Lähettäkää mulle mailina kaikenlaista tietoa
kiekonheittäjä Jouni Helppikankaasta osoitteeseen
[email protected]
Kiitos etukäteen!
Jouni Helppikangas kiekonheitto
7
2223
Vastaukset
- sama
Eiks kukaan oo kiinnostunut auttaan mua?
- jk.
Kuumana käy helppikeskustelu!
- jk
No kommentoikaa nyt prkl!
- Anonyymi
Petraa kuin sika juoksuaan vanhemmiten, lienee 2030 luvun toivoja arvokisoissa.
- Anonyymi
Jounin kanssa kisailtiin oliko jo 80- luvulla. Aina oli kova kanto kaskessa. Joukkue-SM-kisoissa väännettiin kuulaa ja kiekkoa p18- ja p20-sarjoissa. Jouni, Jouni-Matti, Pekka ja mää (Janne). Kokoa ja näköä kyllä oli mutteine välineet oikein tainnu lentää... ;) jk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jounin kanssa kisailtiin oliko jo 80- luvulla. Aina oli kova kanto kaskessa. Joukkue-SM-kisoissa väännettiin kuulaa ja kiekkoa p18- ja p20-sarjoissa. Jouni, Jouni-Matti, Pekka ja mää (Janne). Kokoa ja näköä kyllä oli mutteine välineet oikein tainnu lentää... ;) jk
PS hienona hetkenä jääny mieleen Jounin 57m tasan oliko viimeiset pk-kisat v1994 Heinäpäässä myöhään syksyllä.
- Anonyymi
Jouni helppikangas opettaa jokivarren koulussa Orimattilassa pääosin liikuntaa ja terveystietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna263120- 563074
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642720Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132