..löytää joka naisen ihannemies todellisen pitkäaikaisen naisystävän,missä te tavalliset naiset itseänne pidätte ja mistä tietää että olette yksinäisiä ja haluatte miehen rinnallenne, sen tiedeän vaikka olenkin ollut yhden naisen mies pitkään ja silmälaput silmillä kulkenut, että teitäkin on.
missä ja mistä..
11
522
Vastaukset
- Nainen+40
joka itselläkin on pyörinyt mielessä jo pitkään.
Kylläkin sillä erovaisuudella että haluaisin löytää sellaisen maalaisjärjellä varustetun ja huumorintajun omaavan , aikuisen 40 tavallisen miehen joka osaa puhua , kertoa tunteistaan , tykkeis läheisyydestä ja pussaamisestakin.
Miehen jonka kanssa yhdessä vois elämää eteenpäin tallustaa ,nauttien, toisiaan kunnioittaen ja kannustaen , jakaen niin ilot kun surut.
Ei tunnu löytyvän vaikka kuinka etsisi mistä ,ei paariloista, ei tannsseista , eikä suomi24:n treffipalstaltakaan tule kuin sellaisia seikkailijoita , ei vapaita , seksin perään vonkaavia...
Ei kai auta kuin elellä yksin , katsoo joskos sitten joskus eläkepäivillä siellä vanheinkodissa tanssiloissa hän elämäni mies vastaan tallustais ja nappais kädestä kiinni.
Aurinkoista kevättä toivotellen kaikille sinkkuille, ei lannista nautitaan elämästä ja pidetään silmät auki jos jossain näkyis se oikea.- 40+40+40+40+
sinut löytää...minä puol välis Suomea..
- Nainen40+
40+40+40+40+ kirjoitti:
sinut löytää...minä puol välis Suomea..
N40 naisia löytyy
- 40+40+40+40+
Nainen40+ kirjoitti:
N40 naisia löytyy
ainakaan kuopiosta:)
- nainen savosta 40+
40+40+40+40+ kirjoitti:
ainakaan kuopiosta:)
Kuopiostakin mutta eipä tule käytyä ravintoloissa.
Itse elelen hissukseen väliä työ-koti. Iltaelämään kuuluu lenkkeily, sulkkis ja välillä tulee käytyä kuntosalillakin. Välillä on mukava lähteä ihmisten ilmoille ja silloin suuntaan jäähallille katsomaan kalpan peliä.
Kiva olisi joskus törmätä ihanaan ihmiseen jonka kanssa jakaa elämänsä. Ehkä joskus. - 40+40+40+40+
nainen savosta 40+ kirjoitti:
Kuopiostakin mutta eipä tule käytyä ravintoloissa.
Itse elelen hissukseen väliä työ-koti. Iltaelämään kuuluu lenkkeily, sulkkis ja välillä tulee käytyä kuntosalillakin. Välillä on mukava lähteä ihmisten ilmoille ja silloin suuntaan jäähallille katsomaan kalpan peliä.
Kiva olisi joskus törmätä ihanaan ihmiseen jonka kanssa jakaa elämänsä. Ehkä joskus.Itse hiihtelen puijolla,ja uiskentelen hallissa ja juoksentelen kuopiohallissa,mut raviinteliin en enää kerkeä,Sulkapalloa pelaan mielellään, mut kaveri puuttuu,kun kaikilla on niin kiire mukamas...
mut jospa kohdattais joskus:)
Ps. tässä tämä ongelma on,että tavalliset ihmiset ei kohtaa, kun ne harrastaa oikeita asioita, eikä kapakoi,josta tuskin meidän luoneteella seuraa saa, tai varmaan saisin, mut vain hetkeksi ja sitä ei minun luonne ei hyväksy... - nainen savosta 40+
40+40+40+40+ kirjoitti:
Itse hiihtelen puijolla,ja uiskentelen hallissa ja juoksentelen kuopiohallissa,mut raviinteliin en enää kerkeä,Sulkapalloa pelaan mielellään, mut kaveri puuttuu,kun kaikilla on niin kiire mukamas...
mut jospa kohdattais joskus:)
Ps. tässä tämä ongelma on,että tavalliset ihmiset ei kohtaa, kun ne harrastaa oikeita asioita, eikä kapakoi,josta tuskin meidän luoneteella seuraa saa, tai varmaan saisin, mut vain hetkeksi ja sitä ei minun luonne ei hyväksy...Maailma oli taas sitten pieni paikki kun vaan saa suutansa auki. Ehkäpä joskus jossain tapaamme. Hyvää kevään jatkoa sinulle.
- 40+40+40+40+
nainen savosta 40+ kirjoitti:
Maailma oli taas sitten pieni paikki kun vaan saa suutansa auki. Ehkäpä joskus jossain tapaamme. Hyvää kevään jatkoa sinulle.
Myös sinulle hyvää kevättä,ja pidetään silmämme auki jos vaikka kohdataan...
- peliin
40+40+40+40+ kirjoitti:
Myös sinulle hyvää kevättä,ja pidetään silmämme auki jos vaikka kohdataan...
Estääkö joku teitä sopimasta jotain keskenänne ?? Tapaamista ? Sulkapallopeliä ?
Sitä kun ei tiedä mistä oikean ihmisen löytää..
Toinen vaihtoehto on tietenkin jatkaa entisenlaista nyhväystä,kukin tahoillaan.. (wink, wink)
- treffitär
Omani löysin just suomi24 treffeiltä. Olen 38 vuotias nainen, en viihdy baareissa ja harrastelen paljon liikuntaa yms. On siellä paljon roskaakin tarjolla, mutta voih monta ihan potentiaaliakin oli tarjolla. Yhden napakympin valitsin, ah elämä on niin ihanaa...
- 40+40+40+40+
Voishan sitä järjestää tapaamisen tätä kautta esim.uimahalliin ja katsoa montako meitä "sinkkua" sikiää paikalle.Mut käytännössä olen vain minä paikalla:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427