Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 3 vuotta ja ollaan kumpikin 18-vuotiaita. Ongelma siis on se, että olen ihastunut toiseen poikaan. En tiedä, mitä tekisin. Poikaystävän kanssa menee hyvin, mutta olen todella syvästi ihastunut tähän toiseenkin.
En haluaisi jättää poikaystävääni, mutta en vaan saa tätä toista mielestäni. Toivon, että poikaystäväni jättäisi minut tai pettäisi, jotta tämä piina päättyisi.
Emme ole koskaan harrastaneet seksiä poikaystäväni kanssa, koska minun ei vaan koskaan tee mieli lämmittelyistä huolimatta. En tosin tiedä johtuuko haluttomuus siitä, että en vain ole mitenkään seksuaalinen ihminen vai siitä että ihminen on väärä minulle.
Olen ihan umpikujassa asian kanssa. Poikaystäväni on ihana, mutta ajoittan ihastus tuntuu ihanammalta.
Olen ihastunut toiseen poikaan
3
395
Vastaukset
- Ihana nuoruus!
Kyllä sitä nuorena kantsii vähän vaihella niitä kumppaneita..
Ei se tahdo onnistuu kotileikit vielä noin nuorena..
Lopeta seurustelu, mut pysykää kavereina! sitten katselet vähän muitakin poikia! - D:D:D:D:D:D:D:
Mulla sama tilanne. Mie seurustelen yhden pojan kanssa..Mut oon ihastunu yyper söpöön ja ihanaan poikaan...En tiedä jättäisinkö nykyisen vai....???!!!!
- oppeliini
Sinä olet nuori ja aivan oikeilla jäljillä kun pidät "erikoisystävänä" poikaystävääsi. Teillä on rehellinen ystävyys suhde menossa. Te voitte täysin hyvin liittää tuohon yhtäloon uusia ystäviä, tuo uusi poika mukaanlukien joka vaikuttaa mielestäsi tutustumisen arvoiselta.
Mitä sinä teet on täysin normaalia reipasta nuorten väistä kanssakäyntiä ystävien kanssa. Pidä seksi siitä erossa kunnes olet itse siihen valmis. Ei ole lainkaan tavatonta että ensimmäinen seksikumppanisi olisi ikioma aviomiehesi. Joten älä missään tapauksessa kiirehdi noita asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525