Naiseni piereskelee!

Epätoivoinen mies

Kuulostaa varmaan turhalta rutinalta, mutta minua on alkanut häiritsemään todella paljon naiseni piereskely. Selvähän se on, että jokaiselta meiltä kaasut poistuu, mutta rajansa kaikella. Suoraan sanottuna nolottaa ja hävettää välillä, kun olemme vaikka kaveriporukassa iltaa viettämässä ja naiseni piereskelee ihan avoimesti. Ei siis mitään vahingossa päässeitä tuhnuja, vaan hän ei yksinkertaisesti pidättele pierujaan ollenkaan. Välillä jos olemme olleet nimen omaan kaveriporukalla ja paskan haju alkaa nousemaan, mitä muut sitten ihmettelevät ja naureskelevat, niin olen ottanut vaimoni päästämään "ydinlatauksen" omaan piikkiini ihan vaan sen takia, koska minua hävettää naiseni käytös aivan suunnattomasti.

Pidän naisestani aivan suunnattomasti. Hän on fiksu, ihana, kaunis ja sovimme täydellisesti toisillemme. Tai ainakin niin ajattelin ennen. Tämä piereskely kuitenkin häiritsee minua nykyisin todella paljon. En oikeastaan halua lähteä mihinkään naiseni kanssa, koska pelkään, että taas alkaa paukkumaan ja haisemaan. Esim. elokuvateatterit ja jääkiekko-ottelut ovat pois laskuista. Kesällä kyllä voi mennä esim. ulkoilmakonsertteihin, koska siellä "ilmastointi" pelaa automaattisesti.

Olen alkanut epäilemään, että naisellani olisi ehkä jotain laktoosiongelmaa, siis että järjetön piereskely johtuisi siitä. Olen varovasti yrittänyt asiasta hänelle puhua, mutta hän on sitä mieltä, että mitään laktoosi-intoleranssia tai vastaavaa ei hänellä ole. Ja että muutenkin koko hänen piereskelynsä on saanut MINUN päässäni kohtuuttomat mittasuhteet ja että MINULLA tässä on ongelma, ei hänellä. Niin, kai hän on tavallaan oikeassa. Hän tuntuu olevan aivan sinut piereskelyn kanssa. Mutta kyllä mielestäni nyt jotain tilannetajua pitäisi olla, ei sitä voi veteliä pieruja päästellä ihan missä tahansa. Tiedän kyllä, mistä hän on "oppinsa" saanut. Anoppillassa kyllä paska haisee.

Asia kuitenkin häiritsee minua todella paljon, enkä oikein tiedä, mitä voisin asian suhteen tehdä. Ehkä alan kokeeksi ostamaan vain laktoosittomia tuotteita? Mielestäni naiseni pitäisi myös tulla asiassa vastaan, eli lopettaisi piereskelyn julkisissa paikoissa. Jo nyt kuulen ihmisten sanovan naisystävääni "kaasukuningattareksi". Arvatkaa vaan, onko kiva kuulla tuollaisia kommentteja omasta naisestaan?!

99

10380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo

      Ei muuta kun otat asian puheeksi naisesi kanssa kahden kesken. Sanot, että hänen kaasuttelunsa haittaa sinua, kiertelemättä. Älä kuitenkaan töksäytä ilkeästi, vaan aseta sanat hienotunteisesti mutta rehellisesti. Sivistystä pitää aikuisella sen verran löytyä ja kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan, ettei kaasujaan päästele missä vain, se on fiksuutta. Jos parisuhde kaatuu siihen sanomaasi, niin sitten se on rakennettu muutenkin heikolle pohjalle. Jos hän on noin "avoin" kavereiden joukossa, kestää hän kyllä huomauttamisenkin asiasta.

      • akkas on porsas

        En tiiä onko provo, mut hauska silti!
        Kuule, jos akka on noin tökerö, että paskantaa surutta vaikka missä ja haisee yleisesti, niin varmaan tuollaiselle peräreiänrutkuttajalle voi sanoa aivan suoraan, että "älä paskanna, saatana! Hävettää!!"
        Luulisin akkas olevan vielä aika lihavakin...joten voisit ruuassa pienentää sen annoskokoja! Lihavat pieree jatkuvasti, mut joillakin niistä on kuitenkin jotain tapoja ja tekevät sitä vain omissa oloissaan..! :)


      • takkuli111
        akkas on porsas kirjoitti:

        En tiiä onko provo, mut hauska silti!
        Kuule, jos akka on noin tökerö, että paskantaa surutta vaikka missä ja haisee yleisesti, niin varmaan tuollaiselle peräreiänrutkuttajalle voi sanoa aivan suoraan, että "älä paskanna, saatana! Hävettää!!"
        Luulisin akkas olevan vielä aika lihavakin...joten voisit ruuassa pienentää sen annoskokoja! Lihavat pieree jatkuvasti, mut joillakin niistä on kuitenkin jotain tapoja ja tekevät sitä vain omissa oloissaan..! :)

        Millä ihmeen perusteella lihavat pieree enemmän ??


      • röyh..pruuh!
        takkuli111 kirjoitti:

        Millä ihmeen perusteella lihavat pieree enemmän ??

        Syö enemmän mitä vaan ja muodostavat kaasua enemmän?
        Tuntemani lihavat syö koko ajan ja pierevät...:)


      • kallioporan mies

        ei naiselle voi niiden ongelmista puhua.se naisten kaipaama puhe jota naiset tarkottaa tarkottaa vain ja ainoastaan miehen asioita ja tunteita.sinun pitää keskustella "meistä". mutta naisen ongelmat ei ole sillä listalla eli niistä et voi puhua. tai jos puhut niin sinut leimataan sairaaksi joka keksii asioita.
        ole iloinen jos naisesi vaan piereskelee.minun nainen piereskelee ja kuorsaa öisin niin että rappaukset pölisee.se saattaa kuorsata 7h yössä, eikä asennon vaihtaminen vaikuta asiaan vaan kuorsaus alkaa välittömästi.
        niinhän se on baareissakin naiselle et saa sanoa mitään sen kylki makkaroihin liittyvää,mutta samainen nainen voi haukkua sinua läskiksi.nainen on luonut ympärilleen sellaisen valheiden muodostaman turvaverkon johon se vielä itse takertuu ja pysyy siinä.


