kitarassa? Siis ihan kokemuksen perusteella? Tai kymmenkielisellä kitaralla, jne.
Mitä ideaa 7-kielisessä
6
189
Vastaukset
- huplapopaa
saahan jo 7-kielisel kitaral matalemmalt rekisterist soitettua virittämät mihinkään ihme viritelmiin. Toki on ihmisiä, joille toi seiska ei sovi käteen ni täytyy alkaa ruuvaamaan sitä kuuskielist alempaa vireeseen. Itselläni ei ole juurikaan kokemusta, mutta ajattelin hakea seuraavaksi seiskan tuonne seinälleni muiden skebojen kaveriksi. Seiskaa käytetäään ymmärtääkseni lähinnä metallissa (nu-metal, deathmetal jne.) ja jazzissa.
Ja 10-kielisessä kitarassa ymmärtääkseni neljällä paksuimmalla (E, A, D ja G) kielellä on kielipari, jotak viritetään muistaaksen oktaaviin ja unisonoon tai johonki muuhun vireeseen kuin alkuperäinen kieli. Tosin en ole törmänny oikeassa elämässä 10-kieliseen kitaraan muutakuin muutamien valmistajien sivuilla joten eivät taida olla kovin yleisiä maailmalla(?).- Uttelias
aiemmin soitettu. Siis satoja vuosia sitten. Uteliaisuuteni heräsi sen vuoksi, että on jostain eunukkilaulajistakin pidetty aiemmin, mutta musiikki maku on muuttunut. Ettei miehen tarvitse laulaa kuin sopraano ...
- vaikka tämä:
7-kielinen:
http://www.youtube.com/watch?v=1F08bE6LflI
http://www.youtube.com/watch?v=YCqlXpjzyEs
10-kielinen:
http://www.youtube.com/watch?v=r2BOApUvFpw- Vaivainlaulunkanssa?
Niin kai. Siis soolosoitin?
Millaisessa bändissä? - ERitapa
kymmenkielistä. Jep.
Sitä ajattelin. Siis sitä mikä on se ero nykyiseen soittamiseen?
Enkä minä sano mitenkään, että nykyinen 6-kielinen olisi parempi tai huonompi.
Vaan mikä on se ero? - adfgad
ERitapa kirjoitti:
kymmenkielistä. Jep.
Sitä ajattelin. Siis sitä mikä on se ero nykyiseen soittamiseen?
Enkä minä sano mitenkään, että nykyinen 6-kielinen olisi parempi tai huonompi.
Vaan mikä on se ero?enemmän kieliä? leveempi kaula joten hieman eri tuntuma...? kai ny tos jotai eroo on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483