Sosiaalinen aktivoituminen

t.ATM

Huiman sosiaalisen aktivoitumisen (kotona nyhjöttäjästä -> 2 kertaa viikossa baarissa käyvään, välillä harrastuskursseilla pyörivään, uusia [miespuolisia] kavereita/tuttuja hommaavaan hemmoon) tulos on seuraava:

4 krt vuodessa pillua "räkäkännisiltä" keskinkertaisen näköisiltä, löysämahaisilta ja pienirintaisilta naisilta.

2-4 kpl kaverityttöjä, joiden kautta ei avaudu juuri yhtään enempää mahdollisuuksia naiskumppanien löytämiseen kuin muutenkaan.

26

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arasville

      Säälittävä palkkio vaivannäöstä.

      • t.ATM

        Sanos muuta.


      • t.ATM

        Töihin en sentään mennyt (tätä en kerro naisille), vaan elelen vieläkin verorahoilla.


      • Arasville
        t.ATM kirjoitti:

        Töihin en sentään mennyt (tätä en kerro naisille), vaan elelen vieläkin verorahoilla.

        No hyvä :-) Ei tätä yhteiskuntaa kannata veroja maksamalla tukea.


      • 3+11

        säälittävää, että jonkun elämä voi pyöriä noin pahasti pelkän pillun ympärillä, ettei muulla ole merkitystä.
        AP: en yhtään ihmettele "huonoa flaksia", jos teit kaiken tuon pillua saadaksesi. Elämänmuutoksen koukku on sisäisessä muutoksessa, kun olet itse tyytyväinen ja onnellinen, säteilet onnea ulospäin ja pillua tulee luoksesi. Muutokset ovat olleet pelkkää pintaremonttia, kun sisällä on edelleen sama katkera, sisällyksetöntä elämää elävä pillunperässäjuoksija. Sellainen ei muuta saa kuin satunnaista känniseksiä.


      • t.ATM
        3+11 kirjoitti:

        säälittävää, että jonkun elämä voi pyöriä noin pahasti pelkän pillun ympärillä, ettei muulla ole merkitystä.
        AP: en yhtään ihmettele "huonoa flaksia", jos teit kaiken tuon pillua saadaksesi. Elämänmuutoksen koukku on sisäisessä muutoksessa, kun olet itse tyytyväinen ja onnellinen, säteilet onnea ulospäin ja pillua tulee luoksesi. Muutokset ovat olleet pelkkää pintaremonttia, kun sisällä on edelleen sama katkera, sisällyksetöntä elämää elävä pillunperässäjuoksija. Sellainen ei muuta saa kuin satunnaista känniseksiä.

        "jos teit kaiken tuon pillua saadaksesi"

        Mutta pilluhan oli se mitä "kotona nyhjöttäjänä" kaipasin. Ja sen puute minut alunperin katkeroitti. Olisin aivan tyytyväinen ihminen lukiessani, pelaillessani, TV-sarjoja/leffoja katsellessani ja satunnaisesti ulkona jotain hommaillessa, jos olisin saanut lukiosta saakka pillua nätiltä blondilta.

        Sitäpaitsi analyysisi osui väärin. Syy huonoon flaksiin on: yläasteelta n.25-vuotiaaksi jatkuneen, äärimmäisen seksuaalisen turhautumisen aiheuttama masennus (väsähtäminen, seksuaalisen auran latistuminen, elimistön fysiologiset muutokset) sekä nörtähtävä olemus/ääni/ulkonäkö (jota ei korjaa pelkkä pukeutuminen tai hiusten laittaminen).


      • 2+19
        t.ATM kirjoitti:

        "jos teit kaiken tuon pillua saadaksesi"

        Mutta pilluhan oli se mitä "kotona nyhjöttäjänä" kaipasin. Ja sen puute minut alunperin katkeroitti. Olisin aivan tyytyväinen ihminen lukiessani, pelaillessani, TV-sarjoja/leffoja katsellessani ja satunnaisesti ulkona jotain hommaillessa, jos olisin saanut lukiosta saakka pillua nätiltä blondilta.

        Sitäpaitsi analyysisi osui väärin. Syy huonoon flaksiin on: yläasteelta n.25-vuotiaaksi jatkuneen, äärimmäisen seksuaalisen turhautumisen aiheuttama masennus (väsähtäminen, seksuaalisen auran latistuminen, elimistön fysiologiset muutokset) sekä nörtähtävä olemus/ääni/ulkonäkö (jota ei korjaa pelkkä pukeutuminen tai hiusten laittaminen).

        "nörtähtävä olemus/ääni/ulkonäkö (jota ei korjaa pelkkä pukeutuminen tai hiusten laittaminen). "

        Aivan. Eli pelkkä pintaremontti ei riitä, vaan elämänarvojen ja -sisällön kehittäminen olisi ensisijaista. Mutta jos pelailu ja TV riittävät onnelliseksi tekemiseen, niin ehkä on toivotonta edes yrittää selittää sinulle, mistä on kyse.


      • t.ATM
        Arasville kirjoitti:

        No hyvä :-) Ei tätä yhteiskuntaa kannata veroja maksamalla tukea.

        Miehet jotka saavat pillua, ja jaksavat siten käydä töissä, saavat elättää minut niin kauan kunnes minullekin alkaa pimppaa herumaan.


    • fdgdfg

      osa miehistä taitaa sekstailla keskinkertaisen näköisten, löysämahaisten ja/tai pienirintaisten naisten kanssa. Tervetuloa klupiin!

      • t.ATM

        Tuollaiset naiset eivät vaan minua hirveästi kykene tyydyttämään.
        Sitä paitsi, suurin osa miehistä taitaa ainakin päästä parisuhteeseen moisten naisten kanssa. Eivätkä joudu näkemään baaripanon eteen samaa vaivaa kuin minä.


    • vika

      löytyy ihan itsestäsi. Oman pään sisältä.

      • t.ATM

        Tai ehkä se vika löytyy naisten pään sisältä?


    • iyglyg

      hanki tekopillua? Kun et kerta naista muuna nää kuin pilluna niin luulis sulle tekopillun riittävän. Yksinkertaista.

      • ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ

        Vielä parempaa: Hommaa käytetty/monen miehen käyttämä tekopillu. Antaa muuten paljon realistisemman kuvan naisista.


      • :P
        ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ kirjoitti:

        Vielä parempaa: Hommaa käytetty/monen miehen käyttämä tekopillu. Antaa muuten paljon realistisemman kuvan naisista.

        Sinä tarvitset yhteyden Jumalaan! Sitä sinä tosiasiassa kaipaat ja etsit! Ota Jeesus vastaan pelastajanasi ja ala käymään seurakunnissa! Siellä sitäpaitsi tapaat mukavia ja kauniita neitsytnaisia, jotka näkevät ruman ulkokuoresi alle, ja saatat joskus päästä naimisiinkin! Silloin kaikki tarpeesi tulevat tyydytetyiksi. Esitin siis ratkaisun KAIKKIIN ongelmiisi! Ole kiitollinen ja viisas ja tee uskonratkaisu jo tänään: Pyydä "Jeesus tule minun elämääni" ja Jeesus tulee! Heti.


      • 245543457763
        ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ kirjoitti:

        Vielä parempaa: Hommaa käytetty/monen miehen käyttämä tekopillu. Antaa muuten paljon realistisemman kuvan naisista.

        Tehän voisitte vaihtaa säännöllisin väliajoin tekopillujanne. Laitatte esin joka toinen perjantaina paketit postiin ja ai miten mukavaa olisi odottaa pakettia alkavan viikon iloksi. Uusi tyttöystävä joka toinen viikko? Ja tosi hyvällä tuurilla jollain voisi olla herpes joka olisi mukava jakaa kavereiden kesken.
        Laitahan Arasville asia vireille. Sinä kun olet niin aikaan saapa.


      • ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ
        245543457763 kirjoitti:

        Tehän voisitte vaihtaa säännöllisin väliajoin tekopillujanne. Laitatte esin joka toinen perjantaina paketit postiin ja ai miten mukavaa olisi odottaa pakettia alkavan viikon iloksi. Uusi tyttöystävä joka toinen viikko? Ja tosi hyvällä tuurilla jollain voisi olla herpes joka olisi mukava jakaa kavereiden kesken.
        Laitahan Arasville asia vireille. Sinä kun olet niin aikaan saapa.

        Tekopilluissa olisi kyllä markkinarakoa. Voisin suunnitella kokonaisen malliston.

        "Ihana neitsytnainen": Varustettu puhkeavalla immenkalvolla.