      • fresh
        akkas on porsas kirjoitti:

        En tiiä onko provo, mut hauska silti!
        Kuule, jos akka on noin tökerö, että paskantaa surutta vaikka missä ja haisee yleisesti, niin varmaan tuollaiselle peräreiänrutkuttajalle voi sanoa aivan suoraan, että "älä paskanna, saatana! Hävettää!!"
        Luulisin akkas olevan vielä aika lihavakin...joten voisit ruuassa pienentää sen annoskokoja! Lihavat pieree jatkuvasti, mut joillakin niistä on kuitenkin jotain tapoja ja tekevät sitä vain omissa oloissaan..! :)

        Joo se on ihan totta et lihavat pieree jatkuvasti. Aina ku läski hyllyy niin paska haisee.


      • theploora
        fresh kirjoitti:

        Joo se on ihan totta et lihavat pieree jatkuvasti. Aina ku läski hyllyy niin paska haisee.

        oot kipee, henki apuu!


      • Anonyymi
        fresh kirjoitti:

        Joo se on ihan totta et lihavat pieree jatkuvasti. Aina ku läski hyllyy niin paska haisee.

        Kaikki meistä pieree ja paskoo. Se on normaalia! Oma naiseni vääntää välillä semmoiset tuoksut että huh. Ikkuna vaan auki. Hän on kuitenkin maailman ihanin ja piereskelyllä ei merkitse mitään kun toista rakastaa.


      • Anonyymi
        theploora kirjoitti:

        oot kipee, henki apuu!

        Ylilihavalta persehenki lähtee yllättävän kimeesti ja aina tyrmäävä haisu


    • Leijat kylän yllä

      No hoh-hoijaa...

      Jos et tuon vertaa osaa suutasi aukaista asiasta puhuaksesi, niin tämä on PROVO. Olet nimittäin TODELLA avuton (=aivoton) tapaus, eikä sinulla voi olla naista, jos kirjoituksesi on osittainkaan totta.

      • ilopieru

        jotain uskottavuusongelmia. Häh? Ei ne ihmiset umpinaisia ole tai siistejä kaikki osaa olla.
        Tule tänne niin töraytän sulle sellaset pierut ja tortut huulillesi että saa sinunkin skeptisyytesi katoamaan kuin pieru saharaan.


      • :P
        ilopieru kirjoitti:

        jotain uskottavuusongelmia. Häh? Ei ne ihmiset umpinaisia ole tai siistejä kaikki osaa olla.
        Tule tänne niin töraytän sulle sellaset pierut ja tortut huulillesi että saa sinunkin skeptisyytesi katoamaan kuin pieru saharaan.

        ..no hitsi...nyt tuli kyllä lusikallinen.. :(


      • sesellanennainen
        ilopieru kirjoitti:

        jotain uskottavuusongelmia. Häh? Ei ne ihmiset umpinaisia ole tai siistejä kaikki osaa olla.
        Tule tänne niin töraytän sulle sellaset pierut ja tortut huulillesi että saa sinunkin skeptisyytesi katoamaan kuin pieru saharaan.

        Että mä rakastan näitä keskusteluja ku ihmiset alkaa heittää kaikkee paskaa tänne :DD naurattaa vaa... tolle piereskelevälle muijalle vois sanoa... kyl se jotai epäterveellistä si vetää... oisko maitohappobakteerit mitää? herkkä vatsa.... onhan se noloa naiselle ku mies tulee puhumaa siitä, joten eka se varmaa hermostuu, mut mä kyl nauraisin, pyytäisin anteeks ja hommaisin apua, koska kyllä mua alkaa häiritsemään jos toisiakin häiritsee... Väitän, että nainen syö liian epäterveellistä ruokaa... ruisleipää, laktoositonta maitoa ja salaattia ni johan loppuu :D en kehtais ikinä miehen kavereiden kanssa piereskellä, muutaku kännissä jos sattuis tulemaa sikailu-kilpailut ni sitten :D
        Ja ei ne normaaleja pieruja voi olla jos ne paskalta haisee...hyh


      • Kalevi Kaasunaamari
        sesellanennainen kirjoitti:

        Että mä rakastan näitä keskusteluja ku ihmiset alkaa heittää kaikkee paskaa tänne :DD naurattaa vaa... tolle piereskelevälle muijalle vois sanoa... kyl se jotai epäterveellistä si vetää... oisko maitohappobakteerit mitää? herkkä vatsa.... onhan se noloa naiselle ku mies tulee puhumaa siitä, joten eka se varmaa hermostuu, mut mä kyl nauraisin, pyytäisin anteeks ja hommaisin apua, koska kyllä mua alkaa häiritsemään jos toisiakin häiritsee... Väitän, että nainen syö liian epäterveellistä ruokaa... ruisleipää, laktoositonta maitoa ja salaattia ni johan loppuu :D en kehtais ikinä miehen kavereiden kanssa piereskellä, muutaku kännissä jos sattuis tulemaa sikailu-kilpailut ni sitten :D
        Ja ei ne normaaleja pieruja voi olla jos ne paskalta haisee...hyh

        Vai ruisleipää. Siis ton kirjoittajan muijahan on muutenkin jo melkoisessa käymistilassa. Tuoretta ruisleipää nassuun, niin se räjähtää.


    • Ledelee

      Jokainen piereskelee, jotkut enemmän, jotkut vähemmän.
      Ei voi olla noin iso ongelma.
      Oisko piereskely muka vaan miesten oikeus?

      • potkis!

        Kunnon mojova potku vaan perseelle, kun alkaa takamus laulaa!!
        Eiköhän tuo siitä opi!
        Meillä tehoaa ainakin koiraan...


      • Prr put,put
        potkis! kirjoitti:

        Kunnon mojova potku vaan perseelle, kun alkaa takamus laulaa!!
        Eiköhän tuo siitä opi!
        Meillä tehoaa ainakin koiraan...

        Vai potkit sinä koiraa,jos se pieree! Senkin eläinrääkkääjä, koira tai muu eläin ei voi tietää milloin saa tehdä niin. Varmaan et koskaan ole PIERASSUT itse. Jos olet,onko joku potkinut sinua?


      • potkis!
        Prr put,put kirjoitti:

        Vai potkit sinä koiraa,jos se pieree! Senkin eläinrääkkääjä, koira tai muu eläin ei voi tietää milloin saa tehdä niin. Varmaan et koskaan ole PIERASSUT itse. Jos olet,onko joku potkinut sinua?

        AINA tulee potku perseelle, kuka sitten uskaltaakin piereskellä! :D
        No oli tietenkin vitsi tuo koira juttu! Höhlä!
        Nyt nutturaa löysemmälle, ettei päätä kivistä!


