yön tilanne päälle ja pelkäät jo ittees
        ja tulevaa käyttäytymistäs ,niin ei auta muu kuin pysyä, houkutusten ulkopuolella ?Olikos kyse kännipanosta ?Minkä hinnan oot valmis maksaan jos jatkat niin teiän suhe on sen jälkeen melko
        varmasti kuralla jos et ole jo ajanut tuolla yhen yön jutulla alas koko suhetta.
        Kuis on ,pahassa liemessä oot ittes keitellyt .Käytittekös kumee sillä taudit pörrää ihan
        hurjana ilman suojaa jalkoväliin. Ja jos on sekin riesa vielä niin eipä auta muu ku
        meet ja tilaat terveyskeskuksen kautta sukupuolitestit.
        Ai ,ai vaarillisella alueella liikut ? Ei hyvä, kyl yhen yön jutut ois paras hoitaa vapaana ollessa mut
        minkäs teet kun sun liha on heikko ja nyt on sit mieli maassa ja elämäs risana.
        Aika kyllä parantaa ja näyttää kestättekö tilannetta yhessä vai tuleeko teil ero.
        Mikä sai sut kertoon asiasta miehelles - omatuntoko ?
        Kertoisitko viel jos tiiät siitä seuraavan, vastaava tilanne sun mielees?
        Jaa , virheistään kyllä oppii jos ei muuten niin toistamalla niitä kunnes tule se kuuluisa
        tie vastaan josta ei pääseekkään enää karkuun ja lyöt sen pääs niin jotta tuntuu samaan tappiin.
        Huono ,oikee emämoka ,kun oot suhteessa sitä kun ei niinkään se toinen oikein taho tykätä eikä sulattaa.
        Vaii mitä ? Jos sul on karmee olo niin arvaas miten karsee se sun kaveris mieli on tämän jälkeen ?
        Kovanpa pettymyksen menit toiselle tuottamaan .
        Voi sentään ,en tahtois olla sun housuissas .
        Koita pärjätä tekos kanssa jos et niin hae apuu vaikka joltain muulta taholta ku ystäviltäs
        tai petikaveriltas kun se taitaa olla tekos jälkeen kylmennyt koko peti ja patjakin tullut muhkuralle.
        Eipä se sun tekos tavatonta oo .Nuole nyt niit haavojas ite vaan jos et saa tukee ystäviltäs tai haluu
        muualta asiaan perehtyviltä hakee ,eteenpäin selviämistä .Mies ei voi sua kyl auttaa ,ei niin !Vasta sit ku hän on sulatellu
        asiaa ihan kyllin pitkään, saatat saahakki jotain sääliä osakses.
        Jos oikein ahistaa niin soita vaan lekurille niin sitä kaut pääset jonkinmoisen avun piiriin.
        Voi sentäs, ei ole tavatonta, mut tosi häijy teko sille toisel osapuolelle, ei vaan sulle itteles .


    • Yx yö

      sillä että et vedä liikaa tunteita mukaan siihen, ajattelet elämääs eteenpäin etkä ajattele menneitä. Näillä lähtee :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe