Moi! Mikä on paras tapa peittää finnit? Meikki voide alkaa jo hermostuttaa ja se näkyy jos sitä laittaa vähänki enemmän......HELP ME!!!
KIITTI JO ETUKÄTEEN!
paras tapa peittää finnit?
19
14730
Vastaukset
- sarah
peitepuikko on paras. kannattaa valita juuri finneille tarkoitettu peitepuikko, koska se kuivattaa finniä. tavallinen peitepuikko saattaa vain pahentaa sitä.
- piiuska
mun mielestä ehkä paras tapa saada finnejä peittoon on kunnolla oman ihon värinen meikkivoide, jota laitetaan ohut tasanen kerros. sit päälle peittävää puuteria, ni ainaki häiritsevä punasuus lähtee. itelläni on jonkun verran aika punoittavia finnejä ja käytän tota taktiikkaa.
- Kristin
Koska finnit on punaisia, ne peittyy parhaiten hieman vihertävällä puuterilla, jonka käytössa kannattaa kuitenkin olla tosi varovainen.
Yksi hyväksi havaittu keino tuoreen (ei kuivuneen) yksittäisen finnin peittoon on, että levität ensin ohuesti peitepuikkoa, sitten laitat finnin päälle tarkasti LUOMIVÄRIÄ, jossa ei tietenkään saa olla mitään kiiltoa eikä kimalletta, valkoiset je vaalean vihreät antaa parhaan lopputuloksen. Nyt kun lisäät luomiväritetyn finnin päälle vielä meikkivoidetta, tarvittaessa varovaisesti peitepuikkoa ja kiinnität koko komeuden puuterilla, finniä tuskin enää edes huomaa.
Tärkeintä tässä on olla tosi varovainen ja tarkka, ensinkin oikean luomivärin valinnassa ja toiseski, ettei lopputulos ole "pakkeloitu", harjoittelemalla siitä selviää. En kylläkään suosittele jokapäiväiseen käyttöön mutta hätätilanteessa tämä toimii.- syndh
Puuterimaisia neutraloijia saa muutenkin, ei tarvitse luomiväriä käyttää :)
- auttaa!
Osta make up storen cover all mix. siinä on 3 sävyä peitevoidetta, eli voit käyttää myös tummille silmänalusille tms. Osta ohutkärkinen sivellin (itellä H&M:n pienin luomivärisivellin) ja levitä kellertävää sävyä siveltimellä tarkasti näpylle ja punoittaville alueille, sitten puuteri päälle. Tuotteessa on reilusti pigmenttiä, joten ei tarvitse pistää kun ihan vähän. Hintava on (tais olla jotain 30 egee), mut riittosa, olen käyttänyt samaa putelia jo 2 vuotta! Muista pestä sivellin joka käytön jälkeen (ite pesen ihan saippualla), hygienia syistä! Tätä tuotetta en vaihda pois!
- Sussu
Jos on finnejä, ei niitä kannata kauheella meikkivoide kerroksella peittää. Jos olisin sä, ostaisin kosteuttavan päivävoiteen esim. Nivea tinted moisturizing cream: ei tuki ihohuokosia, eli iho saa hengittää, ja näyttää terveemmältä ja silti kauniimmalta kun sellanen pakkelikerros.
Toiseks kokeileppa itseruskettavaa, tasoittuis ainakin se punoitus, ja iho vois paremmin? - Vilma~
Samantapainen on myös Wet n Wild Cover All -peiteväripaletti, jossa on neljä eri peittävää sävyä. Hintakaan ei kirpaise, maksaa n. 7 €. Luin siitä paljon hyviä arvosteluja ja aion käydä ostamassa itse heti kun ehdin.
- jepulis
Mä suosittelen, että unohdat kaikenmaailman tökötit etkä pistä finnien päälle yhtään mitään. Ne paranee paljon nopeammin, jos iho pystyy hengittämään. Usko pois, kukaan ei todellakaan katso kuinka monta näppylää sulla on naamassa!
- Emmi..-..
käytän peitevoiteena oriflamen continuous moisture foundationia, sillä siinä on kosteusvoide joukossa, ja se ei tuki ihohuokosia.
Ja muista AINA samalla hoitaa finnejä.
Ei haittaa vaikka käytät meikkejä, vaikka joka päivä, mutta aamuin illoin tarvitsee puhdistaa iho hyvin.
Ja yöksi meikit pois. - Syksynviima
Emmi..-.. kirjoitti:
käytän peitevoiteena oriflamen continuous moisture foundationia, sillä siinä on kosteusvoide joukossa, ja se ei tuki ihohuokosia.
Ja muista AINA samalla hoitaa finnejä.
Ei haittaa vaikka käytät meikkejä, vaikka joka päivä, mutta aamuin illoin tarvitsee puhdistaa iho hyvin.
Ja yöksi meikit pois.Meikkiä ei pitäisikäyttää joka päivä sillä iho kuivuu ja joudut käyttämään kaikkia kosteuttavia juttuja ja ihosi tottuuu siihen ja finnejä tulee herkemmin itse käytän vain erikois tilanteissa ja ihoni on pysyn hyvänä jo monta vuotta liika putsus saa aikaan myös finnejä joten kannattaa miettiä tarkkaan että tahtooko että oma ihoon riippuvainen kaikein laisille puhdistus ainenille muutenkin finnejä tulee jos on liian rasvainen iho tai liian vähän ihmisen iholla pitää olla aivan pieni rasva kerros mitä ei kunnolla huomaa kannattaa yrittää välttää liikaa meikkausta ja putsausta mutta ihoa pitää silti pestä välillä ei saippualla se kuivattaa ja joo meikit todellakin pois yöks ;)
- jkhgdd
Syksynviima kirjoitti:
Meikkiä ei pitäisikäyttää joka päivä sillä iho kuivuu ja joudut käyttämään kaikkia kosteuttavia juttuja ja ihosi tottuuu siihen ja finnejä tulee herkemmin itse käytän vain erikois tilanteissa ja ihoni on pysyn hyvänä jo monta vuotta liika putsus saa aikaan myös finnejä joten kannattaa miettiä tarkkaan että tahtooko että oma ihoon riippuvainen kaikein laisille puhdistus ainenille muutenkin finnejä tulee jos on liian rasvainen iho tai liian vähän ihmisen iholla pitää olla aivan pieni rasva kerros mitä ei kunnolla huomaa kannattaa yrittää välttää liikaa meikkausta ja putsausta mutta ihoa pitää silti pestä välillä ei saippualla se kuivattaa ja joo meikit todellakin pois yöks ;)
PISTEET!!!
Ja mitä nyt tuosta ymmärsin, niin olet ihan hakoteillä. Meikki ei kuivata ihoa, eikä iho tule myöskään riippuvaiseksi puhdistusaineista. Ja kaikilla nyt ei vain ole samanlaista ihoa kuin sulla. Finnejä voi tulla huonosta hoidosta, mutta sekin tietty vaihtelee ihotyypin mukaan. Turha pelotella ihmisiä.
- helpyou
Kaikkein paraimmaks koettu on clerasil-peittopuikko. Finnit ei tosiaankaan näy lävitte. Hoitaa myös samalla ihoa. Kaikenlisäks näyttää ihan huulirasvalta.
- mirjaa
jos sulla on pahan laatuinen finni naama niin eka jos laitat meikkivoideta niin kannataaa eka
laitaa rasvaa alle sitten vasta meikkivoide se levittyy ja eikä niitä näppyjä huomaa!!! jos se ei tehoo niin kannataa käydä iholääkärin paikeilla se sanoo sitten mitä voi tehdä! tai sitten peset joka ilta/aamu saippualla se kuivataa hyvin mutta se kuivataaa ehkä liikaa!! silloin kannataa laitaa naama rasvaa että se ei punotta paljoon. T:mirja - hemmo
parempi on kun hoitaa finnit aamuin ja illoin paras aine on acnicyl cream voide itse huomannut että toimii sitä saa apteekeista ja tuloksen näkee paris viikos :-) auttaa!
- Helmiiix
Mä en ole vielä itse kokeillut mutta kuulin kaverilta että kun laittaa hammastahnaa finniin ja sen päälle jotain peitepuikkoa tai jtn ni pitäs hävitä näkyvistä mut en tiiä toimiiko.....
- Öööö??
Miksi peittää finnit?? Eikö olisi paljon parempi hoitaa ne pois??
- olipas taas neuvo
Vautsi, kukaan ei ole tullut tuota ajatelleeksikaan!
Sinähän olet sitten viisaampi kuin ihotautilääkärit, hekään eivät aina pysty auttamaan finnien hoitamisessa.
- Syksynviiima
Finnejä ei kannataisi kamalasti edes peitellä sillä iho rasittuu siitä ja finnejä tulee vain lisää jos mahdollista kannattaa olla peittämättä ja antaa finnien parantua rauhassa mutta jos on jokin tärkeä meno ja pitää peittää sanoisin että kannattaa katsoa oman iho tyypin mukaan eri vaihto ehtoja olen itse käyttänyt juhliin mennessä meikkivoidetta mikä sopii omaan iho tyyppiini
- Salisyylihappo...
Kannattaa iltaisin laittaa ihanmitä vain ainetta missä on salisyylihappoa paitsi hammastahnaa ,koska hammastahnassa on valkaisuainetta mikä ei auta finnin poista miseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760