      • novittujaakko
        potkis! kirjoitti:

        Kunnon mojova potku vaan perseelle, kun alkaa takamus laulaa!!
        Eiköhän tuo siitä opi!
        Meillä tehoaa ainakin koiraan...

        Että iha huviksesko potkit koiraas jos se pierasee? Aika sairasta...


      • Snusmuriken Antihund
        Prr put,put kirjoitti:

        Vai potkit sinä koiraa,jos se pieree! Senkin eläinrääkkääjä, koira tai muu eläin ei voi tietää milloin saa tehdä niin. Varmaan et koskaan ole PIERASSUT itse. Jos olet,onko joku potkinut sinua?

        Se on heikko isäntä joka nyt ei paskovaa koiraa uskalla potkia.


      • Buffbuffbuff
        potkis! kirjoitti:

        Kunnon mojova potku vaan perseelle, kun alkaa takamus laulaa!!
        Eiköhän tuo siitä opi!
        Meillä tehoaa ainakin koiraan...

        : D : D : D ai vittu et repeilen!! Ei oo todellista..siinäpä vasta neuvo.


    • hemmetin

      naisellista :---D Miten kestät moista katsella? Ällöttävää!

    • oletko varma

      että tyttöystäväsi on nainen, naiset ei nimittäin piereskele!
      Ettei ois kyseessä aiemmin tehty sukupuolen-vaihtoleikkaus? Joka tapauksessa ällöttävää jokaiselta tuollainen hajujen päästö ja tuleehan siitä äänikin, vai tuleeko?
      Se, että sua hävettää on aivan normaalia, jokaista ihmistä hävettää jos toinen päästelee vaikka olisi kahden kesken. Ei normaalia.

      • Eikä edes haissut!

        Olen hoikahko nainen, en syö paljon lihaa, harrastan liikuntaa ja piereskelen hyvin harvoin!
        Niin harvoin, että kun sitten rupsahtaa pizzan pienen palasen syönnin jälkeen sohvalla, on se koko perheen riemun aihe! "äiti pieras, rasti seinään!" on meillä vitsin aihe....rasteja on seinällä 5! heh!


      • Noona
        Eikä edes haissut! kirjoitti:

        Olen hoikahko nainen, en syö paljon lihaa, harrastan liikuntaa ja piereskelen hyvin harvoin!
        Niin harvoin, että kun sitten rupsahtaa pizzan pienen palasen syönnin jälkeen sohvalla, on se koko perheen riemun aihe! "äiti pieras, rasti seinään!" on meillä vitsin aihe....rasteja on seinällä 5! heh!

        kun jaoit tämän tiedon kanssamme...


      • eriskummallista
        Eikä edes haissut! kirjoitti:

        Olen hoikahko nainen, en syö paljon lihaa, harrastan liikuntaa ja piereskelen hyvin harvoin!
        Niin harvoin, että kun sitten rupsahtaa pizzan pienen palasen syönnin jälkeen sohvalla, on se koko perheen riemun aihe! "äiti pieras, rasti seinään!" on meillä vitsin aihe....rasteja on seinällä 5! heh!

        Huvinsa kullakin. Meillä on toisenlaisia yhteisiä riemun aiheita. Kuten leffaillat yms.


      • Piiuuuuuuuuu!
        eriskummallista kirjoitti:

        Huvinsa kullakin. Meillä on toisenlaisia yhteisiä riemun aiheita. Kuten leffaillat yms.

        Nyt tuli 6:s rasti seinään!
        Pidän teidät ajan tasalla..
        Syön pizzaa suunnilleen kuukauden päästä uudelleen..ilmoitan sitten :D
        ps. pankaa kalenteriin ylös, tulee vähän vaihtelua siihen tylsään töllöttimen äärellä istumiseen.. ;)
        ...haisi muuten kaalilta...


      • eriskummallista
        Piiuuuuuuuuu! kirjoitti:

        Nyt tuli 6:s rasti seinään!
        Pidän teidät ajan tasalla..
        Syön pizzaa suunnilleen kuukauden päästä uudelleen..ilmoitan sitten :D
        ps. pankaa kalenteriin ylös, tulee vähän vaihtelua siihen tylsään töllöttimen äärellä istumiseen.. ;)
        ...haisi muuten kaalilta...

        Ei kait sitä jaksa kalenteriin laittaa.
        Valitettavasti en ole pieruhuumorin ystävä.


      • opssss!
        eriskummallista kirjoitti:

        Ei kait sitä jaksa kalenteriin laittaa.
        Valitettavasti en ole pieruhuumorin ystävä.

        Silti roikut hiki helmeillen tässä ketjussa?
        Varo, tulee sulle pieruista vielä fetissi!


      • eriskummallista
        opssss! kirjoitti:

        Silti roikut hiki helmeillen tässä ketjussa?
        Varo, tulee sulle pieruista vielä fetissi!

        Ei nyt sentään hikeä pukkaa. Kunhan aikaa tappaakseni lueskelen. Eikä tämä ketju tainnut alun perin käsitellä pieruhuumoria, tai pieruja perheen yhteisen riemun kohteena.

        Mutta tottakai vastaan kun kysytään, vaikkei lempiharrasteeni olekaan leijan heitto perheen kesken. (Mistä olen onnellinen)

        Fetissiväitteeseen en jaksa uskoa.


      • 18+6
        eriskummallista kirjoitti:

        Huvinsa kullakin. Meillä on toisenlaisia yhteisiä riemun aiheita. Kuten leffaillat yms.

        tämä oli hyvä! Kiitos päivän nauruista! :D


    • eh6w4

      Naisten julkipiereskely on yleisempää kuin uskot. Toisilla on halu peittää pierut mutta toisilla ei edes tule mieleen peittää piereskely. Tämä koskee kumpaakin sukupuolta ei yksistään naisia.

      • hih hih..

        tällainen naisellinen pikkurupsu tähän väliin...haisi muuten kaalilta..


    • Juu23

      Rutkauta parit kaasut itseksesi ja naurahda reteästi päälle. Maailmassa on muitain ongelmia kuin avoimen tuoksahtavat kaasuvaivat.

      • Anonyymi

        Eerikki von kroitsi luikki paskalle kesken radiolähetyksen viitesanoin: nyt tämä poika loikkii paskalle

        Hertta kuusinen otti kreivin jopa puhutteluun räävittömyydestä.


    • Noona

      kokeilla luomu maitoa, itselläni vatsa ei välillä tykkää normi maidosta, mutta luomun kanssa ei ole mitään ongelmaa. Laktoosi vaivaa ei ole, se on tutkittu.

