Zumbasta muutama kysymys

zumbanehkäaloittava

Onko zumba oikeasti tehokasta? Mietin siis vain sitä, että jos tilaisin ne dvd't ostoskanavalta, niin kuinka paljon pitäisi zumbata päivässä, että tuloksia alkaisi tulemaan?

3

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zumbailija

Ite oon iha normaalipainonen mutta silti oon kokeillu tota zumbaa, tosin latasin ne netistä ja poltin dvd:lle. On todellaki tehokasta, varsinki Flat Abs ohjelmaa oon käyttäny paljon joka tehoo vatsalihaksiin ku ite haluisin saaha jenkkiksii veke.Seuraavana päivinä on ollu kyljet ja vatsalihakset vähä hellinä,samalla tavalla ku jos ois tehny normaaleja vatsalihaksia. Flat Absilla on kivempi treenailla vatsaa koska siinä liikkeet tehdään seisten, ei maassa makaamalla joka itellä ainaki sattuu selkään. Zumba Basic ohjelma on myös hyvä, kyllä nousee hiki pintaan :). Eli kannattaa kokeilla Zumbaa, ei kaikki ostos-tv:llä mainostettavat jutut oo höpöhöpöö vaa zumba on oikeesti kivaa ja tehokasta :).

• Neiti-ehtivä

Hmm, mietin tuossa että miten tuo zumba basics saa hien pintaan? :D Tai siis tulihan mullakin kuuma, mutta sehän on se jossa harjoitellaan liikkeet, itse tein sen kerran jonka jälkeen aloitin sit tekee niitä ''oikeita'' CD:itä.

Tykkään todella paljon zumbasta, ja olen kerran tehnyt tuon flat abs -ohjelman. Ei tosin tuntunut seuraavana päivänä missään, en osannut tehdä niitä oikein. :o

Mutta siis kannatan zumban hankkimista, itse olen löytänyt liikunnan ilot sen avulla! ennen en liikkunut juurikaan. siis en yhtään, paitsi kävelyä paikasta toiseen ja arkiliikunta, vaikkapa saunan pesu tai imuroiminen. Zumbasta tulee ihan TOSI hiki, ja se on hyvä. Aina kun olen tehnyt zumbaa, niin olen sen jälkeen venytellyt kunnolla. En tiedä, enkä ehkä haluakaan tietää kuinka kipeäksi paikat voi mennä. Kädet oli zumbaamisen jälkeen hellänä kun en niitä kunnolla venytellyt.

itse olen kohta viikon ajan omistanut zumban, ja päivässä olen tehnyt 1-2kertaa zumbaa. Yleensä teen esimerkiksi Cardio Partyn aamulla ja Expressin (20min) illalla. elikkä siinä tulee noin 1,2h/päivä. Joskus olen sit tehnyt pelkästään Sculp and tone ohjelman, ja yks päivä tein S&T sekä flat abs. Oon ottanut mitat ylös, joskus parin kuukauden päästä voisi katsoa että näkyykö tuloksia. Omasta mielestäni näkyy, tai siis tuntuu jo, mut en tiedä :D

Itse en voi uskoa että kuntoilu voi olla noin hauskaa!:O en jotenkin usko että tuosta edes voi tulla mitään tuloksia, vaikka pakkokai se on kohta uskoo. Hiki lentää kyllä alkuminuuteista asti!

Kannattaa kokeilla. :>

• ele_

Itsekkin omistan tuon zumba paketin tällä hetkellä ja tykkään todella paljon :) Itsekkin olin samanlainen että enpä paljoo jaksanut harrastaa liikuntaa ja eikä edes oikeastaan kiinostanut :S Kaveri sitten kehui zumbaa ja ajattelin itsekkin kokeilla sitä kaverin kanssa.. Positiivisesti yllätyin, tykkäsin ja rupesin zumbaaamaan sen jälkeen ;) Olen muutenkin laiha ihminen ja kuukauden jälkeen huomasin tuloksia jo, kerran pari viikossa aina zumbasin. Omistin reisissä ''mandariini ihon'' ja eipä ole ennään, zumbaamalla kiinteytin näköjään pois ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      86
      1391
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      997
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      828
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      151
      800
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      709
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      707
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      622
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56