        "Tiukka pienellä munalla korkattu naapurintyttö": Pienestä kaiuttimesta kuuluu jokaisella pumppauksella tuskallista kiljumista.

        "Mustaa saanut Miranda": Pienestä kaiuttimesta kuuluu jokaisella työnnöllä turhautuneella äänellä: "Syvemmälle." "Ei tunnu missään." Halkaisija 5.7cm.

        "Pahanhajuinen Bertta": Vaihdettava hajusäiliö. Haju sisältää: smegman, sperman ja vaginan yhteistuoksun. Aitoa mälliä kosketuspinnoilla.


      • t.ATM

        Se muu osa naisestahan on pelkkä teline sitä vitunkantoa varten.


    • Pelästynyt nainen

      2 kertaa VIIKOSSA baarissa käyvä ja kaveritytöiltä vonkaava aateeämmä. Hyiiii.

      • t.ATM

        Suurin osa Helsingissä juhlivista nuorista naisista on joutunut vonkaukseni uhriksi.


      • sdpfp

        Kaverityttöjähän on olemassa vain kolmessa tapauksessa;

        1. Mies on homo
        2. Mies ei pidä sinua viehättävänä sitten pätkääkään
        3. Mies saa riittävästi seksiä sinua selvästi vetävämmältä naiselta.


      • Yks kameli
        sdpfp kirjoitti:

        Kaverityttöjähän on olemassa vain kolmessa tapauksessa;

        1. Mies on homo
        2. Mies ei pidä sinua viehättävänä sitten pätkääkään
        3. Mies saa riittävästi seksiä sinua selvästi vetävämmältä naiselta.

        Heteromies-kavereita on.. Tottakai niille oma naisystävä on vetävämpi kuin minä, tai joku ihastus esimerkiksi tms. Entäs sitten, ei se minua haittaa? Osaan olla iloinen kaverin puolesta, oli se mies tai nainen.
        Ei sillä, kyllä homokin kelpaisi kaveriksi mutta enpä ole valitettavasti törmännyt. Vaikka lesboja ja bi-tyttöjä tunnen. Netin kautta tutustuin yhteen homomieheen, mutta valitettavasti yhteydenpito jäi vaan minun puolelle.


      • määäääääääääääääääää
        sdpfp kirjoitti:

        Kaverityttöjähän on olemassa vain kolmessa tapauksessa;

        1. Mies on homo
        2. Mies ei pidä sinua viehättävänä sitten pätkääkään
        3. Mies saa riittävästi seksiä sinua selvästi vetävämmältä naiselta.

        No ei taida ihan pitää paikkaansa. Uskotko, että on mahdollista olla kaverityttöjä myös siksi, että he ovat hienoja persoonia? Voivat olla myös hyvännäköisiä, mutta maailmassa on muutakin kuin seksi. Suuren suomalaisen filosofin sanoin (insinööri Sörsselssön) " se on sillä tavalla, että helpommin saa uuden muijan kuin hyvän kaverin":)


      • sdpfp
        määäääääääääääääääää kirjoitti:

        No ei taida ihan pitää paikkaansa. Uskotko, että on mahdollista olla kaverityttöjä myös siksi, että he ovat hienoja persoonia? Voivat olla myös hyvännäköisiä, mutta maailmassa on muutakin kuin seksi. Suuren suomalaisen filosofin sanoin (insinööri Sörsselssön) " se on sillä tavalla, että helpommin saa uuden muijan kuin hyvän kaverin":)

        on mahdollista olla kaverityttöjä myös siksi, että he ovat hienoja persoonia. He eivät vain ole ns. puhtaita kaverityttöjä, jos ovat erittäin viehättäviä. Seksuaalinen jännite on aina olemassa.

        Tuo edellinen viesti oli kyllä raaka kärjistys, ilman muuta :)


    • määäääääääääääääääää

      Etkö koe saaneesii sosiaalisesta aktivoitumisesta mitään muuta, kuin sitä pillua? Onko se tuonut muuta sisältöä elämään? Ihmisenhän kuitenkin sanotaan olevan sosiaalinen eläin myös ilman seksiä, miten muuten selität hyvän mielen, jonka vaikkapa poikien saunaillat tuovat?

    • ..sä olet..

      ...liian säälittävä niille hyvännäkösille naisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe