Voi mikä ihana aamu ja

viikonalku

Kerro miten lähtee käyntiin ihana aamu ja viikonalku ? : )

30

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n :lta > m:lle

miehinen tuoksusi leijailee yhä kotonani , ne ihanan viattomat pusut ja halaukset, tunne että meillä molemmilla on hyvä olla yhdessä, ihanat juttutuokiot, saan voimia sinusta enemmän kuin uskotkaan, viikolla nuo pienet viestit ja puhelinsoitot , jaksan taasen odottaa halauksiasi ja suukkojasi, toivon että sinun syliisi saan käpertyä...pian , saanhan? :)

• 234664

Siinäpä se.

• Kitty lowe

Aamukahvilla ja kotitöillä. Pitää hoitaa asioita ja samalla käydä kaupassa. Sitten iltapäivällä vaikkapa ulos. Lunta satelee.

• Vapiseva tumppu

plöröt housussa sänky tuhruinen rapula oksettaa en jaksa viitsi töihen lähteä jäänpä parantelemaan kuten tuhannet muutkin suomalaiset tänään today.

• Kitty lowe
        Vapiseva tumppu kirjoitti:

plöröt housussa sänky tuhruinen rapula oksettaa en jaksa viitsi töihen lähteä jäänpä parantelemaan kuten tuhannet muutkin suomalaiset tänään today.

Kannattaisi lopetella naukkailu aikoinaan, ettei tule rokulipäiviä. Laitahan pesukone päälle ja mene suihkuun. Kyllä se siitä sitten kirkastuu.

• BlueNightSatin

käynnisty purkilla viiliä ja kupilla kahvia. Pari raitaa musiikkia ja kampetta niskaan, menox. :)

• liikkein

ja herttaisin ilmein se lähtee.

• Monday hater.

I hate mondays.

• viikonalku

Vaikuttaako paremmalta ?

• maniamania

Jäin vauvalomalle ja puoli kuudelta jo vein epelin ulos ensimmäisen kerran. Nyt se nukkuu. Lueskelen päivän uutisia ja nautin kahvista. Siitä se lähtee..

• epeliä minunkin puolestani : )

Täällä on alkanut aamu ihan mukavasti -18 asteen pakkasesta huolimatta :/

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

epeliä minunkin puolestani : )

siel niin kylmä!?

• timanttia kirjoitti:

siel niin kylmä!?

enää. Mutta kun aamulla kahdeksan pintaan lähdin pyöräilemään, niin oli. Nyt on enää -8. Nopeesti lauhtuu sentään. Mites siellä?

• timanttia kirjoitti:

siel niin kylmä!?

Joskus oli kyssä niistä pakkasista, niin kaikki täällä ilmoittivat 10-15 astetta kovemman pakkasen, kuin mitä täällä oli. Nyt oli -11. Yllättävän kylmä, mut tää pitäis kai koko viikko olla kylmää.

enää. Mutta kun aamulla kahdeksan pintaan lähdin pyöräilemään, niin oli. Nyt on enää -8. Nopeesti lauhtuu sentään. Mites siellä?

hajua. No onneks lämpeni jo, en mitään ydintalvee enää kaipais kun ollaan kevättä kohden menossa. Mä oon sairiksella enkä ole vielä laittanut nenääni ulos.

• timanttia kirjoitti:

hajua. No onneks lämpeni jo, en mitään ydintalvee enää kaipais kun ollaan kevättä kohden menossa. Mä oon sairiksella enkä ole vielä laittanut nenääni ulos.

tälle viikolle vielä aika kovia pakkasia ajankohtaan nähden :( No sairiksella se ei varmaan haittaa. Mukavaa sairista sulle, jos niin voi sanoa..

epeliä minunkin puolestani : )

kuin saunassa olis jos vertaa tähän ml-palstaan, täällä on heinäkuussakin -35 vähintään.

tälle viikolle vielä aika kovia pakkasia ajankohtaan nähden :( No sairiksella se ei varmaan haittaa. Mukavaa sairista sulle, jos niin voi sanoa..

Mukavaa viikon alkua sinulle.

• modelli kirjoitti:

kuin saunassa olis jos vertaa tähän ml-palstaan, täällä on heinäkuussakin -35 vähintään.

niinkö aattelet ? Onhan sulla sentään turkki, joka lämmittää, kesät, talvet :P

Täällä on enää -3, nyt kun taas polkasen pyörällä liikkeelle. Suorastaan siis kuuminta hottia! Moro.

• tällä hetkellä vastausta sulle. Makaan sohvalla ja olo on kuin lobotomia ois tehty.

• ei välitä mistään mitään... huoleton olo.

• dazu kirjoitti:

ei välitä mistään mitään... huoleton olo.

vähän toisenlainen, mä en tiedä mistään mitään.

• syy moiseen

loparit?

• syy moiseen kirjoitti:

loparit?

Muuten vaan laskusuhdannetta ympärillä, monessa asiassa. Oon sairiksella, siksi oon kotona ja koneen ääressä. Olin pienessä onnettomuudessa.

• syy moiseen
        timanttia kirjoitti:

Muuten vaan laskusuhdannetta ympärillä, monessa asiassa. Oon sairiksella, siksi oon kotona ja koneen ääressä. Olin pienessä onnettomuudessa.

laskettelijoilla sama tilanne...

• syy moiseen kirjoitti:

laskettelijoilla sama tilanne...

Töölön sairaala oli tupaten täynnä erilaisia talven uhreja.

• -II_

että herään aamuauringon valoon ennen kellon soittoa, mies on luonani ja hieroo silmiään siinä vieressä, kiedon kädet hänen ympärilleen ja painaudun oikein lähelle. Vielä pieni hetki yhdessä ennen kuin täytyy nousta.

• : P

juu juu : )

• tarvitaan

Joka viikon alkuun : )

• Hyvää hauskaa päivää

Kiitos kysymästä : )

Joo , hyvin tämä tänään lähti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2140
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2056
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2014
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      17
      1326
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1017
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      965
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      885
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      874
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      51
      840
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      34
      823
    Aihe