      Etkö voisi naisellesi sanoa, ettei kylässä saa piereskellä?

    • äijä,,

      minusta nuo touhut ei kuulu kun vessaan. Se on minun mielipide.

      Hyvät käytöstavat on minulle opetettu ja sitä samaa haluan sanoa muillekkin!

      Ei se kiva ole jos ruvetaan haisemaan, Hyi hemmetti!

    • Tiinu42

      Mulla oli vastaava kokemus miesystävästäni,joka surutta ja häpeilemättä päästeli pierujaan joka tilanteessa ja että mua hävetti ;o(No hää on entinen nykyään..mutt pyydäppä naistasi syömään maitohappobakteereita,eiköhän helpota.Duunikamuni mies oli kans kova pieree,mut kun aloitti maitohappobakteereiden syömisen niin loppui kaasuttelu

      • DIRTY DOLL

        Kirjoituksestasi huomaa että,sinulla ei ole kaikki ruuvit kohdallaan.
        Mitä jos kävisit psykiatrilla ja lakkaisit naisesi pakoittamisen anaaliseksiin,
        voisi piereskely kummasti lakata ja ryhtyisit kunnon heteromieheksi.



        T: Dirty Doll


      • YX-NAINEN
        DIRTY DOLL kirjoitti:

        Kirjoituksestasi huomaa että,sinulla ei ole kaikki ruuvit kohdallaan.
        Mitä jos kävisit psykiatrilla ja lakkaisit naisesi pakoittamisen anaaliseksiin,
        voisi piereskely kummasti lakata ja ryhtyisit kunnon heteromieheksi.



        T: Dirty Doll

        Ilmavaivat ja piereskely on normaalia,kun vatsaan tulee kaasua.Pierua ei saisi pidättää kauaa.
        Tietysti ois suotavaa katsoa missä pieree,vois mennä vaikka vessaan,ulos,partsille jne...
        On sinussa oltava miestä puhumaan naisesi kanssa asiallisesti,täällä kirjoittelu ei poista naisesi piereskelyä,
        mutta voin neuvoa sulle,millä se ongelma ratkeaa hakekaa apteekista sellasia pillereitä kuin kuplaton,saa ilman reseptiä.Ne hajoittaa kaasut,jolloin ei tartte piereskellä...


    • 98yiughv

      Tietyissä paikoissa voi piereskellä ja monissa ei. Sen voi sanoa, mä ainakin sanoisin miehelleni ihan suoraan, että vittu mä en lähde minnekään, jos sä piereskelet julkisesti, mene vessaan, piere ulkona, missä ei heti ole muita, tai sellaisessa seurassa, missä voi (jossain nuorioillan vietossa kaljapäissään me kyllä piereskellään kaikki...). Mutta että sikamaiset käytökset voi lopettaa tai yhteisiä retkiä ei tule. PISTE. Siis mä en sietäisi tollasta.

      Mutta. Kaikki piereskelee, se on totta. Pitäs vaan jotenkin vähän kattoo missä.

      Lisäksi: maitotuotteet ja liika lihan syönti, raa'at kasvikset ja tietty tutut herneet, kaali jne. pierettää. Joten etsikää sopivampaa ruokavaliota, suoliston toiminnasta kertoo huonoa, jos liikaa pierettää. Oikeasti, sellainen noin 8 pierua päivässä on normaalia, mutta parikymmentä kertoo jo väärästä ruokavaliosta.
      Ei kaljaa, tai raskaita ruokia liikaa. Vähän, kohtuudella. Ei purkkaa, tai hiilihappotuotteita. Sokeria vähemmälle. Lisäksi vettä kulauksittain pitkin päivää.

      Tosin, sitten on ihmisiä, joilla on sellainen sairaus, että on ikäänkuin ilmavatsa, pierettää usein. Ja jos se on oikein paha, ei pysty pidättelemään. Sille ei sitten mahda mitään. Mutta teillä tuskin nyt siitä on kysymys.

      Piereskely on luonnollista, mutta niin on kuseminen ja kakkaaminenkin: eikä niitä silti mihin tahansa pidä tehdä, oli mies tai nainen.

    • staditar

      Voi hyvät hyssykät...tässä (nainen) nauran koko jutulle niin että vedet valuu silmistä ja samalla piereskeklen niin pirusti..pruuu vaa sinnekkin!

      • tuuba soi

        kyllä se torvi täälläkin soi, ja aika mukavat konsertot osaankin vedellä ;) oon nainen.. mut joo ymmmärrän jotenkin sun epätoivos... mun ex-mies oli ihan järkyttävä piereskelijä. Aamulla heti ekana ja illalla vikana. Ja päivällä siis melkeen taukoomatta. Ei taida olla edes kymmenen minuutin taukoja kaasuttelussa. Hulluks meinasin välillä tulla....
        Joillain ihmisillä vaan voi olla se "sairaus" en muista miksi sitä kutsuttiin mutta neloselta tuli kerran 4D dokumentti aiheesta.
        Mut kyllä pitäis kyetä kattoon vähän sitä paikkaa missä päästelee. Kun minäkin piereskelen niin koitan kyllä vähän esim kaupoissa pidätellä. Mut aina se ei onnistu jos on kauhee käymistila..... koittakaa syödä niin ettei ruokavaliossanne olisi juurikaan kaasuttavia aineksia (papuja, herneitä....) ja joillekin punainen liha tekee.. ja sitä laktoosia kannattaisi seurata..


      • turnoffi
        tuuba soi kirjoitti:

        kyllä se torvi täälläkin soi, ja aika mukavat konsertot osaankin vedellä ;) oon nainen.. mut joo ymmmärrän jotenkin sun epätoivos... mun ex-mies oli ihan järkyttävä piereskelijä. Aamulla heti ekana ja illalla vikana. Ja päivällä siis melkeen taukoomatta. Ei taida olla edes kymmenen minuutin taukoja kaasuttelussa. Hulluks meinasin välillä tulla....
        Joillain ihmisillä vaan voi olla se "sairaus" en muista miksi sitä kutsuttiin mutta neloselta tuli kerran 4D dokumentti aiheesta.
        Mut kyllä pitäis kyetä kattoon vähän sitä paikkaa missä päästelee. Kun minäkin piereskelen niin koitan kyllä vähän esim kaupoissa pidätellä. Mut aina se ei onnistu jos on kauhee käymistila..... koittakaa syödä niin ettei ruokavaliossanne olisi juurikaan kaasuttavia aineksia (papuja, herneitä....) ja joillekin punainen liha tekee.. ja sitä laktoosia kannattaisi seurata..

        ..vihjeitä ei kaikki naisetkaan ymmärrä. Mites toimisi suorat? Osta vahva mausteinen tuoksu, Obsession tai vastaava hänelle. Ja toinen purkki itsellesi, suihkauttelet naises ylt ympäriinsä ennenkuin lähdette suljettuihin tiloihin.


    • 19+2

      kyllä naisetkin voi piereskellä, mutta mielummin vessoissa, jos sun naisesi on joku alle 43v niin eiköhän kyseessä voi olla jotain menkkavaivojakin jos se piereskelee? Kyllähän ne menkat pierettää.

      • Nussijanuorukainen

        Minun naiseni, 23v, päästelee nussiessamme pieruja pillustaan, jopa niin kovaa, että kyrpäni tärisee. Menee nussimisfiilikset. Sanoo ettei tahallaan ja että minä sinne pumppaan ilmaa ja sieltä tulee tahattomasti. Onko näin, että syy minussa. Naiseni pillu on aika tiukka. Kokemuksia ja näkemyksiä?


      • pillupiru
        Nussijanuorukainen kirjoitti:

        Minun naiseni, 23v, päästelee nussiessamme pieruja pillustaan, jopa niin kovaa, että kyrpäni tärisee. Menee nussimisfiilikset. Sanoo ettei tahallaan ja että minä sinne pumppaan ilmaa ja sieltä tulee tahattomasti. Onko näin, että syy minussa. Naiseni pillu on aika tiukka. Kokemuksia ja näkemyksiä?

        Juu, siis joillain naisilla mene helposti ilmaa pilluun. Tai miehen kulli vaan pumppaa sitä sinne jotenki kummasti? Ja varsinki jos takaapäin panee?
        Itelläni oli samanmoinen ongelma yhden miehen kanssa.
        Ongelma katosi kun vaihdoin panon paksumpi munaseen.

        Ihan on tekniikka laji ;)


      • Nussijanuorukainen
        pillupiru kirjoitti:

        Juu, siis joillain naisilla mene helposti ilmaa pilluun. Tai miehen kulli vaan pumppaa sitä sinne jotenki kummasti? Ja varsinki jos takaapäin panee?
        Itelläni oli samanmoinen ongelma yhden miehen kanssa.
        Ongelma katosi kun vaihdoin panon paksumpi munaseen.

        Ihan on tekniikka laji ;)

        paksuudesta kii. Mulla on aika jötikkä ja sussullani on tiukka vittu, silti menee ilmaa.


      • täti neuvoo..
        Nussijanuorukainen kirjoitti:

        paksuudesta kii. Mulla on aika jötikkä ja sussullani on tiukka vittu, silti menee ilmaa.

        Nussi sillai,ettei kyrpä tuu välillä sieltä pois..
        Pääsee ilmaa ja se turisee..voi olla tieten vähän kuiva värkki...nuole vittua ensin ennen munan sinne sujauttamista!


    • pröööööööööötttt

      suosittelen vhh ruokavaliota, sillä sain muijani kaasuuntumisen loppumaan.

    • kaasuttaa kovempaa.

      Kukaanhan ei halua paheksua häntä henkilökohtaisesti kun hän on niin kaunis, puhutaan vain selän takana.

    • tohtori terska

      Seuraavan kerran ku olette sukuloimassa nykäiset housut kinttuun olohuoneessa ja kuset lattialle. Jos tulee sanomista, kerrot asiantuntevasti kuinka luonnollinen tapahtuma virtsaaminen on, ja samaan hengenvetoon toteat kaikkien ihmisten tekevän sitä.

      Ilmoitat suureen ääneen kuinka naisellasi on ongelma, koskapa tämä paisuttaa pienen kepillisen olohuoneen lattialla kohtuuttomiin mittasuhteisiin omassa päässään.

      • ............

        Niin juuri, "ihmiset eivät ole umpinaisia" joten säälittävä pikkusielu on se joka tekee lattialle kusemisesta itselleen valtavan ongelman. Jos se kusilammikko nyt kamalasti häiritsee, niin sekin on äkkiä rätillä pyyhkäisty, joten missä ongelma?


      • Kyllä mahtuu!!
        ............ kirjoitti:

        Niin juuri, "ihmiset eivät ole umpinaisia" joten säälittävä pikkusielu on se joka tekee lattialle kusemisesta itselleen valtavan ongelman. Jos se kusilammikko nyt kamalasti häiritsee, niin sekin on äkkiä rätillä pyyhkäisty, joten missä ongelma?

        Ja jos se krapulapaskakin siihen pääsee turahtamaan, niin mitä sitte! Aivan luonnollista!!!
        Ja oksennus on aivan sama juttu! Kaikki sinne vaan anoppilan lattialle seuraavalla vierailulla!!
        Pikku pierua ei kukaan enää edes sitten huomaa!! :D


    • muutos tai ulos

      Ajatuskin saa voimaan pahoin!Itse en moista sietäs,se ois pienen kurinpalautuksen paikka.Jollei mene perille niin näyttäisin ovea..

      • ARMASHESEKIEL

        LAKTOOSITAUTI VOI LEVITÄ, YHDELLÄ SE TULI PIMPLUURASTA VAAKAMAMBON AIKANA VAI MISTÄHÄN TUO JOHTU LIEKÖ ISON MÄNNÄN eli KALUKSEN RYTMISHOWSTA. VITTU MITÄ JUTTUJA TÄÄLÄ ON.
        HYVÄÄ KEVÄTTÄ RINTOIHIN NAISILLE.


    • 18

      sinun vaivoja nuo ovat ja kokeilet täällä vinkua itelles hoitoneuvoja.. säälittävää.

    • Quitar Hero

      Paljonko menee vehnää tai sokeria?

      Kaljamahaisilla äijillä se kaikki ei ole läskiä, vaan suoleen kerääntynyttä sulamatonta ja hapantunutta kuonaa sekä kaasua. Vehnä turvottaa ja on muutenkin ihmiselle haitallista (sisältää mm. mielen sumentavia opioideja). Sokeri toimii bakteerien ruokana, mitkä sitä kaasua päästelevät. Ylimääräistä sokeria ei tulisi syödä, vaan hankkia sokeri luonnon marjoista. Jalostettu sokeri on pelkkää kemikaalia ja siitä puuttuu marjoissa ja hedelmissä tulevat vitamiinit, joita tarvitaan sokerin metabolisoimiseen. Kun syöt jalostettua sokeria, niin keho joutuu kuluttamaan omia vitamiinivarastojaan. Lisäksi sokeri alentaa välittömästi vastustuskykyä.

      "Jo nyt kuulen ihmisten sanovan naisystävääni "kaasukuningattareksi". "

      Kaveraatko ylä-asteelaisten kanssa?

      "Arvatkaa vaan, onko kiva kuulla tuollaisia kommentteja omasta naisestaan?! "

      Vaihda kaveripiirisi aikuisiin ihmisiin ja kasva itsekin aikuiseksi mieheksi, niin uskallat sanoa asiasta naisellesi ja komentaa häntä.

    • 6+2

      provo

    • Piere Kusella

      Suolikaasun koostumuksen suuret vaihtelut johtuvat enimmäkseen ihmisen syömistä ainesosista. Erityisesti monimutkaiset, kolmesta tai neljästä sokerista koostuvat hiilihydraattimolekyylit ovat useimmin ruuansulatuksessa sulamatta jääviä ainesosia, jotka jäävät paksusuolen bakteerien ravinnoksi ja joista siten muodostuu eniten pahanhajuisia kaasuainesosia. Ihmisen ruuansulatus pystyy hyödyntämään parhaiten yksinkertaisia hiilihydraatteja ja sokereita. Vähiten monimutkaisia hiilihydraatteja on lihassa, kalassa, viinirypäleissä, marjoissa, perunalastuissa, pähkinässä ja kananmunassa. Niitä löytyy enemmän pasteijoista, perunasta, sitrushedelmistä, omenoista ja leivästä. Eniten pahanhajuista kaasua tuottavia ainesosia on pavuissa, porkkanoissa, rusinoissa, banaanissa, sipulissa, ja maitotuotteissa.[1]

      Laktoosi-intoleranssista kärsivillä ihmisillä paksusuolen bakteerit tuottavat normaalia enemmän kaasua laktoosia sisältävien ruokien tai juomien nauttimisen jälkeen, koska intolerantikkojen ruuansulatuselimistöstä puuttuu laktoosia hajottava laktaasi-entsyymi, eikä laktoosi siten hajoa aikaisemmin.[1]

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pieru

      • pöööö!

        Tulihan sieltä yksi asiallinenkin kommentti!
        Taidat olla ihan huumoritajuton kalkkis! :D


      • Tykki patteri
        pöööö! kirjoitti:

        Tulihan sieltä yksi asiallinenkin kommentti!
        Taidat olla ihan huumoritajuton kalkkis! :D

        Itse pieresken niin kovaäänisesti että lähimetsät raikaa. Lintujen pesimis aikaan olen vähän pidättyväisempi ettei metsän väki säikähdä. Mutta syksyllä taas paukkuu.


      • siis?
        Tykki patteri kirjoitti:

        Itse pieresken niin kovaäänisesti että lähimetsät raikaa. Lintujen pesimis aikaan olen vähän pidättyväisempi ettei metsän väki säikähdä. Mutta syksyllä taas paukkuu.

        miksi ihmeessä?


      • hih!
        siis? kirjoitti:

        miksi ihmeessä?

        Pitää aatella niitä lintuja..?


      • peerumees
        Tykki patteri kirjoitti:

        Itse pieresken niin kovaäänisesti että lähimetsät raikaa. Lintujen pesimis aikaan olen vähän pidättyväisempi ettei metsän väki säikähdä. Mutta syksyllä taas paukkuu.

        Sama täällä. Kerran meni n lähimettään pierelle ja naapurusto soitteli hädissään poliisikke ja rahajavartiostolle ja vartuskunnalle ja rmeijaan jotta muinkä takia sitä ei ole ilmoitettu lehtissä ja ratiossa että pulustusvoimat surottaa kovapanoammuntoja metsässä kun ryhkää ja paukkaa niin perkeleesti ja haiseekin vielä klamalalle.


    • jhhuuyuyy

      ..välttämättä auta asiaa. mua ne ainaki pierettää enempi :D

      pitäis välttää kaikkee muuta mitkä aiheuttaa kaasuja; sipulii, maito YLEENSÄ, kaali... esim. hedelmät pitäis syödä vähintään tunti ruokailun jälkeen, muuten kehittyy liikaa kaasua....... onhan näitä paljonkin mut nytten muista. lisätköön muut tietäväiset listaa kaasua aiheuttavista ruoka-aineista :o)

      ja yleensä ottaen, ainakin omalla kohdallani: JOS PIERETTÄÄ, NIIN SILLON PITTÄÄ MÄNNÄ PASKALLE! suolesta on jottai muutaki tulossa, ihan varmana :)))

      • moi moi...kiire...

        Paskahuumori parasta huumoria!
        Ai vitsi, nyt alko paskattaan itteekin...pitää mennä..


    • Tajunnanvirta

      Pyydä naistasi lopettamaan kaikkien viljatuotteiden syöminen, josko se vähentäisi kaasuttelua. Yllättävän monella ihmisellä viljat tuottavat kaasua, vaikka mitään keliakiaa tai vastaavaa ei olisikaan todettu. On arvioitu, että n. 30% ihmisistä ei siedä kunnolla viljaa, mutta sitä ei vain kukaan huomaa eikä tule ajatelleeksi, koska viljat kuuluu niin kiinteästi nykyihmisen ruokavalioon. Sen sijaan syytetään esimerkiksi maitoa. (Oikeastaan, jos katsotaan asiaa ihmisen evoluution kannalta, sekä maito että viljat ovat ongelmallisia. Ihminen on kuitenkin viljellyt maata niin vähän aikaa, että nykyihmisen elimistö ei ole kunnolla sopeutunut maitoon ja viljaan.)

      Elikkä naiselle semmoinen ukaasi, että jos ei kaasuttelu lopu, niin sitten saa luvan loppua pastan, pullan, pitsan, ruisleivän ynnä muun syönti. Ja kaljan juominen pitää myös lopettaa.

      Itse olen kärsinyt todella pahoista ilmavaivoista, ja laktoosi-intoleranssia epäiltiin, koska maito vaan pahensi oireita. Mutta kun vähensin viljojen syömisen melkein nolliin, loppu ilmavaivat ja turvotus... ja maitotuotteitakin pystyn taas syömään ihan normaalisti. Eli mulla ne viljat oli ongelma, ei maito. Ikävää se on vähentää vaikka pastan ja muiden viljaherkkujen syömistä, mutta vielä ikävämpää on piereskellä julkisesti tai kärsiä kivuista, jos kaasuja joutuu pidättelemään.

      Tietysti myös palkokasvit, eli pavut, herneet ja linssit voi tuottaa ilmavaivoja. Samoin toki se maito, mutta kuten jo sanoin, yllättävän monella ongelma onkin ne viljat.


      Ruokavaliota isompi ongelma on kyllä sen naisesi asenne. Eihän nyt julkipiereskely tule kysymykseen! Omassa kodissaan voi kyllä rauhassa päästellä, mutta muiden ihmisten ilmoilla se on todella epäkohteliasta.

      Lakkaa ottamasta naisesi leijat omalle vastuullesi! Seuraavan kerran, kun seurassa haisee, anna haista äläkä ota sitä pierua omalle kontollesi. Anna kavereiden sanoa häntä pierukuningattareksi - liity itsekin vaikka siihen porukkaan ja sano häntä pierukuningattareksi, hajuherneeksi tms. Jos seurassa alkaa taas haista tai pöristä, älä mene sanomaan, että "Minä se olin", sano ennemmin, että "Taasko rakas alat haista?" tai heiluttele kättäsi nenän edessä ja kommentoi, että "Hyi kun haisee pahalle, eihän täällä pysty hengittämään."

      Tottakai häpeät naisesi puolesta, mutta eihän se loppupeleissä sinun häpeäsi ole - kyllä moukkamainen käytös on ihan sen moukan oma ongelma.

      • syndrooma3345

        suomalaiset ovat niin tietämättömiä. 5-10 tuhnua päivässä (YHTEENSÄ 5-10) ennen vessa käyntiä tai ruokailun jälkeen on täysin normaalia. jos tuhnuja on enemmän kuin 20 päivässä ja ahisevia niin ruuansulatuksessa tai elintavoissa on jotain vikaa.
        Miehetkään eivät saisi terveessä kropassa päästellä enempää. Yksinkertaisesti jotain vain on vialla. ei voimitään. ei ole normaalia tuhnuilla usein tai köydö isolla hädällä yli 3 kertaa päivässä. Tutkittu juttu ja maalaisjärjellä tätä ette voi selitellä normaaliksi


      • Puoltajaaa
        syndrooma3345 kirjoitti:

        suomalaiset ovat niin tietämättömiä. 5-10 tuhnua päivässä (YHTEENSÄ 5-10) ennen vessa käyntiä tai ruokailun jälkeen on täysin normaalia. jos tuhnuja on enemmän kuin 20 päivässä ja ahisevia niin ruuansulatuksessa tai elintavoissa on jotain vikaa.
        Miehetkään eivät saisi terveessä kropassa päästellä enempää. Yksinkertaisesti jotain vain on vialla. ei voimitään. ei ole normaalia tuhnuilla usein tai köydö isolla hädällä yli 3 kertaa päivässä. Tutkittu juttu ja maalaisjärjellä tätä ette voi selitellä normaaliksi

        Minulta lakkasivat haisevat pierut lähes tyystin, kun lopetin syömästä hiilihydraatteja (vähensin 50g päivässä) eli leipä, peruna, riisi, makarooni ja kaikki valmishöttö pois. Maitotuotteet eivät ole ongelma.

        Nuo haisevat tuhnut eivät kyllä ole normaaleja enää minulle. taitaa ruokateollisuuden myrkyt pierettää ja jauhoja, maissitärkkelystä ja lisäaineita täyteen pumpatut einekset.


    • jessus..........

      kuinkas paljon sitte itte pöriset? en oikeen jaksa uskoa että jos olet vaikka kaveriporukalla mökillä viikonlopun, ettet itse kaasuttelis kertaakaan sinä aikana... ja tuosta mainitsemastas lätkämatsiin viemisestä..et siis kehtaa viedä naistas sinne jos hänellä ei peräaukon säätely ole ihan kohillaan ja alkaa haista...hmm..mietihän esim. niitä pelaajia aitiossa,pukuhuoneessa ym...arvaappa kuinka paljon he joutuvat haistelemaan toistensa hienhajua,ja kyllä kaasuttelua myös,rinta rinnan ja olka olkaa vasten..ja se pelivarusteista nouseva haju...tsiisus..ja veikkaan etei hän nyt ihan ainoa pörisijä siellä hallissa olisi..ettet vaan olis itse nyt hieman neiti...

    • voisilli

      Ihmekös tuo, onhan se yleistynyt naisten parissa vallan julmetusti. Alituiseen piereskeleviä naisia - niin ääneekkäästi kuin aromikkaastikin - vilisee nykyään jo joka puolella. Eikä se tosiaankaan rajoitu vain ulkotiloihin: paukuttelu julkisissa tiloissa, rappukäytävissä, vierailuilla - jopa hisseissäkin - on naisille ihan normikäytöstä.

      Ja sitäpaitsi, monet naiset tekevät 'asiasta' myös numeron ihan verbaalisella tasollakin. Esitys päivän 'saldosta' saadaan yleensä loppuillasta, jolloin tulevat paukuttelevat menevätkin sitten jo seuraavan vuorokauden 'piikkiin'.

      Mistähän tämä voimistunut ilmiö oikein voi juontaa juurensa?

    • seuraava potilas

      ällös hätäilke.
      tuohan vain todistaa kuinka tulinen rakastaja vaimosi on - katsos ei savua ilman tulta..

    • ehkä ei

      ihan joka paikassa kannata piereskellä ja röyhiä niin äänekkäästi. Kotona ainakin pitää saada! Voi mennä vessaan jos tulee niin kamala kipu vatsaan ja on just juhlapukeissa... tai sitten sanoo että anteeks ja trööt jos ei ehdi.

    • Åsweq

      Osta sellainen wc-tuoksu, aina kun vaimosi pieraisee, paina hajustimen napista painallus. Voit jakaa hajustamia kavereillesi, sukulaisillesi sekä esimerkiksi elokuvissa vieressä istuville.

      • Joo o Joo o

        Tuossa on ideaa. Luulisi hillitsevän piereskelijää. Jostain postimyynnistä iso laatikollinen jotain pieniä ja edullisia hajustespray puteleita.


      • Anonyymi
        Joo o Joo o kirjoitti:

        Tuossa on ideaa. Luulisi hillitsevän piereskelijää. Jostain postimyynnistä iso laatikollinen jotain pieniä ja edullisia hajustespray puteleita.

        Meilläkin paska haisee säännöllisesti, kun tuhnauttaa voi katsoa kellosta ajan että on aikataulussa.
        Jälkipoltto on pyöristettävä suuntaansa minuutin,


    • manifestari

      Luonnolliset tuoksut ne niitä parhaita on...antakaa kaikkien kukkien kukkia ja naisten piereskellä ihan vapaasti...jäykkyys pois ja rento meininki tilalle...eihän se sulottaren piereskely muuta kuin vain vahvistaa rakkautta molemmin puolin...

