tapasin baarissa miehen, piti olla vaan yhden illan juttu, mutta meistä tulikin paljon enemmän! nyt hän tunnustaa minulle rakkauttaan, ja minullakin on jo vakavammat tunteet pelissä. Olemme kokoajan yhdessä, käytännössä jo asun hänen luonaan.
ongelmani on vain se, että humalapäissäni valehteilin hänelle asioita itsestäni!! nyt valheista on kasvanut niin suuria etten tiedä miten kerron sen hänelle!!! :( surettaa ja on pahamieli, että voin menettää hänet oman typeryyteni takia!
valehtelin hänelle työpaikastani ja suvustani... nolottaa. jos kerron hänelle, hän varmaankin pitää minua hieman sairaana ihmisenä.
mitä ihmettä tekisin? :( neuvot hyvät ovat nyt kultaakin kalliimpia! haluan olla rehellinen!
Oikeesti! APUA!
3
252
Vastaukset
- kerro heti
No mitä kauemmin jatkat valehtelua niin sen pahempi. Jos haluat et sul on ees jotain toivoa, niin kerro toki heti. En mä nyt kuitenkaan usko et hän on suhun työpaikan tai suvun takia ihastunut :)
- deli.
niin toki haluan kertoa, mietin vaan miten sen teen. vaikeaahan tuo on, ja hävettääkin niin paljon!! pelkään ettei hän näe minua enää samalla tavalla kuin ennen. mietin myös kirjeen kirjottaimista kun puhuminen tuosta on aluksi niin vaikeaa...
- ......
vie mies johonkin kivaan kahvilaan/ravintolaan punaviinille. julkinen paikka on hyvä, jos mies on sellainen, jolla on taipumusta dramaattisuuteen, julkinen paikka hillitsee häntä. lisäksi punaviini rentouttaa teitä molempia.
kerro hänelle nolostuneesti, mutta samalla hieman huvittuneesti, kuinka et tykkää kertoa ventovieraille paljoa itsestäsi ja kuinka räkäkännissä ollessasi innostuit muuntelemaan hieman totuutta. ja muista pahoitella tapahtunutta ja maksaa molempien punaviinit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522