Oletko

sleepy moo

addiktoitunut tähän palstaan?

17

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alright

tylsää muuten, voi tänne tulla virkistäytymään :D

• kyllä.

• menen katkolle

• alright

älä jätä meitä johtaja!

• antry

talvisota hurjaa...

• No joo ;) Sama juttu !

• kysyä sinulta....oletko nukahtanut tälle palstalle?

• sleepy moo

en ole...vai olenko sittenkin.

• sleepy moo kirjoitti:

en ole...vai olenko sittenkin.

titityy...

• joo. Sen huomaa siitä, että jos on esim. kaksi päivää ilman nettiä ( palstaa) niin on oudosti aika selväjärkinen olo , hetken aikaa xD

• BlueNightSatin

mutta en rakastunut. :)

• uöhiipl

En. En ole. Mutta: tavallaan hauskaa on kyllä seurata niiden kirjoittelua, jotka ovat (addiktoituneita palstaan). Oli vaikka joulu, pääsiäinen tai juhannus, niin aina (varmaan?) samat jotkut sössöttää. Ja erityisen koomista on, kun joskus esim. viikkojen jälkeen on tullut tsiigaamaan palstaa ja kun uskaltautuu vaikka kysymään tarkennusta johonkin jossakin ketjussa sanotuun aloituksen asiaan, niin että siinä jopa ensimmäisenä on siihen joskus joku asosiaalinen ollut horisemassa, että v*ttu sie vaennoot minnuu ja minnun palstakavverriiia y (niin siis en tunne mitään torspoja, sori). Ja em. idatserie solvari-sekopää tyypit on yleensä aina sen verran pellejä ilmaisultaan, että tuskin edes sosiaalivirasto kiinnostuisi heistä (vaikka varmaankin pitäisi).

Paskaekos sinäkin kyselet? Oletko yksinkertainen, kenties? Se elämä lähtee siitä, että sä lakkaat (ainakin no syvälllisen epämillyttävästi) ajattelemasta, mitä jossakin keskustelupalstalla kirjoittajat kenties olisivat. Sinä et kiinnosta minua, joten voitko uskoa, että aivan vilpittömästi toivoisin, etten minäkään kiinnosta sinua.

• lfäsfjbg

No helpottiko "pimpottelu" sinua netti-addiktia? Älä pelle ole kiinnostunut kirjoittajista, jotka eivät ole kiinnostuneita sinusta tai ole ylipäätäänkään kiinnostunut kirjoittajien henkilöistä. Pimeä tapaus: stalkkaat mua, jolla ei koskaan ole ollut edes nimimerkkiä... Teepä itses lisää idiootiksi ja tule pimpottelemaan asiallisiin viesteihin, pelle! Havaitsin hyvin, että jotakin ihan sairasta vittuilua toi on - mua kohtaan. Taitaa suoli24 olla ainoa paikka, missä vastentahtoisesti kaltaisiisi kirjoittajiin törmää? Kyttäri ( mikä sitten lienetkään). Juntti.

• almasty

Olen aina tämä palsta pitää avata kun jossain on kone.Saatan jossain kyläillessänikin käydä vilkaisemassa palstaa jos se kyläpaikka sattuu olemaan sellainen nörttimesta.

• Crocuta

En, mutta ei kai haittais jos olis parempaakin tekemistä...

• Kuinkas muutenkaan. Olen addiktoitunut palstaan ja palstalaisiin ja sen lisäksi mulla on vielä pakkomielteitäkin tuntemattomista ihmisistä.

• hyvä palsta, olen tullut pysyäkseni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2091
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      1984
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1946
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1202
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      997
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      789
    Aihe