      Siitä siis vaan leijat leijumaan!

    • minä käyn kakalla

      NAISESI PIERESKELEE? HERRANEN AIKA! MINÄ KÄYN JOKA PÄIVÄ, KAKSI KERTAA P A S K A L L A...

      • gghhnnn

        Käyt ilmeisesti kuitenkin vessassa paskalla, etkä paskanna julkisesti.


    • Ole tukena

      Piereskelyyn on aina syynsä, kukaan ei tahallaan piereskele, eikä voi aina pidättää pierua. Pierut kuuluu elämään.Meidän kulttuuriss hävetään pierskelyä, tiedän kulttuurin jossa ilmaistaan pieruilla ruuan olleen hyvää eli piereskellään ruokapöydässä ollessa.

      Pierujen syynä saatta olla vääränlainen ruoka, allergia, jännitys. Liika on aina liikaa, joten kannattaa hakea asiaan apua työterveydestä. Monesti asiaan saadaan selvyys. Uskokaa tai älkää, mutta ihminen joka joutuu laskemaan pierun pakon sanelemana väärissä paikoissa, kärsii valtavasti ja tämähän vain lisää ilman määrää suolistossa.
      Älkää nyt omat kumppanit enää lisätkö painetta, puhukaa asiasta rauhallisesti auttaen toista.

    • Maanytävä

      Lemmentuoksua, sano ruottalainen.

    • vähäpää

      Juuri näin, tämän päivän naiset on estottomia ja tuovat lemmenhalunsa, kiintymyksensä ja huomointarpeensa esiin monin tavoin. Piereskely on näistä yksi eniten yleistyneistä tavoista: sehän tavoittaa ilmaisukeinona kohteensa sekä kuulo- että hajuaistin kautta. Eikä varmaan epäilystäkään siitä, etteikö naisten piereskely oikein ajoitettuna vetäisi magneetin lailla miestä puoleensa.

      So, keep the message simple 'cause most people are simple!

    • gasgasallthetime

      Lemmentuoksua, sano ruottalainen.


      Ihmekös tuo, miehethän haluaa, että nainen(kin) on rento ja osoittaa ulospäin fyysistäkin puoltaan.

      Piereskelyhän on just tosi mainio tapa osoittaa omaa suurpiirteisyyttä ja rentoo elämänasennetta. Sitä paitsi mikä naisten kannalta se tärkein juttu: piereskelvä nainen on seksikäs ja kiihottava - herättää varmuudella panohalut!

    • APUA!!!

      TIEDÄTTEKÖ MITÄ HIRVEÄÄ TAPAHTUU? TAJUSIN JUURI, ETTÄ NAISENI KÄY PASKALLA SÄÄNNÖLLISEN EPÄSÄÄNNÖLLISESTI! MIKÄ AVUKSI TÄMÄ ON AIVAN HIRVEÄÄ... ÄITIKIN OPETTI AINA ETTEIVÄT NAISET PASKO!!!

    • p.talkka

      soita minulle 0503823058

    • Hei mies, haloo

      Näistä pieruista, olettekohan harrastanee sitä peppuseksi usein, tämä asia saattaakin johtua sen seurauksista, eli paikat eivät enää pidä lainkaan.
      Tunhut pääse aivna itsestään, ei voi niitä pidätellä.

      Voitko edes kuvitella, miten kauheaa se on tälle naiselle itselleen ja se pelkohan oikein lisää tuota ilmaa vatsaan.
      Oletkohan itse syyllinen toisen tukalaan osaan.
      Hulluttelut seksissä ovat odella vaaraksi terveydelle.

    • aistikas hernesoppa

      ei oo eeskää tottakaa, naiset kyl piereskelee nykysi iha ketjus ja missä hyväsä (hississä, bussissa, kylässä, kaupassa, leffassa, tansseissa, puhuessa, töissä ja sylissä) iha muutenki - ja täysi estoit!

    • hanu_risti

      Pierkää yhdessä; haulisoppaa naamariin ja laitatte dueton pystyyn. Pienellä treenauksella teistä tulee katusoittajia, jotka pesee ne romanialaiset kurtun kiskojat.

      Anna nahkahaitarin soida....

    • Buu Huu

      Ala sekoitteleen sen ruokiin risiiniöljyä, oikein kovalla kädellä, niin jo on kumma jos ei piereminen lopu, tai sitten ainaki on paskat housusa joka pierun yhteydessä...

    • piupau

      Ei saisi nauraa, mut hajosin tolle ''kaasukuningatar'' jutulle :D mut eipä midiä. Täälläki akka paskantaa.

      • Isäukko

        No sehä selevä, täälläki nainen ihan estoitta päästelee ja sit vielä arvioittee aikaansaannoksiaa ja kehuskeleep noilla.
        Loputonta on "raporttien" antamine kaasukuningattarelt...jo siihe on iha tottunukki.


    • bonanatsa

      Huomaa hyvin ettet tunne naisten anatomiaa kovin hyvin.Voin valaista hieman ettei naiset piere eikä kakkaa senkin juntti.

    • fiksufiksumpi...tuhnu

      Come on... tuohon otsikkoon ei vaan sovi "Pidän naisestani aivan suunnattomasti. Hän on fiksu, ihana, kaunis ja sovimme täydellisesti toisillemme" tai pistä sitten paremmaksi, kun hänellä on vieraita kylässä, tosin ei sekään kyllä fiksulta tunnu....

    • ilmaavaan

      Munkin vaimo piereskelee joskus sohvalla joskus sängyssä. Ei sinänsä haittaa mutta kun on vielä pieraisun jälkeen ehdottanut seksiä jollain tavalla nappaa silloin kiinni. Tuskin vaimokaan haluis seksiä jos ole itse tuutannut ja vielä haisee.

    • Tosi_on_0n

      Keksitty koko paskatarina. Tuulesta temmattu.

    • Anonyymi

      Mitäs oot tommosen piereskelevän huoran kanssa?

    • Anonyymi

      Sä oot kyl onnekas. Mäkin haluan naisen, joka pieree koko ajan. Olis ihanaa imppailla pieruja suoraan pepusta ja ottaa polttavia pieruja myös suoraan suuhun. Mitä enemmän nainen pieree ja mitä pahempi haju, sen parempi.

      • Anonyymi

        Tuulesta temmattu haju saa kikulin välittömään jäykkyyteen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe